|
|
Auteur | Bericht |
---|
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 1:32 pm | |
| Ooeeeh, Car, dat nieuwe setje is echt prachtig! <3
Ik herinner me echt heel weinig van die drukte. Ik was zo moe. Then again, het kan ook zijn omdat ik het gewend ben me af te sluiten van drukte. Bijna 19 jaar ervaring, dankzij mn broer. :')
Wat heerlijk om iedereen weer te zien ;A; |
|
| |
Amore
Aantal berichten : 1182 Leeftijd : 28 Registration date : 12-07-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 years.. ஐ Status: Gezond Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 1:36 pm | |
| EN op gegeven moment moest ik een dienblad gebruiken om rust te creëren. xD |
|
| |
Teresiá Moderator
Aantal berichten : 457 Leeftijd : 31 Registration date : 05-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 1:51 pm | |
| Ben ik de enige die het zich niet herinnerd als extreem druk? xD Ik weet nog wel dat ik hele mooie foto's heb gemaakt met Kim in die auto :p
Hey guys, wat doen we eigenlijk? IC bedoel ik. Time skip? Of oppakken waar we gebleven waren? |
|
| |
Teresiá Moderator
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 1:58 pm | |
| Ooooh, okee xD Zit niet op PJ :/ Laat zelfs KE verslonzen door mijn RPG block op het moment.. Wauw, mensen, gisteren zat ik officieel 6 jaar op Inciala |
|
| |
Teresiá Moderator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 2:03 pm | |
| Yay, postjes!
Ik moet haar even wat verouderen denk ik.. En Hope moet echt even evolueren xD *gaat plaatjes zoeken* |
|
| |
Amore
Over je pokemon Leeftijd: 16 years.. ஐ Status: Gezond Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 2:07 pm | |
| - Sivar schreef:
- @ Tutu; wie heb je geslagen
De tafel, al was de neiging groot om het naar iemands hoofd te gooien tbh. |
|
| |
Hope
Aantal berichten : 94 Registration date : 18-10-10
Over je pokemon Leeftijd: 5 maanden Status: Gezond Partner: Geen
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 2:23 pm | |
| Zo Hope is een Pikachu. Fwoep dat, als we toch een time skip doen, wil ik van Hope's nutteloosheid af xD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 2:35 pm | |
| - Teresiá schreef:
- Wauw, mensen, gisteren zat ik officieel 6 jaar op Inciala
Wat een mooi anniversary cadeautje dat het nu dan weer actief is, haha c: De timeskip heeft niet zo veel voor Shadow gedaan geloof ik, behalve dat ze nu écht niet meer depressief mag doen van me. |
|
| |
Chiara
Aantal berichten : 570 Leeftijd : 28 Registration date : 25-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 11 Status: Gezond Partner: Don't need one ♥
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 3:05 pm | |
| Chiara x Shadow brotp <3
Euh guys, wtf is er net gebeurd? http://puu.sh/hDt0a/9e39db851f.png |
|
| |
Amore
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 3:39 pm | |
| Eigenlijk moet Amore een bekende tegen komen. Dx |
|
| |
Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 3:41 pm | |
| Hebben Doos en ik voor gezorgd ofc B)
Chiara is niet zo'n hele bekende maar I don't mind een topicje? c: |
|
| |
Amore
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 3:46 pm | |
| Well, mn avatar is niet meer vierkant. En ik vind t prima. Kan je alleen geen snelle posts verzekeren want ik heb nog een forum te onderhouden " noshit |
|
| |
Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 3:50 pm | |
| Maakt niet uit hoor, dat begrijp ik c: Zal ik het aanmaken dan? |
|
| |
Amore
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 3:51 pm | |
| |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 6:39 pm | |
| Fuuu jullie met je meivakantie. Ik moet tot 5 uur/half 6 (voor jullie 6 uur/half 7) wachten tot ik klaar ben met werken en kan reageren xD Heey Femke! Leuk om een nieuw lid te zien New friends, yay! - Teresiá schreef:
- The faaaack, mensen, wat is dit xD Femke, Rolo, Doos, Maaike, Tutu.. Zoveel mensjes Laat Inciala mijn redding zijn van mijn RPG dip!
