|
|
Auteur | Bericht |
---|
Miniryuu
Aantal berichten : 5 Leeftijd : 26 Registration date : 21-07-13
Over je pokemon Leeftijd: •○• 10 •○• Status: Gezond Partner: •○• Nobody •○•
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo jul 21, 2013 8:57 pm | |
| *komt binnen gesprongen* Haai, ben nieuw hier... Het lijkt hier stil... :/ -- Even kijken of ik inspi heb met Miniriyuu |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo jul 21, 2013 9:17 pm | |
| Yup, dat is omdat het hier stil is. xd maar toch fijn om eens een nieuw lid te zien Als je eens een topicje wil hoor ik het wel. Ik heb genoeg personages met wie ik nodig weer eens wat moet schrijven~ ... Hoewel ik nu eerst twee week op vakantie ga en er van posten dus niks gaat komen. OTL |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo jul 21, 2013 10:56 pm | |
| Omg een nieuw lid =D *strooit confetti en zet kroontje op je hoofd* Ja het is hier stil. Wou dat het hier weer een beetje actiever was, mijn personages hier zijn best awesome xD |
|
| |
Teresiá Moderator
Aantal berichten : 457 Leeftijd : 31 Registration date : 05-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma jul 22, 2013 4:25 pm | |
| Haha, moest zo lachen om jouw mega lijst op FB kim Welkom nieuw lid *doet vreugdedansje* |
|
| |
Miniryuu
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma jul 22, 2013 9:26 pm | |
| Hahaha Tx peopz, het zag er zo'n mooi forum uit, dus kon ik het niet weerstaan om een acc aan te maken. Hoe dan ook, dat topic gaat maar niet vooruit. Want Mini is een depri Dratini en ik ben nu echt veel te blij om een depri postje te maken. xD |
|
| |
Teresiá Moderator
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma jul 22, 2013 11:11 pm | |
| Haha, whut, hoezo is ze depri dan? xD |
|
| |
Miniryuu
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jul 23, 2013 2:37 pm | |
| Ze is haar familie verloren en is nog zo jong xD + zo is haar karakter een beetje, ze is snel geraakt xD --- Topicje is bijna af, wauw, hij is echt veel te kort xD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jul 23, 2013 7:56 pm | |
| Te kort bestaat niet, en te lang ook zeker niet. Waarom een limiet stellen aan RPGen? Het is voor de lol, dus hou het leuk Zo, mijn knieën, schouders en borst zijn ook weer verbrand, maar nu ben ik tenminste niet meer zo bleek als een sneeuwpop. <3 |
|
| |
Miniryuu
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jul 23, 2013 10:07 pm | |
| Hahaha, dat is waar.
Hahaha, je klinkt als mijn stiefpa, zegt hij altijd tegen mij; 'Je bent net een sneeuwpop' *loopt een uur of twee in de zon en is niks gebruind* ik; "IK BRUIN NIET!"
Ik dacht dat ik meer inspiratie zou hebben :/ |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do jul 25, 2013 10:26 pm | |
| Wuuuuh, ik ben erger verbrand dan ik dacht :C it hurts and looks stupiiiddd
On the other hand, vakantie is best chill. Had er geen zin in, zeker niet met mijn broer en vader, maar alles is ok. Over iets minder dan een week naar Rolo toe voor 2 nachtjes, dan na een paar nachten op naar Dianta en ik moet ook nog een keertje bij Maarten langs. Everything's going well <33
@Miniryuu; Inspiratie is overrated. Al sla je een paar keer op het toetsenbord met je voeten, ik denk dat dat een prima post wordt. ;D |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma jul 29, 2013 9:28 pm | |
| Elke keer als ik naar de online users van de afgelopen 24 uur kijk en ik zie Loki er tussen doet mijn brein WE'RE UP ALL NIGHT TO GET LOKI
Het spijt me ik ben vrolijk en ik heb koffie op en ik space hem helemaal over wolken die oranje zijn??? |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo jul 31, 2013 10:53 am | |
| - Shadow schreef:
- Wuuuuh, ik ben erger verbrand dan ik dacht :C it hurts and looks stupiiiddd
On the other hand, vakantie is best chill. Had er geen zin in, zeker niet met mijn broer en vader, maar alles is ok. Over iets minder dan een week naar Rolo toe voor 2 nachtjes, dan na een paar nachten op naar Dianta en ik moet ook nog een keertje bij Maarten langs. Everything's going well <33
@Miniryuu; Inspiratie is overrated. Al sla je een paar keer op het toetsenbord met je voeten, ik denk dat dat een prima post wordt. ;D Wuu, en niet langs moi? En ook niet vertellen dat je bij Dianta was? ;-; Y u hate me gurl? |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 15, 2013 12:41 am | |
| Imma sorry Kimmah, de vakantie gaat zo verrekte snel voorbij :C Heb nog lang niet alles kunnen doen wat ik wilde en ik zie mezelf er wel voor aan om nu deze laatste weken gewoon 'ugh geen zin' te zeggen en dan geen flikker uit te voeren xD |
|
| |
Crystal
Aantal berichten : 12 Leeftijd : 33 Registration date : 02-07-12
Over je pokemon Leeftijd: 1 Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za sep 14, 2013 11:26 am | |
| *komt ook binnen rollen* HALLLOOOOOOOOOOOOOOOOO |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za sep 14, 2013 1:18 pm | |
| OH MY GOD IK WAS BESTANDEN AAN HET OPRUIMEN EN KWAM TOEN ALLEMAAL SCHETSEN TEGEN EN DEZE IS JUST Van dit soort dingen krijg ik dus ontzettend veel zin om weer met Shadow te RPGen. Enige probleem is dat ik dr een emotioneel wrak heb gemaakt en ik wil eens een normaal, vrolijk topic met dr, want die topics mis ik ;_; |
|
| |
Lunaria
Aantal berichten : 178 Registration date : 14-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 29 jaar. Status: Gezond Partner: Nobody can steal my heart.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma sep 16, 2013 9:17 pm | |
| Whoa. Leven.
