Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Het begin..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Thingo

Thingo

Man Aantal berichten : 12
Leeftijd : 31
Registration date : 04-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 jaartjes jong
Status: Gezond
Partner: -

Het begin.. Empty
BerichtOnderwerp: Het begin..   Het begin.. Emptyma apr 05, 2010 10:42 am

.. "Papa.. Mama.. ik red jullie wel" Zei hij zachtjes tegen zichzelf terwijl hij stilletjes en bang PokéRPG begon te 'Onderzoeken'. "Ik red jullie wel van de trainers die nu de baas zijn over jullie" Thingo liet een zachte snik vallen. Zachtjes plofte Thingo op de grond en keek naar de blauwe lucht. Hij wreef even in zijn ogen. "Ik ben nu oud genoeg, ik mag niet huilen.." Zei hij terwijl hij zijn hoofd zo wild mogelijk schudde. "Oke.. Waar ben ik nu?" Vroeg hij zachtjes aan zichzelf. Hij stond weer op en liep voorzichtig door een veld met mooi en ruikende bloemen. Voorzichtig plukte Thingo een geel bloemetje en begon er mee te spelen. Hij plukte de bloem met zijn handen, aangezien hij zijn krachten niet helemaal goed onder de knie had. Hij grinnikte zachtjes terwijl hij de blaadjes van de bloem er af trok. Hij begon zachtjes te lachen en liet zich in het bloembed vallen. Hij keek toen naar de lucht en zag een paar Pidgey's, Starly's en zelfs een Fearow vliegen.

Hij sloot voorzichtig zijn ogen en zuchtte luid. "Zullen er ook nog andere Pokémon hier zijn?" vroeg hij in een zucht. "Op het land of water? Of de lucht natuurlijk" Hij grinnikte luid en begon te niezen vanwege het stuifmeel dat in een grote rode bloem, naast hem, zat. Terwijl hij begon te niezen bewogen de andere bloemen mee en daar kwam ook allemaal stuifmeel uit. Allemaal gele stuifmeel deeltjes vlogen op zijn hoed en Thingo schudde zijn hoofd 'uit'. "Hahaha" begon hij te lachen terwijl hij het bloembed uit rende en op weg naar een rivier ging, om wat water te drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Het begin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begin..   Het begin.. Emptyma apr 05, 2010 11:18 am

"Kabam!" Een eenzame rots knalde uit een. Een kleine Totodile gromde en keek tevreden naar de steen. De Totodile had een bruine gloed van de Super power aanval die hij net had gedaan. Langzaam verdween de blauwe gloed en de Totodile, die Toto heette knipperde. De zon scheen vredig op de bloemen en een paar Tauros stonde rustig te grazen. Net zoals altijd. Toto grijnsde. Hij had nu even rustig. Even geen Suerte op z'n hielen. Geen missie die hij haast niet overleefde. Niet dat die die ooit gehad had maar het ging om het idee. Toto spreidde zijn armen en liet zich rustig zakken in het zachte gras. Hij rolde om en lag ontspannen op zijn buik. De bloemen bogen om en geel poeder landde op de blauwe neus van de kleine krokodil pokémon. Toto snoof: "Ha..ha...tjoe!" Toto lachtte. Hij sloot zijn oen en viel in slaap

"Papa.. Mama.. ik red jullie wel" In een flits opende hij zijn ogen en keek om zich heen. Waar zou dat geluid vandaan komen. Blijkbaar een jonge pokémon zonder ouders. Toto sloop door het gras en zoch naar de bron van het geluid. "Ik red jullie wel van de trainers die nu de baas zijn over jullie" Plots schrok Toto. Nee hé er waren toch niet alweer trainers? Nee, dan kon toch gewoon niet. Pokerpg had wel grotere problemen. De dood van Dustfire. Lustro het mocht gewoon niet gebeuren dat er weer trainers waren. Toto hoorde een zachte snilk. Hmm hij moest dus al dichterbij zijn dan daarnet. Plots draaide hij zich om en keek door wat grasprieten naar een Ralts. De Ralts ing naar een plek met bloemen. Hij volgde rustig wat de Ralts allemaal deed. Toto de Ralts ging drinken. Langzaam sloop Toto naar een begrasde oever en zwom geluidloos naar de over kant. Hij dook het ras in en kwam er iets dichterbij de Ralts weer uit en dronk wat van het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thingo

