Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptydo sep 02, 2010 10:08 pm

Omg, morgen laatste schooldag. Ik ging net huiswerk maken, voor het eerst van m'n leven ofzo, en nog netjes ook. Ik voelde me een dikke nerd. Maarja, aangezien iedereen zegt dat je dit jaar écht je huiswerk moet maken omdat je ook uit je werkboek moet leren, heb ik maar besloten te proberen wat te maken. o3o

En OMGWTFBBQ Doos jah!
Heb jij dat ook van Deviantart? Ik zag het op iemands profiel staan, wss purplekecleon, en ik vond het ook een leuk idee. Ik wou m'n spel op heart gold voor geen goud wissen dus ging ik het doen op mijn Firered. Ik had een charmander, Kaboom, en daarna ving ik een Caterpie, die Biohazard heette. Ik wou een uberstoere epische naam voor zo'n klein poeprupsje. Die evolueerde, maar het trainen ging echt langzaam. Uiteindelijk is hij gestorven als Metapod xD M'n charmander evolueerde, en tot mijn eigen verbazing versloeg ik Brock. Ik was echt bang voor hem en zijn Onix met rock tomb. Toen ving ik een paras, champignon, die in het gevecht erna dood ging. xD Toen ving ik een pidgey, pepper, en ging daarmee Mt. Moon in [Ohja, ik kocht ook nog een magikarp in die pokecenter. Ik noemde hem NoChance en pleurde hem een box in]. Ik overleefde dat, en later evolueerde Pepper. Lelijk verslagen, [Zijn naam door mij gegeven o3o] en daarna verder gegaan. Ik vond in het eerste grasje op zo'n route een meowth, die ik Kirhi genoemd heb. Daarna kwam ik op zo'n route en toen gingen al mijn Pokémon dood aan een magnemite O>O [Allemaal paralyzed+Confused en ik had niks mee. >.>] Toen werd ik boos, want ik begon net van m'n pokemon te houden [Vooral Pepper en Kirhi <3] dus toen besloot ik maar mijn Nuzlocke challenge te stoppen. Nu ik heb Kirhi, persian, Kaboom, charizard, Pepper, pidgeot, Een Jolteon, nog iets en een lege plek voor een Lapras die ik krijg ik die rocket hideout o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptydo sep 02, 2010 11:24 pm

Jaaah, ik heb t ook van Deviantart, maar dan van Combuskensflame xD
Er is ook een hele comic van de oorspronkelijke bedenker, echt komisch. Hij komt ook wel eens op plekken met grafstenen enzo en dan ziet hij zn dode pkm weer. xD En zijn dode Nuzleaf spookt de hele tijd achter hem aan, en zegt dat alles om een reden gebeurd omzo. Slaat nergens op, maar is wel leuk. xD

Heel veel mensen op Deviantart maken er comics over. Nou krijg ik daar ook zin in. o_O Ach, misschien ga ik wel eens wat pkm van mn team tekenen, ofzo. Maar dan moet ik wel eerst besluiten met welk spel ik het ga doen. *kijkt tussen games op Edge card*
Hmmmn.. xD

EDIT:
Ik heb Platinum, SoulSilver en HeartGold. En Bloode Diamond, maar die doe ik niet. Ik denk dat ik voor Plat ga.. ='o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Loki

Loki

Vrouw Aantal berichten : 35
Leeftijd : 30
Registration date : 15-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptyvr sep 03, 2010 11:45 am

Ik heb ook wel eens van de Nuzlocke challenge gehoord (lees: ik ben een grote fan van Papaya XD) maar ik weet eigenlijk niet precies wat het inhoud... iets van dat je een comic maakt over je avonturen in Heart Gold en dat je pokémons echt dood gaan als ze verslagen worden, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://z13.invisionfree.com/DarkKlammfels
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptyvr sep 03, 2010 8:48 pm

En dan ben je ziek.

