| shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Karai
Aantal berichten : 177 Registration date : 08-09-08
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar. Status: Gezond Partner: The love is forbidden.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:42 pm | |
| Karai keek waar de zon stond (of maan xD) "Het is bijna tijd..." zei hij. Hij keek naar Shadow. "Als je wil, mag je je lied op het podium zingen..." zei hij tegen haar. |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:44 pm | |
| Shadow knikte. "Ik zit eerste klas" ineens bedach zezich iets. "Heb je... hét... geregeld?" vroeg ze mysterieus XD |
|
| |
Karai
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar. Status: Gezond Partner: The love is forbidden.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:45 pm | |
| Karai grijnsde, en knikte. "Moet je... hét ... nu hebben?" vroeg hij, maar zijn grijns bleef hetzelfde. |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:46 pm | |
| "Wat is de verrasing???" Levy keek naar Karai. "Ik kan niet wachten! wat is de verrassing! zeg!" Zei Levy hyper xD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:46 pm | |
| Shadow dacht even na. "Niet iedereen is er..." mompelde ze. "Ach doe maar! Ze zijn toch pas voor na het optreden!" ze glimlachte breed. |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:48 pm | |
| Houndoom stopte met huppelen, en luisterde, met voor de verandering, haast al haar aandacht naar wat er gebeurde. Ze rolde op haar rug, en geeuwde even. |
|
| |
Karai
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:48 pm | |
| Karai bleef grijnzen. Hij haalde 10 backstage passen uit zijn zak, ( xD ) en gaf die aan Shadow. 'Dat bedoelde je toch?" vroeg hij voor de zekerheid. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:49 pm | |
| Shadow gaf iedereen die er nu was een pas. "Doe maar om je nek" Toen knikte ze nar Karai. "Dat was wat ik wou" zei ze met een grijns. |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:51 pm | |
| "ow cool, wat kun je hiermee? kun je dan extra south park zien ofzo?" zei Levy gek xD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:52 pm | |
| Shadow lachte. "Nee, daarmee kan je achter de schermen komen. Een verassing om dat het feest is" zeize blij. |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:55 pm | |
| "achter de schermen van south park?!?" Levy sprong op dustfire (opnieuw xD). "Dust, hoor je dat!" Levy begon hyper te dansen. |
|
| |
Karai
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:55 pm | |
| Karai legde zijn hand op Shadow's schouder. 'ik moet nu écht gaan" zei hij, en hij liep weg, naar het stadion. (Komt en topic als het echt begint ) |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:56 pm | |
| "Nee!" riep Shadow. Ze keek Karai na, en zei toen: "Achter de schermen bij het concert!" |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 7:50 pm | |
| Houndoom had de hele tijd naar de pas gestaard. Zou deze eetbaar zijn? Naah, vast niet... Ze werd weer wakker uit haar trance. "En, wat gaan we nu doen?" Zei Houndoom veel te blij. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 8:13 pm | |
| "Ik denk dat het concert zo begint..." zei Shadow, een beetje in zichzelf. "Dan moetenwe maar naar het stadion toe" ze dacht aan het voorstel van Karai. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 8:21 pm | |
| Houndoom knikte. "Dan doen we dat." Zei Houndoom. Ze keek heel even zoekend rond. "Welke kant moeten we eigenlijk op?" Vroeg Houndoom. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 8:31 pm | |
| "Naar Pokécity" zei Shadow. "Volg mij maar" Shadow ging op weg naar het stadion. |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 8:48 pm | |
| "Jullie zijn zonder mij begonnen dat is geen kerst gedachten."Jankte Achi xD |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 10:06 pm | |
| Levy begon ook te janken. "Het leek wel of ik stil stond, mijn personage kon even niks zeggen!" Zei Levy boos xD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 11:52 pm | |
| Shadow kwam samen met Karai bij Shadow's huis aan. Ze deed de deur wijd open. "MERR NEW JAAR!" riep ze vrolijk xD |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do jan 01, 2009 12:27 am | |
| Levy stond op en liet al zijn vuurwerk uit de tas vliegen. Het knetterde en het deed veeel xD BOEM BOEM |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do jan 01, 2009 1:29 am | |
| Shadow haalde ook wat vuurwerk uit de kast. "Sterretjes! Daar moet je je naam mee schrijven, dat brengt geluk" zei ze xD |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do jan 01, 2009 10:46 am | |
| Houndoom lag luid snurkend voor het huis van Shadow. Ze waren haar vergeten mee terug te nemen, en kende de weg niet goed genoeg. Het was al bijna licht aan het worden toen ze Shadow's husi eindelijk zag, dus besloot ze hen niet wakker te maken, en maar gewoon voor Shadow's huis te gaan slapen. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do jan 01, 2009 2:37 pm | |
| Shdow lag hard te snurken. Ze droomde over het concert. Ze lag op de bank, en toen ze zich omdraaide viel ze eraf. |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do jan 01, 2009 2:41 pm | |
| Levy lag op zijn tas hard te snurken. 'vuurwerk, vuurwerk, vuurwerk, vuurwerk' Droomde Levy door. Plots begon er iets in de tas te fikken. Het vuurwerk ontplofte onder Levy. De hele kamer zat vol roet xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
| |
|
| |
| shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
|