Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyvr jun 01, 2012 9:05 pm

Yeaaaah, alles is blaaaauw! 8D /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
Amita

Amita

Vrouw Aantal berichten : 93
Leeftijd : 33
Registration date : 22-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1.5
Status: Gezond
Partner: Amita: "Wat is dat?"

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyvr jun 01, 2012 11:08 pm

*tien bladzijdes later*

HOI ALLEMAAL! *blaast stof van account* Hmmmm, misschien moet ik hier weer eens gaan posten XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyza jun 02, 2012 12:36 am

Vette mooie post. Ik wou er stiekem ook met iemand posten. Hmm. Misschien Zondag, als ik genoeg inspi heb. Want ik wil er natuurlijk wel een goede post op antwoorden.;-;

En dat geld.. aangezien ik naar Amersfoort en morgen naar Houten ging was ik 1,5x al mijn geld kwijt, maar nu niet meer! de MC heeft vanmiddag 111 euro op m'n rekening gestort. AWW YEAAHH. Kan ik een eng beest kopen in Houten x'D /een schorpioen of vogelspin ofzo, you know? Very Happy

Jullie ouders zijn coolie btw.
Ik moet mijn pa nog geld terug betalen voor mijn laptop omdat m'n oude ineens kapot was.
En mijn mobiel moet ik nog terugbetalen.
En nog van een hele tijd geleden 50 euro aan m'n moeder maar die was het vergeten dus die 'vergeet' ik ook >: D


Ik heb zo'n zin in morgen. Heb bijna alles klaar, alleen nog alle zooi inpakken en dan ben ik ready to go =3 Can't wait <3 /hypert
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyza jun 02, 2012 5:54 pm

DE MEET WAS AWESOME La! La! La! Echt jammer dat we niet langer konden blijven. Bluh, moet over een half uur werkennnn. Het wordt ook nog eens vet druk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyza jun 02, 2012 6:12 pm

AHFDKAJFLSDJF MEETING WAS TE AWESOMEEEE. YES EN NU GA IK AAN MIJN COME-BACK POST BEGINNEN OMDAT IK DAT MOET VAN MEZELF.

Ik heb een blaar op m'n voet door het lopen, blijkbaar. Niet onder m'n grote teen zelf, maar net wat daar onder, zodat ik hem elke keer als ik loop weer mag voelen. Yay. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyza jun 02, 2012 6:16 pm

Aaaaaw, arm Roosje. Yay voor je RPG comeback! Maar doe het omdat je het graag wil, niet omdat het moet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyza jun 02, 2012 6:19 pm

Ik doe het ook omdat ik het wil. Maar als ik mezelf nu niet opdraag om te posten, dan komt het er straks niet meer van, en... dat is niet de bedoeling. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Dark Ghost

Dark Ghost

Man Aantal berichten : 745
Leeftijd : 29
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: volwassen
Status: Gezond
Partner: ......

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyza jun 02, 2012 7:02 pm

yea, de meet was inderdaad byzonder geslaagd ^^ echt leuk om jullie na al die jaren weer te zien ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyza jun 02, 2012 7:07 pm

Homg het was ubertastisch. Super om mensen na een lange tijd weer terug te zien, en ook nieuwe mensen te ontmoeten! Iedereen was echt geweldig xD
Echt jammer dat jullie eerder wegmoesten, daarna werd het meteen een stuk stiller XD
Maar het bleef gezellig tot het einde, heb meteen zin in posten en een volgende meeting natuurlijk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Dark Ghost

Dark Ghost

Man Aantal berichten : 745
Leeftijd : 29
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: volwassen
Status: Gezond
Partner: ......

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyza jun 02, 2012 7:12 pm

ehehe, ik heb zin in een topic met iemand (DG moet een oude bekende ontmoeten a al die tijd vind ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyza jun 02, 2012 8:24 pm

Maar Roos, als jij het zo awesome vond.. Waarom ging je dan eerder weg? Just...talk~! - Pagina 8 Imseriousplz

Aaanyways.
Het was top, maar mn humeur werd verpest door die foeking trein. Ik had het geluk dat er ruimte was om te zitten, zelfs al was dat dan op de vloer :/ Pas in Assen kon ik op een normale stoel gaan zitten. Dus als ik mij niet vergis, heb ik anderhalf uur moeten staan of zitten op de harde vloer. En daar had ik op zich geen moeite mee gehad als ik niet al 6 uur lang door een dierenpark had gesjokt. Medelijden plz? :C

btw, ik had op een paar momenten echt het gevoel dat ik een enorme klootzak was. Heeft iemand anders nog klachten over mijn gedrag? Want.. dat begrijp ik dan.

Wel irritant da'k niet het goede kaartje in mn camera had zitten en ik dus veel minder foto's en filmpjes heb dan had gekund >3<
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Amita

Amita

Vrouw Aantal berichten : 93
Leeftijd : 33
Registration date : 22-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1.5
Status: Gezond
Partner: Amita: "Wat is dat?"

