Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptyza aug 14, 2010 9:16 pm

JAAAAAAAAH BIOSMEETING NAAR LEGEND OF THE GUARDIANS <33
Maar dan wel op een dag dat ik kan & mag! =o Want die ga ik écht móói níét missen x3

Lawl. Ik ben vandaag naar de stad geweest. Heb een leuk shirtje gekocht. Die winkel had een leuke actie; alles voor 5 euro. =o Mn ma heeft ook een hele hoop gekocht x3 Nya, het is altijd kudt om met mn ma te winkelen, want die zegt dat we dan neit zo lang blijven, en vervolgens moet ze álles bekijken. Dan sta ik me een half uur te vervelen. ¬¬ En dan zegt ze dat we naar een boekenwinkeltje gaan, schiet ze eerst nog een kledingwinkel in omdat ze opruiming hebben. Irritatie. xD Maargoed, ik heb een leuk nieuw shirtje voor 5 euro. Btw.. Hij is roze.. (a''

En poep, ik heb weer eens een scène van Prpg getekend. Zal hem zo uploaden en posten. Maar eerst ff naar de Ap. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Partner: Forever alone

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptyza aug 14, 2010 9:23 pm

Guardian schreef:
, komt Xander binnenkort naar Hoorn toe,

Godver, ik hield dat de hele tijd geheim en nu.. O___O

Nah, morgen naar naar kutkamp van school, zelfs in de vakantie laten ze me niet met rust! D= Gelukkig zit er daar een vriend die mss een Latios aan mij wilt geven voor een bepaald persoon.. *kijkt naar Kim xD* De dag daarna naar Hoorn, en dan de laatste dagen van de vakantie. D= Volgend jaar wss een andere richting. o-o

Ik hoop dat die laatste dagen leuwk worden, de vakantie is echt voorbijgevlogen, alsof ie maar twee weken duurde. =(
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptyzo aug 15, 2010 9:58 pm

Blitzy schreef:
Guardian schreef:
, komt Xander binnenkort naar Hoorn toe,

Godver, ik hield dat de hele tijd geheim en nu.. O___O

Lololol sorry. Ik vond het zo awesome dat ik het wel moest zeggen. La!
http://www.sex.nl
Aërwen

Aërwen

Vrouw Aantal berichten : 27
Registration date : 10-08-10

Over je pokemon
Leeftijd: 16 jaar
Partner: geen

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptyzo aug 15, 2010 10:38 pm

Guardian schreef:
En ze kosten points. 20 per beest.

Kan iemand mij dat misschien uitleggen? Wat zijn die points? Wat kan je ermee? Kost dat geld ofzeuw? 0.o
En nu ik toch bezig ben, wie weet hoe de Wishlist werkt?
Mayumi

Mayumi

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptydi aug 17, 2010 12:57 am

Aërwen schreef:
Guardian schreef:

Kan iemand mij dat misschien uitleggen? Wat zijn die points? Wat kan je ermee? Kost dat geld ofzeuw? 0.o

Points zijn punten die je kan verzamelen. Met points kun je op Deviantart dingen kopen in de shop, tekeningen van anderen en sommige mensen bieden dus hun tekenkunsten aan voor punten. Punten kan je kopen, of met Llama's ruilen xD
[Mot je rechtsboven op je llama klikken] Wishlist weet ik niet, heb ik zelf ook niet ingesteld xD

En mensen, serieus, ik wil weer actief worden. Dus als ik nog ergens moet posten, laat het me dan weten! Oh Noes!
Gaat nog posten in:

-In a cave, met Castor
-Dat topic met Satoko xD
-Mislukte zoektocht? [als het weer wat actiever is]
-Safety met deuws.
-Ughzels met deens en sora.
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptydi aug 17, 2010 10:02 am

Omg.. X_X
In alle topics waar ik in zit moet nog door iemand anders gepost worden. Zo komen we nooit verder. =o
En ik wil alles vrijdag geregeld hebben (acc's weer eventjes gone x3), maar dat gaat zo niet lukken. >.<

*Snarl*

Lekker actief bezig hier. o_O
Mayumi

Mayumi

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptydi aug 17, 2010 2:31 pm

Amore schreef:
Omg.. X_X
In alle topics waar ik in zit moet nog door iemand anders gepost worden. Zo komen we nooit verder. =o
En ik wil alles vrijdag geregeld hebben (acc's weer eventjes gone x3), maar dat gaat zo niet lukken. >.<