Thingo

Man Aantal berichten : 12
Leeftijd : 31
Registration date : 04-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 jaartjes jong
Status: Gezond
Partner: -

Het begin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begin..   Het begin.. Emptyma apr 05, 2010 11:39 am

Thingo kwam uiteindelijk bij het water aan en boog voorzichtig, bij de oever, zijn knieën. Hij bracht zijn mond langzaam aan bij het water en begon langzaam het water te drinken. Het viel hem op dat hij verder, op de Pidgey's en Starly's na, nog geen andere pokemon had gezien. Thingo stopte even met drinken en veegde zijn mond af met zijn hand. "Hmm.." Zei hij zachtjes terwijl op zijn knieën ging zitten. Hij keek uit over het water en voelde de warme zon op zijn gezichtje branden. Stilletjes keek Thingo net onder de rand van zijn 'hoed' door. Hij zuchtte weer eventjes en begon weer te drinken van het water, dat in de rivier zat. Thingo begon ineens wat te bedenken. "Stel je voor.. Straks slik ik een Remoraid in.. Of een Finneon" Thingo dacht eventjes na en kreeg een rood hoofdje. Hij stopte met het drinken van het water en keek eerst rond of er in het water ook leven te zien was.

"Maar is er hier echt geen andere pokemon te vinden?" Zei hij langzaam terwijl zijn blik over het water en land schoot. Op zoek naar een andere pokemon. Misschien was er ook nog wel een andere Ralts te vinden. Of Kirlia of Gardevoir. Hij grinnikte zachtjes terwijl hij aan zijn evoluties dacht. "En een Gallade.. Net als papa" begon hij zachtjes tegen zichzelf. "Dat wil ik ook!" zei hij terwijl hij zijn kleine handjes in de lucht gooide. Met een snelle blik over het water zag hij een snelle waas van blauw voorbij zijn ogen schieten, maar daar lette Thingo niet echt op, omdat hij nogal in gedachten was. Hij grinnikte weer en begon weer een beetje water te drinken, zonder erbij na te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Het begin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begin..   Het begin.. Emptyma apr 05, 2010 11:56 am

Toto zijn pootje stonde stevige in de natte grond terwijl hij allemaal water in zijn bek liet stromen en het vervolgens doorslikte. 'He dat was lekker." zei hij. Hij hief zijn kop op en liep lanzaam wat water in. Het water stroomde tussen zijn pootjes. Het water was niet heel warm maar dat maakte hem niet uit. Toto liep verder en dook vervolgens onderwater. De Ralts had hem niet eens opgemerkt want hij was blijkbaar verzonken in gedachten. Hij zag de zon op het water schijnen en zag een overhangend boompje dat iets weg had van een treurwilg. Toto zwaaide zijn staart heen en weer en peddelde zo tot een tak die boven het water hing. Toto liet zich zakken en boog zijn staart tegen de bodem van het water. Hij zette af en greep zich vast aan de boomtak. Hij hing er aan en probeerde naar de zijkant te slingeren. Hij zette zijn ene pootje erop en wierp zich tenslotte over de tak. Vermoeid klom hij verder tot een plek waar hij was omsingeld door de hangende treurwilg bladeren. Hij zuchtte en leunde tegen een tak

Plots zag hij een Berry hangen. Een blauwe ronde die smakelijk tussen de takken hing. Maar er hing er nog een. Toto knikte en klom op vier poten naar de boom. Hij reikte zijn bek uit naar naar de dunne tak waar de twee bessen aan vast zaten. Hij opende zijn bek en klapte hem gelijk weer dicht. De tak brak en Toto greep de tak met zijn linker hand. Toto rukte de twee bessen er af en duwde de tak het water in. Toto pakte een tak en duwde wat treurwilg bladeren weg. Hij zag de Ralts weer. "Wil je een Oran bes?" zei hij, terwijl hij de bes in zijn hand hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thingo

