| shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 3:40 pm | |
| - Levy schreef:
- Uit de afzuigkap begon het opeens heel hard te bonken. Levy zat zijn muziek heel hard te draaien waardoor hij met al zijn muziek in de oliebollen viel.
(Ik hadt je er al zelf ingegooid kijk maar na xD) Achi beon wild te springen hij was klaar ! Hij Rende rondjes en hoordde toen oppeens een Vuurwek knal. Hij liep naar buiten e zag een Mega zak. "Van de Onbekende."Strond er op een kaartje en hij bracht de Mega zak naar binnen. "Van wie zou dit zijn !"Vroeg Achi en hij hielld de zak omhoog. |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 3:43 pm | |
| Houndoom werd chagrijnig wakker. Er zaten grote wallen onder haar ogen, en als blikken konden doden, zou Achi dood geweest zijn. Ze sprong uit de, voor haar, stoel, en stapte op Achi af. Ze opende haar muil om hem in zijn hoofd te bijten, maar werd afgeleidt door een heerlijke koekjes geur. Ze opende haar mond weer, en schudde zich uit. Haar chagrijnigheid en haar wallen waren verdwenen. "Ik ruik koekjes." Houndoom zwiepte blij met haar staart. |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 3:50 pm | |
| Achi zag Houndoom totaal niet en pakte een Olliebol samen met Karai Poedersuiker hij strooidde het Karai Poedersuiker over de Karai Olliebollen die hij zelf gemaakt hat en nam een een hap uit."Heewlkkkk."Smakte hij met zijn Mond vol hij slikte het door en herhaaldde. "Heerlijk !" |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 4:21 pm | |
| (Maar ik had geen zin om jou vage bericht te lezen xD) Levy keek naar buiten. "veel vuurwerk?"Levy keek naar zijn vuurwerk zak en begon duivels te lachen. "Vanavond is het tijd!" Zei levy dom. |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 4:31 pm | |
| Shadow deed nog iets aan haar lied en was toen klaar. Ze stond op en begon als een gek de versiering af te maken xD |
|
| |
Karai
Aantal berichten : 177 Registration date : 08-09-08
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar. Status: Gezond Partner: The love is forbidden.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 4:36 pm | |
| Karai kwam rustig aanlopen, en hoorde allemaal geluid uit Shdow's huis komen. Geduldig klopte hij aan. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 4:38 pm | |
| Houndoom hoorde een vaag geklop op de deur boven al het lawaai uit. Ze trippelde naar Shadow toe, en tikte op haar rug. "Psst! Er klopt iemand aan!" Fluisterde ze zo hard mogelijk. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 4:40 pm | |
| Shadow keek met grote ogen naar de deur, alsof ze er doorheen probeerde ke kijken. "Hij is er!" gilde ze, en ze rende door het huis om alles perfect te maken. |
|
| |
Karai
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar. Status: Gezond Partner: The love is forbidden.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 4:41 pm | |
| Karai kuchte even. "ik hoor wat jullie zeggen" zei hij eerlijk. "Mag ik naar binnen?" |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 4:45 pm | |
| Houndoom liep met een vrolijk drafje naar de deur toe. "Wie is Hij nou weer..." Mompelde Houndoom. Ze nam de deurklink in haar mond, en opende de deur. Ze keek vrolijk naar Karai. "Ehm, kom binnen." Ze keek even achterom naar Shadow. "Psst! ben je al klaar?" Fluisterde ze opnieuw erg hard. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 4:46 pm | |
| "Aaaah!" gilde Shadow hysterisch. Snel ging ze op haar plek bij de microfoon zitten. Ze zat vreselijk te shaken xD
(Yum, Shadow-shake xD) |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 4:48 pm | |
| Ze keek weer om naar Karai. "Volgens mij is ze klaar." Zei Houndoom grijnzend. Ze stapte achteruit zodat hij naar binnen kon komen. Ze ging braaf in de steeds muffere stoel zitten waar ze haast de hele dag in had gelegen. |
|
| |
Karai
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 4:51 pm | |
| Karai boog netjes voor de gastvrijheid van Houndoom, en stapte toen verder. 'Wauw.." Stamelde hij, toen hij de versiering zag. Hij keek uiteindeljk naar Shadow. "Shadow, is dit allemaal voor mij?" vroeg hij ongelovig. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 4:55 pm | |
| Shado knikte, en wist even niet waar ze moest beginnen, maar uiteindelik vond zehaar woorden. "Lieve Karai," begon ze, "Een lange tid was je niet in mijn leven. Todat de wereld mij een geschenk wou geven. Ik ontmoette jou, en ik was meteen weg..." Shadow stopte even, en glimlachte. "Omdat je alls was voor mij, maar toe moest gaan, heb ik iets voor jou gedaan. Ik schreef, ik mijn eentje, een lied voor jou. Lieve Karai, laat mij niet meer alleen in de kou..." Ze bleef hem strak aantaren.
(Dit heb ik ter plekke verzonnen xD) |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 4:55 pm | |
| Levy keek naar Karai. "Jij, hou je van knallen?" Levy keek met een brede glimlach naar Karai. "Ik ga namelijk iedereen doof knallen." |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 4:57 pm | |
| "Sst levy." Fluisterde Houndoom nu zacht. "Dit is heel romantisch..." Probeerde ze hem uit te leggen waarom hij stil moest zijn. |
|
| |
Karai
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 4:59 pm | |
| Karai bloosde, en kradbe de achterkant van zijn oor. "Dat is heel lief Shadow, maar het hoeft niet..." zei hij. |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 4:59 pm | |
| "wat nou romantisch, south park is ook romantisch" Zei Levy maar. Levy begon te hyper te springen. "KARAI REAGEER!" Levy sprong op Karai. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:01 pm | |
| Houndoom pakte Levy bij zijn staart. "Excuseer me, ik ga even een babbeltje met hem maken." Ze nam Levy mee naar het gedeelte wat de keuken waarschijnlijk moest voorstellen. "Zou jij het leuk vinden als ik jou verstoor als je met Ayelinn bezig bent?" Siste ze naar hem. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:02 pm | |
| Shadow sisted at het stil moes zjn, daana begon ze op haar keyboard. ( https://www.youtube.com/watch?v=r8Ga6mChRq0 ) Ze zong rustig, eerst moest ze inkomen, maar later ging het wel. |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:03 pm | |
| levy keek naar houndoom. "Ja maar maar maar " Stotterde Levy. "Ik probeer alleen antwoord te krijgen!" Levy glipte onder houndoom door en sprong naar het lekkers toe. |
|
| |
Karai
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:06 pm | |
| Karai lusterde vol bewondering naar het lied. Hij wist precies wat Shadow bedoelde met het lied. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:07 pm | |
| Houndoom knikte alleen naar Levy. Ze keek daarna weer naar Shadow en Karai. Jammer... Ze had helaas het lied gemist. |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:09 pm | |
| Uit de keuken begon het hard te bonken. Levy had zijn south park weer aangezet. "Nee maar deze mooie liedjes mis je niet!" Riep Levy hard, tegen Houndoom. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:09 pm | |
| Shadow moest bijna huilen tijdens het lied. Ze slikte even, en keek toen weer op naar Karai. Ze zei niks, maar voelde een enorme brok in haar keel. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
| |
|
| |
| shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
|