Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Dika

Dika

Man Aantal berichten : 13
Registration date : 14-03-09

Over je pokemon
Leeftijd: Adult
Status: Gezond
Partner: -

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptyvr maa 18, 2011 12:58 pm

Ik vind je avatar wel mooi hoor, al helemaal je onderschrift Wink. Zoiets kan ik niet doen met Photofiltre en een Windows 98 ME :S.
Maar jah, ik heb nu wel een eigen pc, alleen moet het nog aangesloten worden en is hij waarschijnlijk niet erg snel, maar het is wel XP Razz.

Ik wil Dika wat actiever maken, maar steeds als ik in een topic wil posten...Dan heb ik het gevoel dat ik het belemmert :S.
En ik ben verkouden, terwijl volgende week de PW Week is...Goede timing -.-'


Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptyvr maa 18, 2011 4:25 pm

Ik ben nog steeds helemaal gek op de meeting die pas is geweest. <3
Heb die foto onder de Prpg-meeting-foto hangen op mn kamer. =D

3/4 juni naar Antwerpen.. 8D
van 2 op 3 april Abi hier.. <33

Yay, ik ben vrolijk. =')

En Prpg.. Wauw.. Doodheid. o__o
Terug naar boven Ga naar beneden
Fraude

Fraude

Vrouw Aantal berichten : 53
Registration date : 13-11-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 Jaar.
Status: Gewond
Partner: Bring it on.

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptyvr maa 18, 2011 8:04 pm

Je moet niet zeuren over doodheid als je zelf niet post, 'more. Het begint te irriteren xD

Ben blij dat ik nu in ieder geval weer kan posten. ^^ Ik voel me niet hopeloos meer xD

Und und.. ik ga naar Pinkpop :3
Zomg, mijn lievelingsband komt. Ik ga dus echt daarbij staan en erbij blijven staan tot ze weggaan. *stalkstalk*

Daarbij.. is Nintendo niet logisch. Ze hebben woorden gecencueerd in black & white, right? Dus dingen zoals 'cock' en 'dick' kunnen niet, maar Asshole kan wel gewoon. Ik kreeg die blauwe aap, en vond hem lelijk, dus nu heet hij asshole. Ik ga er een paar vuurbeesten mee vermoorden en dan gooi ik hem voor altijd in mijn box o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptyza maa 19, 2011 12:28 am

Fraude schreef:
Je moet niet zeuren over doodheid als je zelf niet post, 'more. Het begint te irriteren xD

Ben blij dat ik nu in ieder geval weer kan posten. ^^ Ik voel me niet hopeloos meer xD

Und und.. ik ga naar Pinkpop :3
Zomg, mijn lievelingsband komt. Ik ga dus echt daarbij staan en erbij blijven staan tot ze weggaan. *stalkstalk*

Daarbij.. is Nintendo niet logisch. Ze hebben woorden gecencueerd in black & white, right? Dus dingen zoals 'cock' en 'dick' kunnen niet, maar Asshole kan wel gewoon. Ik kreeg die blauwe aap, en vond hem lelijk, dus nu heet hij asshole. Ik ga er een paar vuurbeesten mee vermoorden en dan gooi ik hem voor altijd in mijn box o3o
Heb al vaak genoeg geprobeerd om dit weer actief te krijgen, niet waar? Nu mogen de anderen het ook eens proberen.

En verder, ik zeurde niet. Het was enkel een opmerking.
Hmmn.. Ik twijfel over iets, mya, laat maar.
Mod- en groeploosheid. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptyza maa 19, 2011 12:46 am

Amore schreef:
Fraude schreef:
Je moet niet zeuren over doodheid als je zelf niet post, 'more. Het begint te irriteren xD

Ben blij dat ik nu in ieder geval weer kan posten. ^^ Ik voel me niet hopeloos meer xD

Und und.. ik ga naar Pinkpop :3
Zomg, mijn lievelingsband komt. Ik ga dus echt daarbij staan en erbij blijven staan tot ze weggaan. *stalkstalk*

Daarbij.. is Nintendo niet logisch. Ze hebben woorden gecencueerd in black & white, right? Dus dingen zoals 'cock' en 'dick' kunnen niet, maar Asshole kan wel gewoon. Ik kreeg die blauwe aap, en vond hem lelijk, dus nu heet hij asshole. Ik ga er een paar vuurbeesten mee vermoorden en dan gooi ik hem voor altijd in mijn box o3o
Heb al vaak genoeg geprobeerd om dit weer actief te krijgen, niet waar? Nu mogen de anderen het ook eens proberen.

