Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Een roep naar Shade

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Blaze

Blaze

Vrouw Aantal berichten : 190
Registration date : 28-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status:
Partner:

Een roep naar Shade - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade - Pagina 2 Emptydi apr 21, 2009 8:27 pm

(hoezo toestemming?)

Blaze stopte met lachen. "Misschien is moorden wat te veel. Ik zal haar gewoon verwonden, liefst zo erg mogelijk. En dan mezelf uit de voeten maken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 28
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade - Pagina 2 Emptydi apr 21, 2009 8:29 pm

(toestemming? xD Op mijn manier komt er een dark-side lid bij xD)

"Een moord is juist goed. Zo laat je zien wie hier de baas is! Er zijn honderden blije pokémons die weten dat wij niets uitvoeren. Dit zou ik als een waarschuwing kunnen geven.." Zei Darky.
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade - Pagina 2 Emptydi apr 21, 2009 8:31 pm

[Je hebt wel toestemming nodig om haar aan te vallen :3 An haar zelf vragen of ze dood wilt xD ]

Shiny keek even naar Blaze alsof hij wist wat t hij dacht. SHiny zuchtte weer het was zo saai bij de pokemon hij kon net zo goed de GoodSiders weer bespieden. Hij sprong het topic ongemerkt uit.
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Partner: Come and get me.

BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade - Pagina 2 Emptydi apr 21, 2009 8:31 pm

Shade bromde iets. 'Ik heb nooit van Zeki gehoord. En Tora is niet jouw gekzen slachtoffer." Shde keek even naar Darky, en ten weer naar Blaze "Ik geef jou de kans te kiezen. Als je dat niet wl kan ik je niet bij de DarkSide toelaten." Hij staarde haar strak aan.
Blaze

Blaze

Over je pokemon
Status:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade - Pagina 2 Emptydi apr 21, 2009 8:34 pm

"Tora dan maar," zei Blaze snel. Ze wou iemand aanvallen, maar bleef toch nog even hier. Ze rende rond op zoek naar Oran bessen en at ze op. Ze wou nog wat op krachten komen.
Shade

Shade

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade - Pagina 2 Emptydi apr 21, 2009 8:38 pm

Shade grinnikte. "Als je hulp nodig hebt; er is altijd wel een DarkSider in de buurt, of je het nou wil of niet. " Shade grijnsde. "Die 'goede' pokemonnetjes zullen eens even te weten krijgen wie de DarkSide is!"
Blaze

Blaze

Over je pokemon
Status:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade - Pagina 2 Emptydi apr 21, 2009 8:40 pm

Blaze gromde opgewonden en spurtte weg. "nu alleen nog maar hopen dat mijn leugen werkt."
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 28
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Partner: kan niet

BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade - Pagina 2 Emptydi apr 21, 2009 8:57 pm

(Ik heb idd geen toestemming maar het kan geprobeert worden, toch? Dan is ie er zoiezo in en heeft hij/zij zich bewezen)

"Heh-Heh!" Darky had wat hij wil dus verdween hij in de schaduw.
Shade

Shade

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade - Pagina 2 Emptywo apr 22, 2009 8:30 pm

Shade keek Blaze tevreden na. Het kon hem niet schelen wat er zou gebeuren, hij zag iets in Blaze wat de DarkSide nodig kon hebben. Tevreden grinnikend ging hij op pad, om te spioneren en te denken aan het grote plan.
Blaze

Blaze

Over je pokemon
Status:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade - Pagina 2 Emptyza apr 25, 2009 1:33 pm

Blaze was terug bij de open plek en huilde opnieuw naar Shade. Ze wou weten wat haar uitsslag was. Ondertussen at ze Oran bessen, om haar gezondheid te herstellen. Ze likte ook haar wonden.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Een roep naar Shade   Een roep naar Shade - Pagina 2 Empty

Een roep naar Shade

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» Shade...?
» Een roep naar Lustro
» Wachten op Shade
» Roep aan de vrienden van Dust.
» Shade en Shadow alleen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum