Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Het schooltopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptywo jan 07, 2009 4:06 pm

mijn nieuwe school is droog xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptywo jan 07, 2009 4:21 pm

Vandaag... Ging eigenlijk wel... Het begon natuurlijk met eerste uur vrij, en daarna Natuurkunde. Dus, we kregen ons cijfer terug. Ik had een 7,9 , wat mijn eerste voldoende dit jaar is ^^ ( Niet schooljaar, maar jaar )
Daarna hadden we pauze en corfee. Gezellig...
Het derde uur hadden we Nederlands, en daarbij een invaller(es) omdat onze eigen leerkracht met zwangerschaps verlof is.
Het vierde uur hadden we Engels, wat eigenlijk niet echt nja, interessant was. Wel hebben we een blaadje met hetzelfde onderwerp als waar over we maandag een poging deden om het uitgelegd te krijgen. Maar dit blaadje... Iedereen snapte het volgens mij.

En ja, weer corfee. Ik heb heel blij 2 cent gevonden, maar ja... We waren dus niet binnen 10 minuten klaar. En dus moesten we na school, dus voor ons na het zesde uur, het gaan afmaken. Ik heb dus echt alle keren dat we corfee hadden met de stoffer en blik gedaan, en doe ik het één keer niet, moeten we na school verder gaan. Ik krijg echt zo'n gevoel dat het dan aan mijn ligt dat we na school verder moeten gaan... Alhoewel de rest van mijn klas ook wel eens het stoffer en blik had kunnen pakken om het afval in de prullenbakken te doen >.<

Het vijfde uur hadden we Duits, waarbij we de Duitse klok nog eens een keer half uitgelegd kregen.
Het zesde uur beeldendevorming... We gingen weer verder met onze fantastische * kuch kuch * ton verder. We kwamen tot de conclusie dat het te lang zou duren om het met lege flessen te doen, dus we gingen heel blij er poppetjes zonder hoofd op schilderen, en morgen, of een andere les, gaan we er waarschijnlijk halve kurken als hoofd bij opplakken.

Dus, dat was mijn fantastische dag...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptywo jan 07, 2009 7:08 pm

Mijn schooldag was een rare xD
Ik mocht met een paar vrienden oud papier wegbrengen, en onderweg maakten we er een potje van xD
We schoven onze dozen door de sneeuw heen waardoor een doos kapot ging en al het papier er uit vloog xD
daarna was iedereen vlug klaar, en konden we met de lego spelen die daar toevallig stond Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptywo jan 07, 2009 7:37 pm

Ik ben vandaag in de sneeurw naar school gefietst Cool

En ik ben voor het eerst in het technasium geweest Very Happy Eerst even een rondleiding x) En ná de rondleiding kon ik nog niet alles vinden xD En toch was het helemaal te gek... ^^ En morgen zit ik daar weer, maar dan me handvaardigheid, en niet met techniek xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Joel
Gestorven
Joel

Man Aantal berichten : 642
Leeftijd : 33
Registration date : 14-09-08

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gestorven
Partner: The DarkSide is the only thing I serve

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptywo jan 07, 2009 7:39 pm

pfft al ne Grote overhoring gehad
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptywo jan 07, 2009 7:57 pm

Morgen een WI proefwerk, bijna vergeten xD Vadaag was relatief rustig, bijna niks gebeurt Razz Best wel jammer, al was er toch iets wat ik wou vertellen...

...


...

Nah, vergeten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptydo jan 08, 2009 3:09 pm