En verder, ik zeurde niet. Het was enkel een opmerking.
Hmmn.. Ik twijfel over iets, mya, laat maar.

Maar dat is nog geen reden om niet te posten bij Shira, die nog steeds op antwoord wacht. ='3
Al bijna aan maand. Lol. Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptyza maa 19, 2011 12:48 am

Shadow schreef:
Amore schreef:
Fraude schreef:
Je moet niet zeuren over doodheid als je zelf niet post, 'more. Het begint te irriteren xD

Ben blij dat ik nu in ieder geval weer kan posten. ^^ Ik voel me niet hopeloos meer xD

Und und.. ik ga naar Pinkpop :3
Zomg, mijn lievelingsband komt. Ik ga dus echt daarbij staan en erbij blijven staan tot ze weggaan. *stalkstalk*

Daarbij.. is Nintendo niet logisch. Ze hebben woorden gecencueerd in black & white, right? Dus dingen zoals 'cock' en 'dick' kunnen niet, maar Asshole kan wel gewoon. Ik kreeg die blauwe aap, en vond hem lelijk, dus nu heet hij asshole. Ik ga er een paar vuurbeesten mee vermoorden en dan gooi ik hem voor altijd in mijn box o3o
Heb al vaak genoeg geprobeerd om dit weer actief te krijgen, niet waar? Nu mogen de anderen het ook eens proberen.

En verder, ik zeurde niet. Het was enkel een opmerking.
Hmmn.. Ik twijfel over iets, mya, laat maar.

Maar dat is nog geen reden om niet te posten bij Shira, die nog steeds op antwoord wacht. ='3
Al bijna aan maand. Lol. Oh Noes!
Nu heb ik wel een geschikte reden. ^,^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dika

Dika

Man Aantal berichten : 13
Registration date : 14-03-09

Over je pokemon
Leeftijd: Adult
Status: Gezond
Partner: -

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptyza maa 19, 2011 10:19 am

Shocked=Mijn gezichtsuitdrukking terwijl ik dit alles lees.
PokeRPG heeft een zeer trouw lid verloren,mod en de leidster van de Chaive en Guerra. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptyza maa 19, 2011 10:37 am

*kijkt naar boven*
Hmmzz o3o

Hmm.. gisteren nam mijn vader de computer over, dus ik kon niet posten. Grr Oh Noes! Maar vandaag kan ik hopelijk de computer innemen.
En en en ik moet binnenkort met mijn dode vogelbeest naar het politiebureau. Zegt mijn moeder: Ja, dan fiets je er toch heen? Omg. Ik wil dus echt niet in mijn eentje. Zie je me al het politiebureau in mijn eentje binnenstappen, met in mijn hand een plastic zak, met een bevroren lijk erin? O.o Dat is niet gezond Oh Noes!

Oh noes, ik moet nu echt gaan fietsen, anders kom ik te laat op paardrijden. See you guys later o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptyza maa 19, 2011 11:27 am

Dustfire schreef:
*kijkt naar boven*
Hmmzz o3o

Hmm.. gisteren nam mijn vader de computer over, dus ik kon niet posten. Grr Oh Noes! Maar vandaag kan ik hopelijk de computer innemen.
En en en ik moet binnenkort met mijn dode vogelbeest naar het politiebureau. Zegt mijn moeder: Ja, dan fiets je er toch heen? Omg. Ik wil dus echt niet in mijn eentje. Zie je me al het politiebureau in mijn eentje binnenstappen, met in mijn hand een plastic zak, met een bevroren lijk erin? O.o Dat is niet gezond Oh Noes!

Oh noes, ik moet nu echt gaan fietsen, anders kom ik te laat op paardrijden. See you guys later o3o

Lol, ik zou wel mee willen, maar helaas woon ik te ver weg.. *sob*
Ik moet maar eens posten in wat topics.. Maargeenzin. Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fraude

Fraude

Vrouw Aantal berichten : 53
Registration date : 13-11-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 Jaar.
Status: Gewond
Partner: Bring it on.