Thingo

Man Aantal berichten : 12
Leeftijd : 31
Registration date : 04-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 jaartjes jong
Status: Gezond
Partner: -

Het begin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begin..   Het begin.. Emptyma apr 05, 2010 12:19 pm

Hij schudde zijn hoofd eventjes terwijl hij het water doorslikte. Toen hoorde hij plots een tak in het water vallen. Thingo schrok eventjes en keek rond. Hij zag een paar kringetjes, op de plek waar de tak gevallen was, in het water tevoorschijn komen. "Wil je een Oran bes?" klonk er ineens in de oren van Thingo. Weer schrok hij en keek in de ogen van de Totodile. Thingo pakte de bes aan en keek de Totodile aandachtig aan. "Uh.. Graag" Zei hij terwijl hij zachtjes in de bes beet. "Dankjewel" Zei hij terwijl hij met zijn ogen, die verborgen waren onder zijn 'hoed', de Totodile onderzocht. Weer nam Thingo een hapje van de Oran bes en liet een klein glimlachje zien aan de Totodile. "Dankje" Zei hij nog een keer. "Dus er zijn wel meerdere Pokemon hier?" zei hij zachtjes terwijl hij de Totodile doordringend aankeek.

"En is hier ook nog een andere Ralts?" Begon hij. "Waar ben ik nou precies?". Thingo kreeg ineens allerlei vragen in zijn hoofdje die hij wilde stellen aan de Totodile. "Trouwens.." Hij stak zijn kleine handje uit. "Mijn naam is Thingo en nogmaals bedankt voor de bes" grinnikte hij zachtjes terwijl hij het laaste hapje van de bes nam. Hij keek eventjes naar het bloemveldje en zag een paar Sunkern in de zon liggen. Hij glimlachte weer en keek toen de Totodile weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Het begin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begin..   Het begin.. Emptyma apr 05, 2010 12:33 pm

Toto zag hoe de Ralts de bes aan nam en "Uh.. Graag" zei, Toto grijnsde en sprong op de kant. Hij nam een hap uit zijn oran bes en slikte hem smakelijk door. "Dankjewel" zei de Ralts wiens ogen verborgen zaten achter het groene hoedje verborgen zaten. Toto zag een klein glimlachje toen de Ralts nog een hap nam uit de zoete blauwe bes. Ook Toto nam een hap en at hem op. Hij likte zijn lippen af en keek naar de Ralts die hem nu doordringend aan keek met zijn rode oogjes. "Dus er zijn wel meerdere Pokemon hier?" hoorde hij de Ralts zachtje zeggen. Toto ging zitten en zei: "Zekerste weten zijn hier andere pokémon. Van de een teveel van de ander te weinig lijkt het soms wel." Het leek alsof hij een soort pokémon bedoelde maar het was anders. Hij dacht aan Lustro en Suerte, Lustro had al veel vermoord maar hij hoorde nooits over Suerte die een Lustro had neerehaald. Toto zuchtte.

"En is hier ook nog een andere Ralts?" hoorde hij de Ralts plots zeggen. "Waar ben ik nou precies?". Toto bleef rustig en vond het alles behalve er om al die vragen te beantwoorden. Toto dacht na. "Ik zou het niet weten. Ik heb er no nooit een gezien op jou na. En je bent hier in Pokerpg een plek waar een trainers meer zitten, maar waar wel de strijd tussen goed en waad nog wordt geleverd. Al zijn de meeste hier wel aardig." Toto bleef even stil "Trouwens.." Hij stak zijn kleine handje uit. "Mijn naam is Thingo en nogmaals bedankt voor de bes" Toto grinnikte en zei: "Graag gedaan. Mijn naam is Toto. Van Totodile snappie?" grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thingo

