Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Een roep naar Shade

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Blaze

Blaze

Vrouw Aantal berichten : 190
Registration date : 28-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status:
Partner:

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptyvr apr 17, 2009 10:22 am

Blaze riep naar de Gengar die ze kende als Shade, de leider van de Dark Side. Ze wou vragen of ze erbij mocht. Ze was lang genoeg lief geweest, voordat ze in dit gebied verscheen. Het was tijd voor een verandering.... een drastische verandering. Naast haar lagen een heleboel bessen en het kadaver van een Stantler voor als ze honger kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptyvr apr 17, 2009 10:34 pm

Shade kwam door de grond heen naar boven. Hij keek niet bepaald vrolijk naar Blaze, en maakte een brommend geluidje. "Waarom wou U mij spreken?" zij hij, met zijn gewoonlijke beleefde stem, waarmee hij vaak anderen aansprak die hij nog niet goed kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaze

Blaze

Vrouw Aantal berichten : 190
Registration date : 28-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status:
Partner:

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptyza apr 18, 2009 8:11 pm

Blaze keek naar de Gengar en stelde zich voor. "I,k ben Blaze, en ik heb natuurlijk niet expres, uw plannen voor een deel afgeluisterd. Ik heb iets gehoord over een hinderlaag en wou vragen of nog wat meer pokemon nodig had om uw plannen uit te voeren. Ziet u, ik zou namelijk graag bij de Darkside komen." Ze schoof wat bessen naar de Gengar en zei vriendlijk, terwijl ze aan het kadaver begon: "neem alsjeblieft ook wat. Ik ben niet zo gek op bessen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptyma apr 20, 2009 8:41 pm

"Hmm... Een spion, zo te horen." zei Shade, terwijl hij wat bessen pakte en ze in een keer doorslikte. "We kunnen best een spion gebruiken. Maar je moet je eerst bewijzen." Shade grijnsde lichtelijk gemeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaze

Blaze

Vrouw Aantal berichten : 190
Registration date : 28-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status:
Partner:

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptyma apr 20, 2009 8:43 pm

Blaze scheurde nog een stuk vlees van de botten van de Stantler. "Hoe dan?" vroeg ze benieuwd. Ze begon al over manieren te denken om andere pokemon te bespioneren. In et begin zou het makkelijk zijn, ze was en leek immers vriendelijk genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptyma apr 20, 2009 8:44 pm

Darky verscheen uit een schaduw. "Shade, als ik het goed heb" Darky zweefde naar voren en keek shade aan. "En wanneer heb jij dan zo'n plannen om aan te vallen?" Darky grinnikte. "Als we namelijk zo door blijven gaan, bereiken we hier helemaal niets mee.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaze

Blaze

Vrouw Aantal berichten : 190
Registration date : 28-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status:
Partner:

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptyma apr 20, 2009 8:48 pm

Blaze keek naar de Darkrai en schoof hem een paar bessen toe. "Honger? Ik heb er genoeg. En wie ben jij eigenlijk?" Ze at het laatste stuk Stantler op en ging zitten, met bloed rond haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptyma apr 20, 2009 9:04 pm

"Bessen?!" Darky schudde zijn kop. "Walgelijke troep.." Darky gooide de bessen weg of het gewoon prullen waren. "En wie mag jij wezen?" Darky keek geďrriteerd naar Blaze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaze

Blaze

Vrouw Aantal berichten : 190
Registration date : 28-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status:
Partner:

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptyma apr 20, 2009 9:06 pm

Blaze ving de bessen en at ze op. Ze ging terug zitten en likte haar mond af. "Ik ben Blaze. Trouwens als die bessen zo walgelijk zijn, wat eet je dan wel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptyma apr 20, 2009 9:09 pm

"Ik eet wat ik wil.." Darky keek naar blaze. "En vandaag dus geen bessen voor mij.." Darky keek emotieloos naar de bessen die blaze nog had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaze

Blaze

Vrouw Aantal berichten : 190
Registration date : 28-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status:
Partner:

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptyma apr 20, 2009 9:11 pm

"Mij goed. Als je iets wil, haal ik het wel voor je. Ik heb toch niet veel te doen. Tenminste toch niet totdat Shade heeft verteld hoe ik mezelf moet bewijzen." Ze geeuwde en ging liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptyma apr 20, 2009 9:22 pm

Shade grinnikte. "het plan om het gebied te veroveren heeft tijd nodig. " zei hij tegen Darky. "en wat jou betreft, Blaze, ik heb hiervoor nooit van je gehoord, niet dat dat moet, " voegde hij er snel aan toe, "Ik vind wel een manier om je te testen." hij grijnsde terwijl hij Blaze aandachtig van alle kanten bekeek.
(Ik moet weg >.< Niet teveel verdergaan x'd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaze

Blaze

Vrouw Aantal berichten : 190
Registration date : 28-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status:
Partner:

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptyma apr 20, 2009 9:25 pm

Blaze stond recht wanneer Shade tegen haar sprak. Ze volgde zijn blik met haar ogen. Ze knikte en antwoorde: "dat zul je zeker. Moet ik soms ergens gaan spioneren ofzo."