Maar, nu heb ik wel Clannad kunnen kijken. La!
Die Anime is echt zo verslavend.. xD
Ik ga nu beginnen met ep 8 D=
Dango, Dango, Dango.. <3 xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptyvr sep 03, 2010 9:13 pm

Loki schreef:
Ik heb ook wel eens van de Nuzlocke challenge gehoord (lees: ik ben een grote fan van Papaya XD) maar ik weet eigenlijk niet precies wat het inhoud... iets van dat je een comic maakt over je avonturen in Heart Gold en dat je pokémons echt dood gaan als ze verslagen worden, toch?
Papaya? XD

iig, dat je pkm dood gaan is goed, maar de comic is niet verplicht. De regels van de challenge zijn dat je alleen de eerste pkm die je op een route tegenkomt mag vangen, en dus je pkm moet vrijlaten als hij verslagen wordt.

Nou, ik ben dus begonnen met de Challenge in Platinum. Ik heb sowieso al meer dan 6 pkm en er is er nog geen een dood gegaan! xD Oh, en omdat ik geen naam wist voor mn Kricketot, had ik hem Kevin genoemd. Nu is Kevin een Kricketune. o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Loki

Loki

Vrouw Aantal berichten : 35
Leeftijd : 30
Registration date : 15-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptyvr sep 03, 2010 9:46 pm

Oh, ik dacht dat het er ook om ging dat je een comic maakte XD In ieder geval, Papaya is dus zo'n karakter van PurpleKeckleon op deviantArt en van haar is dus zo'n comic over de nuzlocke challenge Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://z13.invisionfree.com/DarkKlammfels
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptyza sep 04, 2010 10:26 pm

Lol, ik ben er zonder het ontvangen van een brief, achter gekomen dat ik in H4B zit. Bwaaaah, snel.. Oh Noes!
Mijn rooster voor deze week is zowel irritant, als fijn.
Dinsdag: 9:30 tot 16:30
Woensdag: 9:30 tot 15:20
Donderdag: 8:30 tot 15:20
Vrijdag: 8:30 tot 14:20

En... Donderdag heb ik het 4de uur een tussenuur. Én vrijdag heb ik het 2de en 3de uur een tussenuur. En.. daar komt nog 20 minuten bovenop door de pauze. Jottem, heb ik weer een excuus om Manga mee naar school te nemen. Óf om gewoon naar huis te gaan.. La!
Omnomnomnom, ik ben benieuwd wie er bij mij in de klas zitten..! =o
Hoe dan ook, vanaf volgende week ga ik denk ik erg afwezig zijn. Helaas. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Guardian

Guardian

Man Aantal berichten : 139
Leeftijd : 124
Registration date : 14-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: ~C'est la vie~

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptyma sep 06, 2010 9:57 pm

I'm back, ongeveer. xD
Ik was dus even 2 dagen ofzo laptoploos. Suckend. Serieus, je kan tegenwoordig dus echt niet een dag overleven zonder internet. *knuffelt haar laptop, wat best pijnlijk is maar het boeit haar niet* o3o

En school. Woepie. Vandaag hadden we voor het eerst dierhouderij, 4 uur achter elkaar. Maar het waren de 4 awesomeste uren tot nu toe. Woo! Eerst alle dieren hanteren, wat we al kenden dus het was een eitje en gewoon een beetje dieren vasthouden en knuffelen, en daarna moesten we schapen drijven, en dat deed ik natuurlijk weer in de frontlinie, maar er zat dus een bok bij en die ging f'kin stijgeren om me aan te vallen met zijn hoorns. [Dianta is ooggetuige! o3o] En er zat dus zo'n dom joch in de klas, die werd voor mij door dat beest aan gevallen, en die rende er zo als een bang kleutertje voor weg, maar toen ik aangevallen werd toen pakte ik hem bij z'n hoorns en sleurde ik hem mee. Vette superman actie man xD En daarna gingen we naar de bijenkasten, want blijkbaar is die leraar dus ook imker, en toen op gegeven moment pakte hij een bij, want hij wou zichzelf laten steken, om ons te laten zien wat je moet doen bij een steek. What the hell? O>O En die bijen hadden net gevreten, dus wouden ze niet steken. Dat ging als volgt: *leraar veegt bij over zijn hand heen* 'Verdomme, hij wil niet steken >:C' Euh, en daar ben je dus niet blij om? Wtf.

