|
|
Auteur | Bericht |
---|
Fraude
Aantal berichten : 53 Registration date : 13-11-10
Over je pokemon Leeftijd: 8 Jaar. Status: Gewond Partner: Bring it on.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di aug 23, 2011 10:44 am | |
| Ja, vind ik ook En ohja, we zijn er achter gekomen dat de echte Sjaak er niet was deze meeting :c En dat we geluk hebben gehad met het weer, ookal was het uberheet xD *kijkt naar regen buiten* En het was echt niet goed voor m'n poten. Ik pleurde op het draaiding, in de Umkoshi op de stenen, op het bruggetje, toen ik terug naar de dierentuin rende, en nog een paar keer XD Wat was jullie favo moment eigenlijk? Ik heb geen idee, ik vond het allemaal uber xD |
|
| |
Satoko
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 29 Registration date : 27-12-09
Over je pokemon Leeftijd: 7 Status: Gezond Partner: Mayumi, ofcourse! «33
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di aug 23, 2011 10:53 am | |
| Geen idee wat m'n favoriete moment was, maar ik weet wel dat ik het haatte (nog steeds btw) dat we afscheid moesten nemen op het station! :c Jullie hopelijk oowk? ;o
~Ben ffkes ontbijten, ik lig nu alweer drie uur in bed met muziek op, HP and the orde of the Phoenix te lezen... hihi.. |
|
| |
Fraude
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di aug 23, 2011 11:23 am | |
| Ja precies Diant. Ik wou niet wegh daar D; En ik was heel ver met een meeting topic maken [Ben er 3 kwartier aan bezig geweest terwijl ik zo moet werken ] Sluit mijn internet ineens af, noRLY! Ik wou een filmpje uploaden op Youtube, toen liep ie vast en sloot hij ineens internet af. Foeking hell. Dus ik moet hem vanavond opnieuw maken. Ugh d'r stond zo coole text bij. Nouja o3o |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di aug 23, 2011 11:30 am | |
| Álles aan de meeting was stiekem gewoon het leukste moment. Op het afscheid na dan. xD .. Omg, mn mobiel is eindelijk gemaakt. Nu kan ik hem vandaag weer ophalen Pfff. Het heeft gewoon twee weken geduurd voordat ze hem hebben gemaakt. |
|
| |
Fraude
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di aug 23, 2011 12:03 pm | |
| Mee eens, mee eens o3o Dat afscheid was gewoon.. ;-; En de treinreis terug was best wel kud. Heenweg ging perfect, terugweg mistten we de trein in Utrecht Centraal [De trein vertrok 1 minuut nadat we aankwamen met de bus ;-;] En hij bleef een kwartier staan in Hoorn Centraal Fuuuu. Ben je bijna thuis, moet je blijven zitten Maar het was het allemaal dubbel en dwars waard. En posten lukt ineens, dus als ik nog ergens terug moet posten, zeik dan tegen me, dan post ik terug. *hyperaanval* EN NU MOET IK ME aankleden. Ffuuu. |
|
| |
Satoko
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di aug 23, 2011 3:57 pm | |
| Weetje wat ik raar vind.. op mensen RPG's wil ik altijd een langwerpige ava, want dat staat zo mooi.. maar op één of andere manier geef ik er hier helemaal geen fuck om, hoe m'n ava eruit ziet XD Echt pikvaag! ! [EDIT 18:25] Oh, en ik maak binnenkort nog wel een ander onderschrift, want deze... wtf is het eigenlijk! XDXD |
|
| |
Nyra
Aantal berichten : 21 Registration date : 18-09-10
Over je pokemon Leeftijd: 15 full years. Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 24, 2011 12:56 am | |
| - Houndoom schreef:
- .. Omg, mn mobiel is eindelijk gemaakt. Nu kan ik hem vandaag weer ophalen
Pfff. Het heeft gewoon twee weken geduurd voordat ze hem hebben gemaakt. Beter dan dat je 3 maand wacht op een laptop, die je uiteindelijk terug krijgt met het bericht dat ze hem niet konden maken. Vreemd genoeg deed hij het wel even. Maar toen niet meer. ô.o Oké, dus.. Sjaak was niet op de meeting. Nu vraag ik me af of hij er misschien niet meer is.. Dat zou echt lullig zijn, weetje. En inmiddels heten al die andere geiten ook al Sjaak. xD De piemelvis heb ik ook niet gezien.. En het troonding was ook onvindbaar. Fkin. Arie was idd de lama met de bruine 'zadel'-vlek op zijn rug. Gelukkig was hij er nog wel. .. - Spoiler:
Als ik naar de bovenstaande foto kijk (uit Jeroen's verslagtopic gejat) stond de troon wel in die hut van Robinson ofzo. Kijk maar naar dat gat er naast. xd |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 24, 2011 12:10 pm | |
| Lol, is dat niet het gat waar ik doorheen was gekropen om naar binnen te gaan? Klein zijn is niet altijd onhandig.. 8D Maar het was wel jammer dat al die dingen er niet waren.. Misschien was de piemelvis ook al dood? Idk.