(Dit is trouwens ook de laatste keer dat ik post vandaag.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptydi apr 21, 2009 7:44 pm

"Hmm..." Shade dacht na. Hij had een idee, al wist hij niet of het slim was. "Je moet een volgend slachtoffer kiezen." zei hij, terwijl hij aandachtig naar Blaze bleef kijken. "Als het een goed slachtoffer is mag je een DarkSider worden. Is het een foute keuze, dan ben jij ons volgende slachtoffer." Shade richtte zich op het gezicht van Blaze, en zette een gemene grijns op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaze

Blaze

Vrouw Aantal berichten : 190
Registration date : 28-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status:
Partner:

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptydi apr 21, 2009 7:47 pm

Blaze dacht even na en vroeg:" Welke soort moet het zijn? ik bedoel moet het een sterk slachtoffer zijn, of zwak?" Ze begon te denken over een slachtoffer en ze had al een klein ideetje. Ze wist alleen niet of het goed was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptydi apr 21, 2009 7:57 pm

"Dat, mijn vrind, mag je helemaal zelf weten.' Shade keek tevreden. Hij wist dat Blaze het aankon, op welke manier dan ook. "Ik ben erg benieuwd wie je kiest." Hij staarde Blaze op een vreemde manier an.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaze

Blaze

Vrouw Aantal berichten : 190
Registration date : 28-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status:
Partner:

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptydi apr 21, 2009 8:03 pm

Blaze dacht na en toen kwam er iets in haar op. "Zit er bij de DarkSide een porygon met de naam Zeki?" Ze hoopte van niet, want hij was niet te zwak en niet te sterk. Althans, zo leek het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptydi apr 21, 2009 8:11 pm

Shiny kwam het topic rustig ingelopen hij keek even naar blaze maar liep gewoon langs hem om naast Shade te staan :3. "Is dat een nieuwe Team Lid of wat ?"Hij keek even naar Blaze. "En Belangrijk is hij te vertrouwen ?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaze

Blaze

Vrouw Aantal berichten : 190
Registration date : 28-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status:
Partner:

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptydi apr 21, 2009 8:13 pm

Blaze stond op en gromde. "Ik ben te vertrouwen, waarom zou ik anders hier komen om mezelf aan te melden als spion? En waarom zou ik dan nu moeite doen om een nieuw slachtoffer voor jullie te kiezen? En ik ben nog geen lid, tenzij het een goed slachtoffer is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptydi apr 21, 2009 8:16 pm

"Wie zecht dat ik de hele gesprek heb gehoord dat ik weet dat jij een Spion wilt worden."grinnikte hij. "Maar de 2de Slachtoffer die ik eens inzach is dood er zijn geen getuigen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptydi apr 21, 2009 8:17 pm

"Ik zou zeggen, bewijs je.." Darky begon vals te glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaze

Blaze

Vrouw Aantal berichten : 190
Registration date : 28-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status:
Partner:

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptydi apr 21, 2009 8:19 pm

Blaze gromde geďrriteerd. "Daar was ik mee bezig. Ik moest een nieuw slachtoffer kiezen. Als het goed was mocht ik bij de groep, maar Shade heeft nog niets gezegd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptydi apr 21, 2009 8:22 pm

"Als shade niet gaat reageren, doe ik het toch?" Darky keek emotieloos naar blaze. "Val die Tora aan" Zei Darky. "En als het kan, vermoord haar.."

(Mag ik toch oowk een keertjeh doeen? :3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaze

Blaze

Vrouw Aantal berichten : 190
Registration date : 28-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status:
Partner:

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptydi apr 21, 2009 8:24 pm

Blaze keek naar Darky en zei: "ok, dan. ik zal Tora aanvallen. Al goed dat ik kan liegen. Vind je het goed dat ik zeg dat ik door jullie aangevallen ben en kon ontsnappen? misschien helpt ze me. En als ze het het minst verwacht, bijt ik haar strot over." Ze begon gemeen te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Emptydi apr 21, 2009 8:25 pm

[Heb je wel toestemming gevraagd :3 ]

Shiny keek even naar Darky en deedt een verveel zuchtje , aan moorden hadden ze niks ze moesten de baas moorden zodat hun de baas werden en niet zulke normale pokemon. Hijzelf hadt het ook gedaan maar als ze het gebied uitmoordde dan waren er geen slaven meer over. Moorden was niet altijd de beste keus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Een roep naar Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Een roep naar Shade

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Roep aan de vrienden van Dust.
» Shade...?
» Wachten op Shade
» Roep naar Poison..
» Shade en Shadow alleen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-