Thingo

Man Aantal berichten : 12
Leeftijd : 31
Registration date : 04-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 jaartjes jong
Status: Gezond
Partner: -

Het begin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begin..   Het begin.. Emptyma apr 05, 2010 1:29 pm

Thingo keek de Totodile aan terwijl hij ging zitten. "Zekerste weten zijn hier andere pokémon. Van de een teveel van de ander te weinig lijkt het soms wel." vertelde de Totodile. Thingo knikte lichtjes terwijl hij de Totodile hoorde zuchtten. "Ik zou het niet weten." begon de Totodile te antwoorde op de vragen die Thingo hem stelde. "Ik heb er no nooit een gezien op jou na. En je bent hier in Pokerpg een plek waar een trainers meer zitten, maar waar wel de strijd tussen goed en kwaad nog wordt geleverd. Al zijn de meeste hier wel aardig." zei de Totodile. "Graag gedaan" Zei hij tegen Thingo die hem bedankte voor de bes. "Mijn naam is Toto. Van Totodile snappie?" grinnikte de Totodile. Er kwam een kleine glimlach om de mond van Thingo. "Ja, ik snap het" Grinnikte hij zachtjes.

"Maar goed.. En kwaad?" Vroeg Thingo voorzichtig. "Wat bedoel je daar precies mee?" Hij keek snel om zich heen. Stel je voor dat er plotseling een kwaadaardige Mightyena op hem afsprong. Hij schudde zijn hoofd en slikte eventjes terwijl hij Toto eventjes aankeek. "Maar ik hoop wel dat er nog een andere Ralts is hoor" begon hij maar gauw te zeggen, om over zijn gedachten heen te praten. "PokeRPG.." zei Thingo zachtjes die verbaasd om zich heen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Het begin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begin..   Het begin.. Emptyma apr 05, 2010 7:42 pm

"Ja, ik snap het" Grinnikte hij zachtjes. Toto grinnikte kort en keek naar Thingo. "Maar goed.. En kwaad?" hoorde hij de Ralts voorzichtig zeggen. "Wat bedoel je daar precies mee?" Toto sloot zijn ogen. Hij had die vraag zien aankomen. "Kijk dat is een lang verhaal." Toto veegde wat gras aan de kant met zijn staart en ging vervolgens zitten. "In dit gebied." begon hij kalm. "Heb je natuurlijk gewoon pokémon die hun rustige levendje proberen te leidden. Maar er zijn ook twee groepen. De Lustro. Dat zijn de slechterikken die proberen Pokerpg over te nemen en hier en daar wat moorden. Natuurlijk is er ook en groep die probeert die gekken tegen houden. Die heten Suerte. En zoals je al verwacht ben ik ook een van de leden van Suerte" hij praatte op het laatst met een beetje trotsheid in zijn stem. "Maar ik hoop wel dat er nog een andere Ralts is hoor" Ging Thingo verder. "PokeRPG.." hoorde hij Thino zachtjes zeggen en Toto knikte langzaam. "Pokerpg..." Hij zag hoe de Zon aan zijn toch naar beneden begonnen en wat Hoppip en enkele van de evoluties tustig rond vlogen tussen de bloemen. Rustig..

-Flut post-
Terug naar boven Ga naar beneden
Thingo

Thingo

Man Aantal berichten : 12
Leeftijd : 31
Registration date : 04-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 jaartjes jong
Status: Gezond
Partner: -

Het begin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begin..   Het begin.. Emptydi apr 06, 2010 1:56 pm

Hij zag dat Toto zijn ogen sloot en Thingo grinnikte zachtjes. "Kijk dat is een lang verhaal." Begon Toto die gras aan de kant schoof. "In dit gebied." begon hij kalm. "Heb je natuurlijk gewoon pokémon die hun rustige levendje proberen te leidden. Maar er zijn ook twee groepen. De Lustro. Dat zijn de slechterikken die proberen Pokerpg over te nemen en hier en daar wat moorden. Natuurlijk is er ook en groep die probeert die gekken tegen houden. Die heten Suerte. En zoals je al verwacht ben ik ook een van de leden van Suerte" Zei Toto terwijl Thingo rustig ging zitten en aandachtig naar Toto keek. Af en toe knikte hij lichtjes. "Dus Suerte is goed en Lustro slecht.." Herhaalde Thingo zachtjes.