Maarja, woepie La!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptydo sep 09, 2010 2:50 pm

Gheh. Ghehehe... xD
Domme acties kunnen best wel handig zijn.. c:
Lol, vandaag was echt een rommeltje op school. Vooral omdat ik mn rooster was vergeten. Dus ik dacht dat ik het eerste uur Geschiedenis had, in plaats van Scheikunde. Dus zat ik het eerste uur bij geschiedenis. Het tweede uur had ik eigenlijk Maatschappijleer, maar toen zat ik bij Engels. Eigenlijk zat de hele Maatschappijleer klas bij Engels, omdat we niet wisten dat de uren waren omgedraaid. Het resultaat was dat het 3de uur een tussenuur was. En daarna had ik ook het 4de uur tussenuur. Yay, lekker Bleach lezen.. =D
In de pauze had ik de geschiedenis leraar gesproken, over wat ik met het 6de uur zou moeten doen, omdat ik dezelfde les dan nog een keer zou hebben. Uiteindelijk hebben we afgesproken dat als ik me van tevoren heel even bij hem zou melden, zodat hij mij als aanwezig op kon schrijven, ik het 6de uur naar huis kon. Bohahahaha, een uur eerder naar huis.. La!
Het 5de uur was nog gym. Nu heb ik rugpijn. En schouderpijn. En wil ik douchen. o-o

Lol, morgen word ook vaag.. xD
Het eerste uur geschiedenis, deze keer weet ik het zeker.. xD, daarna twee tussenuren, en dan nog 2 vakken.. xD

Buuhhhh, ik moet meer aan mijn conditie gaan doen. Ik was al na 5 rondjes door de zaal aan het hijgen. En dat is best weinig.. o-o
Misschien moet ik in het weekend gaan hardlopen? x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptyvr sep 10, 2010 7:00 pm

Zoals de meeste mensjes wss nog niet weten ben ik dit jaar van school veranderd! La!
Deze school is echt veel beter dan m'n vorige school, in m'n nieuwe school doe ik iets met drukken en ontwerpen. x]

De eerste dag dat ik in m'n school kwam, was ik al meteen te laat. Fijn begin. D=
Toen ik de gang kwam ingesprint zag ik nog maar net de klassenlijsten en mijn naam erop. Gelukkig stond het lokaal erop waar ik heenmoest en kon ik m'n klas net inhalen voor ze het lokaal ingingen. Beter dat ik die klas kom binnenstormen. o3o Dan vijf minuten later:
Van De Putte: "Dan gaan we straks naar de schoolfotograaf voor een foto op je leerlingenkaart."
Hele klas: "............. D="

Njaa, school is best leuwk. xD
Zo heb ik een leerkracht die Mol heet. o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptyvr sep 10, 2010 9:28 pm

Omg, klassenfoto's. Hatelijk. Gelukkig was ik die dag ziek, en heb ik daarbij de schoolfotograaf mooi ontlopen. Ze plakken die oude foto van vorig jaar er maar op ;'D
Ghaha Xander, mol? xD
Ik heb een leerkracht die wierda heet. En ja, natuurlijk noemen we hem wierdo. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptyvr sep 10, 2010 9:51 pm

Lol, iedereen over school kletsen.. xD Ach, dan kan ik niet achterbrijven! o3o

Vandaag was chill. Eerste twee uur vrij, en dan 2 uurtjes echt les, gevolgd door 2 uur beeldend (tekenen/handvaardigheid). Nou, omdat ik ziek ben geweest en het enige telefoonnummer van iemand uit mijn klas niet werkte, had ik dus geen huiswerk. Nu moet ik voor wiskunde iets van som 8 t/m 29 doen. Joepie. xD
Die twee 'echte' lesuren waren in hetzelfe lokaal. Lekker chill blijven zitten. o3o Daarna hadden we dus twee uur beeldend.. Dus niet. Sandra (lerares) kwam niet opdagen. Eerst een half uur gewacht, om vervolgens te horen dat we naar huis mochten. xD Achja, ik was iig meer dan een lesuur eerder uit. ^,^

