| shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:10 pm | |
| Houndoom keek geërgerd naar Levy. "Kan je de tv wat zachter zetten?" Schreeuwde ze boven het lawaai uit. Ze was blij dat ze geen ( zichtbare ) oren had. Anders was ze nu waarschijnlijk doof geweest... |
|
| |
Karai
Aantal berichten : 177 Registration date : 08-09-08
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar. Status: Gezond Partner: The love is forbidden.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:11 pm | |
| Karai sprng meteen na het lied naar Shadow toe, en gaf haar en dikke knuffel. "Het spijt me..." zei hij. Hij moest, net als Shadow, bijna huilen. |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:11 pm | |
| Levy keek naar de tv die af stond. "Hoe moet ie zachter als hij niet aan staat?" Levy begon hard met zijn muziek mee te zingen. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:13 pm | |
| "Laat maar." Gromde Houndoom geërgerd. Ze keek in de richting van Shadow en Karai. "Eh, Levy... Zullen wij een spelletje gaan spelen?" Vroeg Houndoom om hem bezig te houden. |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:13 pm | |
| Shadow kon het niet laten, en liet een traan rollen. "Het lied beschrijft precies wat ik voelde..." zei ze zacht. |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:14 pm | |
| "Jaaaa spelletjeeee!" Levy begon te dansen. "Ehm wat dacht je van, banaantikkertje!" Riep levy door de kamer. |
|
| |
Karai
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar. Status: Gezond Partner: The love is forbidden.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:15 pm | |
| "Dat dacht ik al" zei Karai zacht. Hij liet Shadow los. "Nogmaals, ik kon niet anders..." hij keek haar diep in de ogen aan. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:17 pm | |
| Shadow keek aai ook aan. Daarna keek ze langs hm, naar Houndoom en Levy. "Ik heb trek" zei ze zacht en dom xD |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:18 pm | |
| "Nee, dat bedoel ik niet!" Zei Houndoom vlug. "Kom, we gaan dat leuke spelletje wel buiten doen. Ik weet zééker dat je het leuk vindt." Zei Houndoom grijnzend. Ze liep zachtjes naar de deur van Shadow's huis. Ze wist wel iets waarmee ze Levy bezig kon houden... Ze keek even naar Shadow. "Ik weet wel wat om Levy bezig te houden..." Ze knikte even naar Shadow en Karai. |
|
| |
Karai
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:21 pm | |
| Karai lachte om Shdow's opmerking. Toen knikte hij terug naar Houndoom. "Ik zie dat er genoeg is" zei hij tegen Shadow. "Als ik jou was zou ik gewoon nemen." |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:23 pm | |
| Shdow pakte ene koekje, en duwde die in Karai's mond. "Alstjeblieft" zie ze dom. Ton at ze zelf een pannenkoek. |
|
| |
Karai
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:25 pm | |
| Karai verslikte zich in het koekje, maar at hem wel op. "Heb je die zelf gebakken?" vroeg hij toen zijn mond leeg was. "Die zijn heerlijk!" |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:26 pm | |
| "WAT, WAAROM MAG HIJ WEL EEN KOEKJE" Levy begon hard te schreeuwen, tegen shadow. "WAAR IS MIJN KOEKJE" |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:26 pm | |
| "PAK GEWOON!" schreeuwde Shadow terug. "Het ligt daar om gegeten te worden" vervolgde ze koeltjes xD |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:30 pm | |
| Levy keek om. Hij zag 100de koekjes. "KOEKJES!!!" Levy dook in de koekjes berg en begon te eten. "Mjam, Lekkere koekies" |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:31 pm | |
| Dustfire kwam aangevlogen en landde op het dak omdat ze te groot was voor door de deur. Ze krabte aan het dak. ''wanneer gaan we naar de stad?'' schreeuwde ze triomfantelijk. ''ze gaan vannacht het ho-oh vuurwerk afsteken!'' xD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:34 pm | |
| Shadow neuride haar liedje, terwijl ze nog was te eten nam. "When you're gone..." mompelde ze. |
|
| |
Karai
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:35 pm | |
| Karai liep naar buiten, en schrok van Dustfire. "Wow, bezoek van een legend? Shadow begint op me te lijken" grapte hij xD |
|
| |
Fallen Administrator
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:36 pm | |
| ''ben jij shadow?'' zei dustfire raar, maar merkte al snel dat ze het helemaal verkeerd had. ''euh... hoi'' zei ze dom. ''is shadow thuis?'' xD |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:36 pm | |
| Levy keek naar dustfire. "South park was er net op! maar ze zette de tv af!" Levy huppelde uit zijn koekjes berg en ging op dustfire zitten. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:37 pm | |
| Shadow liep achter Karai aan. 'Hey, Dustfire!" zei ze vrolijk. "Ken je Karai al?" vroeg ze toen. |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:38 pm | |
| dustfire keek naar levy. ''m..maar er is geeneens een nieuwe kerstaflevering!'' zei ze met betraande oogjes xD ''nee doos, ik ken haar niet'' zei ze toen tegen shadow. |
|
| |
Karai
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:39 pm | |
| "Haar?!" Karai werd boos. "Ik ben een popster, in de rest van de pokemon wereld!" stelde hij zich voor. "Karai is de naam." hij keek zogenaamd cool xD |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo dec 31, 2008 5:39 pm | |
| Houndoom keek op het dak om te kijken wie het was. "Is dat in de stad?" Vroeg Houndoom verbaasd. Ze begon hyper rondjes te huppelen. "Hoe laat begint het?" Vroeg ze steeds door huppelend. |
|
| |
Levy
| "Ja de ouwe kerst aflevering was er op" Levy begon te snikken. "Ik wou een nieuwe..." Levy zat te huilen op dustfire haar hoofd xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
| |
|
| |
| shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
|