|
|
Auteur | Bericht |
---|
Chiara
Aantal berichten : 570 Leeftijd : 28 Registration date : 25-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 11 Status: Gezond Partner: Don't need one ♥
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za aug 13, 2011 6:00 pm | |
| Omg angry birds is awesome. Ik ben eraan verslaafd op mijn iPod. Ik speel het zo vaak dat mijn iPod snel leeg gaat en ik dan geen muziek meer kan luisteren. Dus ik faal. Dus moet hij vaak opladen. Dus gaat de accu snel kapot net als die van mijn laptop /shot
EN LUXOR NIET HE? D= Nee, grapje. Die is ook niet koel. Zou ik ook niet hebben gezegd. Ik vind mijn personages zeurderig worden 8D |
|
| |
Force
Aantal berichten : 242 Registration date : 28-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 1 Year Old Status: Gewond Partner: -
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za aug 13, 2011 6:19 pm | |
| Yay, gelukkig dat er een plot komt, dat kan leven blazen in Prpg. Prpg is lang genoeg dood geweest. Het valt me al op dat de laatste tijd als ik kom steeds meer mensen online zijn. |
|
| |
Douza
Aantal berichten : 154 Leeftijd : 28 Registration date : 03-06-10
Over je pokemon Leeftijd: 18 Jaar Status: Gezond Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za aug 13, 2011 6:49 pm | |
| Wat juist ironisch is dat ik laatst weer op PokeRPG kwam kijken en er waren maar zo'n 3 leden online gekomen. Gelijk werd het toen actiever . Dat had ik ook wel vaker gehad...En als ik inactiever werd, werd de hele forum gelijk dood.. Al heb ik juist hier weinig inspiratie en op AW veel ><, maar ik ga mijn best doen een lange bericht proberen te maken. |
|
| |
Rowan
Aantal berichten : 541 Leeftijd : 31 Registration date : 16-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 25 Status: Gezond Partner: Never trust, never tell
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za aug 13, 2011 11:40 pm | |
| AW? Animal Whispers? Zomg Force, coole ava En ik heb al op DA gecomment op je tekeningen, Kim, dus ga het hier niet nog een keer doen xD Heb Duteh af trouwens! Zal die hier ook even posten. En zal gauw weer bij het plot posten! Kunnen we weer even pokémon recruten *wbw* |
|
| |
Douza
Over je pokemon Leeftijd: 18 Jaar Status: Gezond Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo aug 14, 2011 9:42 am | |
| Nee xD.... Bestaat er zo'n forum dan .. Maar ik bedoelde AnimeWolves x3 En ik moet posten bij de training, maar mijn inspiratie is écht op ><. |
|
| |
Rowan
Aantal berichten : 541 Leeftijd : 31 Registration date : 16-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 25 Status: Gezond Partner: Never trust, never tell
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo aug 14, 2011 11:57 am | |
| Haha, ja. Maar dat is een Invisionfree forum, dus dat kennen jullie waarschijnlijk niet. En ik kijk nu weer vet vaak op PokeRPG xD Vaagheid. En dan ga ik straks al weer 5 dagen weg, handiiiig xD |
|
| |
Angel
Aantal berichten : 80 Registration date : 19-10-10
Over je pokemon Leeftijd: 6 months.. ♥ Status: Gezond Partner: Do I dare to love?
