Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Het schooltopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptyvr jan 23, 2009 8:43 pm

Ik kwam doorweekt op school, bleek het dat we eerste twee uur vrij hadden >.<
omg balennn!
en een vriendin liet een jongen aan mij vertellen dat ze niet meer met me om wou gan >.<
Kutzooi!
ik had het kunnen verwachten, de laatste tijd ging ze steeds ergens anders zitten als ik naast haar kwam >.<
omg ik vind haar egt dom! ik bedoel, vind je me niet interresant genoeg, Schreeuw het dan facking hard in mn gezicht! Ga niet zo kut zitten doen en laat het via via zeggen! omg wat dom durfde ze niet ofzo xD ik sla haar heus niet in elkaar .... of wel soms? mmm.... Razz

maargoed, kut gedeelte gehad, maar heb wel lekker een 9 gehaald Blaaah hoogste cijfer van de groep hahahahahahahaha MAHAHAHAHAH

(owja, denk niet dat het aan mij ligt dat ze me vriendin niet meer wou zijn, Ze is zelf heel stil en saai, ze doet niks, dus misschien ben ik gewoon te lollig voor haar XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptyvr jan 23, 2009 8:48 pm

Ik had vandaag maar 3 lesuren les Cool

Lang leve de zieke wiskunde lerares! xD Ik ehb een week geen Wiskune gehad O.o Jippig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gast
Gast



Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptyvr jan 23, 2009 9:19 pm

xD
ik wel ze noemen me Nada Doef Doef
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazam

Kazam

Vrouw Aantal berichten : 71
Registration date : 23-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 30
Status:
Partner: -

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptydi jan 27, 2009 8:52 am

Nog steeds proefwerk week :L
Gister Engels en Natuurkunde pw. Ik wou dus het lokaal in gaan, en wij hadden dus onze geschiedenis leraar van vorig jaar als surveillant. Hij pakt schouders vast en trekt me naar hem toe. 'Nooit gedacht dat ik jou nog eens zou zien!' riep hij toen. Omg, ik werd dus half aangevallen door een leraar xD
Ik had voor Engels echt alleen maar de k*t gramatica geleerd, blijkt dat er daar haast niks van in zit -_-' De eerste twee bladzijdes alleen maar de wordjes uit het hoofdstuk. Verrassend genoeg kende ik die nog :]
Natuurkunde practicum ging echt hartstikke slecht... Gelukkig had ik iemand nast me die er wat meer van snapte. We hebben er ongeveer tien minuten langer gezeten om de opdrachten af te kunnen krijgen... :]

Vandaag heb ik Nederlands en Biologie... Leuk, al die zinnen ontleden en zeggen hoe een cel in elkaar zit. Alhoewel een cel nog best interessant is ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pkmdream.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptydi jan 27, 2009 1:21 pm

Got damn volgende week al cito toets voor mij x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptydi jan 27, 2009 1:22 pm

Oee Cito Toets xD Veel geluk met de Cito toets Levy ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptydi jan 27, 2009 1:23 pm

Dankje xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptydi jan 27, 2009 2:40 pm

Cito toetseling xD
Nederlands pw ging best wel goed... Biologie heb ik super slecht gemaakt. Morgen alleen nog maar Economie pw, en daarna 2 dagen projest dagen. Bweh... Project dagen zijn altijd zo sáái.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptydi jan 27, 2009 5:46 pm

Projest x'd

Vandaag niet veel gebeurd... Ik zou een spreektoets van Frans krijgen, maar ben niet aan de beurt geweest ^^ Nu heb ik een extra dagje om te leren Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Kazam

Kazam

Vrouw Aantal berichten : 71
Registration date : 23-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 30
Status:
Partner: -

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptywo jan 28, 2009 9:13 am

Vandaag hoef ik nog maar een proefwerk... Dus hoef ik ook maar 1 uur naar school om het proefwerk te maken ^^ Ik moet straks om 10 uur op school zijn, en kan dan al weer om 11 uur naar huis. Muahahahaha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pkmdream.actieforum.com/forum.htm
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptywo jan 28, 2009 11:06 am

Ik was vandaag de eerste uur vrij en de 3de uur uit xD Dus maar 2 lesuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazam

Kazam

Vrouw Aantal berichten : 71
Registration date : 23-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 30
Status:
Partner: -

