|
|
Auteur | Bericht |
---|
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje ma feb 09, 2009 6:30 pm | |
| "Voor mij geld hetzelfde nog." zei Houndoom. "Maar na hoe ik me naar jou toe gedragen heb, verdien ik het niet eens om dit van jou te horen." zei ze zachtjes. |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje ma feb 09, 2009 7:54 pm | |
| Tuurlijk wel!!" zei Shadow, op een verontwaardigde, maar toch vrolijke toon. "Ik wist dat je niet jezelf was die dag..." ze grijnsde akelig vrolijk. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje ma feb 09, 2009 7:57 pm | |
| "Die dag?" er verscheen een zacht glimlachje op Houndoom haar gezicht. "Voor zover ik weet, was het veel langer dan één dag." ze snoof even. "En die fout ga ik niet opnieuw maken." Houndoom zuchtte even. "Vergeef je me? Voor mijn stupide gedrag?" |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje ma feb 09, 2009 8:02 pm | |
| "HEb je dan nog niet door dat ik dat al deed??" vroeg Shadow hyper. Ze knuffelde Houndoom zó hard, dat ze haar keel bijna dichtkneep xD |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje ma feb 09, 2009 8:04 pm | |
| "Misschien." zei Houndoom schor. Ze begon kleine rondjes om haar as te rennen van blijdschap. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje ma feb 09, 2009 8:06 pm | |
| Shadow vloog van Houndoom af, en kwam hard tegen een boom aan. 'JOEPIE!!" gilde ze hyper, waarna ze rondjes om Houndoom heen begon te rennen. |
|
| |
Aryon
Aantal berichten : 65 Registration date : 21-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 4˝ jaar Status: Gezond Partner: Waar ben je, Star?
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje ma feb 09, 2009 8:23 pm | |
| Tijdens een rustige wandeling, had Aryon een luid 'Joepie' gehoord. Hij dook de struikjes in, en zag daar de hypere Shadow en Houndoom. Aryon glimlachte niet. Nee, hij werd juist bang door Houndoom. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje di feb 10, 2009 3:36 pm | |
| Houndoom grinnikte even, en begon daarna rondjes achter Shadow aan te rennen. Plots zag ze een kleine Trapinch, en ze stopte prompt met overhyperd zijn. Met een nieuwsgierige blik keek ze naar de Trapinch. |
|
| |
Aryon
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje di feb 10, 2009 8:37 pm | |
| Aryon kroop angstig dieper de struiken in. Misschien hoorde Houndoom wel bij die gemene Arcanine... maar dan zou ze niet zo vrolijk rondrennen. Toch deed Aryon een stapje naar voren. Hij kende Houndoom en Shadow niet, en was ook een beetje nieuwsgierig. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje wo feb 11, 2009 7:18 am | |
| Houndoom glimlachde zachtjes naar Aryon. "Ik doe je heus niks." zei ze vriendelijk. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje wo feb 11, 2009 8:53 pm | |
| Shadow botste tegen Houndoom's achterkant aan, en viel met een smak op haar rug. "Gedemiddag!" zei ze dom. "Welkom bij Albert Heijn. Koekje erbij?" xD |
|
| |
Aryon
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje wo feb 11, 2009 9:01 pm | |
| "O...ke..." zei Aryon twijfelachtig. Hij keek met een redelijk geschrokken gezicht naar Shadow, maar al gauw werd dat minder. Wat had die Raichu? Was het wel een Raichu? Ze was niet geelachtig, dus Aryon dacht dat Shadow geen Raichu was. Maar wat dan wel? Aryon ging rustig zitten, maar bleef naar Houndoom en Shadow kijken. "W-wie en wat z-zijn jullie?" vroeg hij. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje do feb 12, 2009 7:18 am | |
| "Ik ben Houndoom." zei Houndoom vriendelijk. Ze vond het overbodig om de soort er ook bij te zeggen, aangezien deze hetzelfde was las haar naam. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje do feb 12, 2009 5:35 pm | |
| "Ik ben Patty Brard." Zei Shadow dom. "Kijk maar, ik ben dik, lelijk en donker. Het enige watik niet heb is een korset." Shadow's stem klonk sereus, maar wat ze zei was totale onzin xD |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje do feb 12, 2009 6:49 pm | |
| Houndoom keek verbasd naar Shadow, maar deed vrolijk mee met het spelletje. "Mag ik dan Gerrard Joling zijn?" vroeg ze met grote ogen. "Dan kan ik jou een balend gezicht laten trekken." zei ze daarna zowat onhoorbaar. ( Omg xD ) |
