Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Het schooltopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptyvr jan 30, 2009 9:03 pm

xD

PW Bio... ging wel... Maar ik ben iets vergeten >,> Dus dat word geen tien... En nu maar hopen dat ik die dingen goed gegokt heb... >,>
En voor de rest gebeurde er weinig xD Ik ben in de pauze nog naar de Appie (AH) geweest, en heb me volgevreten aan chips x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gast
Gast



Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptyvr jan 30, 2009 9:35 pm

word je dan ni dik????
ik eet 2 pizza's op nen avond en kom geen gram bij en daarna nog 1 reep chocola xD
Dan kan ik serieus werke voor school


Laatst aangepast door Pichy op vr jan 30, 2009 10:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptyvr jan 30, 2009 9:46 pm

Nee, ik word niet dik xD

Ik was iets vergeten xD Toen ik het PW af had, naja toen ik dacht dat ik hem af had, heb ik een wolf getekent op mijn blaadje... Ik ben benieuwd of die mijn cijfer verhoogd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gast
Gast



Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptyvr jan 30, 2009 10:01 pm

huh waarom een wolf getekent.
Puur versiering.Ik had geen school vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptyvr jan 30, 2009 10:36 pm

Ik tekende een wolf omdat ik niks te doen had, en omdat ik dacht dat het mocht xD En omdat ik het gewoon leuk vind ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gast
Gast



Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptyvr jan 30, 2009 10:53 pm

xD poei droodles tekenen op papier xD
ik krabbel op mijn testen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptyma feb 02, 2009 2:08 pm

Ik had vandaag het eerste uur wiskunde. Dit was best slaap verwekkend, en ik had een hele erge nijging op in mijn schrift te gaan tekenen. Toch heb ik dat niet gedaan, aangezien ik echt een voldoende moet halen voor het volgende pw...
Het tweede uur was beeldende vorming. We gingen de papiduur poppetjes afmaken. Mijn poppetje is echt helemaal scheef :']
Het derde uur hadden we biologie. We hadden het over verschillende soorten planten cellen, en de lerares had de proefwerken nog niet nagekeken TT,
Het vierde uur hadden we Nederlands. We kregen het so dat we de dag voor de pww hadden gedaan, en het proefwerk terug. Voor het so had ik een 6,9 en voor het proefwerk heb ik dat als het goed is ook ^^
Het vijfde uur hadden we eigenlijk Duits, maar de lerares was dus voor de zoveelste keer weer eens ziek. Als er nou maar iemand van onze klas op de monitor had gekeken, zou ik al een half uur eerder thuis kunnen zijn >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptyma feb 02, 2009 2:24 pm

2 Wiskunde
3 Wiskune
4 Godsdienst
5 Godsdienst
6 LO
7 LO

Dus ik hou van mijn nieuwe rooster xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptyma feb 02, 2009 3:53 pm

Achi en de godsdienst xD
Morgen cito tot donderdag, ik denk dat ik het wel aankan...
Verder was het vandaag heel saai, 7 zieken in de klas...
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptyma feb 02, 2009 7:21 pm

OMG ik heb vandaag iemand een bloedneus geslagen O,O
ze moest huilen .. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Swellow

Swellow

Man Aantal berichten : 245
Registration date : 28-01-09

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptyma feb 02, 2009 7:27 pm

Bij ons was het in de pauze Snow war onze klas aan de ene kant een grotere aan de andere en toen was het sneeuwballen gevecht! wel drie kinderen van de andere klas moestte stoppen wegens een iets de harde ijsbal en maar een bij ons. Zelf ook nog lekker heel wat ballen gegooid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara

Sara

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 43
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 28 jaar O,o
Status: Gezond
Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptyma feb 02, 2009 7:45 pm

Vandaag was leuk ^^

Met gym deden we slagbal, en idereen dacht dat ik niet kon slaan xD Ach ja, als je het niet weet kan je er niks aan doen :') Dus ik sloeg die bal achetrin de zaal, iedereen in shock... xD Eindelijk vond ik gym weer eens leuk ^^ En ik heb vandaag de dag wat complimentjes gehoord over mijn haar ^^ En Erin zei dat de oorbellen mij goed stonden Very Happy Met Frans gingen we op de laptop, en tijdens Wiskune kreeg ik mijn HW af! (: Muziek was ik vergeten x'd Daarbi gingen we weer met de keyboards ^^ En als laatste Drama, waarbij we een schijngevecht deden ^^ En het laatste uur van Drama viel uit door een project!

Gewoon een super dagje... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptydi feb 03, 2009 3:29 pm

:']
Vandaag begon ik de dag met Frans. We kregen dus het proefwerk terug, en samen met dat proefwerk hadden we een leestoets erbij gemaakt. Dus mijn cijfer: een 6,8 voor het proefwerk, en een 7,8 voor de leestoets. Dus, de 1 die ik had behaald, is nu weg gestreept! ^^ En met het nieuwe gemiddelde wat ik nu heb voor Frans ben ik dus nog blijer, want deze is van een 3,3 op het vorige rapport, naar een 5,9 gegaan Very Happy
Het tweede uur hadden we gym, en gingen we heel blij Uni-Hockeyen. Ik stond dus op een gegeven moment helemaal achter, en sloeg dus een bal naar voren. Met een heel sukkelig drafje ging die bal zelf het goal in x'd
Het derde uur hadden we techniek. We moesten weer eens een of andere tekening op schaal van een drie lego blokjes maken, wat nogal saai was. :']
Het vierde uur kandinsky uur. Ik had me pas in de pauze ingeschreven, maar ja xD Omg, een klasgenote van vorig jaar was ook bij dat kandinsky uur. Niet beledigend bedoeld, maar ze is echt een tonnetje dat kakkerig praat en een grote mond heeft :'] Vorig jaar was ze alleen een tonnetje met een grote mond, dus eigenlijk is ze wel achteruti gegaan.... Ja, het kán zijn dat ze een of andere ziekte heeft ofzo, maar ze kan wel gewoon even normaal doen. Maar weer terug naar het topic.
Het vijfde uur hadden we de eerste aardrijkskunde les dit jaar. We waren echt overhypert bezig xD
Die leraar vroeg zo. 'Liz, wat vind jij nou een kenmerk van deze klas.' Liz zei zo. 'Druk zijn.' de leraar vroeg wie het daarme eens was, echt iedereen stak zijn hand op xD Daarna vroeg hij op wie hij goed moest letten. Ted en Liz dus. Liz wees dus naar mij. 'Je moet ook goed op haar letten.' Omg, ik zeg eigenlijk nooit iets in de klas, behalve dat ik soms meelach; en als het moet andwoord geef op de vragen :']