|
|
| |
Rowan
Aantal berichten : 541 Leeftijd : 31 Registration date : 16-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 25 Status: Gezond Partner: Never trust, never tell
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 24, 2011 5:22 pm | |
| Daaaaaar ben ik weer! Kei-week was echt zo geweldig <3 Gewoon 5 dagen lang feesten! Oja, en nog wat middagprogramma's met informatiemarkten enzooo. Zaterdag heb ik de hele dag geslapen, zondag was mijn vriendje er en ik ben net 3 dagen in Oosterbeek geweest om aan onze Gijinka kostuums te werken voor de EFF, dus daarom ben ik er nu pas weer!
Fijn dat jullie meet zo awesome was <33 Ik moet jullie ook eens meeten (hoewel ik me dan vast heel oud voel, omdat ik nu ga studeren 0.o). |
|
| |
Fraude
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 24, 2011 5:43 pm | |
| @Dianta: Dat dacht ik nou net ook gisteren. Ik bedoel, volgensmij zit dat zwaard van die Absol verkeerd o3o Die rechter. En ohnoes! Die troon stond dus inderdaad in die hut, naast het kleine gat Zie je, ik doe: Uhu, uhu. En mijn hoofd is daardoor bewogen. Wat een foekers dat ze die hebben weggehaald, het was uber :c En sjaak is opgegeten ofzo. Maarja, er is inderdaad een nieuwe sjaak xD En was die dickfish niet in Burgers? Idunno, slecht geheugen xD En Welcome back Carla! Loik dat je zoveel lol hebt gehad, en ik zou je idd heel graag een keer meeten, ookal ben je bejaard o3o Ik bedoel, op de WS meeting was ook een volwassene [ookal was die nogal weird, vast iemand die nooit sociaal contact had ofzo XD] maar jij lijkt me cool. |
|
| |
Nyra
Aantal berichten : 21 Registration date : 18-09-10
Over je pokemon Leeftijd: 15 full years. Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 24, 2011 8:50 pm | |
| @Carla: Ach, leeftijd maakt toch niet uit? Ik was de jongste op de meeting, als ik me niet vergis, en ik heb het ook heel leuk gehad.. Oké, ik ben al wel 15, en ik ben niet de enige die 15 is, maar.. nouwen. Ik zit komend jaar ook in de klas met allemaal mensen die ouder zijn. Daar moet ik maar aan gewend raken. o_O Bovendien is het maar 2/3 jaar. In mijn geval 3, maar bij Roos & Kim bijvoorbeeld 2. =D Zoveel ouder ben je dus helemaal niet :'D && ik ga ook studeren. Een soort van. Denk ik. Maar ik ga van school. Slecht van mij hč @Kim: Die piemelvis was wel daar, Tutu vroeg nog in mijn verslagtopic of ik daar wel een foto van had. :') Zoek zelf maar op. 8'3 |
|
| |
Satoko
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 24, 2011 9:40 pm | |
| Ohja, er is gepost bij m'n topic XDXDXDD
@Kim, HAHAHA HET IS OMDAT JE HET ZEGT, ANDERS HAD IK 'T NOOIT GEZIEN XDXD |
|
| |
Mayumi
Aantal berichten : 343 Registration date : 05-06-09
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 24, 2011 10:09 pm | |
| Ben al echt aan het terugposten hoor, t kost me alleen een beetje moeite xD En hahaha, rly? Ik zag het en zat zo van: wtf hoe zit dat zwaard ding. o3o En hij heeft geen staart. Maar ik vind hem nog cool gemaakt heur. |
|
| |
Satoko
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 24, 2011 10:25 pm | |
| Whaha, dat lieg je! >D Want ik vind 'm verdomd lelijk XD Ik maak binnenkort wel een nieuwe.. als ik zin en tijd heb.. heb nogal wat te posten tegenwoordig + -irritante- mensen die aanvragen doen om setjes te maken en stuff.. o.o |
|
| |
Mayumi
Aantal berichten : 343 Registration date : 05-06-09
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 24, 2011 11:08 pm | |
| Ik vind dat linkse plaatje gewoon coowl, jah? Pipo o3o En ik heb teruggepost <3 En de langheid viel me nog mee, haha xD Hoop dat het genoeg inhoud heeft om op terug te posten. o3o |
|
| |
Shade
Aantal berichten : 582 Registration date : 21-10-08
