Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Hagos

Hagos

Man Aantal berichten : 4
Registration date : 21-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar.
Status: Gezond
Partner: Love is too complicated.

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptydi maa 30, 2010 4:35 pm

6095 Stappen vandaag op de Pokéwalker, op school xD
Hij reageert op die op een neer beweging als je loopt, dus op de fiets doet hij het inderdaad ook. Maar toch heb ik het gevoel dat ie het toch minder goed doet dan lopend O.o

Het gesprek gisteren was dom. Trekpopje? Whahaha xD
Al die bijnamen die jij gisteren bedacht hebt zijn super =3

En idd nieuwe House. Ik zag het al op sbs6.nl, en ik heb het al in mn agenda met koeienletters geschreven dat ik house moet gaan kijken xD
Seizoen 6, eerste aflevering komt op 1 april. =3

Maar het beste nieuws van mijn HG komt nog;
Wachten hoor...
Daar komt het...
Jaaah...
Nog even...
=D

Ik heb Ho-Oh gevangen! *uberblijheid*
En raad eens hoe 'ie heet.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptydi maa 30, 2010 4:38 pm

Shinobi schreef:
Ik heb Ho-Oh gevangen! *uberblijheid*
En raad eens hoe 'ie heet.. xD

Hij heet vast en zeker Fireflie. *kijkt dom*
Maarja, seizoen 6 lijkt me kewlachtig. =)

&& Ik luister nu Miley Cyrus.. o-O
Nooit verwacht dat ik die nog eens goed zou gaan vinden.

EN, EN, EN..
HET LAATSTE GOEDE NIEUWS..
ER KOMT EEN NIEUW BOEK DAT MET TWILIGHT TE MAKEN HEEFT! =D
Een boek dat gaat over het leven van een nieuweling (nieuwe vampier), Bree. =D
*Is helemaal happy*

.. Ja, dat was het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptywo maa 31, 2010 2:53 pm

Morgen 1 april.. o.o
Damn, ik heb alleen schoenen met veters.. xD

Hoe dan ook, ik ben blij. Ik heb mijn 3de 10 dit jaar binnengehaald, en heb een 8 voor een MO. Beide voor Duits. Dat haalt die 3,5 voor het proefwerk misschien een beetje op... (A)
We mochten een half uur eerder gaan, omdat de leraar naar de tandarts moest ivm een kaakontsteking. Iedereen was helemaal blij.. xD
5 minuten voordat we gingen, begonnen we te klagen dat we teveel huiswerk hadden. iemand zei heel droog; 'doe eens gek!' wat gebeurt er? Juist, de leraar gaat gek doen.. Eerst een veel te hoge gil, en vervolgens een paar spastische bewegingen. Ik schrok me echt dood... xD

Ik heb The Pretender, van Foo Fighters, al de hele dag in mn hoofd... vooral het refrein, ofzo. o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptywo maa 31, 2010 3:13 pm

Leuwk dat je een 10 hebt gehaald.
Mijn nieuwste cijfer is iets minder mooi. Een... 3.8 XD
Voor Biologie nog wel, een van mn beste vakken. Nu is het helemaal verkloot, want dit cijfer is meteen het cijfer dat op onze rapporten zal verschijnen. Er waren een paar mensen met een 6 komma nogwat, de rest had 3en, 4en en af en toe zat er een kleine 5 tussen. Té slecht xD

Het is hier noodweer O.o
Het regende, toen ging het hagelen, en nu regent het weer, en de hele tijd zijn er keiharde windstoten waarmee mensen van hun fiets afgeflikkert worden, wind met 80 km/uur xD
Wat ben ik blij dat ik binnen zit =3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Comet

Comet

Man Aantal berichten : 99
Registration date : 14-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 12 years..
Status: Gewond
Partner: I'm a loner..

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptywo maa 31, 2010 6:57 pm

Omg, Roos. Nu moet ik denken aan laatst, toen Tijs ging huilen ;o (Ja, we hebben een leraar aan het huilen gekregen zelfs al was het van tevoren afgesproken =D)

Deze smiley is verslavend: o3o
*wijst naar één van de twee meme's die ze gemaakt heeft*


... Omg, ik zit op Comet! Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptywo maa 31, 2010 7:08 pm

@ Doos: Wij hebben ook een paar leraren laten brullen/flippen. xD
Mr. de Lange, mevr. Pinas.. *Heeft lol*
Mja.. Ik lieft Miley Cyrus met haar nummers Fly on the wall & Party in the USA. <3
En.. Ik heb mensen in mijn klas die hun HW nooit maken. En, nu we in het hoofdstuk zitten *JWZ welk hoofstuk.. O.o*
Mja.. Mijn toetsenbord doet bagger. Als ik een keer op ' druk, krijg ik ''. o_O
en een keer op ^ krijg ik ^^. x_x

En.. Ik ben verslaafd aan Tosti's met Ketchup.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptyvr apr 02, 2010 11:53 pm

Hmpf... baggerheid.