Ohja. Ik ben de laatste tijd nogal heel inactief, omdat ik aan wat real life projecten begonnen ben. Huwh? Ja, ik ben irl creatief geworden. Ik ga een Swablu plushie maken, een Froslass Cosplay, misschien wat Pokémon beeldjes van fimo, en heeeeeeeeel veel Paper Children. Ik heb al 7 Paper Children op mn prikbord hangen. o3o

Nouja, ik rond dit bericht maar af, dan kan ik verder met mn plushie. 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptyvr sep 10, 2010 9:56 pm

Ik ben nog net onder een blokrooster uitgekomen. Ik stond zo in de 'rij' om een vraag te stellen, toen iemand aan de leraar vroeg: 'Heeft u een vrouw?' Dus de leraar zegt ja. Ik, heel hard: "ARM WIJF!" En toen werd hij boos.
Maar, wat nou.. O_O Hij heeft echt een vaag kapsel. Er loopt één zo'n streep van z'n voorhoofd naar z'n achterhoofd, waar maar heel weinig haar groeit, en verder groeit er gewoon haar op zn kop. Net alsof hij uit is geschoten met z'n tondeuse. xD

Verder.. O_O
Er was een auto op z'n kop geslagen @ de snelweg, 200 m van mn huis. Al die traumahelikopters over mn huis heen, en al die ambulances & polities hoorbaar.. Heel irritant, al dat lawaai.
En aan de andere kant van mn huis was TV Rijnmond aan 't filmen. Stelletje dombo's. Als ze nou slim waren, waren ze naar de snelweg toegegaan ipv in de bieb gaan filmen. Wat moeten ze doen in de bieb? >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoroark

Zoroark

Man Aantal berichten : 9
Registration date : 29-05-10

Over je pokemon
Leeftijd: Onbekend.
Status: Gezond
Partner: Heb ik niet.

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptyvr sep 10, 2010 11:43 pm

https://inciala.actieforum.com/abandoned-factories-f20/vernietiging-t2421.htm
Kan iemand hier posten? Het maakt me niet echt veel uit wie. Maar ik heb m'n best gedaan over de post, en vind het vervelend als er niet gereageerd word. ^-^ Dankuwel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptyza sep 11, 2010 2:24 pm

http://www.nufoto.nl/fotos/167898/auto-over-de-kop-op-de-a16-.html
Dat was dus zegmaar dat auto-ongeluk, of zo. x)
Gelukkig is iedereen er zegmaar goed vanaf gekomen. =o

Verder moet ik ook maar weereens meer tijd in Prpg gaan steken..
Mja, op Amore kan ik niet tot nauwelijks RPGen, Akira is meer voor Guerra-zaakjes & Senna wordt ontvoerd. Dus ik heb niet zo veel om mee te RPGen op 't moment. o-O
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptydo sep 16, 2010 7:52 am

Ah poep >.>
Was ik gisteren aan het posten, zette ik expres m'n laptop niet uit..
Kom ik vandaag er weer op en wat denk je? Hij heeft gezellig alle programma's afgesloten :'D Terwijl hij dat nooit eerder heeft gedaan. En bedankt, weer een post weg. >.>
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptydo sep 16, 2010 4:25 pm

Paperchilds zijn verslavend D_D Er hangen er 7 op mn prikbord en er liggen er 5 voor mn neus. Ik had nog 1 schets gemaakt maar die heb ik afgekeurd.
Ik wil een soort serie maken met mijn 5 favo Pokémon uit iedere regio, maar dan moet ik eerst mn faves op een rijtje zetten. En daar heb ik geen zin in. ô.o

Verder..
Mn camera is echt dood nu. Hij kon al niet meer inzoomen, en nu is dat schermpje heel raar donker, zodat ik niet kan zien wat er op de foto staat. Ik wilde een scanner voor Sinterklaas vragen, maar nu zal ik wel een camera móeten vragen.. T_T
Of ik moet sparen en wachten tot één van de twee in de aanbieding is ergens. En dan wel een goed & bekend merk, want mijn camera was van Happy Smile, ofzo. Blijkbaar niet echt goed voor mij.. xo