Over je pokemon Leeftijd: 30 jaar Status: Gezond Partner: Come and get me.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 25, 2011 2:31 am | |
| Ik ging mn mail nog ff lezen, kom ik op de site van Nedgame, kijk ik even rond en kom ik dit tegen: - Spoiler:
Ik wist niet dat een Pokémon pen gelijk staat aan een Pac-Man mok. XD |
|
| |
Rowan
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 25, 2011 11:50 am | |
| Omg, faal xD Ik heb de verhaallijn gepost =D Dan kan het groepstopic ook snel komen en kan het plot beginnen <333 |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 25, 2011 5:21 pm | |
| Tss, Doos. Je ziet toch zo dat dat een pacman mok is? >.> xD En ik heb er zin in, Carla. En leuk dat je Teresia weer nieuw leven in hebt geblazen, vond het altijd een cool account [Maar ik vind alle accounts cool xD] En ff. We hoopten dat ik nog een zaterdagbaantje zou overhouden aan mijn vakantiewerk, maar niet dus. :c Baww. Ik wil een beetje extra geld verdienen elke week, kan ik een Coldplay shirt kopen. En een Kudshirt. En nog 100 andere shirts. En ohja, moet ook nog een Ajax shirt. Maar die krijg ik nog HA o3o Moet van alles wat ik leuk vind een shirt hebben fff ~ xD |
|
| |
Shade
Aantal berichten : 582 Registration date : 21-10-08
Over je pokemon Leeftijd: 30 jaar Status: Gezond Partner: Come and get me.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 25, 2011 6:32 pm | |
| PokéRPG is leuk. Daar moet ook een shirt van komen. Dat schijnt heel makkelijk te zijn, gewoon zo'n design maken en op zo'n site zetten waar het door anderen op mokken en shirts en weetikveel wordt gezet. o= |
|
| |
Chiara
Aantal berichten : 570 Leeftijd : 28 Registration date : 25-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 11 Status: Gezond Partner: Don't need one ♥
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 25, 2011 8:00 pm | |
| Pff, ik heb wat gemist in.. anderhalve dag? o_o Ik wil wel posten, maar ik moet eerst nog een hoofdstuk afmaken van.. Iets. Daarna ga ik posten bij Oko, beloofd! .. Oh, en ik moet nog een topic aanmaken om Luxor dood te hebben, maar daar wacht ik even mee tot die training achter de rug is van Chiave |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 25, 2011 8:21 pm | |
| Ja, doos, dat kan. Als ik een keer weer geld heb zal ik eens kijken. Maar eigenlijk vind ik dat ik dat design zelf moet maken, gestolen plaatjes oke, maar niet op een shirt o3o Oke, shirts die ik moet hebben: Ajax, Coldplay, Kud, Pokerpg, en een met mn eigen art erop gepoept. Het kost echt gewoon een paar euro voor een shirt rofl xD Omg jeej Rolo, kannie wachten, maar neem de tijd, ik moet toch nog posten op een miljoen plekken ofzo o3o En ohnoes, Luxor dood :c hij's coowl. |
|
| |
Satoko
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 25, 2011 8:54 pm | |
| HHHGGGGGGGGGGGG! Ik wil met dat verhaallijn beginnennnn! ;o En wat moet er dan nog gePB'd worden? XD |
|
| |
Rowan
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 25, 2011 10:18 pm | |
| Haha, nou even waar en wanneer ze elkaar tegenkomen? Zal je even een PM sturen (: |
|
| |
Silver
Aantal berichten : 473 Registration date : 06-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 200 Jaren. Status: Gewond Partner:
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr aug 26, 2011 3:10 pm | |
| Hnnggg o3o
*gaat op Silverbreeze zitten en vliegt rondjes* |
|
| |
Sora
Aantal berichten : 134 Registration date : 26-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 10 Status: Gezond Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr aug 26, 2011 3:14 pm | |
| Waarom mag Luxor niet dood, mensen? Ik zit er nooit van mn leven meer op ofzo. Als ik nou nog een rede had om hem levend te houden.. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Just...talk~! | |
| |
|
| |
|