Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Empty
BerichtOnderwerp: Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]   Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Emptyma dec 28, 2009 8:48 pm

[Geen Dark-Siders alstublieft. Dankuwel.]

Dustfire en Silverbreeze haastten zich naar Pokerpg. Houndoom, Levy en Blitzy waren gevangen door de Darkside, en ze hadden een groep pokemon nodig om samen met hun de drie gevangenen te laten ontsnappen. Dustfire landde op een gebouw, en Silverbreeze volgde. ''Dit is een oproep aan alle pokemon die voor de goede kant strijden en wie mee willen helpen in het gevecht tegen de Darkside!'' krijstte Dustfire. Haar roep reiktte alle delen van de stad, en zou zeker wel een grote groep pokemon moeten lokken. Ze keek over de straten. Het moest snel gebeuren.. voordat de Darkside te ver ging..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]   Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Emptyma dec 28, 2009 8:58 pm

Trappel, trappel. De kleine voetjes van een geel wezen trappelden op de harde, stenen grond. Ze sprintte met een geweldige snelheid weg van de Destroyed Fields. Net toen ze in Pokémon City aankwam, hoorde ze een oproep. De Pikachu keek om zich heen, en grijnsde. Ze ging over tot een snelle aanval, alweer. Haar poten gingen nóg sneller, voor zover mogelijk, dan. Na een tijdje kwam ze toch aan bij Dustfire en Silverbreeze. Althans, onderaan het gebouw. Amore keek om zich heen. Ja.. Handig. Ze keek met een grijnsje naar binnen. Oke, kan ook zo. Met een volt tackle sprong ze, met een flinke aanloop, door het mislukte deurtje heen. Hierna sprintte ze met de trappen naar boven, en kwam ze met een nooduitgang uit op het dak. Droog keek ze naar Dustfire en Silverbreeze. Amore liep naar ze toe. ''Boeh,'' zei ze dom. ''Amore,'' stelde ze zich toen voor. ''Eén van de leiders van de nieuwe Suerte groep,'' zei ze toen rustig, en ze grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]   Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Emptyma dec 28, 2009 9:06 pm

Zo snel Shadow kon sprintte ze Pokécity door. Meerdere Pokémon werden omgestoten of sprongen haastig opzij, maar dat boeide haar niet. Ze had een stem gehoord die ze herkende als die van Dustfire. Niet veel later zag ze Dustfire bovenop een gebouw zitten en hield ze halt. Het gebouw was best hoog.. "Dustfire!" Riep Shadow zo hard ze kon. "Wil je me even halen?" Hopelijk hoorde Dustfire haar en wou ze haar ophalen, want Shadow was niet van plan om helemaal omhoog te komen met de trap. Grijnzend bleef ze wachten op Dustfire's reactie, en of ze wel zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 30
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]   Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Emptyma dec 28, 2009 9:11 pm

Verbaasd keek Riolu op, hij had plaatsgenomen op een rots terwijl hij zijn amulet bekeek, toen hij plotseling de kreet van Dustfire hoorde. Meteen stond hij op, hij had Silverbreeze en Dustfire beloofd te helpen, dus dit zou hij ook gaan doen. Riolu zette zichzelf in beweging en een wit licht verscheen achter zijn lichaam, wat erop duidde dat hij een Snelle aanval deed. Razendsnel rende hij richting Dustfire, het bos was als een groene waas die lang hem heen gleed. Al snel verdwenen de bomen en bereikte Riolu, Pokemon City. In de verte zag hij de twee legendarische pokemon al staan, ze zaten echter op het dak. Langzaam verminderde Riolu zijn snelheid en hield hij halt voor het gebouw. Met zijn koppie staarde hij naar boven, hoe kon hij ooit bij hun komen? Riolu keek om zich heen en kreeg toen plotseling een idee. Hij zette zich af via de grond en belande met zijn zwarte pootjes tegen een muur aan. Vervolgens zette hij zich weer met zo een enorme kracht af dat hij de volgende muur kon bereiken. Zo sprong hij continu van de eerste muur naar de tweede, en weer andersom, totdat hij het hoogste gedeelte bereikte. Voor een laatste keer sprong Riolu in de lucht, maakte een salto en kwam uiteindelijk keurig op het dak terecht. Hij keek op en zag dat Amore er al was. Hij glimlachde naar haar en liep toen richting de pokemon. 'Wat is er aan de hand?' vroeg hij een beetje ongerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]   Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Emptyma dec 28, 2009 9:19 pm

