Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Hope

Hope

Vrouw Aantal berichten : 94
Registration date : 18-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 5 maanden
Status: Gezond
Partner: Geen

Just...talk~! - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptywo jul 27, 2011 4:22 pm

Writersblock sucks >__< Ik hoop eigenlijk dat PokeRPG me er een beetje doorheen kan trekken. Heb gepost met Hope, maar Kim is op vacance, dus zou iemand met mij in een topic willen? Rowan is niet echt beschikbaar, dus het zal met Hope moeten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Partner: Hate me.

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyvr jul 29, 2011 1:49 pm

Haaaa, ik ben terug van vakantie! Very Happy
Alhoewel de laatste twee dagen saai waren, omdat het regende. Toch ben ik tevreden, want ik heb eindelijk geleerd hoe ik de borstcrawl moet doen. Ofzo. Denk ik? xD
De wafels in Plopsaland zijn nog steeds heerlijk. En.. en.. en.. Het was gewoon awesome. Behalve de laatste twee dagen, want het regende, wat betekende dat we niet konden badmintonnen. xD
Heb ik al verteld dat ik een nieuw mobieltje heb? =O
Hoe dan ook, ik hoop dat Prpg weer gaat leven, ik krijg zin om te rpgen. Ook heb ik zin in de aankomende meeting, als die ook echt door gaat. En anders kan ik sowieso al uitkijken naar dat weekend. C:

http://pmddawn.forumotion.com/
Chikara

Chikara

Vrouw Aantal berichten : 7
Registration date : 31-07-11

Over je pokemon
Leeftijd: 1 jaar
Partner: -

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyzo jul 31, 2011 12:39 pm

helleu XD ich bin neu XD maar k kan wel rpg'en =')
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyma aug 01, 2011 10:11 pm

Blergh, ik heb een paar dagen geleden geprobeerd te posten. Toen was m'n pc sloom en de verbinding was ook nog eens kak xD Het kostte geld, toen hadden we een paar uur gekocht, moest ik helemaal bij het kantoor zitten om signaal te vangen, toen postte ik en floepte internet eruit, het is dus nooit aangekomen :c We zitten nu op een andere camping met gratis internet, een goede verbinding en daarbij staat onze plaats letterlijk naast het wifi punt xD

Dus.

Ik weet niet zeker of posten er in komt, maar na de vakantie zeker wel. Nu ik niet moet werken en prut heb ik wat tijd om na te denken, en de omgeving geeft me zeker inspiratie. Ik zal zeker terugposten bij Mayumi&Satoko, en bij Hope&Dustfire. Gewoeldig dat je gepost hebt, al heb je nu niets aan me. Als ik nu ga posten gaan m'n ouders zeker weer zeuren dat ik internetverslaafd ben xD Het is hier niet echt actief, maar zo te horen hebben mensen in ieder geval zin om te posten, dus.. het komt wel goed? ach, dat denk ik eigenlijk altijd >.<

Reken ook op foto's en tekeningen. En misschien eindelijk een nieuwe versie van m'n verhaalheid. Ik is bezig met de proloog xD

Het is hier verpoept heet, en gelukkig staan we nu op een camping met het meer op de camping, zeg maar. We staan ongeveer 20 meter van het meer af, misschien niet eens xD Anders zou je het hier ook niet overleven. Gelukkig word het in nl ook beter, hoorde ik. Ik heb maar een meetingtopic gemaakt, hoop dat mensen zich aanmelden. M'n moeder heeft geen bezwaar tegen de datum enzeu *een wonder* En ik heb echt zin in een meeting. En ik wil weer op dat draaiding, waar we allemaal de halve dag zaten XD Ik hoop dat je kan komen, doem. En doos. En .. Iedereen! o3o

Over 2 weken ben ik er weer, of misschien iets eerder. Ik mis nederland wel heur. *huilie* Ik wil naar de kermis maar die mis ik net, het enige waar ik altijd het hele jaar naar uitkijk. Nouja, deze post is wel weer lang genoeg /rent weg.
https://inciala.actieforum.com
Houndoom

Houndoom

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptydi aug 02, 2011 1:29 am

Awesome dat de meeting eindelijk vast staat! Het lijkt me awesome om iedereen (weer) te zien. Very Happy

God, ik ben gewoon hyper door een lied van Bob de Bouwer. BIG FISH, LITTLE FISH, CARDBOARDBOX. BANG THAT NAIL INTO THE WALL.
Ik moet gaan slapen, of niet soms? Anders slaap ik morgen nog in het museum. xD
Alhoewel het gezelschap natuurlijk interessant genoeg is om wakker te blijven.. La!

