|
|
Auteur | Bericht |
---|
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: Het schooltopic vr maa 20, 2009 12:35 pm | |
| |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Het schooltopic vr maa 20, 2009 12:43 pm | |
| VET GAAF MAN! ik ga zo mss tekenen xD en een verhaal schrijven ik ben blijjjj t is mooi weer, de zon schijnt de vogeltjes fluiten |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Het schooltopic vr maa 20, 2009 12:47 pm | |
| Jah de zon schijnt de ho-ohs fluiten ik heb een 8 gekregen voor engels en lekker vroeg uit De dag kan niet meer stuk ! |
|
| |
Fallen Administrator
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Het schooltopic vr maa 20, 2009 12:48 pm | |
| Jaah cool een 8! ik heb denk ik de toets van vandaag verkloot, nouja XD lalalaa ik fluit, want ik ben een ho-oh WAAAH zal ik naar de kermis gaan ? xD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Het schooltopic vr maa 20, 2009 12:49 pm | |
| Jaah duh ! Wil je dan thuis blijven achter de computer ! [Iets wat ik wel ga doen xD] |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: Het schooltopic vr maa 20, 2009 12:50 pm | |
| euhm.. ja, ik ga morgen wel naar de kermis XXD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Het schooltopic vr maa 20, 2009 12:52 pm | |
| Jah nu ik en jij vroeg utizijn en danger ook online is gaan we leuk RPGen op mijn hobby xD |
|
| |
Poison
Aantal berichten : 520 Registration date : 31-10-08
Over je pokemon Leeftijd: 29 jaar Status: Gezond Partner: Gelukkig niet..
| Onderwerp: Re: Het schooltopic vr maa 20, 2009 1:20 pm | |
| Vandaag ging wel: Met verzorging gingen we puddingbroodjes maken . Niks bijzonders, ook al was het wel een beetje vrolijk. Lars had nog heel 'deftig' een puddingbroodje aan mij gegeven... Met M&N (biologie+natuurkunde+scheikunde) hebben we het over het heelal gehad. Vrolijk kletsen, eigenlijk Nederlands. Ik had mijn huiswerk niet gemaakt, maar begon het een klein beetje te maken voor de les begon. Daardoor hoefde ik gelukkig geen strafwerk te maken en een rode kaart mee . Ook heb ik mijn brief en leesdossier ingeleverd, wat ik eigenlijk een tijd geleden moest doen. Frans was relaxed. We hebben gepraat over voetbal, de politie en honden, en ik denk ook over nog wat andere dingen XD Engels was stil. Waarom? We hadden een proefwerk. Ik kreeg net op dat moment een loopneus, maar ik denk wel dat ik het proefwerk goed gemaakt heb (ook al denk ik niet dat ik een 10 heb...) En na schooltijd ging het een beetje mis. Lars (andere, niet die van de puddingbroodjes) wou stoer doen, en rukte mijn tas open. Daarna pakte hij mijn etui af... -.- Ik had al gevraagd of Lars mijn etui wou teruggeven, maar hijj zat alleen maar een beetje stom te grijnzen. Toen ik het aan Jeremy vroeg, die de etui inmiddels van Lars had gekregen, werd mijn etui op straat gesmeten... Maar ja, ik heb nu mijn etui terug, en heb me afgereageerd door heel luid Viva la Vida (van Coldplay) op de piano te spelen Ja, in mijn klas zitten ook irritante jongens... |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: Het schooltopic vr maa 20, 2009 3:53 pm | |
| ik kon weer niet naar school omdat ik ziek was ik had ook een loopneus xD |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Het schooltopic za maa 21, 2009 7:47 pm | |
| Reactie op Poison: PUDDINGBROODJES!!!!!!! (Dat moest ff xD) Maandag was ik half ziek. Niet veel gedaan met gym, en ook drama kon ik niet goed Dinsdag... Wanneer was dat? xD Woensdag geklommen met gym!! Dat is écht gaaf x) Donderdag hadden we HV. Dat is altijd melig x) Maar die leraar is engig... Vooral als hij tegen je fluistert dat je het raam dicht moet doen... O_o Vrijdan de Kangoeroe test. Ik heb het totaal verknalt omdat ik niet lekker was >.< 3 weet niet, en sowiso 1 fout >.< Naja, dat denk ik... |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Het schooltopic za maa 21, 2009 8:42 pm | |
| Jeeh ik deedt ook kangoeroe test Ik vondt de Kangoeroe test best makkelijk xD |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Het schooltopic za maa 21, 2009 8:53 pm | |
| Hoeveel keer heb jij 'weet niet' ingevuld? Ik dus drie keer, maar ik heb het verknalt met mijn snotkop >.< |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Het schooltopic | |
| |
|
| |
|