Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Een roep naar Lustro

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

Een roep naar Lustro Empty
BerichtOnderwerp: Een roep naar Lustro   Een roep naar Lustro Emptydi maa 16, 2010 5:27 pm

Luxor liep stug door, hij moest en zou de leider van Lustro vinden. Hij had wel geen idee wat te zeggen, maar dat zou hij wel bedenken als hij iemand gevonden had.
Zijn kleine pootjes deden pijn. Het kon hem niks schelen, hij moest tóch verder, of hij nou wilde of niet. Zijn gedachten leidde hem een beetje af en hij kon niet meer zien wat er om hem heen gebeurde. Het groepje Geodude maakte zich uit de voeten toen Luxor langsliep, maar Geodude's gaan bijna altijd aan de kant.
Plots kwam er een Pidgeotto voor hem gevlogen, waardoor hij uit zijn gedachten schrok. ''Ga toch aan de kant!'' riep hij kwaad uit. ''Ow,'' zei de Pidgeotto,'' ik dacht dat jij graag wilde trainen?'' Geschrokken keek Luxor zijn kant op. Hoe wist die rare vogel dat. ''Bespioneer jij mij soms? Ik heb hier echt geen tijd voor, anders zou ik je hier terplekke neerhalen.'' Verontwaardigd liep Luxor om de vogel heen. Hopelijk liet deze hem met rust, want het laatste waar hij nu tijd voor had was bekvechten.
Eenmaal boven aan de top haalde Luxor diep adem. Als je iemand wil roepen is het een goed idee om dat op een hoog punt te doen.
''SHINY!'' weergalmde de stem van Luxor. Hopelijk had hij het gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Een roep naar Lustro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Lustro   Een roep naar Lustro Emptydi maa 16, 2010 5:52 pm

*Ti.. Tak.. Tik..* Bij elke stap hoorde je een geluidje. *Tik.. Tak.. Tik..* Bleef je horen. Een Shiny Umbreon rende langs verschillende dingen. Door de regen kon je hem horen. Maar doordat zijn ringen geen licht gaven, kon je hem niet zien. Opeens, hoorde hij een luide, lange maar ijzige huil. Hij stopte even en spitste zijn oren. Al snel wist hij dat het uit de westen vandaan kwam. Hij zette een printje naar de richting toe. Raar genoeg klonk de huil bekend? Een beetje irritant. Misschien was het van een kleine pokemon. Of gewoon een pokemon die hij haatte, maar. Als de gene hem riep, zou de gene of willen joinen, of bij hem klagen dat hij Dustfire had vermoord. heen en weer kijken zocht hij de pokemon. Al snel verscheen er een witte straal achter hem om zijn passen te versnellen. En binnen enkele seconde stond hij bij een zwart gedaante. Jammer genoeg stond degene in de Shaduw. En kon hij hem of haar niet zien. ''Gegroet,'' Klonk zijn kille stem. Zijn ogen gloeide op zodat hij in de Shadow kon kijken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

Een roep naar Lustro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Lustro   Een roep naar Lustro Emptydi maa 16, 2010 6:03 pm

''Gegroet,'' hoorde Luxor achter zich. Hij keek om. Was dat hem? Was dat Shiny? Waarschijnlijk wel. ''Hallo,'' zei Luxor vervolgens kalm. ''Ik ben Luxor, ik ben nieuw hier en ik hoorde van je groep,'' ging hij verder. ''Ik zou graag mee willen doen.'' Luxor keek afwachtend naar de shiny Umbreon. Hij probeerde niet respectloos over te komen en zeker niet tegen een leider.
Luxor besefte dat hij in de schaduw stond en hij liep een paar passen naar voren. Zijn gezicht was nu zichtbaar. De shinx keek vragend naar Shiny, hij wilde niet meer in spanning zitten, of in deze situatie, staan.
''Haha, jij wilt Lustro joinen?'' zei een stem boven Luxor. ''Ha, jij kan nog geen deuk in een pakje boter slaan.'' Luxor keek geďrriteerd op en zag dat het die Pidgeotto weer was. ''Wat mot jij nou weer,'' riep hij nijdig. ''Zie je nou wel dat je me bespioneert!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Een roep naar Lustro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Lustro   Een roep naar Lustro Emptydi maa 16, 2010 6:26 pm