*Snarl*

Ik zou zeggen, vraag die personen om daar te posten. Ik moet alleen posten in Safety, wat ik zo zal doen xD
Amore

Amore

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptydi aug 17, 2010 3:22 pm

Mayumi schreef:
Amore schreef:
Omg.. X_X

*Snarl*

Ik zou zeggen, vraag die personen om daar te posten. Ik moet alleen posten in Safety, wat ik zo zal doen xD

Daar heb ik geen zin in, want dan wordt er toch gezegd: 'Ja, ik post zo.' Of iets in die zin.. D_D

Btw.. De Anime van Haruhi Suzumiya is geinig. x3
Dat meisje word zo in de kamer helemaal uitgekleed enzo, zij helemaal gillen. En die jongen die buiten die kamer staat kijkt zo heel droog naar z'n thee. "Oh nee.. Mn thee is koud." Echt vaag. o.o
Aërwen

Aërwen

Vrouw Aantal berichten : 27
Registration date : 10-08-10

Over je pokemon
Leeftijd: 16 jaar
Partner: geen

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptydi aug 17, 2010 5:18 pm

Mayumi schreef:
Aërwen schreef:
Guardian schreef:

Points zijn punten die je kan verzamelen. Met points kun je op Deviantart dingen kopen in de shop, tekeningen van anderen en sommige mensen bieden dus hun tekenkunsten aan voor punten. Punten kan je kopen, of met Llama's ruilen xD
[Mot je rechtsboven op je llama klikken] Wishlist weet ik niet, heb ik zelf ook niet ingesteld xD

Okee.. Hoe verzamel je die dan? Behalve dan door andere mensen points afhandig te maken xD

En moet ik nog ergens posten met Rowan of Melo?
Kurai

Kurai

Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 31
Registration date : 20-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 5 jaar
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptydi aug 17, 2010 5:27 pm

Aërwen schreef:

Okee.. Hoe verzamel je die dan?

Die points bedoel je? Die moet je zelf kopen, je kunt ze winnen bij sommige contests of je kunt natuurlijk tekeningen voor anderen maken voor points. Oh, en je hebt ook nog een of andere donationdinges die je op je ... account (?) kan zetten, maar ik weet ook niet helemaal hoe dat werkt. xDD

Enneh... ik snap niet helemaal wat je níet snapt aan de wishlist? Zoveel is er toch niet aan te snappen, of wel...?
http://theheartofimagination.host56.com/
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Partner: Never trust, never tell

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptydi aug 17, 2010 5:41 pm

maar ik snap het niet >< Moet je daar neer zetten wat je wil hebben ofzo?
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Lunaria

Lunaria

Vrouw Aantal berichten : 178
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar.
Partner: Nobody can steal my heart.

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptydi aug 17, 2010 7:22 pm

Dat lijkt me wel de bedoeling van een Wishlist. xD Maar, ik gebruik de Wishlist zelf niet. Vind t niet echt boeiend XD

Omg, we hebben nu.. zo'n 20 minuten ons nieuwe oppashondje, met snacks en speeltjes enzo. Ik heb een filmpje gemaakt waarin ze met een irritante piepbal speelt. xD Zelfs al issie irritant, hij is geniaal. xD
Nika is echt zooooooooo cute <3
Kurai

Kurai

Vrouw Aantal berichten : 38
Registration date : 20-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 5 jaar
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptydi aug 17, 2010 7:44 pm

Rowan schreef:
maar ik snap het niet >< Moet je daar neer zetten wat je wil hebben ofzo?

Nouja, je kunt gewoon naast een deviation die als print te koop is (of iets van de dA merchandise ofzo) aanklikken dat je het op je wishlist wilt hebben - dus wat je graag wilt hebben, vandaar ook wenslijst. Je hebt er verder niets aan, want daarmee bestel je het niet of zo... Dat is het antwoord op je vraag, denk ik?
http://theheartofimagination.host56.com/
Force

Force

Man Aantal berichten : 242
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 Year Old
Status: Gewond
Partner: -

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptywo aug 18, 2010 7:50 pm

Mayumi schreef:
Amore schreef:
Omg.. X_X

*Snarl*

Voor Tutu, de underground city.
~ Waar moeilijk is om te posten ~
Voor Kim, Peaceful Plains plot topic.
Amore

Amore

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptywo aug 18, 2010 9:13 pm

Force schreef:
Mayumi schreef:
Amore schreef:
Omg.. X_X

*Snarl*

Voor Tutu, de underground city.
~ Waar moeilijk is om te posten ~
Voor Kim, Peaceful Plains plot topic.