En auw, Carla. Ben ik zo onzichtbaar voor je |
|
| |
Amore
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 6:48 pm | |
| Ik ben vrij tot 18 augustus want dan komen mn honden pas. hah. Al werk ik wel elke zaterdag in n dierenwinkel, maar dat is iig lekker geld verdienen " |
|
| |
Fallen Administrator
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 6:54 pm | |
| Fuuu ik wil ook vrij ik ben moeee. En ik moet wss ontslag nemen omdat ik heel erg klem zit, doordat ik voor deze stage 10 weken vrij heb moeten vragen, in augustus moet ik wéér 10 weken vrij vragen voor mijn stage in Zuid-Afrika en tussendoor ga ik nog met Ayelinn en mn andere buddy's naar Disney voor de eerste keer van mn ljeben, dus dan moet ik ook vrij hebben.
Ze gaan me haten daar omg xD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 6:58 pm | |
| Oh wow, Disney? Jaloers. Daar wil ik ook al heel lang heen ;-;
Ik heb nu twee weekjes vakantie, maar of ik echt rust krijg is nog maar de vraag. Ben van nu tot het einde van de vakantie niet thuis. Okay dan kan ik in principe nog wel rusten, maar waarom zou ik als er zoveel leuke RPG stuff te doen is? ;u; |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 7:08 pm | |
| Ja ik ben er ook nog nooit geweest. Ayelinn heeft me ooit beloofd om me mee te nemen, toen we nog op de basisschool zaten was dat. En dit jaar gebeurd het eindelijk Dus de postNL heeft heel veel pech. Vorige keer toen ik eigenlijk m'n contract niet wilde verlengen was m'n baas ook al bijna aan het huilen aan de telefoon XD |
|
| |
Amore
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 7:18 pm | |
| Oh, Disney! Daar ben ik ook nog nooit geweest en dit jaar zal t ook zeker niet gebeuren helaas. " Ik blijf nog wel ff werken waar ik werk. Werk er nu zo'n anderhalf jaar, al wa langer zelfs, met enkel één baas en één collega, maar die staat op de maandagen en ik de zaterdagen. Help vooral klanten, ruim rustig wat op etc. + T is 3 minuten lopen van huis dus lekker dichtbij haha. |
|
| |
Mayumi
Aantal berichten : 343 Registration date : 05-06-09
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 7:47 pm | |
| Misschien maar beter dat ik pas op m'n 20e voor het eerst naar Disney ga dan, dan herinner ik me er later nog wat meer van xDD
En jelly! Ik wil ook een goede baan :U PostNL is leuk om te doen, en het uurloon is ook niet verkeerd, maar je maakt zo weinig uren dat je echt geen reet verdient. Wil gewoon een baan waar ik in het weekend hele dagen kan werken + door de weeks misschien nog avonden, dat ik tenminste wat geld kan verdienen. Dat ik eindelijk een keer in m'n leven normaal geld kan uitgeven x'D *levensdroom* |
|
| |
Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 9:52 pm | |
| Ik heb ook geen vakantie hoor Kim xD
Oeh Mayumi's nieuwe setje <3 |
|
| |
Mayumi
Aantal berichten : 343 Registration date : 05-06-09
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 10:22 pm | |
| Jeej laten we samen in een hoekje huilen omdat we vakantie loos zijn <3 En thanks! Absol word zo mooi getekend in de manga, echt awesome gewoon. Respect voor die tekenaar & veel jaloezie natuurlijk, ik wil ook zo kunnen tekenen xD |
|
| |
Amore
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo mei 06, 2015 11:45 pm | |
| - Citaat :
- Er zijn nog vele andere moderatoren geweest die het ieder verdienen om bedankt te worden: Levy, Achi, Danger, Amore, Houndoom, jullie zullen nooit vergeten worden.
.. Het klinkt alsof we dood zijn. Vind t wel een mooi gebaar, tho. Leuk om te zien xD |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do mei 07, 2015 12:38 am | |
| - Amore schreef:
-
- Citaat :
- Er zijn nog vele andere moderatoren geweest die het ieder verdienen om bedankt te worden: Levy, Achi, Danger, Amore, Houndoom, jullie zullen nooit vergeten worden.
.. Het klinkt alsof we dood zijn. Vind t wel een mooi gebaar, tho. Leuk om te zien xD Haha ik las dat stuk ook en dacht precies hetzelfde xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Just...talk~! | |
| |
|
| |
|