Hij sprong op terwijl hij Toto aankeek. "En gebeurt de laatste tijd hier dan nog wel eens iets?" Vroeg Thingo voorzichtig aan Toto. "En hoe zie je precies wie bij welke 'bende' zit?" Vroeg Thingo belangstellend.

-(Mja, ik heb ook niet echt inspiratie.. Hmm)-
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Het begin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begin..   Het begin.. Emptydi apr 06, 2010 4:07 pm

Toto was gestopt met praten "Dus Suerte is goed en Lustro slecht.." herhaalde Thino. Toto knikte zachtjes. Plots sprong Thingo op en vroeg: "En gebeurt de laatste tijd hier dan nog wel eens iets?" En niet veel later daarna. "En hoe zie je precies wie bij welke 'bende' zit?" Toto zuchtte weer is en slikte. "Kijk, ik heb no geen hoge rang en waarschijnlijk zullen de leden met een hoge rang wel plannetjes smeden of iets dergelijks maar verder is het hier redelijk 'saai' zeg maar, en hoe zie je wie bij wie hoort. Tja dat zie je niet echt al proberen de Lustro leden je meestal een kopje kleiner te maken en Suerte helpt meestal." Toto kuchte en veerde zic met zijn staart omhoog.
Het bleef even stil. "Tja. weet jij iets te doen. Kunnen Ralts zwemmen eigenlijk?" Toto sprong en dook in de beek zodat water opspatte. Toto kwam boven met wat planten op zijn hoofd. Een sliert hing voor zijn mond en hij blies hem weg. "Nou? intresse?" Toto sloeg met zijn staart op het water en het spetterde overal heen. Toto klom in de treurwilg en wachtte. Hij stak zijn kop er buiten en zei weer: "Nou?"

(Ik heb net zoveel inspiratie als een verloofde watermeloen met de waterpokken)
Terug naar boven Ga naar beneden
Thingo

Thingo

Man Aantal berichten : 12
Leeftijd : 31
Registration date : 04-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 jaartjes jong
Status: Gezond
Partner: -

Het begin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begin..   Het begin.. Emptyma apr 19, 2010 9:57 am

Thingo zag dat de kleine Totodile knikte. Hij zuchtte eventjes en wachtte af wanneer Toto antwoord ging geven op zijn vragen. Niet snel daarna, toen hij het dacht, zei Toto: "Kijk, ik heb nog geen hoge rang en waarschijnlijk zullen de leden met een hoge rang wel plannetjes smeden of iets dergelijks maar verder is het hier redelijk 'saai' zeg maar, en hoe zie je wie bij wie hoort. Tja dat zie je niet echt al proberen de Lustro leden je meestal een kopje kleiner te maken en Suerte helpt meestal." Toto kuchte en veerde zich met zijn staart omhoog zoals Thingo zag. Hij knikte zachtjes terwijl hij aandachtig naar de kleine Totodile luisterde.

het was eventjes stil totdat Toto de stilte verbrak. "Tja. weet jij iets te doen. Kunnen Ralts zwemmen eigenlijk?" Thingo slikte eventjes. "Ik heb eigenlijks geen idee.. Ik heb nog nooit gezwommen" Zei hij zachtjes terwijl hij naar het water keek. "Nou? intresse?" klonk het toen hij water omhoog zag komen. Hij zag dat Toto in de treurwilg klom en op Thingo wachtte. Hij stak zijn kop er buiten en zei weer: "Nou?". Thingo slikte weer. "Ik weet het niet" Zei hij aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Het begin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begin..   Het begin.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het begin..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» A new begin.
» het begin
» Een nieuw begin
» Een nieuw begin.
» Een waakzaam begin.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-