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyza jun 02, 2012 11:52 pm

MJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! De meet was echt awesome! Echt jammer dat Car en ik eerder weg moesten voor werk Oh Noes! Volgende keer wil ik weer mee! (of jullie het nou leuk vinden of niet =p) Zal binnenkort ook weer wat gaan doen met Amita! (en KeithXD) Maar eerst tentamens >.>
Terug naar boven Ga naar beneden
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyzo jun 03, 2012 12:00 am

Dat hadden wij ook Sarah Oh Noes! We hebben tot Zwolle op de grond gezeten (onze benen deden zeeeeer) en toen konden we godzijdank lekker zitten tot Beilen. Maar heb nergens het idee gehad dat een klootzak was hoor scratch Je bent liiiieeeef. En Kim is ook liiiiiief. Iedereen is liiiiief!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyzo jun 03, 2012 12:05 am

Het klinkt vast stom maar ik werd zo chagrijnig van het zitten op de grond xD Na 6 uur in dat park had ik echt gewoon behoefte aan een zachte stoel onder mn billen. Maar nee, men moest weer voordringen toen ik Roos aan het SMSen was >:C

Het was geweldig, ik geloof ook dat niemand buitengesloten werd, al gaat dat ook moeilijk met zo'n kleine groep. xD Zal binnenkort de foto's ook hier in een verslagje zetten, als niemand daar problemen mee heeft :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyzo jun 03, 2012 12:17 am

Nee, volgens mij werd iedereen betrokken (: Had wel het gevoel dat ik heel erg aanwezig was xD And I know the feeling <3

Mijn FB word echt helemaal overstroomd 0.o Dat wordt nog moeilijk keuzes maken Saar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Amita

Amita

Vrouw Aantal berichten : 93
Leeftijd : 33
Registration date : 22-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1.5
Status: Gezond
Partner: Amita: "Wat is dat?"

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyzo jun 03, 2012 1:40 pm

Haha met zo'n kleine groep is het moeilijk iemand buiten te sluiten hoor =p Iedereen werd wel meegesleurd door de rest =p Ik zal vandaag ofzo even ergens gaan posten met Amita. Eens zien of ik nog weet hoe ze werkt XD

Trouwens, mijn setje past wel perfect in deze skin xD

Edit: Omg ik zou me moeten schamen! Abi wacht gewoon al sinds 11 november op een post van mij! Oh Noes! Sorry Abi! Heb eindelijk gepost, ging nog best goed haha XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Vana

Vana

Vrouw Aantal berichten : 26
Registration date : 02-06-12

Over je pokemon
Leeftijd: 17 jaar
Status: Gezond
Partner: none

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyzo jun 03, 2012 2:05 pm

Amita schreef:
Trouwens, mijn setje past wel perfect in deze skin xD

Ik weet wat je bedoeld.
Ik vind mijn ava persoonlijk ook wel met de skin passen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hope

Hope

Vrouw Aantal berichten : 94
Registration date : 18-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 5 maanden
Status: Gezond
Partner: Geen

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyzo jun 03, 2012 2:58 pm

Vana, jij bent Mandy, toch? Ik ga bij je topic reageren! Met Hope! Alleen ben ik eerst even iets anders aan het doen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Vana

Vana

Vrouw Aantal berichten : 26
Registration date : 02-06-12

Over je pokemon
Leeftijd: 17 jaar
Status: Gezond
Partner: none

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyzo jun 03, 2012 3:10 pm

klopt en jeejs.
En neem rustig je tijd hoor, ik ben tussendoor ook met andere dingen bezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amita

Amita

Vrouw Aantal berichten : 93
Leeftijd : 33
Registration date : 22-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1.5
Status: Gezond
Partner: Amita: "Wat is dat?"

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyzo jun 03, 2012 3:31 pm

Haha welkom terug Mandy!!! *knuf*
Terug naar boven Ga naar beneden
Luxor

Luxor

Man Aantal berichten : 117
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: I don't need one.

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyzo jun 03, 2012 4:32 pm

/komt langzaam het topic ingekropen

Ik denk niet dat het me lukt vandaag te posten... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyzo jun 03, 2012 4:58 pm

Foek foek foek x)
Ik wil ook posteeen. Waarom moest ik nou weer de hele dag weg zijn haha xD
Het was wel uber. Melle weer gezien x'D. En ook (te veel) beesten gekocht op de beurs in Houten. Onder andere ook mijn eerste NIET-insecten! Nee echt, bij al die beesten zat ik van: Wil ik hebben, must resist D=
Heb uiteindelijk P. Affinis bidsprinkhaantjes mee, en eindelijk ook P. paradoxa bidsprinkhanen, waar ik al een tijdje naar zocht. In het engels 'Ghost mantis' omdat ie een alien-hoofd heeft. Oftewel ik heb er een paar Pokémon bijgekocht.

En mijn eerste niet insecten dus, twee hoornkikkertjes. =D
De.. Ceratophrys cranwelli. Ze lijken op hypnotoad :U
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Ghostwisper

Ghostwisper

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 29
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 20
Status: Gezond
Partner: ik ben liever eenzaam...

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyzo jun 03, 2012 5:03 pm

die kikkers waren wel stoer Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyzo jun 03, 2012 5:06 pm

Ja haha xD Ze zitten nu allebei in hun hokje. Eerst vet stressen maar ze hebben zich nu ingegraven en kijken ongelofelijk droog uit hun ogen xD En eentje heeft zo'n babymuis naar binnen gewerkt! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Emptyma jun 04, 2012 1:03 am

Pffff, ik moet echt weer inkomen wat RPGen betreft Razz Bestandjes met half afgemaakte posts everywhere x'D


En dan heb ik ook nog inspi voor allerlei nieuwe accounts Oh Noes! Ik ga er sowieso 1 maken, moet nog even zien welke..


Fijn om weer activiteit te zien overal Very Happy Nu nog accountjes kiezen die ik opnieuw tot leven wil wekken :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Babbelhoekje-