Ik wil de laatste tijd wel posten, maar áls ik inspiratie heb én tijd, dan komt er weer iets tussen waardoor ik het weer niet kan doen.
Neem vandaag bijvoorbeeld. Kwam kwart over 12 [lol! xD] pas mn bed uit, en doe vet relaxed omdat ik denk dat ik toch de hele dag thuis blijf, word ik meegesleept naar oma. Ja, ik vond het niet erg maar ik wou #$#%$#^@ posten. Kom ik thuis, moet ik eten, na het eten heel weinig tijd en daarbij was mijn idee voor mijn post verdwenen, kom ik beneden, wilt mn vader iets met me kijken, southpark, dus ik bleef wel zitten, mn moeder komt thuis, en toen kwam ik boven. Het is 10 voor 12 dus ja ik kan maar beter slapen want morgen moet ik vroeg opstaan omdat mn moeder haar trailerrijbewijs heeft gehaald en we gaan morgen het paard meenemen naar de manege zodat ik erop kan rijden in de les. Volgensmij maak ik heel veel typfouten in deze post want ik ben moe -_-
Ik hoop dat jullie het een klein beetje begrijpen ofzo, dat ik echt wel wil posten, maar geen baggerposts wil maken van 8 zinnen ofzo. Nou, morgenmiddag ga ik posten, hoelaat ligt eraan hoe lang het gebeuren met paard kost.

JA ik ben een flutposter, dat weet ik al! >.>
*kucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptyza apr 03, 2010 12:48 am

Haha.. Mijn zin in RPGen is de laatste tijd een beetje op, samen met mijn inspiratie :$
En dat terwijl ik opeens wel inspiratie heb om te tekenen ofzo. o-o Komt door HG denk ik, en doordat ik weer op Wajas zit..

Hmmf, ik ben moe. Normaal ben ik nooit nu al zo moe. Komt doordat die tijd is veranderd, denk ik ;o

iig.. Ik ga zo weer HG spelen. Er gebeurt toch niks op welke RPG dan ook, en mn pkmn kunnen nog wel een beetje training gebruiken. D=

De Pokéathlon ownt.
De Pokéwalker is.. schattig. D=
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptydi apr 06, 2010 10:30 pm

Omg. Het Kimnieuws.


Niet boeiend nieuws.
Euhm ja. Ik vond het grappig dat ik Heartgold had, en ook nog Gold, van toen ik veel kleiner was. Ik heb de doosjes naast elkaar gezet en gefotografeerd, zal ik die foto posten? T'is gewoon hip. Gold uit 2000 en Heartgold uit 2010. Ik las ergens dat er 9 jaar tussen zat, maar toen ik Gold opstartte stond er toch echt ©2000 in mn beginscherm. Naja.

Griezelnieuws van gisteren.
Sommige mensen waren gister niet online en vragen zich af wat er aan de hand was met een 'pedo'. Nou, we weten niet zeker of het een pedo was. Maar hij was zeker niks goeds van plan, dus we noemen hem maar zo. Heeft hij meteen een leuke bijnaam. Naja, er registreerde een nieuw lid genaamd Flappi, die niet RPG'de, of zichzelf voorstelde, maar meteen in het meeting topic postte dat ie mee zou gaan. Hoogst verdacht natuurlijk. Deed zich voor als een kind van 11. Ik had hem al een bericht gestuurd dat hij niet kon komen. Later kwam ik op hyves en had in een vriendenuitnodiging van ene Flappi. Ik klikte op de foto en schrok me dood. Volgens mij kreeg ik een hartverzwakking ofzo, het voelde in ieder geval niet goed xD Het was echt geen 11 jarige, eerder 17. Minstens. En het was zo lelijk dat ik er dus van schrok. Hij had zon zweversfoto waarop hij zijn middelvinger uitsteekt O.o
Echt zo'n pedofoto dus. Account geband, IP geband, alles. Hij kan natuurlijk terug komen, maar laten we maar hopen dat hij net zo dom is als hij er uitziet op die foto. Op de meeting zal ik beter opletten, ook al zal hij wel niet opdoemen, maar ik had dus een vage droom erover xD Dat we in de Burger's desert waren, en aan het einde van de desert gingen we mensen tellen, toen mistte er een paar, gingen we opsplitsen [XD] om te zoeken, verdwenen er steeds meer. Heel vaag in ieder geval. Naja, logisch dat je van zo'n gezicht nachtmerries krijgt. xD