En, lol. Het staat nu vrijwel vast dat we een hond krijgen. Het is alleen nog niet helemaal zeker wélke het is, en wanneer. We hebben wel al wat rondgekeken naar honden, en zijn tot de conlusie gekomen dat er twee honden zijn waar we uit gaan kiezen. Burt is een Shih tzu, en veel te schattig. Lol. De andere heet Rocco, en is.. groter. Het zijn asielhonden, ja. 8D
Fallen
Administrator
Fallen

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptydo aug 04, 2011 11:29 pm

Internet pleurde net weer uit, het lukt me nogal niet. Het inloggen werkt alleen als je elke keer met een ander wachtwoord inlogt ofzo, anders blijft ie voor eeuwig op het inlogscherm staan. Stomheid x.x Posten word het dus niet, korte bezoekjens wel.

Ik heb ook zin in de meeting, hoeveel mensen er ook komen. Het word vast uber La! En wtf, Bob de Bouwer? xD En vet cool dat je een hond krijgt, en super dat jullie hem uit een asiel halen. Al die arme beestjes die hun halve leven wachten op een nieuw baasje .. Oh Noes!

Dus, ik probeer online te komen zovaak het kan, maar het lukt niet echt. Bah xD
Chikara

Chikara

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyvr aug 05, 2011 7:53 pm

Neem Burt Neem Burt La!

*twijfelt eraan om als een gek de RPG binnen te rennen of toch ff te w88*
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Partner: Evening ღ

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyza aug 06, 2011 5:34 pm

@ hierboven: DOE HET!

Erhm..
Tja.
Excuses voor mijn plotselinge afwezigheid.
We gingen een weekje bij mn oma slapen en dat wordt me altijd op het laatste moment verteld, en ik dacht er niet aan het te melden.
We hadden een dongel, maar omdat ik toch al van plan was een break te nemen heb ik er geen gebruik van gemaakt.

In plaats daarvan ben ik een starter-only challenge begonnen op een Soulsilver rom (op Edge kaartje). C:
En mn DS is nu echt kapoet aan het gaan. Snik. Oh Noes!

Of de break me echt goed heeft gedaan weet ik niet. Ik zal iig zo snel mogelijk in al mijn topics posten. ;x
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Time

Man Aantal berichten : 1
Registration date : 06-08-11

Over je pokemon
Leeftijd: Nobody knows
Partner: Not yet

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyza aug 06, 2011 9:21 pm

Hmm...ben hier een tijdje terug geweest, *i think O.o*

Maar dit accountje is nieuw ^-^.

DUs..Wleke pokémon zou ik eigenlijk nemen Oh Noes!

*is slecht in kiezen XD*
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyma aug 08, 2011 3:48 pm

Tja, wat voor Pokémon vind je zoal leuk? Ik zou zeker aanraden om er eentje te nemen die je aanstaat, want anders zie je ook op tegen het RPGen met je personage. :')

Lol. Ik had gister een gesprek met Dianta over hoe Xander naar Noord-Holland komt voor Kim, terwijl Kim er niet is. Nou heb ik vannacht over Xander gedroomd, dat we samen in een trein zaten, naast elkaar, en dat ik hem herkende en hij mij niet. OTL Dat sloeg echt absoluut nergens op. xD
Fallen
Administrator
Fallen

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyma aug 08, 2011 4:40 pm

Roflcopter o3o
Ik wil terug naar Nl. Het is hier heet en ik heb niks om te doen want ik ben mijn tablet vergeten Oh Noes! Ik kan alleen posten, als ik de laptop niet afgetrapt word. En kut dat ik er niet ben als Xander er is, het is lol als hij er is o3o Riiight Xandah? [XD]

Nee serieus, fakkin.
Iedereen belt of sms't me van: Wil je iets doen? Wil je naar de kermis? En dan ben ik er niet. Om strontchagrijnig van te worden.

