| Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Tunys Gestorven
Aantal berichten : 736 Registration date : 01-02-09
Over je pokemon Leeftijd: I Don't Know.. Status: Gestorven Partner: Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:21 pm | |
| Tunys dook nu in de mega-zak chips. ''Wow'' zei ze, toen ze zag wat het voor chips was, ze at alles op XD. |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:24 pm | |
| Houndoom ging zelfvoldaan liggen. Doe koekjes waren haar goed bevallen... Ze liet een opgeluchte zucht horen, en liet een onhoorbaar boertje. |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12˝ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:25 pm | |
| "Waah we hebben al 6 Pagina's van 1 topic gepost en het is niet eens 3 uur ! In 1 dag nog wel !"Riep Achi en hij begon te dansen xD |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:29 pm | |
| Tunys keek hem dom aan, en keek toen naar Houndoom. ''LIET JE EEN BOEEEEER?'' Vroeg ze dom. ''HIHI'' lachte ze nog veel dommer. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:33 pm | |
| "Nee, dat deed ik niet!" ontkende Houndoom. "Het was een omgekeerde scheet." verklaarde ze. "Snap je,,,?" |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:34 pm | |
| ''Iel, een scheet is veel viezer.'' zei Tunys dom, en keek naar Houndoom, ''Smaakte hij niet vies, dan?'' vroeg ze heel slim. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:37 pm | |
| Achi keek raar naar Tunys en raar naar Houndoom een omgekeerdde Scheet ? Een Vieze Scheet met een Smaakje ? Naja boeit niet ! "Als ze niet komen eten we de Taart op !"Riep Achi hij pakte de taart tevoorschijn die ondoorbreekbaar was. Niemand kom hem opeten pas op 5 uur ! |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:38 pm | |
| ''Ehm.. Kunnen we niet gewoon bellen?'' vroeg ze dom, en keek Achi aan. ''Ik heb wel een telefoontje '' |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:41 pm | |
| "Ehh neeh !!"Riep Achi dom. "Hij is geprogrameerd xD" |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:43 pm | |
| ''Wie moeten er dan nog komen, ach?'' vroeg ze droog, en keek naar het badje dat ze vanochtend gemaakt had, ze sprong erin. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:45 pm | |
| "Houndoom Shadow Levy Tunys Danger [ ] Dustfire [xD] Miracle [xD] Claw [ ] En Frozen " Riep Achi dom xD |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:47 pm | |
| "En heb je ook al enig idee welke cadeautjes je hebt gekregen, Achi?" vroeg Houndoom geďnteresseerd. "Volgens mij niet, hč?" |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:47 pm | |
| ''En wie zijn er al?'' vroeg ze toen dom. Ze keek naar de aankomende wolken en deed snel een sunny day. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:50 pm | |
| "Kijk eens uit je doppen !"Riep hij naar Houndoom. "Een Prive Jacht met Helikopter en Limo !"Riep Achi dom xD |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:52 pm | |
| ''Inderdaad.'' Zei tunys dom, en keek naar de zon, hij scheen heel fel. ''water!'' riep ze, en gooide een open flesje die lekte over houndoom heen, naar Achi. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:52 pm | |
| "Mijn cadeau weet je lekekr niet!" gilde Houndoom plagerig. Ze stak kidnerachtig haar tong uti naar Achi. "Prrrft." Ze volede plots het water dat over haar heen kwam, en ze begon hysterisch rondjes te rennen. "Haal het van me af!" krijste ze. "Het smelt! Het smelt!" |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:54 pm | |
| ''Het.. Smelt?'' vroeg tunys dom, en ze keek naar de Hysterische Houndoom. ''Chill.'' zei ze droog, en ze klom uit haar badje, en gooide met psychic al het water uit haar vacht perongeluk op houndoom. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 1:59 pm | |
| "Aaah!" gilde Houndoom. Ze werd steeds hysterischer, en maakte door haar rondjes geren een kleine windhoos. |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 2:00 pm | |
| Tunys ging steeds dommer kijken, en tilde houndoom tenslotte op met een psychic, waardoor ze even niet meer kon rennen. ''Zo'n klein beetje water kan geen kwaad'' zei tunys toen slim. |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 2:00 pm | |
| Levy zette zijn blik op: dom. Hij ging spelen met baby auto's omdat hij een baby is xD |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 2:02 pm | |
| "Aaah!" bleef Houndoom gillen, en ze begon wild te spartelen. "het water neemt me in zijn macht! het neemt me mee naar het moederschip!" gilde ze. |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 2:03 pm | |
| Tunys gooide houndoom voor haar neus, maar hield haar nog steeds vast met Psychic. ''Nee, ik heb je in mijn macht met myn psychic.'' zei ze droog, en keek houndoom aan. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 2:07 pm | |
| Houndoom keek met grote ogen naar Tunys. "Ik wist het wel..." flusiterde ze. "Jij bent de opper alien, die het water bestuurt!" krijste ze daarna. |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 2:09 pm | |
| Tunys' ogen werden groot. ''Nee, ik ben een Pokémon, een Espeon, met psychische krachten, en kan dus alles verplaatsen hiermee'' zei ze slim, en keek Houndoom aan. ''Dus geen Aliën.'' |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 2:13 pm | |
| "O..." zei Houndoom. "Kan je dan het water van me aftillen, wezendateenaliënismaarzegtvanniet?" vroeg Houndoom aan Tunys. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD | |
| |
|
| |
| Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD | |
|