Wtf Schoolnieuws
Ja, schoolnieuws ja, maar wel boeiend. S'morgens het eerste uur stond ik dus aan een tafel met een paar andere mensen, en ook Denice, een klasgenootje. Priscilla, haar beste vriendin, ging een stoel voor haar halen omdat ze zwart zag en vroeg of we haar in de gaten wouden houden. Nah, oke, ik stond dus naast haar. Toen ging ze op haar tas leunen, vielen haar ogen dicht, en voordat ik het wist pleurde ze op de grond. O.o
Ik rukte aan haar hand, maar ze was dus flauwgevallen, en ik durf dus niks te doen, wnt ik dacht; straks doe ik iets fout. En ik was in schock man, had ik nog nooit eerder meegemaakt. Toen kwam ze weer bij, en namen een paar leraren/leraressen haar mee naar een stoel, en ze pleurde onderweg nog een keer. Ik dacht echt WTF ZOMG WUT? O,O
Naja, ze werd naar huis gestuurd en krijgt bloedonderzoek . Oh Noes!
engheid xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptywo apr 07, 2010 4:48 pm

AAAAAAAAAARGH!~
Ik heb heel lang gewacht tot ik eindelijk mijn zakgeld kreeg, want die had ik al 9 maanden niet meer gehad. Krijg ik 90 euro, krijg ik te horen dat ik pokemon Heartgold niet mag kopen! [En pokemon Soulsilver natuurlijk ook niet] Zo gemeen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptydo apr 08, 2010 2:55 pm

Oh my Gawsh. =D
Nadat mijn rapport bekend was, heb ik nogal ernstige ruzie met mijn ma gehad. Eigenlijk zou ik geen toesteming meer hebben om naar de meeting te gaan, en zou ik bovendien niet meer op de pc mogen tot aan de zomervakantie.
Toch heb ik na een lang gesprek, en vele beloftes, voor elkaar weten te krijgen dat ik toch 's weekends op de pc mag. Bovendien mag ik, als ik al mijn beloftes na kom, op de meeting komen. En, dat zal ik natuurlijk doen.

Beloftes:
- Alleen maar voldoendes halen
- Al mijn huiswerk maken
- Afwassen zonder gezeur
- Op de tweeling passen als het nodig is
- Geen ruzie maken met de tweeling, zelfs niet als ze me irriteren

Hmpf..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tadashi

Tadashi

Vrouw Aantal berichten : 50
Leeftijd : 31
Registration date : 07-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8
Status: Gezond
Partner: Roora

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptydo apr 08, 2010 3:01 pm

@Amore

Had je zoveel onvoldoendes dan o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/Shoot1ngxStar
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptyvr apr 09, 2010 7:42 pm

Haha, vandaag was geweldig! =P
Een jongen doet al sinds woensdag strontvervelend. Hij loopt de hele tijd huwelijksaanzoeken te doen, en wil me steeds knuffelen. Maar, ik haat hem, dus ik trap hem als hij me van achter wil pakken om te knuffelen.
Vandaag ging het geweldig. Ik probeer het al sinds woensdag, maar het lukte eindelijk. Ik gaf hem een keiharde trap, recht in zijn kruis. Haha. Hij moest bijna huilen. Maarja. Komt er net een leraar aan. 'Godverdomme,' riep hij toen. Ik keek hem heel rustig aan. Toen zei hij dat we ons moesten gaan melden. Dus, die jongen, die helemaal tegen de muur aan was gevlogen, en op de grond was aangekomen, stond moeizaam op, met z'n handen bij z'n kruis, en we liepen naar dat kamertje. In dat kamertje mocht hij niet bij mij zitten, want ze waren bang dat ik hem weer tegen de muur aan zou trappen.
Ondertussen hoorde ik vanaf het kamertje nog steeds iedereen lachen.
Maarja.. Toen de afdelingsmanager er was moest hij dus ook komen, ging ze vragen wat er gebeurd was, etc. Ik heb een waarschuwing gekregen. Als ik nog een keer iets doe krijg ik blokrooster. Maar, als hij nog een keer iets doet wordt hij geschorst! =D

Maarja, ik ben dus nogal vrolijk, want hij had echt fkn pijn. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptyvr apr 09, 2010 8:48 pm

Weetje wat leuk is?