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptywo jan 28, 2009 12:00 pm

Het Economie pw ging best goed xD We waren in minder dan een uur klaar, de elft van de helft van de klas dan, aangezien de helft van de helft dacht dat we pas om half 12 het proefwerk hadden. Hoe dan ook, we waren eerder klaar, en mochten dus ook eerder gaan. Ik fietste echt in tien minuten naar huis. Omg, wat ben ik blij dat deze pww voorbij is... x']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pkmdream.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptywo jan 28, 2009 1:26 pm

Ik ben nu uit *juicht*
Maar ik ben er pas weer om 17:20 omdat ik weg moet xD
*kijkt triest*
Verder had ik vandaag op school corvee (ECHT SAAI, IK MOEST HET IN MIJN EENTJE DOEN !)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazam

Kazam

Vrouw Aantal berichten : 71
Registration date : 23-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 30
Status:
Partner: -

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptywo jan 28, 2009 4:02 pm

Mijn school doet raar O_o
Ik heb morgen project dagen, en toch heb ik roosterwijzigingen, waaronder dat ik Wiskunde en Reichel heb. Reichel is dus mijn lerares Duits, dus dat klopt niet. [] __ []
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pkmdream.actieforum.com/forum.htm
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 29
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptydo jan 29, 2009 7:12 pm

Shocked Ik heb een 9 gehaald op frans!
Vandaag was Martin (jongen uit mijn klas) raar bezig. Hij gaat me zomaar slaan, en als ik hem terugsla, zegt hij dat ik hem pest -.-' Maar we (de hele klas) hebben vandaag wel twee keer film gekeken, tijdens geschiedenis en tijdens engels Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Swellow

Swellow

Man Aantal berichten : 245
Registration date : 28-01-09

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptydo jan 29, 2009 7:14 pm

Wij hebben dia's gezien van ons leine vijfdaagse schoolkampje echt super! er is een groot bos een pracht van een huis een vijver meer dan 3 uur echt vrije tijd veel dingen om te doen een voet bal veld. een volleybal veld echt fantastich
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazam

Kazam

Vrouw Aantal berichten : 71
Registration date : 23-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 30
Status:
Partner: -

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptydo jan 29, 2009 7:23 pm

Volgens mij ben ik de enige hier die een onprettige scholdag heeft gehad... xD
Vandaag zouden we project dag hebben. Het was nogal vaag uitglegd. Dus, ik was gewoon braaf om half negen op school. Iemand uit mijnklas kwam naar me toe, en we besloten samen naar de rooster kamer te gaan. Bleek het dus dat we het eerste en vijfde uur vrij hadden. Fijn, een uurtje niks doen. Ben ik daarvoor in die kou naar school gekomen? Zelf na een bekertje warme chocomel had ik het nog steeds steenkoud...
Het tweede uur begonnen we aan het project, onder begeleiding van onze Duits lerares. Dit was dus nogalslaap verwekkend xD
Het derde uur ginge we een film kijken die ook bij het project hoorde. Het was wel een aardige film, maar we konden hem niet afkijken :[
Het vierde uur Wiskunde. Ik had het eindelijk een beetje warm gekregen, en wat doen ze dan? Juist! Ze zetten het raam gewoon open zodat ik het weer koud krijg! :L
Gelukkig was de school daarna uit...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pkmdream.actieforum.com/forum.htm
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptydo jan 29, 2009 7:41 pm

Jeey ^^ 5 smilis op mijn Franse uitspraak! Very Happy En het max. smilies was 5 Cool

Verder ging het vandaag wel... Mijn passer is nogal kapot, ben ik achter gekomen :') De puntis gbroken erer zit ergens nog enstukj in, ardoor er geen nieuwe in kan >.> En verder was het saai x'd Op het Nederlads SO na x'd

Morgen PW Bio, en ik kan niet leren :S Waarom niet? Omdat het hier te leuk is x)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptydo jan 29, 2009 8:15 pm

Ik had vandaag een rondleiding door de grafische school in eindhoven x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptydo jan 29, 2009 8:33 pm

Oww xD

Ik wil ziek zijn Sad Leren lukt niet...