Ook achi had de roep gehoord, als lid van Team Suerte was het zijn plicht om aan deze redding actie mee te doen. "Hallo Dustfire." Zei hij droog. Hij keek even naar Amore die er ook al was. Hij hijgde even, hij had alle trappen op moeten lopen en dat deed hij aardig snel maar het maakte hem wel moe. "Dus wat is er?"Vroeg hij rustig. Hij had alleen gehoord dat ze tegen de DarkSiders moesten vechten. Maar waarom zouden ze dat doen? Er moest een reden achter zitten. Want ze konden niet zomaar een gevecht aangaan. Dat zou dom zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]   Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Emptyma dec 28, 2009 9:20 pm

Terwijl Dustfire rond bleef kijken, Hoorde Silverbreeze een raar geluid. Iets of iemand beweegde snel en rende door de straten hier naartoe, maar Dustfire had dat niet door. Even later zag hij de Pikachu Amore door de nooduitgang klimmen. Silverbreeze glimlachtte. ''Hallo Amore.. '' Ze had het over een groep genaamd Suerte. Silverbreeze had geen idee of dat goed of slecht was, laat staan wie ze waren.
Dustfire zag daarna een bekend gezicht beneden aan het gebouw. Het was Shadow. Shadow vroeg of Dustfire haar op wou halen. Dustfire glimlachtte, en sprong van het dak af, en toen ze bijna bij de grond kwam greep ze Shadow in haar nekvel, en met een snelle draai was ze zo weer boven, en landde ze weer op het dak. Ze zette Shadow voorzichtig neer. Daarna viel haar blik op de pikachu, die ze niet echt kende. Was dat ook eentje van de goede kant? Vast wel. Nog net hoorde ze het woord Suerte vallen. ''Suerte? ... wat is dat?'' vroeg Dustfire aan Amore, niet wetend dat Shadow hier ook iets mee te maken had. Een nieuw geluid was te horen, die steeds heen en weer ging. Het was Riolu, en hij landde op het dak. Hij glimlachtte naar Amore. Dustfire glimlachtte naar hem. Maar de stroming van pokemon was nog niet voorbij. Achi kwam doodmoe het dak op, blijkbaar had hij de trap genomen. Silverbreeze gniffelde even. ''Ook hallo, Achi..'' zei hij licht vermaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]   Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Emptyma dec 28, 2009 9:25 pm

''Shadow!'' Riep Amore vrolijk. 'Suerte? ... Wat is dat?' Hoorde ze Dustfire vragen. Amore hief een wenkbrauw op. ''De groep van Shadow en mij,'' zei ze rustig. Amore's gezicht betrok. ''De Dark-Side heeft mijn moeder gedood. Dus, ik doe mee,'' zei ze toen serieus, ze sloot haar ogen half. Opnieuw flitste haar oogkleur even naar rood, maar verder bleef het normaal. Plots merkte ze Achi op. ''Haaai!'' Riep ze vrolijk uit, helemaal van humeur geswitched. Amore liep naar Shadow toe, en grinnikte. Amore zette haar handjes toen in haar zij, en hield haar koppie ietwat scheef. Gelijk zag ze er superarrogant uit. Net als haar moeder. Amore zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]   Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Emptydi dec 29, 2009 4:40 pm

Ook de Mightyena Hydruy had de roep gehoord en was binnen no-time daar. ''De Ho-Oh!'' zei hij in zichzelf. Hij had haar eerder ontmoet, bij de Abandoned Factories. ''H-hallo..'' zei hij langzaam. ''Ik doe mee..'' zei hij. Hij keek naar Amore, Achi, Riolu, Shadow, Silverbreeze en Dustfire. ''Erewoord. Ik doe mee.'' zei hij. Nu deed hij het harder en duidelijk. Hij was erg moe en ging daarom dus liggen. Hij voelde zich ook niet lekker, maar ging er toch heen. Als bewijs dat hij voor de goede kant was. Hij kuchte even maar stopte na een paar seconden alweer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]   Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Emptydi dec 29, 2009 10:57 pm