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptyza maa 19, 2011 12:37 pm

Omg, jij en ik in een politiebureau? Ik zie ons al rondjes rennen in dat gebouw, schreeuwend 'Ik ben een crimineel, ik ben een crimineel!' xD
Ik zei ook al tegen mijn moeder dat ik dat zou doen, maar ze antwoordde terug dat ze me niet uit de cel kwam halen als ik dat deed. o3o

En nu.. posten. Eerst op Fraude, omdat. En daarna met Evening. Omdat daarom. En daarna nog iets. Geen idee waarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptyzo maa 20, 2011 11:24 am

Pfoei, we hebben weer veel te doen.
Ik heb echt zin om die nieuwe skin te installeren.. Maar dan moet hij wel eerst helemaal afgemaakt worden. Oh Noes!

En stiekem moet ik nog steeds ergens posten, dus dat doe ik maar nu ik op mijn pa's pc zit, anders raak ik weer afgeleid. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptyzo maa 20, 2011 9:25 pm

Ik moet ook nog posten. Ik zou het doen, maar vandaag was de laatste dag van de kermis op het Betjewolff, en het was eurodag. Had met iemand afgesproken, heb vervolgens de hele dag lopen kloten op de kermis xD
Ben 2 keer in de Booster geweest [Niet meer, want hij was duur. Deed niet mee aan eurodag Oh Noes!] 2 keer in een bank die over de kop gaat, en 5 keer in de breakdance ofzo XD We hebben ons volgevreten bij de febo, met patat, burgers, shakes en slush-ijsjes, en als laatste heb ik nog vet stoer eendjes gevangen, we gingen steeds om de beurt totdat we alle kleuren hadden /shot xD
Heb een ijsbeertje gewonnen Very Happy Die ik heel toepasselijk Knut noem. *wijst naar het nieuws* XD

Ik ga de post maar schrijven op papier, aangezien ik er hier de hele tijd afgepleurd word. Als ik inspi heb ben ik wel snel, maar dat heb ik niet. Als ik het opschrijf kan ik morgen meteen overschrijven en posten na school.

Ofzo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptyma maa 21, 2011 8:07 pm

.. Arme Knut.. Oh Noes!
En daarmee bedoel ik de levende die dood is gegaan. Oh Noes!

Waarom heb ik het gevoel dat ik het enige persoon ter wereld dat het voor elkaar kan krijgen om nu al verbrand te raken in de zon? Ik voel me beledigd door mezelf, stiekem. En ik moet vaker skeeleren. Misschien kan ik in het vervolg de volgende dag mijn benen nog wél bewegen. o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptyma maa 21, 2011 8:48 pm

Kut dat ze niet weten wat er met Knut is gebeurd. Ze gaan binnenkort sectie doen op zijn lijk Oh Noes! /ew
En verbrand? Ik heb de zon zowat nog niet gezien. Mede dankzij school, waarop ik de hele dag opgesloten zit, afgezonderd van de zon :c Gelukkig nog maar 1,5 week les, daarna examenvoorbereidingen.

En baww. Kan ik nog niet posten. Mijn broertje zat er serieus de hele dag op, nu kan ik even, en straks pakt mijn vader mijn plaats weer af voor zijn werk Oh Noes! Haathaathaat. En de harde schijf van mijn laptop is naar de klote, dus er moet een nieuwe besteld worden. Voor mijn vogel heb ik geen geld om hem op te laten zetten, ik heb bijna geen tijd om mijn sectorwerkstuk te maken en ik raak in tijdnood WAAH Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptyma maa 21, 2011 9:10 pm

Gisteren was ik verbrand tijdens het skeeleren, en dan ook alleen in mn gezicht. Maar, Knut was toch verdronken, ofzo? Ik had iig een filmpje gezien van bezoekers waarin hij eerst wankelde, en daarna viel, of zoiets. En hij werd ook gepest door die andere ijsberen.

En, fuuu, moet jij dit jaar al examen doen? Ik voel me al veel te oud omdat ik dat volgend jaar moet.. Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptyma maa 21, 2011 9:38 pm

Omg.. o3o

Begin niet aan My Little Pony: Friendship is Magic.
Het is verslavender en véél leuker dan je denkt..
Als je 'My Little Pony' hoort, denk je 'ew.. dat is voor kleine kindertjes D=' maar als je er aan begint, kan je niet meer stoppen.
Echt niet.

