Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptywo mei 23, 2012 4:09 pm

Chiara schreef:
Ik heb zin om met Chiara te posten. Derp :T

Dan.. doe je dat? Derp. :L
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptywo mei 23, 2012 4:13 pm

Tegelijkertijd heb ik er ook geen zin in, want ik weet dus niet of er überhaupt wel gereageerd wordt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptywo mei 23, 2012 4:19 pm

Dat is echt een slecht excuus, Rolo. >:L Als iedereen zo'n houding heeft, dan wordt er dus nooit gepost. Who cares als er niemand reageert? Dan ben jij tenminste nog moeite aan het doen om de RPG niet volledig uit te laten sterven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptywo mei 23, 2012 4:57 pm

Hmm, nu heb ik een setje gemaakt voor Dreamin in plaats van bezig met school xD Okee Carla, nú aan het werk *schopt zichzelf*
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptywo mei 23, 2012 8:35 pm

I know, I know. Nu heb ik een beter excuus waarom ik nog niet ben begonnen; mijn moeder nam me mee naar de film (Le gasp!). Nu ben ik inspiloos :T Maar dat was ik sowieso al
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyzo mei 27, 2012 11:26 am

Goddangit :C
Het is hier verpoept heet en iedereen gaat naar het IJsselmeer hier terwijl ik moet werken x.x

Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyma mei 28, 2012 8:38 pm

Lol, werken. Dat was ik al helemaal vergeten. Ik moet morgen ook werken. De folders brengen zichzelf niet rond, helaas. :L

Ik heb een perfecte ava gevonden voor Shadow.
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyma mei 28, 2012 10:08 pm

Hahaha, wazig xD Komt uit een pokeon manga of niet? Ik heb ook net gewerkt, vanochtend ook al. Heb nog niet echt van het mooie week kunnen genieten >__<
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptydi mei 29, 2012 12:31 pm

Het is hier verpoept heet en ik zit in een lokaal om examens te maken. Het mist er nog aan dat de verwarming aan staat.

Doos, die ava is echt master. Waarom hebben Eevee's niet zulke mooie plaatjes? Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptydi mei 29, 2012 12:36 pm

Hah, ik heb een halve week ziek op bed of op de bank gelegen, met koorts, dus de hitte kwam mij al helemaal niet goed uit xD Ben nog steeds niet helemaal beter, maarja. Zal binnenkort wel weer naar school moeten want ik heb nog een vreselijke stapel werk te doen x_x

Also, ik ben vandaag vrij. Als in niemand is nu op school. Blijheid.
En ik ben verslaafd aan Pokemon Pinball R/S. Ik zit momenteel in een spel waarbij ik een stuk of 3/4 Regice heb gevangen, 2 Kyogre, Rayquaza, Jirachi, en Regirock geloof ik ook 2 keer. Ik moet nog opzoeken waarom Registeel niet tevoorschijn wil komen. >:U

En Rolo, ikr? Raichu's zijn gewoon fotomodellen denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptydi mei 29, 2012 5:30 pm

Ughers. Nou het zwemmen was vet lekkor, maar super erg verbrand. Gisteravond niet kunnen slapen omdat m'n rug zo brandde, lag uiteindelijk rond half 3 te slapen en werd voor half 6 weer wakker. Had koppijn, was misselijk, verpoepte ogen ect. Dus ik had maar afgebeld voor stage ;-;

Werk ging wel, ik stond in de lobby dat dus de beste plaats is om te staan met dit warme weer. In de keuken is het echt dodelijk. Er gebeurde ook nog iets, het frietstation raakte oververhit, en er ontstond rook, toen had iemand ergens aan getrokken ofzo, iets voor anti-fik vloeistof, wat op een of andere manier allemaal in de frituur terecht kwam waardoor die 'ontplofte'. Al dat frituurvet sprong naar boven als een gek dus het hele restaurant moest geëvacueerd worden xD

En omg doos, zo'n ava zou Evening helemaal ophitsen, zeker weten *3*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptywo mei 30, 2012 8:31 pm

Ik denk da'k op de meet toch die trein neem waarin ik Carla kan meeten. Dan hoeven we beiden niet het hele stuk in ons eentje te reizen, wat wel zo gezellig is. c:
Wat elkaar vinden betreft, ik heb roze haarverf en ben van plan op zijn minst 1 haarlok roze te maken. Dan moet ik wel herkenbaar genoeg zijn. Vooral als ik ook nog mijn felpaarse jas aan doe.
Teehee.

Ik heb er zin in. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptywo mei 30, 2012 10:43 pm

Ik had vanmiddag echt een pestbui. Mijn moeder deed alles wat mij irriteerde en toen vroeg ze naar wat 'die meeting wel niet ging kosten'. Ze was toen echt in staat om te zeggen dat ik niet meer mocht gaan vanwege de prijs, maar dan had ik echt dikke ruzie met haar gemaakt >U

Nja, ze heeft het maar niet gezegd, vooral omdat het mijn eigen geld is. Hoewel ik haar er nog wel voor aanzie dat opeens te doen, morgen ofzo :/
Ik kom hoe dan ook naar die meeting. Dammit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Ghost

Dark Ghost

Man Aantal berichten : 745
Leeftijd : 29
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: volwassen
Status: Gezond
Partner: ......

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptydo mei 31, 2012 6:10 pm

Dadam...DG is back Very Happy
na ruim...uhm 2,5 jaar ofzo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptydo mei 31, 2012 6:38 pm

Aaaah, It's a zombie! O wait, it's just DG (: Lang niet gezien!