Shadows voeten landden zachtjes op het gebouw. Hier was heel wat meer wind dan beneden. Ze knikte vriendelijk naar Dustfire, als een woordloos 'bedankt'. Hierna richtte ze zich tot Amore. "Amore!" riep ze even vrolijk en ze ging grijnzend naast Amore staan die het uitlegde. Shadow sloot haar ogen en deed haar armen over elkaar, wat er serieus uitzag. Amores moeder was Tora toch..? Vreemd genoeg deed het haar minder dat Tora dood was dan ze vorige keer dat ze dat dacht. Achja.. Ze opende haar ogen weer en keek naar Dustfire. "Ik heb de DarkSide nooit gemogen," gromde ze, "Ze hebben me bijna vermoord toen ik aan de zwakke kant was. Ze doen dingen die neit nodig zijn, al moet ik toegeven dat ik soms ook de neiging heb om eens stevig door te bijten.."Shadow slikte. Ze was bang dat ze nu teveel verteld had. Met haar blik nog steeds op Dustfire gericht hoorde ze meerdere Pokémon arriveren. Achi's stem was neit moeilijk te herkennen. De andere stem kende Shadow echter niet. Even richtte ze haar blik op de voor haar onbekende Mightyena, waarna ze haar blik naar Amore liet glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]   Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Emptywo dec 30, 2009 9:02 pm

[Jes I know dat de Darkside een nieuwe naam heeft, maar die gebruik ik nog lekker niet aangezien Dustfire dat ook nog niet weet hea ^^ ]

Nadat Dustfire de vraag had gesteld over wat Suerte was, trok Amore haar wenkbrauw op. Dustfire zag dat en reageerde meteen. ''Wat? aangezien ik er niets van weet, zal het er ook nog niet zo lang zijn..'' zei Dustfire. Het was dus een groep die zich tegen de Dark-Side keerde. Perfect in deze situatie. Deze groep pokemon haatte de Darkside echt, waardoor ze een sterk en fanatiek team zouden zijn. Dustfire knikte even, en kuchtte. Amore vertelde dat de Dark-side haar moeder had gedood. Dustfire haar ogen sloten half. ''Erg voor je.. '' zei ze langzaam en kort. Maar toen de pikachu Achi zag leek ze ineens weer superblij, waar Dustfire wel blij om was. Ze had geen zin om op dit moment depressief te gaan doen. Dustfire glimlachtte zwakjes terwijl ze er naar keek. ''De Ho-Oh!'' hoorde ze iemand ineens roepen, en ze draaide zich dom om naar waar het vandaan kwam. Daar stond een Mightyena. Eventjes dacht ze dat het Aleran of Amestigon was, maar door zijn stem wist Dustfire dat het de pokemon was die ze laatst had ontmoet toen hij nog een Poochyena was. Hij leek haar niet erg slim of sterk, maarja, hoe meer pokemon, hoe meer kans ze hadden om door de groep Darksiders heen te breken. Dustfire snoof eventjes. ''Ik heb de DarkSide nooit gemogen'' zei Shadow tegen haar. ''Wie wel?'' antwoordde Dustfire haar met een klein grijnsje op haar snavel. Ze keek even naar Silverbreeze, die zich een beetje ongeduldig gedraagde. Dat was waar ook. Ze moesten snel vertellen waarom ze de pokemon hadden geroepen, en wat ze zouden gaan doen. ''Oke, de reden dat ik jullie geroepen heb... is als volgd..'' Ze keek eventjes alle pokemon aan, alsof ze controleerde of ze de aandacht van iedereen al had getrokken. ''De Darkside heeft drie pokemon gevangen genomen.. namelijk Houndoom, Levy en Blitzy.. We kunnen dat niet negeren...'' Dustfire was eventjes stil. Daarna vervolgde ze haar praatje weer. ''.. Natuurlijk houden ze de pokemon als gijzelaars.. het is vast een of andere valsstrik.. maar toch moeten we het proberen... en aangezien de DarkSide de laatste tijd veel nieuwe leden gewonnen heeft, kunnen we dit niet alleen.. en dus hebben we jullie hulp nodig.. de hulp van de goede pokemon..'' hiermee sloot ze haar verhaal af, en ze wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]   Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Emptywo dec 30, 2009 10:47 pm