Ik heb zelfs mijn eigen pony al ontworpen. *fronst*

Of ben ik gewoon veel te snel obsessed met iets? Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptydi maa 22, 2011 9:13 pm

Wtf, My Little Pony? xD
Maar ik geloof je wel, ik was ook verslaafd aan Viva Pinata op mijn DS.
Dat is ook voor kindjens, maar ik kon niet stoppen. Ik moest nog 1 soort, maar toen flipte mijn R4 en was mijn hele spel weg. Ffffuuu.
Nu heb ik gelukkig de engelse Pokémon white. Japans was irri o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptydi maa 22, 2011 9:21 pm

Viva Pińata is koelig. Ik deed het heel veel, ooit, maar ik raakte verveeld ofzo.. Ik heb nooit genoeg geduld en kan er niet tegen als iets tegen zit. Dan kap ik er mee. xD
Ik had toen wel een enorme guide uitgeprint. Vreselijke papierverspilling. Oh Noes!

Boohoo.. De laatste 6 eps van My Little Pony zijn nog niet aired.. T.T
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Oko

Oko

Man Aantal berichten : 115
Registration date : 18-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 years old.
Status: Gezond
Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptywo maa 23, 2011 11:24 am

Lolol. Nouja, ik ga in ieder geval niet opnieuw beginnen. Een bijna compleet spel hebben die dan ineens weg is is.. demotiverend o3o

En kijk! Ik ben Oko, Oko, OkoOkoOko. *kijkt teveel spongebob* o3o
Die aflevering van andersomdag is best wel coolheid. o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptydo maa 24, 2011 4:02 pm

Het is heet. Ik ga dood. We hebben net een temperatuur gemeten van 34.4 graden. In de zon natuurlijk, in de schaduw is het 16 graden. Maar wut the hell. 34. Ik verbrandde echt bijna letterlijk in mijn lange zwarte broek & zo o3o

-Ik heb een foto van de thermometer, voor de ongelovigen. o3o-
*rent rondjes*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptydo maa 24, 2011 6:23 pm

Ah, is het bij jullie echt zo warm? Wij moeten het doen met 17/18 graden D=

Ik ben morgen om 1 uur uit, blijkbaar. Maar waarom weet ik niet. Ik ben er wel superblij mee natuurlijk, sinds het wel weer eens tijd werd dat we uitval hadden. Dit telt eigenlijk niet mee als uitval, ofzo, maar boeien! ;D
Ik heb maar één uurtje Dana, ipv twee. Ik haat hem nog steeds. Met zijn scheve neus... D8
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptydo maa 24, 2011 8:27 pm

Ik ben morgen óf heel vroeg uit, of ik hoef pas om 10 uur op school te zijn. En dan nog ben ik snel klaar, want we hoeven alleen maar op te ruimen van het project van afgelopen week, en daar ben ik vanmiddag ook al een beetje mee bezig geweest. x)

En.. Dit is echt awesoem. XDD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptydo maa 24, 2011 8:31 pm

*sluipt stilletjes op haar tenen naar binnen*

Uhm, hallo Embarassed Yes, it has been a while.. Maar de laatste tijd is mijn interesse voor pokémon weer aangewakkerd, voornamelijk door DA. Ik teken ook weer veel pokémon en ik was al een tijdje aan het twijfelen over Prpg. Toen poste Kim en Doos opeens een bericht op DA en besloot ik toch maar weer te gaan kijken.

Poehpoeh, er zijn wel wat veranderingen.. Tutu weg, maaike gestopt, Guerre en Chiava ontbonden. Maar misschien biedt dat juist wel nieuwe kansen en is dit een soort nieuw begin, ik weet het niet. Ik weet alleen dat ik voor nu terug ben en ga kijken of ik mijn Rowan weer tot leven kan wekken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Oko

Oko

Man Aantal berichten : 115
Registration date : 18-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 years old.
Status: Gezond
Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptydo maa 24, 2011 10:08 pm

Ik ben blij dat je weer terug bent, Rowie. xD
Hmm.. ik wou posten, maar mijn knieen doen pijn van het zitten, en het is hier te druk. Als er de hele tijd ouders langs me heen lopen, kan ik op een of andere manier niet posten. Daarom mis ik mijn laptop ook zo. Lekker in bed zitten, laptop op mijn schoot, uber. Misschien en hopelijk binnenkort weer.

Morgen ga ik zeker wel posten, want de motivatie is er. Voor zowel Oko als Evening. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Emptyvr maa 25, 2011 2:36 pm

Omg, lol. Ik voel me echt heel erg voor schut omdat ik nu in de bieb aan het computeren ben. XD
Wat is dit een kuttoetsenbord.. Oh Noes!
bleh. Liever in de bieb dan op school, rigth? xD
Zelfs xD gaat niet zonder typfouten.. O____O
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 22 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 22 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-