Bij de UC moeten nog 2 andere mensen posten, dus nee. x3

Verder.. Ik heb Wolf's Rain ep 1 tm 30. Kan zelf de taal kiezen, met engelse subs.. x3

Meer heb ik niet te zeggen.
Mayumi

Mayumi

Over je pokemon
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptyza aug 21, 2010 12:49 am

@Kevin geval: Ik heb d'r gepost. Wink
@Amore: Omgz, Wolf's rain. <3 Heb ik al afgekeken, maar ik snap het einde niet XD *is dom*

En en en morgen komt Xander dus. Vroeg opstaan, douchen, vreten, aankleden, spullen inpakken, naar Dianta toe [Ik ga bij d'r logeren die avond.] Naar Xander toe, en dan de hele dag hyper doen Very Happy

En en en ja, ik zal overal nog posten. Voordat ik op vakantie ging, had ik echt een post dip. Ik klikte een topic aan, en zat uren achter de com zonder iets te posten. Kud. Nu heb ik weer inspi, en zal overal reageren. Sommige topics gaan makkelijker dan saaie praattopics, je ziet wel in welke volgorde het zal gaan. En ik heb ook zin om overal topics te openen. Dus ja, k heb dr zin in xD
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptyza aug 28, 2010 12:05 pm

Ik ben terug van vakantie =D
Ik was naar Nice geweest en het was wel leuk. Met een lekker klimaatje maar vroeger was het elke dag zo'n 30 graden maar nu hoogstens 27 :S. En ik en mijn ouders hadden een vliegtuig kaartje voor Nice maar we zouden een tussenstop in Zürich maken :S. Daar kost zo'n super loly iets van 12 a 13 euro en in Schiphol zo'n 8 euro. Ik had ook 3 flessen drinken mee maar op Schiphol gooide ze die weg en ik kocht later bij een andere winkel weer wat drinken voor een hogere prijs maar die mocht je wel meenemen in de vliegtuig. Toen ik aan kwam in Zürich gooide ze die flessen weg en ook de zonnebrand créme...Grrrrr. Toen kocht ik maar niks meer Razz.
En in Nice was ik in de buurt aan het lopen en zag ik een jonge duif midden op de weg. En ik schrok want er raasde auto's en brommers langs die duif voorbij o.o . Ik dacht echt van "Zien jullie die jonge duif niet". 1 auto raakte de duif en ik dacht dat de jonge duif toen dood was maar hij bleef leven zonder een wondje ofzo. Toen er niks meer aan kwam wierp ik brood naar hem om hem te lokken naar de kant maar hij bleef doodstil liggen. Opeens kwam er een meneer langs die hem oppakte en aan de kant legde. Mijn moeder gaf nog wat extra brood aan de jonkie die nog niks at. Uiteindelijk liepen we verbaast en blij weg.
Er is een leven gered =D
Melodie
Gestorven
Melodie

Vrouw Aantal berichten : 70
Registration date : 03-05-10

Over je pokemon
Leeftijd: 34
Status: Gestorven
Partner: Never met the right one..

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptydi aug 31, 2010 5:14 pm

Pfff, eerste schooldag -_-'
Om 12.15 op school zijn, allemaal mededelingen en interne verandering, heb een fucking kutrooster (twee keer tot half vijf, twee keer tot 4 uur en heel veel tussenuren) en moest een proefexamen frans maken zonder een woordenboek (aangezien ze eerst hadden gezegd dat het engels zou zijn 0.o). Hoop dat ik dit jaar overleef ><
Lunaria

Lunaria

Vrouw Aantal berichten : 178
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar.
Partner: Nobody can steal my heart.

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptydi aug 31, 2010 6:45 pm

http://roosters.gepro-osi.nl/roosters/rooster.php?klassen[]=A3B&type=Klasrooster&tabblad=1&school=934

Daar zou je mijn rooster moeten zien, met de wijzigingen voor morgen ;o
Ik heb maandag óf vrijdag beeldend (be), niet beide dagen.
Wat 'bez' is weet ik niet meer. Heeft mn mentor wel gezegd, maar ik ben t kwijt. xD
Jeeh, morgen meteen mn eerste tussenuur.
En goddomme, meteen gym! T_T Ik ga dood, want ik heb gehoord dat die leraar niet echt aardig is. T_T

Yarp, ik heb gelukkig wel Gerda voor Engels. Die heeft mij ooit een compliment gegeven, dus dat zit wel snor. =o

En voor de rest.. Mijn economieleraar is mn mentor, maar ik ben zn naam kwijt (ik ben niet zo goed met namen. ô.o Heb ook eens een half jaar niet geweten hoe een leraar heette). Ik ben blij dat ik Kees niet meer heb voor muziek. Deze nieuwe ken ik alleen niet.