|
| |
Aryon
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje do feb 12, 2009 6:59 pm | |
| Plotseling werd Aryon door iets naar achteren getrokken. Hij werd natuurlijk bang. "HEEEEEEEEEELP!" gilde Aryon zo luid als hij kon, maar kon zelf niks doen. Toch probeerde Aryon zich los te wringen. Toen dat niet lukte ging hij over naar plan B. Schreeuwen. "HEEEELP" schreeuwde Aryon weer. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje do feb 12, 2009 7:04 pm | |
| Houndoom draaide zich met een ruk weer om naar de Trapinch, en haar hyperheid verdween weer. Ze zag vaagjes iets dat hem meetrok. "Ik kom." riep ze, en ze rende in de richting van Aryon. Wat was dat vreemde ding? |
|
| |
Aryon
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje do feb 12, 2009 7:10 pm | |
| Het vreemde ding was een Gabite. Aryon werd nog steeds naar achteren gesleurd, en bleef schreeuwen. Tot de Gabite hem een klap op zijn hoofd gaf met een Dragon Claw. "Stil!" siste de Gabite. Aryon keek wazig naar de Gabite, en deed plotseling Bite. Helaas waren de aanval en Aryon zelf niet sterk genoeg. Hij werd tegen een boom aan geschopt, en alles werd zwart voor Aryon's ogen. |
|
| |
Tunys Gestorven
Aantal berichten : 736 Registration date : 01-02-09
Over je pokemon Leeftijd: I Don't Know.. Status: Gestorven Partner: Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje do feb 12, 2009 7:16 pm | |
| Ze zag de kleine Pokémon liggen, en zag er een Gabite bij. Dit betekende niet veel goeds, wist ze. Ze gooide de Gabite met een ijzerstaart op de grond, gevolgd door een hypnose. Ze was dood moe, maar ze kon dit niet laten gebeuren. Toen zag ze Houndoom en shadow, en liep naar een boompje. Daar viel ze rustig in slaap. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje do feb 12, 2009 7:16 pm | |
| Houndoom was nu dichtbij genoeg, en zag dat de schim een Gabite was. Ook zag ze dat Aryon bewusteloos was, wat maarschijnlijk niet veel goeds zou betekenen. Met een kwade blik keek ze naar de Gabite. Ze ontblootte haar tanden, en er kwamen vervaarlijke rimpels op haar neus. |
|
| |
Aryon
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje do feb 12, 2009 7:28 pm | |
| Aryon lag bij de boom, op zijn rug en met de pootjes in de lucht. Hij had geen flauw idee van wat er gebeurde, en bleef dus zo liggen. Als hij kon, dan zou Aryon proberen Houndoom te helpen. Maar dat zou nu niet gebeuren. Ondertussen keek de Gabite even dreigend als Houndoom. Hij deed zijn Dragon Rage, en probeerde Houndoom met Strength omver te duwen. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje do feb 12, 2009 7:34 pm | |
| Houndoom deed haar Vlammenwerper tegen de Dragon Rage, en gooide haar hoorns in de strijd tegen het gewicht van Gabite. Ja, misschien was dit wel de rede waarom ze deze had. Ze werd alsnog een stuk weg geduwd door Gabite, maar gebruikte deze kans door hem met haar ijzerstaart aan te vallen. |
|
| |
Fiona
Aantal berichten : 209 Registration date : 01-09-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niet meer
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje do feb 12, 2009 7:42 pm | |
| Plotseling raakte een Thunder de rug van Gabite. De aanval was van Fiona. Ze sprong tevoorschijn en deed haar Flash om Gabite tijdelijk de verblinden. Daarna keek Fiona naar Houndoom en Aryon. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje do feb 12, 2009 7:43 pm | |
| Shadow keek dom toe, en voelde zich verveeld. De anderen konden dit wel, dus ging Shadow zonder iets te zeggen haar huisje in. Ze keek naar haar spulletjes, en werd ineens kwaad. Zonder enig idee te hebbn waarom ze kwaad was plofte ze op de bank. |
|
| |
Fiona
Aantal berichten : 209 Registration date : 01-09-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niet meer
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje do feb 12, 2009 7:46 pm | |
| Fiona zuchtte. Eigenlijk wist ze niet wat ze hier nog deed, en besloot in de bosjes te verdwijnen. Voor Fiona echt verdween deed ze nog een Thunderbolt op de Gabite. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Shadow's knusse huisje | |
| |
|
| |
|