Ik begon de dag echt fantastisch... De eerste bel is al gegaan als ik naar binnen loop. Ik wil naar mijn kluisje toe, maar glijdt dus lekker achterover uit zodat ik met mijn kont op de harde vloer beland. 'Kijk, daar gaat er weer een.' Echt, dat soort opmerkingen zijn dus niet grappig, en vooral niet als je op de stuitje beland en daar dus de rest van de dag last van hebt, met bijwerkingen als misselijkheid en hoofdpijn.
Het eerste uur dus. We waren lekker ontspannnen begonnen met mentor uur, mogen we een schema in gaan vullen voro de proefwerk week. Leuk, 9 proefwerken... Gelukkig doe ik geen gymnasium, dan waren het er 11 geweest.
Het tweede uur hadden we kandinsky uur, hierin heb ik alleen maar Economie en Duits gemaakt.
Het derde uur hadden we Duits, we kregen toen uitleg over de Duitse klok.
Het vierde uur Beeldende Vorming, en we gingen weer verder met onze 'fantastische' ton. We hennen de meeste kurk hoofden al gemaakt en opgeplakt, en het ziet er dus echt nogal raar uit :]
Toen hadden we na de pauze corfee, geweldig. Nu is de hoofdpijn die ik al had ook nog erger geworden, en zit aan twee kanten -_-'
Het vijfde uur nog wiskunde, waar we gewoon wat naar de uitleg hadden geluisterd. Dus, Bas, iemand uit mijn klas, zit zo naar me te kijken. Ik kijk even in zijn richting, en hij kijkt snel weer naar het bord toe. En als ik goed gekeken heb, werd hij toen rood. En iets na het corfee, zat hij ook al in mijn richting te kijken. En toen iemand zei dat hij zat te staren, keek hij snel ergens anders naartoe, en werd rood. Is dit toeval? Of is het meer...? Hij gaat wel haast elke les naast me zitten...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptydo jan 08, 2009 3:36 pm

Vandaag = Super dag geen uitleg xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptydo jan 08, 2009 7:52 pm

Ik begon ook de dag fantastisch... ik ben ziek... xD
Nu dus vandaag geen school voor mij (heb de hele tijd achter wii gezeten xD)
Ik denk dat het jammer genoeg morgen over is, en dan moet ik weer naar school Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptydo jan 08, 2009 7:56 pm

Ik zei gister dat ik vandaag in het technasium zou zitten. En natuurlijk zaten we daar niet :') Maar toch was het een gave les ^^

Helaas hebben we ons nieuwe rooster gekregen. Iedereen was vet boos, omdat we nu eerste 2 lesuren op MAANDAG gym hebben!! :O Dus, mijn toch al verklooide maandag word nu helemaal vern****. Maandag word, en was, mijn meest gehate dag, en vrijdag is en blijft de leukste :] 5 lesuren, eers was er gym, maar nu net meer dus is het beter ^^ Ik zal nooit van maandag houden, té moe zijn + huiswerk + weekend voorbij = gewoon een stomme dag :')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptyvr jan 09, 2009 3:48 pm

Vrijdag, eindelijk...
We begonnen het uur met Geschiedenis. We moesten voor onszelf een paragraaf maken, en als we iets niet snapten konden we het aan de leraar vragen. Ik had de paragraaf ( 2 bladzijden ) dus in ongeveer een half uur af. :]
Het tweede uur Economie, waarbij ik niks beleefd heb xD
Het derde uur levensbeschouwing proefwerk. Geweldig, ik had echt haast niet geleerd... Gelukkig waren het alleen maar meerkeuze vragen, en heb ik dus waarschijnlijk alsnog een voldoende. Ook heb ik een 7 voor mijn gewéldige anti-stieren gevechten poster gekregen.
Het vierde uur hadden we Muziek. We waren echt véél te hyper. We moesten dus een soort lied spelen, en ik had een raar soort ding dat hetzelfde klinkt als samba ballen xD Dus er moesten ook een paar met de bongo, en omdat het niet lukte, zei de leraar. 'Denk maar, Sneeuw ta ta ta, of kast ta ta ta. Dus twee Marrokaanse meisje uit onze klas, riepen zo heel blij. 'Turk tam tam tam, Turk tam tam tam.' Echt véél te grappig xD En ze riepen ook de hele tijd, "Turkisch, Marokanisch, stinken allemaal naar poep!" We lagen echt half dubbel xD Maar wel even voro de duidelijkheid, ik en mijn klas hebben niks tegen Turken en Marrokanen :']
Het vijfde uur hadden we gym. We gingen een voetbal toernooi houden, en ik raakte voor de verandering nog eens een bal ook. En ons team werd tweede Cool
En na gym hadden we geen les meer, dus ging ik sloom doen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptyza jan 10, 2009 9:18 pm

Ik moet denken aan iets wat ik op woensdag tijdens gym zei...

We deden het tampon-spel/wattenstaafjes-spel :') En ik zei: "Ik zie de toekomst... We gaan dood" xD Maar goed...