Achi keek even droog naar Shadow, Riolu & Amore. Alle 3 waren ze lid van Suerte. Hydruy was geen lid net als Dustfire en Silverbreeze maar dat boeide niet. Toen zei Dustfire opeens dat Houndoum, Levy en Blitzy gevangen waren. En dat het hoogstwaarschijnlijk een valstrik was. "Eh.."Zei hij eerst even rustig. "Hoe weten we zeker of de 3 gevangen zijn, misschien zijn ze op vakantie en gebruikt DarkSide dat bij hun Valstrik."Zei hij rustig. "Ik vind dat een 'spion' pokemon eerst moet checken of het waar is."Zei hij rustig. "En wie weet hier waar de DarkSide grot is dan?" Hij bleef even stil. Hoogstwaarschijnlijk waren Houndoom, Levy en Blitzy wel gevangen. Kom op, Levy die niet naar de Cadeautjes Boom kwam? Dat was haast onmogelijk. Maar je wist maar nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]   Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Emptywo dec 30, 2009 11:20 pm

Vreemde plooien verschenen in Shadow's gezicht terwijl Dustfire sprak. "Wát?" riep ze er doorheen toen ze vertelde dat Levy, Houndoom en Blitzy gevangen waren. "Sorry, ga verder," voegde ze er vlug aan toe. Nog steeds vreemd fronsend bleef Shadow stil tot Dustfire was uitgesproken. Nu begon Achi te praten. "Als Houndoom op vakantie was had ze dat mij waarschijnlijk verteld," verzekerde Shadow hem. "Of dan had ze een kaartje gestuurd.." Ze dacht even na wie er dan voor spion zou kunnen spelen. "Nou, helaas heb ik mijn kansen verprutst door eerst hun vorige leider te verslaan en nu Suerte op te richten samen met Amore," grinnikte ze. Ze grijnsde even naar haar nichtje en dacht toen verder. "Ik weet waar de oude grot is, maar die gebruiken ze vast niet meer. Misschien kan die spion er achter komen." Shadow deed een stap naar achteren, als duidelijk teken dat ze was uitgesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]   Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Emptydo dec 31, 2009 12:35 pm

Amore luisterde naar wat iedereen te vertellen had.. Dus.. Houndoom, Levy en Blitzy waren gevangen. Houndoom en Levy. Levy was die Aipom waar ze ook wat over gehoord had. Blitzy was de snotaap waar ze van gehoord had. En, achja.. Houndoom was de houndoom, zoals haar naam al zei. Amore grijnsde rustig. Shadow zei dat ze haar kansen verprutst had. Amore knikte, maar herinnerde zich plotseling iets. Haar zwarte oogjes kleurden rood, en ze kreeg een rode blos op haar gezicht. Ze zette een grijnsje op, waarbij haar scherpe, witte tandjes zichtbaar waren. Erg lief zag ze er op het moment niet meer uit. Amore grinnikte, en liet haar volt weer zakken, waardoor haar volt normaal werd. ''Je kan zeggen dat ik mijn kans ook verprutst heb,'' begon Amore te spreken. ''Maar misschien ook niet,'' zei ze toen rustig. Ze sloot haar ogen, en alweer werden haar ogen rood. Ze deed een bliksemstraal de lucht in. De bliksemstraal was rood. Amore grinnikte. ''Ik heb in mijn acht jarige bestaan mijn volt onder controle weten te krijgen, maar dat weten zij niet. Mijn moeder is ooit hun basis in geweest, en werd niet aangevallen. Alleen maar omdat ze geheugenverlies had door haar volt. Als ik het een beetje leuk zou spelen, zouden ze dat van mij ook denken,'' zei Amore rustig, en ze keek iedereen aan, waarna ze haar blik op haar nagels richtte. ''Ookal houd ik meer van een directe aanval,'' mompelde ze er onverstaanbaar achteraan. Amore zuchtte, en schudde haar koppie. ''Het enige wat we zo voor elkaar kunnen krijgen is dat we uit vinden waar de grot is, maar waarschijnlijk is er hier wel iemand die dat weet,'' zei Amore rustig. ''Áls we al een spion gebruiken, zullen ze het vast wel merken, hoe goed we ook acteren. Bovendien moet je een pokémon doden om erbij te horen, dacht ik. En geloof me, dat ga ik niet doen,'' gromde Amore toen, en ze keek Achi, Dustfire en Shadow aan. Ze zou eventueel eventjes kunnen proberen om het Dark-Side gebied in te gaan met haar hoge volt: Iedereen zou denken dat ze geflipt was, en dat ze dacht dat ze daar hoorde te komen. Maar, het zou niks uitmaken, wist Amore.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]   Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Emptydo dec 31, 2009 1:46 pm

