| Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Tunys Gestorven
Aantal berichten : 736 Registration date : 01-02-09
Over je pokemon Leeftijd: I Don't Know.. Status: Gestorven Partner: Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 2:15 pm | |
| Tunys' ogen waren nog steeds blauw door de psychic, en het water werd de zee in gegooit, toen werden haar ogen weer normaal, en dus liet ze houndoom ook los. |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 2:19 pm | |
| Houndoom schudde zich uit, ookal was het water weg. "Bedankt, ehrm, wat was je naam ook weer?" vroeg ze dom. |
|
| |
Tora
Aantal berichten : 1822 Registration date : 19-02-09
Over je pokemon Leeftijd: 19 years Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 2:20 pm | |
| (Ff geen zin in acc wisselen.)
''Ik ben Tunys.'' Zei ze droog, en keek Houndoom aan. ''Maar volgens mij heb ik jou al eens eerder gezien.'' zei ze heel droog. |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 2:54 pm | |
| Achi sliep even en werdt weer wakker. "Wanner treed Karai op ?"Riep Achi dom xD |
|
| |
Karai
Aantal berichten : 177 Registration date : 08-09-08
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar. Status: Gezond Partner: The love is forbidden.
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:02 pm | |
| Karai kwam haastig aan. (Vraag niet hoe x'd) "Sorry dat ik laat ben!" Hijgde hij. "Is Shadow er al?" hij keek naar iedereen. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:04 pm | |
| "Neeh heel veel mensen zijn het vergeten maar Shadow komt denk ik nog."Zei Achi rustig. "Er is een Podium maareh eerst doe je mee met het feest !"Riep Achi blij en hij gaf hem Popcorn. |
|
| |
Karai
Aantal berichten : 177 Registration date : 08-09-08
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar. Status: Gezond Partner: The love is forbidden.
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:06 pm | |
| Kara duwde d popcorn weg. "Zonder Shadow is het geen feest, ik ga haar halen!" Zei hij, waarna hij weg rende. "Ik ben zo snel mogelijk terug!" hij rende naar Shadow's huisje. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:08 pm | |
| Achi liet zijn Popcorn vallen en rende naar Houndoom. "Als Shadow er neit is dan treed Karai niet op !"Schreuwdde hij in haar oorgat xD |
|
| |
Frozen
Aantal berichten : 512 Registration date : 11-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 16 Jaar Status: Gezond Partner: Don't have the time for it.
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:12 pm | |
| Frozen kwam aanrennen via het Water soms bevroor hij wat zodat het sneller ging. Daarna sprong hij naast Achi. "Ben ik te laat ?"HIj gaf zijn Cadeau aan Achi |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:17 pm | |
| Houndoom keek verbaasd naar Frozen. "Whoa! Jou heb ik lang niet meer gezien!" gilde ze, en ze begon overhypert rondjes te springen om Frozen. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:18 pm | |
| Achi keek raar naar de net als Frozen. "Jij bent veel verandert."Zei Frozen. "Veel.... Hyperder."Zei hij rustig.
Achi staartdde raar naar Houndoom ze was deze keer best gek xD |
|
| |
Danger
Aantal berichten : 1901 Leeftijd : 29 Registration date : 03-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 jaar Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:19 pm | |
| Een Lapras verscheen in de verte. Op de Lapras lag Danger. Toen de Lapras bijna bij het eiland was, kreeg hij iets in zijn vin, waardoor hij niet verder kon zwemmen. Danger slikte. Nu moest hij zwemmen. Hij ademde diep in, en sprong toen het water in. Danger zwom zo snel hij kon, en kwam uiteindelijk bij het eiland aan. Hij kwam het land op, en zakte ineen. Niet door het water, maar door het vergif. Het was nog steeds niet voorbij, maar het was wel een beetje minder geworden. Daarna haalde Danger een geel pakje tevoorschijn, en schoof dat vooruit. "Sorry dat ik zo laat ben" zei hij, en stond weer op. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:20 pm | |
| "Maakt niks uit het is gewoon leuk dat je er bent !"Riep Achi blij xD |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:20 pm | |
| "Oh... Okè." zei Houndoom verbaasd. Was ze echt zo hyper geworden? Met een nadenkende frons op haar gezicht, liet ze zich op de grond neerploffen en ging ze liggen. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:22 pm | |
| Frozen keek rond. "Zouden Dustfire en Shadow neit ook komen ?"Hij zag niemand en het was best jammer omdat het rustig was. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:24 pm | |
| "Karai is Shadow nu aan het halen." zei Houndoom tegen Frozen. "Dus die komt in ieder geval nog wél als het goed is..." |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:27 pm | |
| "En Dustfire en Miracle dan ? Oja ik heb gehoord van een overstromming !"Riep Frozen best blij |
|
| |
Danger
Aantal berichten : 1901 Leeftijd : 29 Registration date : 03-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 jaar Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:29 pm | |
| Danger schoof het pakje verder naar voren, en ging zelf ook verder van het water liggen. Hij zuchtte, en keek naar de Lapras. De Lapras kreeg zijn vin uit het ding, dat een val bleek te zijn. Hij zwom weg, en Danger keek de Lapras na. Toen pas had hij nog door dat hij helemaal nat was, en keek naar Frozen. "Een... overstroming?" vroeg hij, verbaasd en bang tegelijk. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:31 pm | |
| "Jah ! ik heb gehoord dat Shadow Lugia morgen heel PokeCity overstroomt !"Riep Frozen met grote ogen.
[Kimmi , Levy en nog meer mensen weten het het staat in een topic xD] |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:33 pm | |
| "Idd..." Levy keek naar achi. "en morgen houden we hem tegen!" |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:34 pm | |
| "Jahh !"Riep Acho tegen Frozen en levy die er dus ook van wisten xD |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:42 pm | |
| "maar nu moeten we feesten!" Levy begon weer te dansen. "Dans!" |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:45 pm | |
| "Nee Karai is er niet dus ehh dat is geen lied en heen mega lol."Hij rende naar de MP12345678910 Speler en sluitte ze aan op mega Boxen je hoordde de liedjes van Karai heel hard xD |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:50 pm | |
| "maar een MP12345678910?" Levy keek naar achi. "Ik heb een MPMP12345678911!" |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 3:53 pm | |
| Achi begon te lachen. "Deze heb ik gevonden !"Lachdde achi. "Mijn echte MP X de laatste versie van de MP zit thuis " |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD | |
| |
|
| |
| Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD | |
|