Vrijdag weer gym gehad, en we deden een meelig trefbalspel. Eerst wou ik niet mijn best doen, en uiteindelijk stond ik een keer bij de laatste 2 x'd En we hebben verloren ^^ xD VErder gaat maandag het nieuwe rooster in... En dat is niet leuk, als je weet wat er gaat komen. Maandag heb ik een Frans PW, omdat ik die nog moest inhalen -.- We krijgen op ons nieuwe rooster 2, ik herhaal 2, lesuren erbij!! Drama! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptydi jan 13, 2009 8:51 am

Oke, ik had gister dus school xD
We begonnen de dag met Nederlands. We moesten ons zakelijk verslag inleveren van iets wat we in de kerst vakantie hadden gedaan. Die van mij was echt super mislukt xD En toen ging die nieuwe leerkracht preken dat onze klas respectloos is tegenover elkaar... Ja hoor. En we kregen nog een leestekens so op. Nja, niet echt moeilijk als je eht mij vraagt ^^
Het tweede uur biologie in het draaikrukken lokaal xD
We gingen het hebben over soorten cellen ofzo... En we kregen op wat we voor de proefwerk week moesten kennen. En ik had een 9 voor een practicum so met de telescoop.
Het derde uur hadden we muziek dacht ik... Ik kreeg een 4,8 terug voor een so, wat ik eigenlijk helemaal niet erg vond doordat meerderen een onvoldoende hadden, het een erg moeilijk so was, en ik toch meer dan genoeg goede cijfers voor muziek had.
Het vierde uur Frans. We gingen de gramatica voor het pw nog even doornemen, over hoe je de zin vragend moest maken. Ik had het dus al een keer behandelt met iemand anders, en daardoor was het makkelijker voor mij.
Het vijfde uur Engels, dat niet erg bijzonder was xD
Het zesde uru economie. We hadden eht over bio energie en stroom opwekken, en toen vroeg iemand uit mijn klas; 'Hoe ziet electriciteit eruit?' Laten we nou een leraar hebben die daar goed andwoord op kan geven. Electriciteit ziet er volgens hem uit; Mooi, en met lang blonde haren. Voor meisje natuurlijk anders, en met een six-pack. Omg, haast iedereen lag dubbel xD

Dat was mijn schooldag :]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptydi jan 13, 2009 1:48 pm

Gisteren -
1ste Uur - Uit -
2de Uur - Uit -
3de Uur - Uit -
4de Uur Wiskunde niks aan alleen gepraat xD
5de Uur Biologie we gingen in de microscoop gedeeltes van onze ligaam bekijken
6de Uur Ook Biologie dus hetzelfde xD
7de Uur Lo ( Lichaamelijk Onderwijs) / Gym (Gymnastiek)
8de Uur Lo ( Lichaamelijk Onderwijs) / Gym (Gymnastiek)

Vandaag
1ste Uur HWB (Huiswerkbegeleiding) 1 uur de tijd om huiswerk te maken ook saai
2de Uur Pittige Franse Repetitie
3de Uur Frans heel saai
4de Uur NOgsteeds Frans en extra saai xD
5de Uur Muziek cijfer van de repetitie terug een 7.4
6de Uur Info over de volgende hoofdstuk zoeken dus SAAI !
7de Uur - Uit -
8de Uur - uit -
9de Uur - Uit xD -
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptydi jan 13, 2009 2:59 pm

Vandaag is er wéér een dag verstreken :]
Het eerste uur weer uitval zoals altijd, en voor de verandering was de sneeuw eindelijk eens wat meer ontdooit, en veranderd in een aantal grote plassen water.
Het tweede uur wiskunde. Ik zat dus naast Liz, en ik moest dus nog een keer met haar naar de stad. Wij gaan dus heel blij een datum zoeken waarop we allebij kunnen xD
Het derde uur gym. Weer acro gymnastiek ofzo... We waren best mismaakt bezig x)
Het vierde uur kandinsky uur, waarin ik me nogal verveeld heb
Het vijfde uur geschiedenis. Ik zat dus wéér naast Liz, en we hebben ons dus de helft van de tijd doodgelachen. Niet dat ik zo grappig ben, maar wel over dingen die gebeurden. Gewoon té veel om op te noemen... Mijn humeur is nu dus nog even goed, totdat ik straks weer ga leren voor morgen :]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptydi jan 13, 2009 5:27 pm

ik ging de schapen en een cavia knuffelen, en nu stinken me handen XD
x)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptydi jan 13, 2009 6:54 pm

Waha xD


Tja... Gister PW Frans inhalen :') Vandaag PW Nederlands. Ik was volgns mij het eerste klaar Razz Het ging wel :') Verder is er niet echt iets leuks gebeurd... In iede geval niet op school xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptydo jan 15, 2009 5:37 pm