Dustfire zuchtte kort, en schudde met haar kop. ''Nee..'' antwoordde ze daarna. ''Een spion gebruiken zal niet werken.. de Darksiders zullen het geheid doorhebben.. we kunnen niet zomaar met een leven gaan spelen.. als de Darkside de spion opmerkt heeft diegene geen kans, omdat die in zijn eentje is.. nee, ik val terug op het oude plan... met hoe meer pokemon we gaan, hoe meer kans we hebben om door hun linie door te breken..'' Dustfire keek de pokemon een voor een strak aan. ''We moeten het proberen...'' Dustfire keek even om naar Silverbreeze, om te kijken of hij het eens was, en hij knikte naar haar als teken dat hij het goed vond. Ze moesten dit zo snel mogelijk doen. Hoe sneller, hoe onverwachter het kwam voor de Darkside. ''Iedereen die mee wil helpen om de gevangen pokemon te bevrijden gaat achter mij aan..'' Zei ze, en sprong van het dak af. Terwijl ze in de lucht zweefde schrok ze even van een knal, maar gelukkig was dat maar vuurwerk in de verte. Dat was waar ook.. het was oudjaarsdag. Dustfire vloog langs iemand met een vuurpijl in zijn hand en keek hem dom aan. Daarna keek ze achteruit. Ze zou langzaam vliegen, zodat de pokemon haar straks lopend konden volgen. En silverbreeze zou bij het groepje blijven om te zorgen dat ze haar niet kwijtraakten. ''Op naar het gebied van de darkside!'' riep Dustfire.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]   Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Emptydo dec 31, 2009 4:28 pm

Shadow knikte op de woorden van Dustfire. Ja, ze zou vechten.. Eindelijk haar woede er helemaal uit slaan. Ze wou nog aan Dustfire vragen of ze haar wou dragen, maar Dust was al te ver weg. Grommend zuchtte Shadow en begon ze aan de tocht naar beneden, want springen zou te gevaarlijk zijn.

Met een blik op de trap naar beneden begon Shadow met afdalen. Zo snel ze kon sprong ze naar beneden. Ze sloeg veel treden over, en kreeg plots een idee. "De trapleuning.." mompelde ze grijnzend. Ze klom op de leuning en gleed er overheen naar beneden, wat aardig snel ging door haar gewicht. Al snel was ze op de laagste verdieping, waar de trapleuning ophield. Behendig sprong Shadow er vanaf waarna ze met een Quick Attack achter Dustfire aan stoof. De oorlog zou nu echt beginnen, en Shadow zat er middenin..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud




Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]   Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Oproep aan alle [goede] pokemon! [plot]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Oproep aan alle pokemon
» De pokemon jager.. [plot]
» De goede keuze..?
» [Plot!] Vrijheid?
» Hulp..? [Plot]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-