Nee, daarmee bedoel ik niet dat Carla en ik weer wat leven in de RPG gooien. Ik bedoel, whoa, er gebeurt daadwerkelijk shit in mijn leven. School eet mijn tijd op though, maar ik kan me maar niet concentreren op huiswerk. :/ Mijn klas is serieus top. Twee duimen omhoog. 10/10 would be classmates again. School is minder. organisatie ligt weer eens in puin wat voor veel onduidelijkheden zorgt.
Om nog maar niet te beginnen over de emotionele achtbaan waar ik momenteel in vast ben komen te zitten. Haah. En ik dacht ooit nog wel dat verliefd zijn leuk zou zijn. Het valt verdomd hard tegen. =D |
|
| |
Chiara
Aantal berichten : 570 Leeftijd : 28 Registration date : 25-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 11 Status: Gezond Partner: Don't need one ♥
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma sep 16, 2013 9:35 pm | |
| Ik doe met je mee, die achtbaan. De laatste tijd weet ik ook niet echt wtf er met me aan de hand is, maar ik wil dat het stopt. En over dat verliefd zijn, dat dacht ik eigenlijk nooit xD Enkel voor fictionele shit. Meh, het kan aan mij liggen. Ik zit ook gewoon raar in elkaar. Mijn klas is hetzelfde als vorig jaar <3 Twee nieuwe classmates en een paar mensen kwijt, maar die wat weg zijn, daar gaf ik toch geen reet om. En die nieuwe? Die zijn vet coal o3o Oh en hoezee! Rolo has posted! |
|
| |
Crystal
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr sep 20, 2013 3:55 pm | |
| Haha ooookay ik dacht al =p Mijn leven is ook best druk, al houdt dat me niet tegen om op een aantal RPG's wel gewoon te posten Ik vind het alleen wel lastig om hier te posten, maar ik wil niet stoppen (afgezien met Keith misschien), want ik lieft Amita, Zira en Crystal <3 |
|
| |
Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr sep 20, 2013 4:36 pm | |
| Daar heb ik dus ook last van. Ik weet niet meer hoe ik personage zijn, maar om ze op te geven, dat kan ik niet. Zeker Chiara niet, omdat ze m'n eerste RPG character is o3o |
|
| |
Crystal
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr sep 20, 2013 9:11 pm | |
| Huehue als ik naar Chiara haar ava kijk, dan hoor ik haar in mijn hoofd steeds "miauw miauw" zeggen XD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za sep 21, 2013 12:18 pm | |
| Chiara's ava is too cute~ <3
Denk je eindelijk zo ver te zijn om te accepteren dat het nooit wat wordt, moet je droom weer het tegenovergestelde doen. :/ |
|
| |
Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma sep 23, 2013 12:46 pm | |
| |
|
| |
Shade
Aantal berichten : 582 Registration date : 21-10-08
Over je pokemon Leeftijd: 30 jaar Status: Gezond Partner: Come and get me.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo sep 29, 2013 12:52 pm | |
| Zoooow, even 3 posts gemaakt in een uur. Oke, ze zijn allemaal niet lang, maar dat maakt niet uit. Het zijn posts. =D
Nu.. Huiswerk, zelfs al wil ik aan layoutontwerp werken. xd |
|
| |
Teresiá Moderator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do okt 17, 2013 5:05 pm | |
| Because I love you all so very much <333 |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za okt 19, 2013 12:07 am | |
| Ohohoh niiice <3 Love the font too. Gheh, grafisch ontwerp is best wel in mn hoofd gaan zitten door school, heb vandaag ook wel honderd keer tegen mn ma gezegd 'Is dat Comic Sans?' terwijl ik maar bij like 3 winkels ben geweest.
En ik heb eindelijk herfstvakantie~ Deze keer eindelijk eens naar Kim toe om te logeren huehue. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Just...talk~! | |
| |
|
| |
|