Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 9:24 pm | |
| "Nee er is geen taart xD" Levy keek naar achi die een onzichtbaar taartje nam xD. "Wat nu? achidag is bijna voorbij..." Levy begon te snikken. |
|
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 9:29 pm | |
| "Er is wel taart."Zei Achi. "Wat jullie eten was de Mini taart vaar in de avond zou deze grote komen 1 bvordje per persoon anders ben je nooit meer welkom op Achidag."Zei Achi rustig en hij deeldde de taart uit. |
|
Levy
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 9:30 pm | |
| "ow.." Levy nam ook een stuk van de andere taart. "hmmm..." Levy keek weer naar achi. "Ik denk dat het bijna tijd is.." levy keek naar zijn klok. "Achidag is bijna voorbij en morgen is de overstroming!" |
|
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 9:32 pm | |
| "Jah ik denk dat ik moet stoppen."Hij keek triest om zich heen iedereen sliep en een paar waren niet gekomen zeker te druk. "Ik breng jullie wel terug met mijn jacht."Achi zette iedereen aan boord en brengdde iedereen daar daarna ging hij terug naar het Eiland om afscheid te nemen xD |
|
Levy
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD ma feb 23, 2009 9:33 pm | |
| "nee sorry.." Levy keek achi aan. "Ik ga naar de burning tower, daar blijf ik slapen! Morgen is namelijk de overstroming.." Levy holde er naar toe. (eigenlijk ben ik er al xD) |
|
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD | |
| |
|