Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 A new begin.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

A new begin. Empty
BerichtOnderwerp: A new begin.   A new begin. Emptyzo jan 31, 2010 5:36 pm

Only For Blitz and Amore.

'Hmpf...' kreunde Blitzy Hij bekeek het rotsblok dat tijdens zijn sprong hem had geraakt. Daardoor was hij uit zijn balans gehaald en lag hij nu languit op de grond. 'Stomme stenen..' mompelde hij terwijl hij opstond. Langzaam liep hij verder over de bergen terwijl er gedachten door zijn kop flitsten. "Hoe heette die groep waar Amore het over had... Sourtu ofzoiets...?" Blitz keek naar de zonnestralen die op de rotsen schenen. Ze waren prachtig, vooral nadat hij weken in de Lustro-grot had gezeten. "Misschien zou ik bij die groep kunnen komen...?" dacht hij verder. Na lang nadenken nam hij een besluit; Hij zou bij de Suerte joinen... Blitzy draaide zijn kop rond en zijn blik flitste over het gebergte. 'Amore...Waar zit je...?' fluisterde hij zacht.


Laatst aangepast door Blitzy op zo jan 31, 2010 5:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

A new begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new begin.   A new begin. Emptyzo jan 31, 2010 6:09 pm

'Amore... Waar zit je...?' Fluisterde de Monferno. Amore kwam van achter hem tevoorschijn. ''Hier ben ik,'' sprak ze, en ze liep op hem af. Haar bijna zwarte ogen keken de Monferno vragend aan. Ze sloot haar ogen, en dacht na. ''Laat me raden, je wil me spreken over Suerte,'' sprak ze rustig. Tegenwoordig werd ze alleen daarvoor nog maar geroepen. Amore grijnsde droogjes. ''Vertel mij eens, Monferno,'' sprak ze rustig, en ze liep een rondje om hem heen, en stopte toen recht voor zijn neus. ''Waarom denk je dat je kans maakt bij Suerte te komen?'' Vroeg ze rustig. Haar blik stond streng en serieus. Ze zou niemand zomaar accepteren, dat moest duidelijk zijn. Amore grijnsde licht, en wachtte op een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

A new begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new begin.   A new begin. Emptyzo jan 31, 2010 6:14 pm

Blitzy viel bijna van de berg af door de schrik. 'Huh? Ow, Hey..' zei hij. Amore stapte een rondje om hem heen en hij deed niet eens moeite om haar blijven aan te kijken. 'Waarom denk je dat je kans wilt maken om bij de Suerte te komen?' zei ze. 'Ow... ik wil gewoon wraak op de Lustro nemen... Daarom wil ik bij de Suerte komen.' zei hij plechtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

A new begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new begin.   A new begin. Emptyzo jan 31, 2010 6:44 pm

'Huh? Ow, hey,' begroette Blitzy haar. Amore hief enkel haar wenkbrauw op als teken dat ze het gehoord had. 'Ow... ik wil gewoon wraak op de Lustro nemen... Daarom wil ik bij de Suerte komen,' antwoordde hij. Amore lachte hardop. ''Lieve schat,'' begon ze weer extreem serieus, ''Jij denkt dus dat ik je toe laat omdat je wraak wil nemen?'' Vroeg ze spottend, en ze grinnikte. ''Alleen de personen die ik kan vertrouwen zullen toegelaten worden. En dan ook alleen met een goede reden,'' sprak Amore. Haar blik was dodelijk. ''Dus, ik vraag het opnieuw. Waarom denk je dat je een kans hebt om erbij te komen, mijn vriend?'' Vroeg ze kalmpjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

A new begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new begin.   A new begin. Emptydi feb 02, 2010 7:49 pm

'Ik...' stamelde Blitzy. Toen hij naar rechts keek, zag hij de zon over de bergen schijnen. Toen leek het alsof iemand het licht had aangedaan in zijn hoofd. Hij draaide zijn hoofd naar Amore. 'Ik wil erbij komen omdat ik mijn best wil doen om de vrede en harmonie tussen Pokémon te bewaren.' zei hij plechtig. 'En als ik niet zo goed ben zal ik mijn best blijven doen...' Blitzy sloot zijn ogen. 'Dat is de reden waarom ik denk...Ik heb namelijk al twee keer in mijn leven gevangen gezeten in de Lustro grot.'

[*inspiloosheid*]
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

A new begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new begin.   A new begin. Emptydi feb 02, 2010 7:58 pm

'Ik..' Stamelde de Monferno. Een grote grijns ontstond op Amore's kleine kopje. Ahh.. Hij begon na te denken. Dat was wat ze wilde. 'Ik wil erbij komen omdat ik mijn best wil doen om de vrede en harmonie tussen Pokémon te bewaren.' zei hij plechtig. 'En als ik niet zo goed ben zal ik mijn best blijven doen.' De Monferno sloot zijn ogen. Amore hief haar wenkbrauwen op. 'Dat is de reden waarom ik denk...Ik heb namelijk al twee keer in mijn leven gevangen gezeten in de Lustro grot,' sprak hij toen. Amore grinnikte. ''Oke. Je bent toegelaten,'' sprak Amore. ''Je zal een Normaal lid worden. Niet gewaardeerd, daar ben je nog te onbekend voor. Maar, ook geen nieuweling, daar ben je te bekend voor,'' sprak Amore. Ze grijnsde licht. ''Je zal de rang Luchador krijgen,'' sprak Amore. ''Je bent welkom in de kleine vallei, ons gebied,'' sprak Amore. ''Je dient respect te tonen voor mij en Shadow, de leiders, en voor Riolu en Achi, de Terzo's.'' Amore keek Blitzy streng aan. ''Tot een andere keer, Monferno,'' sprak Amore. Ze draaide zich om en verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

A new begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new begin.   A new begin. Emptydi feb 02, 2010 8:03 pm

Luchador...dat sprak hem wel aan. 'Zal ik doen..' grijnsde Blitzy... Ahoewel...Hij herinnerde die keer dat Shadow hem had aangevallen. 'Hopen dat ze dat al vergeten is.' fluisterde hij zacht toen Amore weg was. Blitzy draaide zich om en grijnsde breder. 'A New Begin starts!' zei hij. Hij balde zijn vuisten van opwinding. Hij kon niet wachten om de Suerte te ontmoeten. Hij voelde zich gelukkiger dan hij zich in weken gevoeld had. Blitzy strekte zijn poten en na een blik op de zon liep het topic uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




A new begin. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new begin.   A new begin. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

A new begin.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het begin..
» het begin
» Een nieuw begin
» the begin of a little poochyena
» Let the spring begin!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-