Als je leraar her brandalarm af laat gaan, zodat de hele school naar het Martini kerkhof loopt terwijl er niks aan de hand is :'D
Geweldigheid.. xd
Ze gooide magnesium in het vuur. En blijkbaar iets te veel, want toen ging het alarm. x'D
Dus, Leila, Melissa, Joram & ik meteen de slappen lach.. x') Omdat wij wisten dat er niks was. x]
Bij het Martini kerkhof riep Henk (coördinator dinges) door een megafoon dat er een kleine brand was in lokaal 109 en dat we terug konden gaan. Geweldig.. xD

Keh, en dan wil ik nog eens herhalen dat mijn RPG zin + inspiratie vertrokken zijn en nu een vakantie nemen. Ze hebben me niet vertelt wanneer ze terug komen, maar ik denk niet dat het volgende week al zal zijn.. xd
Dat geld dus óók voor de volgende accounts:
Comet, Zira, Julia, Lunaria, Karai, Blue, Mimi & Sara.
Tataahm.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptyza apr 10, 2010 11:44 pm

Oké, pannekoeken. Ff iets vertellen ofzo.
Ik ben de laatste tijd inactief, en vind het zelf ook kwut.
Waar dit aan ligt zal ik even opnoemen. Ff kijken hoor...

1. School. 8 uur per dag natuurlijk, de hele week behalve weekend. Daarbij heb ik laatst een 3,8 gehaald voor bio, en andere vakken verkloten ook, en ik moet dat goedmaken, want het telt mee voor je examen volgend jaar. Moet dus meer tijd leren.

2.Nu mijn moeder een trailerrijbewijs heeft gaan we elke zaterdag met 't peerd naar de manege. Veat leuk, maar dan ben ik wel meteen de hele morgen + middag weg, en de rest van de dag ben ik moe. Ook moet ik andere dagen in de week rijden. 't vreet uren.

3.Meer vrienden, ja echt ik heb eindelijk eens meer vrienden. En ik wil die graag behouden, dus soms gaan we een middag hyperen op Energy en dan dom doen enzo. Ligt natuurlijk ook aan het weer, ik ben meer buiten dan achter de computer.

4.Ik heb de laatste tijd weinig inspiratie meer. Ook ben ik op een of andere manier altijd moe. *kijkt naar de tijd.* Nee, ligt niet aan te laat slapen. Ik heb geprobeerd eerder te gaan slapen, maar dan ben ik de volgende dag nog veel moeier en chagrijniger. Niet doen dus.


Naja, er zijn vast wel meer redenen ofzo. Ik ga het natuurlijk wel proberen. Ik baal er namelijk van dat ik zo weinig post en loop met een rotgevoel de hele dag. Morgen heb ik de hele dag vrijgemaakt om te posten. We zouden eerst weggaan, maar dat heb ik lekker geweigerd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptyzo apr 11, 2010 4:27 pm

Omdat Cazzo gemeen is, besloot ik deze post te maken.
Zoals misschien nog niet iedereen weet, heeft Cazzo besloten te vertrekken.
Hij heeft mij zijn accounts gegeven. Ik zal hier even de dingen op regelen die geregeld moeten worden, maar daarna zal ik ze PokéRPG uit laten gaan.
Dat betekent dat Achi, Shiny en Force nu alle drie tijdelijk door mij (Amore) gespeeld worden.
Als Achi nog van plan is terug te komen, zal hij natuurlijk zijn eigen acc's terugkrijgen.


MvG,
Tutu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptyzo apr 11, 2010 6:59 pm

Kachol... weg? >,<
Das ist schade... Dx

Hmn, er is een avatar film gemaakt. Met echte mensen.
Aang ziet er mismaakt uit, Zuko heeft volgens mij geen litteken, en Sokka en Katara lijken, vind ik, niet op hun oorspronkelijke karakters qua uiterlijk. Hopelijk wel zo qua gedrag.. x]

De trailer

Wel mooie vuurballetjes. Volgens mij is alleen boek 1, water, van Avatar in deze film gezet. Zou dat betekenen dat er dan nog 2 films achteraan komen? Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptyzo apr 11, 2010 8:39 pm

Wut, vandaag is de verjaardag van pokérpg =)

Ik wil pokérpg feliciteren voor het 2 jarig bestaan. Hopelijk blijven we zo doorgaan, en word het nog wat actiever hier. Gefeliciteerd, namens Levy =D
Sorry voor de late felicitatie, ik merk het nu pas.. O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
heat

heat

Vrouw Aantal berichten : 35
Registration date : 10-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 9
Status: Gezond
Partner: You left me to long...

