| Op zoek naar Rayquaza diegene die mij heeft opgevoed... | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Sinder
Aantal berichten : 87 Registration date : 13-03-09
Over je pokemon Leeftijd: 24 Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: Op zoek naar Rayquaza diegene die mij heeft opgevoed... vr maa 20, 2009 8:50 pm | |
| sinder maakte een klein buiginkje en zette een stap opzei zodat hij leandro zag |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Op zoek naar Rayquaza diegene die mij heeft opgevoed... vr maa 20, 2009 8:52 pm | |
| "Wie ben je???Zwarte Charizard...."Rayquaza pakte Leandro op en bekeek hem goed..."L...Leandro?"...Leandro knikte "Ja dat ben ik" |
|
| |
Feathers
Aantal berichten : 205 Registration date : 18-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 6 Jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Op zoek naar Rayquaza diegene die mij heeft opgevoed... vr maa 20, 2009 8:53 pm | |
| Feathers keek een beetje bang naar de rayquaza en boog ook. |
|
| |
Sinder
| Onderwerp: Re: Op zoek naar Rayquaza diegene die mij heeft opgevoed... vr maa 20, 2009 8:54 pm | |
| sinder glimlachte bijna onzichtbaar toen de grote pokemon leandro oppakte herkende |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Op zoek naar Rayquaza diegene die mij heeft opgevoed... vr maa 20, 2009 8:57 pm | |
| Rayquaza omhelsde Leandro stevig "Dat is nou 18 jaar geleden dat ik je nog heb gezien zwartje".Leandro grijnsde "ik heb je gemist pa".Rayquaza zette Leandro op de grond naast Sinder."ik jou ook zoon".Hij legde zijn enorme kop op de grond "wie zijn jullie?" |
|
| |
Sinder
| Onderwerp: Re: Op zoek naar Rayquaza diegene die mij heeft opgevoed... vr maa 20, 2009 8:58 pm | |
| 'ik ben sinder, aangenaam' ze vond het egelijk best vreemd dat ze doodgewoon met Rayquaza praatte |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Op zoek naar Rayquaza diegene die mij heeft opgevoed... vr maa 20, 2009 9:06 pm | |
| "aangenaam"zei Rayquaza "dit is mijn pleegzoon".Hij glimlachtte kort.Leandro keek naar Rayquaza "dat weet ze al" |
|
| |
Sinder
| Onderwerp: Re: Op zoek naar Rayquaza diegene die mij heeft opgevoed... vr maa 20, 2009 9:10 pm | |
| sinder knikte 'dat weet ik inderdaad an maar toch aangenaam' zei sinder met een vriendelijke glimlach |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Op zoek naar Rayquaza diegene die mij heeft opgevoed... vr maa 20, 2009 9:16 pm | |
| "Zo te zien heb je wel een boontje voor mijn zwartje"zei Rayquaza met een glimlach.Hij porde Leandro zodat hij omviel "oeps"."Is niks pa"zei Leandro.Hij keek naar Sinder. |
|
| |
Sinder
| Onderwerp: Re: Op zoek naar Rayquaza diegene die mij heeft opgevoed... vr maa 20, 2009 9:18 pm | |
| 'boontje?' dacht sinder, ze zei maar niks en lachte alleen even |
|
| |
Feathers
Aantal berichten : 205 Registration date : 18-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 6 Jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Op zoek naar Rayquaza diegene die mij heeft opgevoed... vr maa 20, 2009 9:19 pm | |
| ''En ik ben feathers'' Zei feathers toen ze al haar moed bij elkaar geraapt had. Ze keek omhoog naar de reusachtige rayquaza. |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Op zoek naar Rayquaza diegene die mij heeft opgevoed... vr maa 20, 2009 9:20 pm | |
| "haha"aangenaam ditto"zei Rayquaza.Hij hief zijn kop naar Sinder en fluisterde daarin "ben je verliefd op zwartje?" |
|
| |
Sinder
| Onderwerp: Re: Op zoek naar Rayquaza diegene die mij heeft opgevoed... za maa 21, 2009 10:30 am | |
| sinder bloosde een beetje en lachte 'hij is wel leuk ja...' zie ze zact en draaide met haar poot over de gond |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Op zoek naar Rayquaza diegene die mij heeft opgevoed... za maa 21, 2009 6:37 pm | |
| "hehe ik weet genoeg"zei Rayquaza."Nou ik ga maar weer eens door,Doei zoon".Hij vloog weg.Leandro keek Rayquaza na.Hij keek naar Sinder."nou dat was mijn peetvader" |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Op zoek naar Rayquaza diegene die mij heeft opgevoed... | |
| |
|
| |
| Op zoek naar Rayquaza diegene die mij heeft opgevoed... | |
|