Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Chatot...?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
AuteurBericht
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Chatot...? - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatot...?   Chatot...? - Pagina 11 Emptyma jul 06, 2009 4:00 pm

"Eens denken..." mompelde Houndoom. "We zijn aangevallen door een Kabuto, een Onix, een kudde Rhyhorn, een Absol..." ze fronsde, en probeerde zich meer te herinneren. "Vast door nog wel meer dingen, alhoewel ik me die op het moment niet meer kan herinneren." gaf ze met een weemoedige zucht toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Chatot...? - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatot...?   Chatot...? - Pagina 11 Emptyma jul 06, 2009 5:16 pm

Danger sloot zijn ogen. Hij deed een poging om op te staan, maar dat mislukte. Danger viel weer op de grond. De Absol van daarnet rende snel langs. "Regen!" riep hij. Omdat hij snel rende, echode zijn woord: 'regen'. Danger hoorde dat niet. Hij gromde een keer, en stond op. Vreemd genoeg ging het dit keer moeiteloos. Danger opende zijn ogen, die roodgekleurd waren. Hij gromde richting Dropje.

(Ugh, inspiratieloos o_o)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Dropje

Dropje

Man Aantal berichten : 16
Registration date : 03-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 2 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Chatot...? - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatot...?   Chatot...? - Pagina 11 Emptyma jul 06, 2009 5:27 pm

Dropje knikte even naar houndoom en keek toen vreemd naar Danger. "dit heb ik al eerder gezien". ze zuchtte zacht en laadde zich op voor een stevige Shock wave om Danger bewusteloos te kunnen krijgen "de boze geesten hebben hem in bedwang, dit help meestal om de boze geesten uit zijn lichaam te krijgen, het zal alleen pijn doen". Ze vuurde een Shock wave op Danger af. Krachtig genoeg om hem bewusteloos te krijgen, maar te zwak om te doden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Chatot...? - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatot...?   Chatot...? - Pagina 11 Emptydo jul 09, 2009 4:47 pm

Danger keek naar Dropje. Hij deed vlug een Protect, gevolgd door een Shadow Ball. Helaas werkte het niet. De Shock Wave raakte Danger alsnog. Hij trilde door de schok, en toen hij stopte met trillen, viel Danger bewusteloos op de grond. Dat zijn poot in een verkeerde houding stond, merkte Danger niet, evenals de klap waarmee hij op de grond viel. Hij reageerde niet als je hem aansprak, maar dat zou hij tóch niet doen met zijn ogen dicht...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Gesponsorde inhoud




Chatot...? - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatot...?   Chatot...? - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Chatot...?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Chatot...?
» Ik een wijze Chatot

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-