En er moeten meer mensen naar de meeting komen, anders ga ik mensen opeten of pletten met mijn kont o3o [Want volgens een paar mensen heb ik een dikke kont o3o] kontfurieaanval! Nouja, igg, even wat inspi bij elkaar opvegen en posten, woehoe o3o *rent rond*
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Partner: Forever alone

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyma aug 08, 2011 8:44 pm

Tss... morgen vertrek ik al naar Noord-Holland. o3o In de plaats met Kimma op de kermis rondzooien, met m'n vader naar Amsterdam, en dat Kim terugkomt de dag nadat ik weg ben. Daarvan wil je toch echt moeders van gaan omduwen?! Oh Noes! Nja, ik ga Dianta Vlaams leren spreken. o3o
En ja, het is zoo'n lol als ik erbij ben.. Spijtig dat ik niet naar de meeting kan komen. Oh Noes!
En nog iets dat ik wou zeggen.. Ohja;
Toeter toeter toeter toeter toeter.
Romana zakt door de scooter.

Enzovoort.
Chikara

Chikara

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptydi aug 09, 2011 6:47 pm

IK VERVEEEL MEEEEEEEEEIIIIII! xD
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptywo aug 10, 2011 11:47 pm

Miep. Maaike is bijna jarig. Herinnert me aan de goede (actieve) tijd hier. D=
Houndoom

Houndoom

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptydo aug 11, 2011 5:50 pm

Lol, ik ging net oude topics herlezen. Ik was vroeger echt een noobosaurus. XD
"Noooh, je hebt me bedrogen! Nu ga ik in het water springen!"
"Noooh, je mag geen zelfmoord plegen voordat ik dat heb gedaan! Oh Noes!"
Dat soort dingen. Hnngg, ik heb echt zin in volgende week. En er moeten absoluut meer mensen naar de meeting komen. Desnoods ontvoeren we ze gewoon! 8D
Chikara

Chikara

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptydo aug 11, 2011 9:23 pm

Jij mij niet ontvoeren tfoe ik heb al genoeg gereisd voor deze vakantie :')
Hope

Hope

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyvr aug 12, 2011 1:21 pm

Tsja, ik kom ook niet. Niet echt meer geld voor. Heb al zoveel naar het zuiden gereisd deze vakantie. Moet weer posteeeeen >__< Moeten ook maar weer eens vaart zetten achter het plot, Doos xD
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyvr aug 12, 2011 2:34 pm

Nou, als het goed is heb je maar 24 euro nodig voor de meeting. Albert Heijn verkoopt deze week dagkaarten voor de trein, 14 euro per stuk. En via internet kan je regelen dat de zoo maar 10 euro kost. Dus zoveel hoeft het niet te kosten xD

Ghehe, ik weet het Carla. Ik was laatst al op Shade ingelogd, maar had geen zin om je post te herlezen --' En toen ging ik opeens veel doen met Erin. 4 dagen achter elkaar bij dr eten, met haar en Marit van WS naar de stad.. Ja, ik blijf slappe excuusjes geven. :'3
Hope

Hope

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyvr aug 12, 2011 2:43 pm

O damn, dat van de AH had ik eerder moeten weten! Ben dinsdag en woensdag in Culemborg geweest, 20 euro heen en 20 terug. Maar de 21e wordt hem sws niet, ga dan al naar Oosterbeek (bij Arnhem, ook ver weg dus xD). Heb gepost met Hope, 2x! Wooooe.

