Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Opzoek naar een wijze die veel weet over de maan.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shikai

Shikai

Man Aantal berichten : 8
Registration date : 27-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Geen

Opzoek naar een wijze die veel weet over de maan. Empty
BerichtOnderwerp: Opzoek naar een wijze die veel weet over de maan.   Opzoek naar een wijze die veel weet over de maan. Emptyvr nov 27, 2009 8:33 pm

Shikai kwam terug het TimeRise forest in, want hij kwam van Skull forest af. Hij ging naar een spiritueel plekje de energie rondstromen, waar je de kracht kan voelen. De Feraligatr zag een meer met een circel van mist eromheen. Hij ging om het meer staan. Hij schreeuwde ''Kom naar me toe! Degene met de wijsheid van de maan en haar krachten!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Opzoek naar een wijze die veel weet over de maan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar een wijze die veel weet over de maan.   Opzoek naar een wijze die veel weet over de maan. Emptyvr nov 27, 2009 9:24 pm

Een luid zwaar vleugelgeklapper weerklonk in het bos, en de mist werd weggeblazen. Silverbreeze landde voor de Feraligatr. Silverbreeze had nu even niets te doen, dus zocht hij naar iets waardoor hij zich niet meer verveelde. En dit was een nieuwe in pokerpg. Altijd interresant. ''De maan? Ik weet wel veel over de maan, maar ik ben niet echt het beest van de maan..'' zei Silverbreeze en grijnsde breed.

Daarna keek hij Shikai nieuwsgierig aan. ''Je bent nieuw hier, he? Ik zal je maar welkom heten hier, in Pokerpg. Het gebied van mij en Dustfire.'' Silverbreeze stopte. Hij hoopte ergens dat hij niet te opschepperig klonk, maar het was wel leuk om te zeggen. ''Waarom heb je de maanbeschermer nodig?'' vroeg Silverbreeze aan hem. ''Als het belangrijk is, dan kan ik misschien wat voor je doen, anders niet..'' Zei Silverbreeze tenslotte, en klapte zijn vleugels rustig in, terwijl hij keek naar de ademwolkjes die verschenen door zijn warme adem in de ijzige koude lucht. Geluldig wachtte hij op antwoord, terwijl hij de pokemon strak in de gaten hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Shikai

Shikai

Man Aantal berichten : 8
Registration date : 27-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Geen

Opzoek naar een wijze die veel weet over de maan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar een wijze die veel weet over de maan.   Opzoek naar een wijze die veel weet over de maan. Emptyvr nov 27, 2009 9:34 pm

De Feraligatr keek op van de Lugia. ''Toestraks, in het Skull forest zag ik de maan door een opening tussen de bomen. En toen het maanlicht op mij scheen, voelde ik me sterker worden'' ''Hoe kan dat? Ik bedoel, waarom wordt ik sterker in het maanlicht?'' Shikai dacht na over wat Silverbreeze zou zeggen. Hij dacht van: Jij hebt een speciale gave, Feraligatr.
Ofzo, iets. En hij keek de Lugia in zijn gezicht en hij was ervan overtuigt dat hij het mij kon vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Opzoek naar een wijze die veel weet over de maan. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar een wijze die veel weet over de maan.   Opzoek naar een wijze die veel weet over de maan. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Opzoek naar een wijze die veel weet over de maan.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» weet ik veel xD
» Opzoek naar Force..
» Opzoek naar Karai
» opzoek naar een antwoord
» Opzoek naar zusjelief...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-