Yeah, ik ging vandaag een paar boeken kaften, en toen ik mn klas er in wilde schrijven schreef ik bijna B2K op xD Maar, ik zit nu toch écht in A3B.. ^^

iig, sterkte Carla, ik hoop ook dat je het overleefd. =o

P.S.
Ik heb een échte Chinese waaier uit Japan La!
Uitleg: Dat ding is Made in China, maar gekocht in Japan door 'n vriend van me. Souvenir! o3o
Aleran

Aleran

Man Aantal berichten : 234
Leeftijd : 29
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 8
Partner: Feathers

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptydi aug 31, 2010 9:52 pm

Woei, ik dacht eerst dat ik een fakking kut rooster had.. Dus ik dacht ; Alle dagen van half 9 tot 10 over 4 les.. En behalve op dinsdag [ vandaag dus, en gelijk eerste schooldag ;D ] dan tot kwart over 2. Maar 't valt eigenlijk best wel reuze mee.. ;;

- Maandag van half 9 tot 5 over 12 en daarna tot 10 over 4 waarschijnlijk praktijk.
- Dinsdag van half 9 tot kwart over 2.
- Woensdag van half 9 tot kwart over 11. [Daarna waarschijnlijk tot 10 over 4 stage.]
- Donderdag van kwart over 11 tot 10 over 4.
- Vrijdag van half 9 tot 5 over 12.

Dus.. mijn rooster is wat vager dan normaal, maar dat komt omdat er vakken tussen staan die andere mensen in m'n klas wel hebben, en ik niet! *peace*

Duss.. dat was mijn dag.. En en en mijn daghoroscoop zegt eindelijk iets wat waar is! ;;

Alles is relatief. Een muis naast een mier is een reus. Of, althans, dat is het tot wanneer je omhoog kijkt, en ziet dat het naast een olifant staat. Niet alle problemen van deze week hebben betrekking op een verwrongen of misleidend gevoel van perspectief. Maar je maakt één bepaald probleem wel veel groter dan het is. Probeer een objectieve bril op te zetten. Dit doe je door je problemen met ervaren mensen te delen. Zoek dus een expert. Zijn/haar hulp kan je verder helpen. Je zult merken dat het veel eenvoudiger wordt om de werkelijke omvang en schaal van een probleem te herkennen. Het lijkt op dit ogenblik misschien wel dramatisch en innemend maar is het dat ook echt zo?

En en en dat is waar want euwh.. Ik heb gewoon heel veel last van zenuwen voor m'n examens van dit jaar. [ OH MY GOSH, NU AL?! ] Dusja xD
En en en daarom zoek ik ook professionale hulp *big smile*

Dus euwh.. dat moest ik eff kwijt ofzo xD

Ps. VET COEWL DAT JE EEN JAPANSE WAAIER HEB, DOOS IK BEN JALOERS ;D ;D ;D ;D La!
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Partner: Shadow

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptydi aug 31, 2010 9:55 pm

Joepie. Sorry voor mijn afwezigheid. Ziekheid enzo heerst.
En vandaag was ook mijn eerste schooldag. Vandaag begon mijn leven als vierde klasser. De dag begon al goed. De tas was meer dan 5 kilo en m'n schouders voelden alsof ze er elk moment af konden vallen. Daarbij was ik nog niet helemaal lekker, en was mijn fietsband zo plat als een papiertje. Wat als resultaat gaf dat het fietsen ongelooflijk zwaar voor me was. Het zweet stond op m'n rug, en ik was misselijk en verslagen toen ik op school aankwam. En wat doet je vriendin waarmee je fietste? Die lacht je uit. Ja, bedankt. Net wat ik nodig had. Toen gingen we ergens aan een tafel staan en rondkijken door de aula. Dat was wel leuk, want alle eerste klassers waren veat klein. We waren de hele tijd naar ze aan het kijken, en ''Awwww!! :3'' aan het roepen. Daarna nederlands van een of ander chagrijnig wijf, daarna NASK van een oud wijf dat uit d'r bek stinkt, daarna Economie. Bij Economie begon een wespeninvasie. Ik heb d'r een doodgeslagen met m'n boek. Daarna Wiskunde, waarbij ik bijna in slaap viel, want het ging over rekenen met je rekenmachine. En wat had ik dus niet mee? Juist, mijn rekenmachine. Lekker dan. Ik heb maar een stilleven getekend van een dooie wesp die een plaats voor ons op een stoel lag. Prachtig beeld [Haat aan wespen] xD En toen nog engels. En en en ik ben geslaagd voor mijn Anglia examen Very Happy Je kon slagen met voldoende, Ruim voldoende en goed, en ik had goed La!