'Hallo, Ik ben Luxor, ik ben nieuw hier en ik hoorde van je groep, Ik zou graag mee willen doen,'' Shiny keek hem even aan. Wou de Shiny, Lustro joinen? Hij grinnikte even. Maar hij ging niet op uiterlijk af. Hij wist nog toen Sunset joinde, of Secret & Akira. Akira was een kleine Eevee. Sunset was een Mareep en Secret als een Pichu. Dat waren allemaal van die 'schattige' pokemon. ''Weet je zeker dat je Suerte niet bedoelt?'' Mompelde hij, 'Haha, jij wilt Lustro joinen?'Ha, jij kan nog geen deuk in een pakje boter slaan.' Hoorde Shiny. Shiny keek de lucht in, daar zag hij een Pidgeotto. Als de pokemon de waarheid sprak. Zou hij hem niet willen hebben bij de team. 'Wat mot jij nou weer, Zie je nou wel dat je me bespioneert!' Hoorde hij Luxor zeggen. Wow, dat was pas een deegbal actie. Zeggen dat iemand hem spioneert. ''Dood hem dan,'' Mompelde hij. Hij rolde even met zijn ogen en keek Luxor weer aan, wachtend tot hij, Luxor. De Pidgeotto zou doden. ''En oja, je moet op de Pidgeotto na ook een andere deegbal doden,'' Mompelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

Een roep naar Lustro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Lustro   Een roep naar Lustro Emptywo maa 17, 2010 5:16 pm

''Dood hem dan,'' hoorde de Shinx, Shiny zeggen. Even overwoog hij het, maar rende toen op volle kracht op de Pidgeotto af. Luxor was duidelijk in het voordeel, want hij was een elektrisch soort.
Luxor sprong op de Pidgotto en deed toen zijn Thunder. De Pidgeotto was niet echt snugger, want hij liet het allemaal gebeuren ook. De bliksem schoot naar beneden en je zag de Pidgeotto lijden. Het gele licht verdween en de pokémon sloot zijn ogen.
Luxor sprong van hem af, netjes met alle vier zijn poten kwam hij weer op het rotsblok terecht. De pidgeotto nam een duikvlucht, maar hij was niet van plan om op te trekken. Het laatste wat je hoorde was een doffe klap en daarna niets meer.
''En oja, je moet op de Pidgeotto na ook een andere deegbal doden,'' zei de Umnreon weer. Hier had de kleine Shinx geen problemen mee.
Luxor snoof. ''Hij vroeg toch al om een gevecht,'' mompelde hij. Met een grijns op zijn gezicht keek hij naar Shiny. ''Wie is de volgende?'' vroeg hij toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Een roep naar Lustro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Lustro   Een roep naar Lustro Emptywo maa 17, 2010 8:24 pm

De Shinx, rende op volle kracht op de Pidgeotto af. De kleine Shinx sprong op de rug van de Pidgeotto die het duidelijk niet verwachtte. De Shinx gebruikte snel daarna een elektrische aanval. Het was zijn Thunder aanval. Een aanval die bij in de voordeel was bij de kleine Pidgeotto. Ook al kon de Pigeotto al verwachtte dat er een bliksem aanval kwam. De shinx was namelijk zelf ook van het type bliksem. Shiny keek de kleine Shinx en Pidgeotto aan. De Pidgeotto kreunde wat. En toen de Thunder aanval verdween. Sloot de pokemon zijn ogen. De Shinx sprong van de Pidgeotto af en de Pidegeotto stortte neer. Je hoorde een doffe klap. En daarna was het stil. Shiny knikte, het was hem dus gelukt. In een aanval. Hij keek de Pidgeotto aan. Dit was een pokemon die een grote mond had, maar als het om vechten ging, was hij te zwak om zich te verdedigen. 'Hij vroeg toch al om een gevecht,' Zei de Shinx even. Shiny keek de Shinx genaamd Luxor even aan. 'Wie is de volgende?'' Zei hij iets daarna, ''Zoek maar zelf iemand uit, en breng degene dood naar me toe,'' Mompelde hij. Hij draaide zich om. En verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Een roep naar Lustro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Lustro   Een roep naar Lustro Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Een roep naar Lustro

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Lustro Training
» Sis... Should we join Lustro?
» want to join lustro...
» I wanna join the Lustro!
» voor het eerst in het Lustro-gebied...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-