|
Auteur | Bericht |
---|
Poochy
Aantal berichten : 11 Leeftijd : 28 Registration date : 27-05-10
Over je pokemon Leeftijd: 15 jaar Status: Gezond Partner: nope
| Onderwerp: trainen of zinken!? do mei 27, 2010 6:12 pm | |
| een poochyena genaamt poochy liep langs een rivier. hij was moe van zijn reis. en ging slapen. de volgende morgen. zag hij een struikje met bessjes hij at er een paar. hij moest nog trainen. hij sprong over de stenen in de rivier. hij was bijna bij de kant maar viel in het water. HEELLUPP!!!!!!!! ik kan niet zwemmen riep hij. |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: trainen of zinken!? za mei 29, 2010 9:50 pm | |
| een lucario hoor de iemand op hulp roepen, en ging er meteen op af. hij kwam bij een riviertje. er was een sterke stroming alhoewel hij niet weet hoe dat kan. hij zag een poochyena die aan verzuipen was. hij ging er snel naar toe. `botraas`riep hij. er kwam een bot te voorschijn. `pak hem` |
|
| |
Poochy
| Onderwerp: Re: trainen of zinken!? zo mei 30, 2010 5:11 pm | |
| maar het was te laat de poochy zonk weg. poochy balanden in een soort grot. met een klap viel hij op de grond. en hij was bewusteloos.
(korte postXD) |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: trainen of zinken!? zo mei 30, 2010 5:16 pm | |
| lucario sprong achter hem aan. er was een soort van tunnel onder het water daar ging de stroming dus heen. iets later viel hij belanden in een soort grot. de poochyena lag bewusteloos op de grond. lucario keek eerst even rond. na eeen tijdje liep hij naar de poochyena toe. 'word wakker' |
|
| |
Poochy
| Onderwerp: Re: trainen of zinken!? zo mei 30, 2010 7:21 pm | |
| na een poosje werd poochy eindelijk wakker. ´wat is er gebeurdt?' 'waar ben ik?' 'wie ben je?' poochy stondt op en keek rond.
(weer een korte post XD) |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: trainen of zinken!? zo mei 30, 2010 7:33 pm | |
| de lucario hoorde wat is er gebeurdt? waar ben ik? wie ben je? 'je bent in het water gevllen en naar beneden gezochen' 'in een onderwater grot' 'ik ben Rio, en jij bent?' |
|
| |
Poochy
| Onderwerp: Re: trainen of zinken!? zo mei 30, 2010 7:45 pm | |
| 'je bent in het water gevallen en naar beneden gezochen' 'in een onderwater grot' 'ik ben Rio, en jij bent?' hoorde poochy. 'ik ben poochy, aangenaam' 'onderwater grot zij je?' 'ik ga hier maar eens op onderzoek uit' |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: trainen of zinken!? ma mei 31, 2010 7:09 pm | |
| ik ga hier maar eens op onderzoek uit. hoorde Rio. ´ik ga mee, ik hou wel van een avontuur. Rio grijnste. hij liep vooruit. `kom je`
(korte post DXD) |
|
| |
Poochy
| Onderwerp: Re: trainen of zinken!? ma mei 31, 2010 7:18 pm | |
| ik ga mee, ik hou wel van een avontuur. hoorde poochy. Rio liep een stukje kom je. vroeg Rio. 'ja' poochy liep achter hem aan. poochy dacht "ik hoop dat er geen water meer komt." poochy glimlachte. |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: trainen of zinken!? ma mei 31, 2010 8:34 pm | |
| Jongens, ik neem aan dat jullie je berichten die ik naar jullie verstuurd heb, niet hebben gelezen? Zo nee, doe dat dan alsjeblieft even. Zo ja, negeer die berichten dan niet. Ik stuur ze niet voor niks naar jullie toe.
Ik vind het niveau van jullie posts namelijk niet erg goed. Daarom heb ik het nieuwe gebied gecreëerd voor nieuwelingen. Ik raad jullie aan om daar voor jezelf een topic te openen, en te leren RPG'en. Voor meer informatie moet je het bericht lezen.
Hierbij sluit ik het topic.
M.v.G Dustfire. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: trainen of zinken!? | |
| |
|
| |
|