Nouja, dat was het weer voor vandaag. Morgen moeten we kanovaren O>O
http://www.Evening.tk
Tonu

Tonu

Man Aantal berichten : 102
Registration date : 14-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Springs
Partner: I like not only to be loved, but also to be told I am loved,

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptywo sep 01, 2010 6:05 pm

Vandaag ook mijn eerste schooldag =D. Dit jaar ben ik een derde klasser. De dag zelf begon al raar toen ik iemand uit mijn nieuwe klas zag roken(Hij zat ook al in mijn klas in de eerst en in de tweede). Ik liep normaal door. Later bleek dat de hele klas de verkeerde rooster had gekregen >.<. We mochten wel de eerste twee lesuren in dezelfde lokaal blijven xD. De rest verliep redelijk normaal. Maar om 3 uur zouden we klassenfoto's maken. Maar er waren veel klassen die nog moesten :S. Wij mochten pas om kwart voor vier een klassenfoto maken. En om kwart over vier maakte we pas de pas foto's. En onze mentoren komen meestal ook op de klassenfoto's maar ze waren er niet dus stond onze economie docent bij onze klassenfoto Razz. Mijn eigen pasfoto is btw best goed gelukt =D.
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Partner: Never trust, never tell

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptywo sep 01, 2010 6:25 pm

Wij moesten ook op de foto en het was verschrikkelijk >< Ik sta altijd vet lelijk op die dingen. Blijkt dat ze die foto's ook nog in een presentatie gaan zetten als je geslaagd bent! Misschien moet ik toch maar even zakken XD
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Partner: Hate me.

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptywo sep 01, 2010 7:09 pm

Gheh. Hehehe. Ik heb vandaag pas mijn boeken gekregen. En.. het zijn er weinig.
Biologie is voor de helft dunner, en geschiedenis is twee keer zo dik.. O____O
Gheh, geen Frans en Duits meer.. Hmn, ik weet nog niet eens in welke klas ik zit.. .__.

Net na het eten hadden mijn ouders een gesprek met mij, over hun scheiding. Het was over het ouderschapsplan. Volgens dat plan blijf ik gewoon bij mn moeder wonen, en ga ik twee keer in de week naar mijn vader. Op papier, dus. Niet dat ik dar veel van af wil wijken in de praktijk. Tijdens het gesprek had ik een goed humeur en.. nu is het een stuk minder. Mijn vader zag er triest uit. Misschien dat het daarom is. Óf omdat ik de hele tijd zin had om te glimlachen. Grom, ik haat mezelf.. .__.

Anyway, straks zal ik vast wel weer vrolijk zijn. Vreemd genoeg kan ik niet langer dan een uur niet-glimlachen, behalve als ik slaap. *probeert vrolijk te worden door Bleach Musical liedjes te luisteren*
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Partner: Evening ღ

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Emptydo sep 02, 2010 9:54 pm

Omg, heb nu 2 schooldagen achter de rug en ben al halfdood. xD Gaat lekker hiero.

Omg, ik wilde net iets typen over mn tenen, toen ik in dit liedje 'dikke teen' verstond. Dat was best eng. ô.o

Maar, over mn tenen. Ik had nog leuke schoentjes met hak van het gala over, en omdat ik niks anders had om aan te doen loop ik daar nu al een paar dagen op. Mn kleine tenen zijn helemaal geplet. xD Ach, ik wen d'r wel an. o3o

Yeay, ik hou van mijn Geschiedenis leraar. Hij had al het werkboek van de boekenlijst geschrapt, en heeft nu ook gemeld dat we het boek nooit mee hoeven te nemen. ^^

Ik ga niet al mn avonturen nu al vertellen, maar ik kan iig vertellen dat ik hartstikke dood ga zijn de komende tijd.

Oh, &..
Iemand hier die van de Nuzlocke Challenge gehoord heeft of hem doet? o3o
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 11 Empty

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-