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo aug 14, 2011 1:32 pm | |
| Wow, opeens was er hier een hoop gepost xD Goed zo mensen, zo moeten jullie door gaan! ... Er staan teveel dooien in de top 20 posters. Srsly. Laten we daar wat aan doen. D= Angel moet meer posts *fronst* Maar eigenlijk niet in de offgame. Hoeveel RPG posts heb ik eigenlijk op haar? Niet zo veel vrees ik.. |
|
| |
Douza
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo aug 14, 2011 3:21 pm | |
| Ik ken wel Invinsionfree forums, maar die zijn meestal echt lelijk gemaakt :/. En via actieforum is vooral het Lay-Out editten gemakkelijker . En ik wil een nieuwe avatar voor Douza, maar al die plaatjes zijn echt zo droog ><. |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo aug 14, 2011 3:27 pm | |
| Ik zie ook wel eens wat Invisionfree fora die echt geweldig mooi zijn, maar de Nederlandse zijn een beetje standaard. Ze lijken allemaal op elkaar, op het kleurenschema na. Dan vind ik Proboards veel beter, maar die zijn niet zo makkelijk om aan te passen. Ik spreek uit ervaring :') Nee, laat mij maar gewoon met actieforum klooien. Daar kan ik inmiddels al aardig mee overweg. Geen van mijn skins zijn hetzelfde. Absoluut. <3 |
|
| |
Douza
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo aug 14, 2011 3:30 pm | |
| Oke x],
En ik heb wel zo mijn stijl qua Lay-Out's maken, maar Quinty is d'r beter in dan ik. Ze heeft de juiste programma's d'r voor en ik gebruik Photofiltr. Dat is niet slecht, maar ook weer niet de beste x].
*heeft zin om een nieuw account te maken* |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo aug 14, 2011 4:17 pm | |
| Haha ja, Photofiltre is niet zo'n handig bewerk-programma xD Voor simpele bewerkingen, misschien, maar niet voor een banner van een site ofzo. :'3
Ik heb voor het eerst in.. laten we het maar op eeuwen houden, weer een cake gebakken. En hij is best lekker. 8D |
|
| |
Hope
Aantal berichten : 94 Registration date : 18-10-10
Over je pokemon Leeftijd: 5 maanden Status: Gezond Partner: Geen
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo aug 14, 2011 5:04 pm | |
| Ik ben zeg maar opgegroeid op Invisionfree fora, als het om RPGen gaat xD Vind actieforum veel makkelijker om mee te werken, maar het trekt ook veel jonger publiek. Heb zelf ook alleen Photofilter, het is zo irritant dat je daar geen lagen kan maken! En je moet altijd een achtergrondkleur hebben, bij photoshop kan je dat doorzichtig laten.
Heb al best veel gepost hier, de afgelopen twee dagen xD |
|
| |
Shade
Aantal berichten : 582 Registration date : 21-10-08
Over je pokemon Leeftijd: 30 jaar Status: Gezond Partner: Come and get me.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo aug 14, 2011 6:41 pm | |
| Hoeveel Nederlandse fora zijn daar dan van? Ik heb alleen dat rijtje met die van jou bekeken. De linkpartners daarvan, bedoel ik. Is er meer? o.O |
|
| |
Hope
Aantal berichten : 94 Registration date : 18-10-10
Over je pokemon Leeftijd: 5 maanden Status: Gezond Partner: Geen
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo aug 14, 2011 7:40 pm | |
| Er zijn heel veel fora (geweest)! Zal ik even wat noemen? Doe de afkortingen, anders maakt ik reclame: HP sites: BBRPG HJ DK HJ HK ZA
Andere fora: BA AA DBMI AW UJD MvM Campanuli Verida
En zo kan ik nog wel even doorgaan xD Je ontdekt er heel veel als je op linkpartners klikt. |
|
| |
Shade
Aantal berichten : 582 Registration date : 21-10-08
Over je pokemon Leeftijd: 30 jaar Status: Gezond Partner: Come and get me.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 17, 2011 7:12 pm | |
| Ghehe, ja, daar zijn linkpartners heel goed voor. x] Ik wil ooit in mijn leven ook nog eens een Proboards forum maken en die echt openen. Tot nu toe heb ik achter de schermen wat geprobeerd, er een beetje aan gewend geraakt, maar meer ook niet. Actieforum is nogal beperkt qua HTML codes en dat merk je toch wel als je leuke dingen er op probeert te zetten.
|
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma aug 22, 2011 12:20 pm | |
| Hier spreekt Doos.
Robin, Roos & ik zijn aan het overgooien met Tutu's oorwarmers. Ze verharen. En ik ook.