Oké, een geweldige dag vandaag xD
1e uur; Handvaardigheid. Ging gewoon zijn gangetje Razz
2e uur: Geschiedenis. We gingen hints spelen xD Ikhadeen zin om iets uit te beelden, maar heb wel iets geraden :') Het was zoo meelig xD Één keer oest imand Madonna uitbeelden, dus die ging zingen en wees naar Donna xD (Donna=Meisje uit mijn klas xD) Ik bedenk me nu ineens dat een zin in het Fransboek klopt: Le prof d'histoire est super. :')
3e uur: Wiskunde. Beetje saaiheid xD
4e uur: Nederlands, maar normaal Frans xD Dus ik de hele tijd zeggen; "vierde uur, Nederlands, lokaal 006", en niemand leek te luisteren :') Sara (Lerares) dacht dat ze vrij had, maar die zag ineens op de monitor dat ze les moest geven xD En toen bleek ht óók nog dat er al een klas in 006 zat :') O ja, wij waren al met een deel van de klas naar boven gelopen, toen liepen we weer naar 006, en toen bleek het dat we in 233 (Helemaal boven) les hadden xD Toen was ik moe :') En we waren 15 min. van de les kwijt ;')
5e uur: Frans. Erin (|Goede vriendin xD) kwam in de pauze aarvoorbij ons, en toen vroeg ik waar ze les had. Bleek het dus dat we naast elkaar les hadden :') Ik vroeg aan Leila: "Wil je naar Franse les voor de derde klas?" xD
6e uur, Aardrijkskunde. Wij lipen van Frans naar beneden, bleek het dat we boven hadden xD En Harm-Jan (AK leraar) kwam te laat, dus een groepje kineren ging de kantine opruimen. Ik heb een hele paragraaf af gekregen, en had dus geen HW ^^ Toen de pauze begon ging ik maar eens naar de kantine, en heb nog even geholpen. Toen mocht ik wat lekkers als beloning ^^
7e en 8e uur, normaal Handvaardigheid, maar vandaag viel het uit ^^

Het bijzondere is, dat mijn benen geen pijn doen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptydo jan 15, 2009 8:48 pm

Vandaag was best stom op school, ik kreeg straf terwijl ik niks gedaan had xD
Morgen komt de leukste schooldag, vrijdag Cool
Vrijdag ga ik eindelijk leuke dingen doen (ook een extra techniek les Cool)
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptyvr jan 16, 2009 3:18 pm

De dag begon met het eerste uur geschiedenis so, fantastisch... Oop de dag nadat we hebben gelanglaufd en dus haast niemand heeft geleerd. Ik wel gelukkig... Leuk genoeg gingen we een film kijken na de so, en raad een welke we gekozen hadden van de drie waar je uit kon kiezen? South Park The Movie :] Heel veel jongens uit onze klas, gingen net als Levy/Darky hier soms doet, op willekeurige momenten Unckle Fucker roepen xD zelf vind ik Blame Canada een leuk lied xD Maar we konden hem niet helemaal afkijken, en dus gebeurt dat de volgende les.
Het tweede uur Economie, hierbij gebeurde niets bijzonders.
Het derde uur levens beschouwing. Niet interressant, en dat meen ik. Er was zelfs iemand die bíjna in slaap was gevallen.
Het vierde uur hadden we Muziek, met daarbij een pw waarvoor ik dus niét had geleerd, en ik dus echt helemaal verprutst heb.
Het vijfde uur gym. We konden kiezen tussen Unihockey, Bounce ball ( Tampon hockey ), en Basketball. Ik ging dus Uni hockey doen met de helft van de klas, en nog een paar gingen Bounce Ball ( Tampon hockey ) doen. Maar ik was blijkbaar wat te hyper, waardoor ik nu nog meer spierpijn heb dan ik al in mijn linkerschouder/elleboog en rechter elleboog had. Mijn dijbeen was er dus ook nog bijgekomen. En dat komt haast allemaal door het langlaufen xP