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptyzo apr 11, 2010 8:41 pm

Is pokerpg jarig?

Gefeliciteerd dan namens Swift, Spark, Magic, Aimeka en Heat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tadashi

Tadashi

Vrouw Aantal berichten : 50
Leeftijd : 31
Registration date : 07-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8
Status: Gezond
Partner: Roora

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptyzo apr 11, 2010 9:10 pm

Mmmh..Ken iemand misschien helpen o.O Ik vind iemand like heel leuk maar die iemand die doet echt vreselijk VRESELIJK kut opeens..Normaal is die iemand gewoon heel lief alles maar...Ja..Nu niet dus xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/Shoot1ngxStar
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptyzo apr 11, 2010 9:41 pm

Ohmijngod. Prpg vandaag jarig? Fijn.. o_O
Gefeliciteerd dan maar. xD

Fijn. Mijn zin om te posten is helemaal weg. Ik heb zelfs geen zin om hier te posten, maar doe het toch.. ;D

*fronst* Ik heb een Nikki verslaving. ;D


Vreemd, niet zo lang geleden paste het refrein heel goed bij hoe ik me toen voelde.. x']
Aww, hij is afgelopen. D=


Verslaving <3 Nu nog mn mp3 terug vinden, zodat ik de songs van Naked (album) er op kan zetten. D=
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptyma apr 12, 2010 4:55 pm

Omg xd
*kijkt nieuwe winx afleveringen*

'Omg' redenen:
- Het plot is beter, en de vleugels zien er hip uit.
- Hun uitspraken klinken dommer dan ook, waardoor ik een lachbui heb. Een poging tot sarcasme mislukt al. =']
- Wéér een zoveelste nieuwe vorm, de Believix.
- Het lijkt, jammer genoeg, soms verschrikkelijk veel op een slecht Flash filmpje.
- Roxy, de nieuwe fee, is ingesproken door Meghna Kumar. En waar kennen we die naam van? Juist, zij heeft ook Dawn ingesproken. Het enige verschil is dat ze nu met dieren vecht, ipv pokémon xD

Ik ben benieuwd of ik dit 4 jaar geleden helemaal fantastisch had gevonden... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptyma apr 12, 2010 9:10 pm

Omg. Ik heb al de hele dag honger en heb me vol zitten vreten, en heb nu maar eens een appel gepakt in plaats van ijs of snoep xD
Serieus, een paar maanden geleden woog ik 46 kilo, en nu 50. Wtf?! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptydi apr 13, 2010 3:01 pm

Omg Winx, daar heb ik nog dvd's van =D, wel van de eerste serie xD, maar die vond ik wel de beste....(Ik was....*telt terug*, toen was ik 10 ofzo)
Ik had vandaag bijna ruzie =D en ik heb geen idee wrm ik daar blij om ben. Maarja nu weten ze wel dat ze me niet moeten uitschelden, of m'n familie. School was egt geweldig vandaag, veel te melig zelfs en daar word ik blij en hyper van Shocked, ik was ook na het vijfde uur uit! Was wel wiskunde >,<. Egt geweldig gwn. Nu moet ik iets te eten hebben anders ga ik x.x
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Emptydo apr 15, 2010 2:58 pm

Ik ben blij dat ik geen jongen ben.
Ik zal vertellen waarom.
Gisteren gingen ik en Kayleigh (vriendin uit klas) naar het park. Toen gingen we in een boom klimmen. Toen gingen we lenig doen enzo, en op takken lopen en rennen, waar ik btw best goed in ben. Maarja.. Op gegeven moment boog die tak naar beneden, door mijn gewicht (43 kg). Toen gleed ik uit. Ik val, die tak knalt omhoog. Keihard in mn.. Ja, daar ja. Dat deed dus nogal pijn. Toen viel ik van die tak af, met mn knieën in de brandnetels. Mn handen waren gelukkig veilig. Maarja.. Ik was echt blij dat ik geen jongen was en dat ik laarsjes + lange broek aan had.
Kayleigh lachte me natuurlijk keihard uit.. x'd

- Ik krijg vandaag/morgen te horen of ik naar de meeting mag. D=
- Ik wil naar de meeting. *Cry*
- Mn ding doet nog steeds pyn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-