Stomme ik x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptydo jan 29, 2009 8:34 pm

Ik heb geen huiswerk !
Dat is pas fijn xD
Ik mocht op de grafische fotoshoppen en toen waren er allemaal south park figuurtjes klaar gelegd ! Ik pakte alle figuurtjes xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptydo jan 29, 2009 8:44 pm

Lol xD

Wij gingen met Nederlands een test doen. Over alcohol en wiet en roken etc. Maar aan het bgin kwamen er vragen : Groeien je borsten al? O.o En Begint je lichaamsbeharing (schaamhaar en okselhaar) al te groeien? En dan had je de andtwoorden: Het lijkt al bijna klaar met groeien x']

Echt vaag xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazam

Kazam

Vrouw Aantal berichten : 71
Registration date : 23-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 30
Status:
Partner: -

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptyvr jan 30, 2009 3:37 pm

Okč, vandaag gaat echt een héél lange tekst worden denk ik xD
We hadden vandaag dus project dag, en we moesten om kwart voor negen op school zijn. Chris en ik waren de enige bij de kluisjes om half negen, en we dachten dus dat we al te laat waren. We liepen de trap op, en het bleek dus dat het nog geen tijd was. Toen wouden we met de helft van de klas naar een ander lokaal zijn waar een Millitair ons over Afghanistan zou vertellen. We waren blijkbaar een kwartier te vroeg, dus gingen we heel blij in de kantine zitten.

Dus, het was eindelijk half negen, en we mochten nu wél naar de Militair luisteren. Ze zit bij de landmacht, en was zelf ook op missie in Afghanistan geweest. Ze had de rang sergeant, en zorgde voor de voertuigen ( Dat ze allemaal goed aankomen bij het kamp etc. ) Dit was eigenlijk wel het leukste deel van de dag denk ik...

Daarna kregen we bezoek van twee mensen die bij Amnesty International zitten, en ze legde wat uit over welke procedures er allemaal zijn als je als vluchteling naar Nederland komt. Uiteindelijk gingen we dit ook een soort van oefenen. Ik was een man ( xD ) van 25 uit Servië. Chris was een vrouw van 25 jaar uti servië, en ene Sam uit mijn klas was precies dezelfde man als ik uit Servië. Dus, we gingen er een familie van maken. Onze achternaam was Bor xD Dus, Chris en ik kregen al een verblijfs vergunning. Maar Sam weer niet, omdat híj weer een brood had moeten stelen! x']

Toen hadden we een uur pauze, waarin haast iedereen naar de Lidl was gegaan. Maar gelukkig was Liz uit onze klas er nog, die een grote zak met chips bij had. En daarna gingen we heel blij warme chocolade melk uit de automaat drinken :']

Na de pauze gingen we de film die we gister keken afkijken. Ik snapte het alleen niet helemaal. Het laatste wat er was gezegd was iets van. 'Voor jou mijn zuster, heb ik geprobeerd aan de zeven vrouwen gevangenissen te ontsnappen. Maar nu ben ik in alle zeven gevangen.' Ik vatte er echt niks van... Nja, het verhaal ging over een Afghaanse vrouw die naar amerika was gevlucht, en binnen twee dagen naar Kandahar moest, omdat daar haar achter gebleven zus in haar brief had geschreven dat ze tegen die tijd zelfmoord zou plegen. De film was eigenlijk best leerzaam... En ik weet nu ook meer over boerka's, en niet op een slechte manier :]

Het laatste wat er was, was een vluchteling die ging vertellen. Het schijnt dus dat je echt haast álles moet onthouden van wat je hebt gedaan, gezien, gegeten etc. om je geloofwaardigheid aan te tonen. Maar tegen het einde van de les maakte hij de tijd gewoon vol door, op aanvraag, onze namen in het Arabisch/Afghaans ( een van de twee dacht ik ) te schrijven. Hij moest wel driee keer naar mijn naam vragen xD In het Nederlands gezegd lijkt het erg op UlggJ Whaha xD En toen waren we om 2 uur klaar ^^

Pfft, ik ben echt blij dat het eindelijk weekend is... >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pkmdream.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptyvr jan 30, 2009 5:22 pm

Ik heb vandaag mijn proefwerk gemaakt van engels Cool
Nou ik heb een 8 !
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Emptyvr jan 30, 2009 6:39 pm

School is saai -.-
Schaatsen was leuk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Het schooltopic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het schooltopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het schooltopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-