En ik moet over.. 2 en een half uur alweer in de trein zitten D= De meeting was geweldig btw. Ik zal zo snel mogelijk de filmpjes online zetten. c: |
|
| |
Satoko
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 29 Registration date : 27-12-09
Over je pokemon Leeftijd: 7 Status: Gezond Partner: Mayumi, ofcourse! «33
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma aug 22, 2011 12:46 pm | |
| Whahaha, ik sprak net met Tutu. Of nouja, zij sprak míj aan XD Echt een faal-gesprek |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma aug 22, 2011 5:15 pm | |
| Pff, eerst tyfuslaat naar bed en dan vroeg op om te werken. Ughjesheid. Maar ik ben thuis, dus kan ik straks posten/foto's uploaden. En ja, de meeting was echt UBER Het was te snel over En haha, Diant, hoezo faal? xD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma aug 22, 2011 6:20 pm | |
| Ik ben eindelijk thuis c: Voel me best wel hip. De eerste keer dat ik alleen reis en meteen is het 3 uur. xD Al zag ik wel bekenden in de bus. Ik was zo blij toen ik bij Zwolle gewoon de trein uit kon springen en naar de overkant kon lopen voor de trein naar Groningen xD Zwolle schijnt een klote station te zijn. De trein naar Groningen kwam ook nog op hetzelfde moment aan. :'D Het was idd te kort, maar dat zal het altijd zijn :C Gewoon snel een nieuwe plannen. Kan iedereen morgen? =D /shot We hadden trouwens eerder bij de wolven moeten zijn. Het schijnt dat ze ook zijn gaan zwemmen en écht actief waren. En ik heb zoals altijd te weinig foto's. *sob* Verslagje komt.. ooit xD P.S. Mijn koekje was lekkerder dan die van Roos. 8') |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma aug 22, 2011 6:31 pm | |
| .. Het is onmogelijk dat jouw koekje lekkerder was. Lol, de meeting was ergens inderdaad te kort, maar.. Om nou pas rond een uur of 9 thuis te komen? Nee, dat ging 'm niet worden. Hnngg.. Ik ga Smash Bros afkick verschijnselen krijgen, of niet? *wijst naar ontvoerde wii van Robin* Y U HAD TO LEAVE. D= |
|
| |
Sora
Aantal berichten : 134 Registration date : 26-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 10 Status: Gezond Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma aug 22, 2011 7:40 pm | |
| Bedoel je mij of mijn wii? *kijkt droog* Ik was pas laat thuis. Nouja, later dan verwacht. We reden terug naar Nijmegen van het station, dat was best faal. En daarna waren we verdwaald en had ik de slappe lach Ik ben nu halfdood volgens mij. En volgende week weer school.. Geen zin.. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma aug 22, 2011 8:23 pm | |
| Mijn koekje was echt wel lekkerder D8 Robin, zeg dat mijn koekje lekkerder was dan die van Roos! Ik ben filmpjes aan het uploaden. De foto's doe ik later. xD |
|
| |
Sora
Aantal berichten : 134 Registration date : 26-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 10 Status: Gezond Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma aug 22, 2011 10:40 pm | |
| Hoe moet ik weten hoe jouw koekje heeft gesmaakt? Ik heb alleen een stukje van Roos gekregen .. Oké, best. Hij was lekkerder dan het koekje van Roos >> |
|
| |
Fraude
Aantal berichten : 53 Registration date : 13-11-10
Over je pokemon Leeftijd: 8 Jaar. Status: Gewond Partner: Bring it on.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma aug 22, 2011 10:49 pm | |
| Niet over koekjes praten, nu heb ik honger En filmpjes uploaden duurt hier uren voor een paar minuten /facepalm |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di aug 23, 2011 10:16 am | |
| My gawd, er is een meeting geweest, we hebben onwijs veel om over te posten, en nog is het hier zo goed als dood Dat geeft mij het gevoel dat het hopeloos is, weetje. En dat gevoel hoor ik niet te hebben. T_T |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Just...talk~! | |
| |
|
| |
|