Dat was dus mijn über leuke dag xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptydi feb 03, 2009 9:34 pm

Even Duidelijkheid :
Het was SAAI
Verder :
En Levy hoe gaat het vanaf nu met je Cito Toets ?
(Als je dit morgen leest dan xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptywo feb 04, 2009 8:08 am

Best goed, ik score tot nu hoogste van de klas :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara

Sara

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 43
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 28 jaar O,o
Status: Gezond
Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptywo feb 04, 2009 7:17 pm

Mooi zo! ^^ Treed in mijn voetsporen en haal 10 foutjes op de CITO! xD

Ik had ee GS proefwerk... Gelukkig hebben we een aardige GS leraar ^^ Het viel wel mee... En gym viel ook mee xP Dus weer een gewoon dagje ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Ghost

Dark Ghost

Man Aantal berichten : 745
Leeftijd : 29
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: volwassen
Status: Gezond
Partner: ......

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptywo feb 04, 2009 7:52 pm

vandaag ginen we tijdens LO sneeuwballen gevecht houden met de andere klas, dus wij met z'n allen naar buiten rennen in onze gymkleding, werden we bekogelt door alle andere klassen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptydo feb 05, 2009 3:05 pm

Mijn dag:
Het eerste uur begon met Biologie. We gingen heel blij algen bekijken. Maar voordat we ook maar iets konden doen, viel de stroom op alle lampen uit x'] Ach, utieindelijk kwam het weer goed en gingen we heel blij naar celletjes kijken ^^
Het tweede uur kandinsky uur. Er was Kandinsky Live [ Allemaal overhyperde eerste jaars die iets 'leuks' gaan doen op het podium ]. Dus uiteindelijk na toestemming van de afdelings leider ( Het moest persé aan hem gevraagd worden -.-' ) gingen we daar naar kijken. Een klas was heel blij zo'n liedje aan het zingen wat wij vorig jaar ook voor muziek moesten kennen xD Een paar gingen ook heel blij dansen. Er was ook een tassen mode show, die nogal mislukt was :'] En iemand ging een cabaret voorstelling geven. Wauw, wat grappig zeg... * kuchk kuch * Sorry, ik haat eerste jaars niet, maar het ziet er gewoon zo grappig uit, en ik kan me neit voorstellen dat ik vorig jaar ook zo was...
Het derde uur hadden we gym. We gingen weer eens Unihockeyen. En deze keer had ik een best goed team ^^ We zijn eigenlijk de hele tijd in het veld gebleven. Nee, niet door mij, maar door onze perfecte opstelling x)
Een keeper, een midden velder die de ballen van helemaal vooraan opvangt, en twee spelers in de voorhoede. :]

Het vierde uur hadden we Frans. Vreemd genoeg, ging deze les echt super snel O_o
Het vijfde uur hadden we NASK, en ik voor de verandering eens naast Chris. Chris verveelde zich nogal, en zat haar boek vol te krassen met pen :'] Ach ja, NASK is gewoon een saai vak ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptydo feb 05, 2009 3:48 pm

ik ben van de cito af xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara

Sara

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 43
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 28 jaar O,o
Status: Gezond
Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptydo feb 05, 2009 8:07 pm

En, hoe hoog schat je je score? xD

VAndaag hadden deleraren en Zorgmiddag, dus gingen ze EHBO'en xD EN daarom was de hele school na het 5e lesuur vrij Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptydo feb 05, 2009 8:56 pm

Ik schat mijn score hoog, maar ik heb nou niet echt een slimme klas, dus het zal hopen worden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara

Sara

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 43
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 28 jaar O,o
Status: Gezond
Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptydo feb 05, 2009 9:02 pm

Morgen word leuk! ^^ Vrijdag heeft maar tot het 5e uur, en we zijn meestal het eerste uur vrij :] Maar daarbij komt helaas een PW...

Ik ben heel benieuwd naar je score xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptydo feb 05, 2009 9:03 pm

Ik heb morgen lange gym, met een leuk spel erbij :]
daarna een pauze ^^
en daarna biologie, engels en knutselen x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara

Sara

Vrouw Aantal berichten : 185
Leeftijd : 43
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 28 jaar O,o
Status: Gezond
Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptydo feb 05, 2009 9:11 pm

Knutselen klinkt dom x'd Noem het Handvaardigheid xD Of HV, de afkorting :')

Ik heb de drang om offtopic te gaan, maar doe het niet ^^

We waren dus de laatste uren vrij, en hadden geen HV. FOUT! Ik had HV dankzij het geweldige Werkman uur Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Emptydo feb 05, 2009 9:12 pm

Ik noem het knutselen omdat de meeste het zo op mijn school noemen, als ik naar een andere ga word het handvaardigheid xD
WIl je mijn cito-toets eindgetal raden??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Het schooltopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het schooltopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het schooltopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-