En Doos, dat is fijn! Dan hoef je maar een half uurtje alleen =D Btw, je kan dan vanaf Beilen met korting reizen. Maar je kan dan niet even snel de trein in en uit springen, dus als jij nou een kaartje koopt van Groningen tot Beilen (zonder korting), dan koop ik voor jou een kaartje van Beilen naar Amersfoort (met korting) en betaal je me dat terug (: Dat scheelt je 7,30! Voor de heenreis, ik weet nog niet precies hoe laat ik terug moet en of jij dus met me mee reist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lunaria

Lunaria

Vrouw Aantal berichten : 178
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar.
Status: Gezond
Partner: Nobody can steal my heart.

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptydo mei 31, 2012 7:19 pm

Teresiá schreef:
Aaaah, It's a zombie! O wait, it's just DG (: Lang niet gezien!

En Doos, dat is fijn! Dan hoef je maar een half uurtje alleen =D Btw, je kan dan vanaf Beilen met korting reizen. Maar je kan dan niet even snel de trein in en uit springen, dus als jij nou een kaartje koopt van Groningen tot Beilen (zonder korting), dan koop ik voor jou een kaartje van Beilen naar Amersfoort (met korting) en betaal je me dat terug (: Dat scheelt je 7,30! Voor de heenreis, ik weet nog niet precies hoe laat ik terug moet en of jij dus met me mee reist.

Is niet nodig! Ik heb een kaart van 16 euro die de hele dag geldig is, dus daar reis ik de hele dag op c: Moet nog wel geld van mn moeder aftroggelen voor het dierenpark, want zelf heb ik echt niks meer.. (Nouja, ik heb 20 euro op een betaalrekening, maar die pas deed het niet en de nieuwe pas is wss nog niet geactiveerd voor zaterdag :C )


...yk, als ik een laag cijfer krijg op een ava of sig, wil ik hem altijd meteen veranderen. Ik wil niet andere mensen pijn aan hun ogen besteden met mijn lelijke bewerking Oh Noes!
Maar goede plaatjes van Noctowl zijn zo moeilijk te vinden, en die vorige die ik had was echt pijnlijk aan mn ogen xD Dus dan maar een tijdje zo <:U


EN LE OMG EEN DICK FIGURES FILM. ME EXCITED.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptydo mei 31, 2012 8:10 pm

Aw, sorry! Ik vind hem echt knap bewerkt, maar gewoon.. Het doet me aan een van Gogh schilderij of zoiets denken en ik hou daar niet van xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyvr jun 01, 2012 2:44 pm

Ik vind hem ubercoolie o3o
En haha, van Gogh. Dan moet ik meteen denken aan deze:
Just...talk~! - Pagina 7 S2uZX

x'D

En Melle, nog welkom terug man! Goed om je weer eens te zien hier =D (En morgen natuurlijk!)
En Rolo, dat deed mijn moeder ook een week geleden! ''Kan je het allemaal wel betalen??!''
''.... o3o JA.'' I LIED. Maar als ik mijn MCdonalds geld vandaag krijg kan ik het makkelijk betalen. :3
Ik ga namelijk Zondag ook nog naar de dierenbeurs in Houten, vandaar. o3o Must have.. more dieren. /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyvr jun 01, 2012 3:36 pm

Haha XD

Ja, bij mijn moeder is het meer van: 'Vind je het zelf wel nodig om daar nog heen te gaan als het zoveel kost?' (Niet precieze quote, maar mijn geheugen is derp. Het komt op hetzelfde neer.)
'LE INFINITE JA Oh Noes!'

Ik ben de helft van mijn geld kwijt voor een half dagje Amersfoort XD /shot

Edit: Yk.. Ik zit te denken om te posten met iemand die niet Chiara is bij Teresiá, maar.. Derp Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lunaria

Lunaria

Vrouw Aantal berichten : 178
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar.
Status: Gezond
Partner: Nobody can steal my heart.

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyvr jun 01, 2012 5:00 pm

Chiara schreef:

Ik ben de helft van mijn geld kwijt voor een half dagje Amersfoort XD /shot

Ik ben meer dan al mijn geld kwijt aan een half dagje Amersfoort.
Gelukkig heb ik een lieve moeder die haar geldloze kind wel wil helpen c':


En toen.. was mn haar nog steeds niet roze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyvr jun 01, 2012 5:49 pm

M'n moeder heeft mijn telefoon betaald, in ruil dat ik dan de meeting zelf ging betalen. En aangezien mijn telefoon €90 was.. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lunaria

Lunaria

Vrouw Aantal berichten : 178
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar.
Status: Gezond
Partner: Nobody can steal my heart.

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyvr jun 01, 2012 7:23 pm

Mijn moeder heeft nieuw beltegoed voor me gekocht. De schat <: Nu moet ik het nog activeren..
Oh, en ik moet nog geld voor het dierenpark zelf en de bus. 25 euros.. Oeioei.
Ik vrees dat een souvenir er deze keer niet in zit :c



Ik heb zin om de nieuwe skin in te stellen hnnnngggggg. Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyvr jun 01, 2012 7:36 pm

Stel de nieuwe skin in! Doe hetttt! En Rolo, posssst =D Misschien met Louxor? Zou nog een leuk plot kunnen worden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyvr jun 01, 2012 8:19 pm

Hmmn, zou kunnen! XD Nu maar hopen dat ik nog wat inspi heb :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Ghost

Dark Ghost

Man Aantal berichten : 745
Leeftijd : 29
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: volwassen
Status: Gezond
Partner: ......

Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Emptyvr jun 01, 2012 8:55 pm

Man, ik ben echt van plan hier weer actief te worden, mijn afwezigheid heeft nu wel weer lang genoeg geduurd vind ik xD (ben stiekem ook u weer op 2 andere sites actief, maar dat terzijde)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Babbelhoekje-