En over het plot, op zich had je ook wel sneller mogen werken, zeg maar xD Dat Shade al wist hoe het moest enzo, dan was het topic sneller klaar geweest.
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyvr aug 12, 2011 2:46 pm

Oh, teehee xD Tja, voor sommige dingen had ik geen idee wat ik moest plaatsen, en om nou álles in één keer in een bericht te zetten is ook niet zo leuk voor jou. Dat dacht ik tenminste. Nouja, ik zal eens kijken wat ik kan doen, ik zit nu op mn vaders pc die ik minder prettig vind, maar ik zal zo snel mogelijk daar posten =3
Hope

Hope

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyvr aug 12, 2011 2:50 pm

Tsja, dat is ook leuker voor de rest. Komt dat plot wat op gang, he Razz Even zien of we dit forum weer actief kunnen krijgen.

En Pichu zijn echt nutteloos >__< Ze leren bijna niks uit zichzelf en als ze een elektrische aanval doen, voelen ze die zelf ook xD Maar ik doe meestal dat de pokemon in de pokerpg ook TM's uit zichzelf kunnen leren.
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyvr aug 12, 2011 7:41 pm

Slecht nieuws, internet doet het niet meer op mn kamer :/ En om het weer aan de praat te krijgen heb ik een code nodig die nergens te vinden is x.x Mn pa is btw niet thuis, dus die kan me niet helpen. Die blijft bij mn oma slapen.
Ik kan wel bellen, maar daar heb ik geen zin in nu. xD Dus ik moet of op mn 3DS posten (oh gawd nee, alsjeblieft niet, dat is een marteling o.O) of hier. Bij beide opties zullen het niet verbazingwekkend goede posts worden. Niet dat ik me nog echt concentreer op het halen van zo lang mogelijke posts. Want wat was er ookalweer mis met een post van 100 woorden? Ja, precies. Niks. Zolang er maar een beetje inhoud in staat.
Bovendien heb ik me aangeleerd om minstens 200 woorden te posten, het liefst meer dan 300. Dat is wel goed, toch? D=

&& nee, ik ben geen douchekop. *wijst naar gamezone*

EDIT: Nou, mijn posts zijn langer geworden dan verwacht. Ik zag heel erg op tegen posten met Shade, maar als ik eenmaal aan een post begin gaat het eigenlijk automatisch. Done deal, nu ga ik weer haken. xD
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Partner: Shadow

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyza aug 13, 2011 1:42 pm

Fff noees. Ik wou echt dat je kon komen, Carla. Leek me cool om jou te meeten. Er moeten echt meer mensen komen Oh Noes! Duur is het idd niet, goedkoper kan het niet dan 24 euro voor de reis en de dierentuin. Moet me nu wel inhouden op de kermis, maargoed XD

Ik dwing mezelf ook te vaak om heel lange posts te maken, terwijl dat niet echt goed is. Zoals vroeger word het niet meer, met 1/2 zinnen, maar 100 woorden is gewoon een goede post. Als ik zo'n post heb ben ik al blij dat ik hem kan posten. Zal vanavond mss posten, ga eerst naar de kermis. Hij is er nog maar 2 dagen. En ik verheug me er het hele jaar op, altijd. Dus ja xD
http://www.Evening.tk
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Partner: Don't need one ♥

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyza aug 13, 2011 5:56 pm

Hnngh, tijdje geleden dat ik hier op was en het spijt me, maar ik heb geen ecxuses die ergens op slaan.. Oh Noes!

Anyway, ik ben weer terug, I guess? xD

*spammerdespamspam*
Fallen
Administrator
Fallen

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Emptyza aug 13, 2011 5:58 pm

Ben net terug van de kermis. Heb met een winspelletje een rode Angry Bird gewonnen, met schieten was dat je met 12 schoten 12 raak moest schieten, heb ik ook gewonnen, en ik heb het geheim ontrafelt van ballen gooien in die emmers, gooi onderhands, toen gingen ze er allemaal in. En ik heb een megakip gewonnen jaaaaah o3o

En mn geld is weg Very Happy

En cool dat je .. terugbent. Chiara is cool. En Sora ook. Derp. Zonder Sora weet ik gewoon niks te posten met okohoofd /faalheid heerst.

Bleh, moet zo naar m'n oma. WIL POSTEN Oh Noes!
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 37 Empty

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-