En over het langlaufen... Vertel ik nog wel een keer als er naar wordt gevraagd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptyvr jan 16, 2009 8:22 pm

oké, dit is echt niet te geloven xD

1e uur studie les, individuele gesprekjes dus had ik vrij ^^
2e uur Aardrijkskunde, ik ben lekker aan de slag geweest, eigenlijk weinig gebeurd Razz
3e uur Nederlands, We gingen de Cultuurkaart activeren. En wat zie ik: Een prijsvraag om een DVD van De Lama's te winnen! Very Happy Dus deed i daar meteen aan mee xD
4e uur Biologie, we gingen een puzzel maken, en degene die hem het snelst af had kreeg een blikje cola xD en uiteindelijk kreeg niemand een blikje cola :')
5e uur normaal Wiskunde, maar dat viel uit ^^

Ik heb dus maar 3 lesuren echt les gehad! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptyma jan 19, 2009 7:36 pm

Het eerste uur Nederlands. Niet echt iets gebeurd...
Het tweede uur biologie. We gingen een soort van quiz houden, ter voorbereiding van het proefwerk in de pww.
Het derde uur muziek. We gingen wéér hetzelfde liedje spelen, en ik had een 3,3 voor het proefwerk. Gelukkig kan ik het voor muziek nog hebben...
het vierde uur Frans. We mochten het hele uur Frans leren op de computer. En ja, ik hád online kunnen komen, maar dat had ze gezien, net zoals degene die naast me zaten xD
Het vijfde uur Engels. Ik had een 7,5 voor een so, en een 3,6 voor een so. Volgens mij heb ik vandaag echt iets met drieën... Ach ja, bij dit vak kan ik het ook nog wel hebben. En toen ging degene die naast me zat dieren bedenken voor persoenen in onze klas. Dus dieren die hun evenbeeld zouden moeten zijn. Iemand maakte een raar soort laag geluid, dus hij werd een walvis xD En net toen ze mij wouden benoemen, ging de bel en moesten we naar Economie :']
Het vijfde uur Economie. Helaas, mijn naam was dan toch aan de beurt. Eerst wouden ze dat ik een varken was. Laat dat nou toevallig mijn sterrenbeeld zijn xD Maar daarna besloten ze dat het de muis werd. En meer heb ik eigenlijk niet over economie te zeggen, behalve dat we een discussie over reclame merken gingen houden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptyma jan 19, 2009 8:09 pm

Frans SO, niet veel bijzonders. Maar ik heb Marieke (Frans lerares xD) wel even herinnerd dat ik nog een PW cijfer moet hebben xD Dat schreef ze ds meteen in haar agenda :')

Aan het eind van de dag hadden we drama. We deden een soort diashow, bekend van de Lama's. Helaasliep het helemaal de soep in, en hadden wij een stom stukje >.> En niemand uit ons groepje wist precies hoe het bij de Lama's werkte, behalve ik -.- Du gewoon een slechte scholdag... Al zaten we met Bio wel weer met de microscoop ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptydi jan 20, 2009 3:04 pm

Het eerste uur had ik tandarst. Tandarts? Ja, ik moest naar de tandarts xD
Het tweede uur had ik wiskunde. Dat was niet echt interessant, behalve dat er gezegd was dat ik moest opletten en een rekenmachine gebruiken. Kan ík er wat aan doen dat ik de vraag verkeerd snapte?
Het derde uur hadden we gym. We gingen een soort van acrogym doen, en moesten het nu uitvoeren. Dat van ons zag er volgens mij heel lelijk uit, desondanks dat iedereen zegt dat die juist goed gelukt was. Daarna gingen we nog een potje trefbal doen.
Het vierde uur kandinsky uur, waarbij ik weer bij de wiskunde leraar zat. Ik ging gezellig voor overmorgen leren... Haat aan de pww :l
Het vijfde uur hadden we geschiedenis. En ja, we gingen de South Park film verder kijken xD Die 'mol' gast ging dood, en zingt dan zo'n lied. Twee meisje uit mijn klas 'Ahw, wat schattig!' ze kregen gelijk een paar boze blikken van een aantal jongens xD We hebben hem alleen niet afgekeken... En toen moest ik naar husi fietsen, heb ik braaf gewacht op degene waar ik mee fiets, en wat gebeurt er? Juist, ik word vergeten en ze fietsen al weg -_-'

Ach ja, het kan altijd erger :]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Emptydi jan 20, 2009 6:04 pm

Toeval ? @_@ ?

ik moest eerst naar de tandarts en toen bleek ik nog ziek te zijn, en bleef ik een dag thuis morgen moet ik weer naar school xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Het schooltopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het schooltopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het schooltopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-