Wooh, morgen vrij. Maar, echt supervrolijk ben ik er niet om. Dat zou namelijk erg respectloos zijn. Natuurlijk is een vrije dag erg leuk, maar ik ga niet zoals Leila hyper door de gang stuiteren omdat we vrij hebben. Er is namelijk een oud-leraar overleden, en morgen is de uitvaart, of zoiets. Duss... =o

Hmmn, ik ga zo maar eens in het bos posten.. xd


Laatst aangepast door Shadow op do sep 16, 2010 10:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
destiny

destiny

Man Aantal berichten : 19
Registration date : 15-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1
Status: Gezond
Partner: Whats that?

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptydo sep 16, 2010 4:29 pm

Ellendige dag vandaag... Ik ben mijn Pokewalker kwijtgeraakt, met mijn allerliefste Explotaro erop. Snik....
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptydo sep 16, 2010 5:04 pm

Das niet zo leuk =( Wat is een Explotaro btw? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
destiny

destiny

Man Aantal berichten : 19
Registration date : 15-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1
Status: Gezond
Partner: Whats that?

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptydo sep 16, 2010 5:12 pm

Explotaro is mijn Typloshion. Verder heb ik nog Polito, Furreto, en Honcharo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptydo sep 16, 2010 5:52 pm

Ik voel me stupid. Ik ben alweer aan een nieuw project begonnen, en raad eens? Ik begin weer helemaal verkeerd. xD

Achja, hopelijk zal het redelijk snel af komen, al denk ik het niet doordat ik het verkeerde papier heb gebruikt. Naja, voor wie het wil weten; ik probeer een Chikorita Papercraft ding te maken. Heb al 1 dingetje uitgesneden! *vrolijk* XD

Ik ging vandaag naar Pokémon fora zoeken. Ik weet niet waarom, maar het interesseert mij om op fora rond te kijken, maar me niet te registreren. ô.o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
destiny

destiny

Man Aantal berichten : 19
Registration date : 15-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1
Status: Gezond
Partner: Whats that?

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptydo sep 16, 2010 8:48 pm

Ik maak ook papercraft Pokemon! Momenteel ben ik bezig met een Shinx.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptyza sep 25, 2010 10:55 am

Grr. Paperchilds zijn heel verslavend, maar ik kan er nu niet aan verder werekn.
Rede: Ik ga verhuizen naar mijn pa in België, wat betekent dat ik de grootste ruzie met mijn ma heb sinds de 2e wereld oorlog Oh Noes!
Blijkbaar kiest ze liever voor mijn stiefpa dan voor mij, lekker dan >.>
Wat nog irritanter is, ze is zo kinderachtig dat ik mijn spullen niet mag meenemen (Laptop, tablet, wii, enz.) Jammer dan, het is en blijft van mij, dan smokkel ik het maar mee. Ik mag zelfs niet meer mee op vakantie naar Turkije! Oh Noes!
Maar ik heb zo'n gevoel dat mijn grootouders daar een stokje gaan voor steken als ze terug zijn x3
Kortom: Ik voel me dus kud. x_x
Terug naar boven Ga naar beneden
Swift

Swift

Vrouw Aantal berichten : 178
Leeftijd : 24
Registration date : 10-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptyza sep 25, 2010 11:02 am

Wat naar voor je! Ik heb altijd erge ruzie met mijn pa. Het is zo stom! En bij hem heb ik geeneens Nintendo consoles. Alleen maar een Playstation, waarr natuurlijk geen Pokemon spellen voor zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 28
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Emptyza sep 25, 2010 11:04 am

Lol... Bij mijn pa heb ik ook alleen een PS2 Oh Noes!
Dat ze maar niet denkt dat ik alles hier laat! Mijn pa begrijpt mij tenminste beter, zelfs mijn tante! @_@
Soms... geloof ik nieteens dat het mijn moeder wel is... x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-