Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 een onbekende pokemon....(deel 2)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

een onbekende pokemon....(deel 2) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een onbekende pokemon....(deel 2)   een onbekende pokemon....(deel 2) - Pagina 2 Emptywo maa 31, 2010 8:00 pm

"Ok dat is waar." DG grijnsde en keek toen naar de schroeiplek. Sora keek hem even verbaasd aan en keek toen ook naar de schroeiplek. Vervolgens dacht ze na. Hmpf, Humano zei iets met Hypnose, maar dan nog, ik had hem nog nooit gezien. Hoe wil hij dat ongemerkt doen?
Haar gedachten dwaalde een beetje af, haar verleden werd wazig en algauw schrok alweer uit haar gedachtes. ''Wat?'' zei ze op een droge, dromerige toon. Pas toen merkte ze dat DG iets aan haar vroeg. "trouwens Sora, nu ik er over nadenk....wat liet Humano jou zien. Dat van mij heb je denk ik wel gehoord...." DG lachte.
''Hmmn, das een lang verhaal,'' zei ze en begon zelf te lachen. ''Het komt erop neer dat ik geen familie heb, ik ben ze kwijtgeraakt. Ze zijn niet dood hoor, maar....'' Haar stem kreeg een droevige toon en ze merkte dat haar ogen waterig werden. Vlug schudde ze haar hoofd en ging even zitten. Vervolgens keek ze naar haar poot, waar Humano haar had geraakt en begon die plek toen te likken. ''Trouwens, ik kwam te laat boven, dus ik heb het niet gehoord. Ik hoorde alleen moordenaar, maar ik denk dat ik het wel kan raden.'' Een warme glimlach verscheen op haar gezicht, terwijl ze naar hem staarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Ghost

Dark Ghost

Man Aantal berichten : 745
Leeftijd : 29
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: volwassen
Status: Gezond
Partner: ......

een onbekende pokemon....(deel 2) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een onbekende pokemon....(deel 2)   een onbekende pokemon....(deel 2) - Pagina 2 Emptyma apr 05, 2010 8:25 am

"hmmn das een lang verhaal" zei sora en ze begon te lachen ''Het komt erop neer dat ik geen familie heb, ik ben ze kwijtgeraakt. Ze zijn niet dood hoor, maar...." DG schrok toen haar ste, droevig werd. "oh sorry ik wilde je niet van streek maken...". "trouwens jij kwam het eerste boven, dus ik heb niets gehoord" zei Sora tegen DG. DG grijnsde "ok das waar" "ik hoorde alleen moordenaar, maar ik denk dat ik het wel kan raden" en ze glimlachte. DG glimlachte terug. Toen, begon hij opeens iets te voelen, DG kende dit gevoel, maar hij wist niet waarvan...als hij een stoffelijke pokemon was geweest, dan zou je het gevoel als warmte beschrijven. DG keek naar Sora, die nu de wond op haar poot aan het schoonlikken was. "ik..eh...zou je graag willen helpen met die wond Sora.....maar...eh...." DG keek om zich heen, toen dacht hij weer aan dat stuk mantel, en schuurde er een stuk af met z'n psychic, en deed die om de wond. "zo, is het nu beter?" vroeg DG met een zwijmelende ondertoon in z'n stem. toen hij die ondetoon in z'n stem hoorde, wist hij het zeker ik ben verliefd...maar moet ik het aan haar vertellen...ik bedoel we kennen elkaar nog maar net... DG zuchtte en twijfelde
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

een onbekende pokemon....(deel 2) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een onbekende pokemon....(deel 2)   een onbekende pokemon....(deel 2) - Pagina 2 Emptyvr apr 09, 2010 8:22 pm

"oh sorry ik wilde je niet van streek maken...'' zei DG. ''Sora wilde nog zeggen dat het niet erg was, maar praatte gewoon vrolijk over iets anders. DG glimlachte naar haar terug. Sora vond het heerlijk als ze wist dat ze eindelijk iets goeds deed. "ik..eh...zou je graag willen helpen met die wond Sora.....maar...eh....'' Ze keek op van haar wond en wilde zeggen dat het niet hoefde maar DG had al een stuk mantel afgescheurd en het met een Psychic om haar poot gewikkeld. "zo, is het nu beter?" vroeg hij toen. ''Ja, hoor. Dankjewel.'' antwoorde ze op een zachte toon.
Opeens hoorde ze een zucht bij DG vandaan komen. Ze vroeg zich af wat er was, maar besloot het niet te vragen. De Growlithe wilde niet als een bemoeial overkomen. Het was misschien wel raar, maar ze had nog niet de nijging gekregen om weg te gaan. Het was dan wel een enge plek, het deerde haar niet meer. Als pokémon aanvielen, weerde ze zich af. Sora mocht dan wel gevochten hebben met Humano, ze bruiste van de energie en was nog lang niet moe.

[ Sorry voor laatheid, maar internet was bij mij kapoet >,<. Ik kon dus niet op internet. Ik weet niet zeker of ik volgende week erop kan T.T]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




een onbekende pokemon....(deel 2) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een onbekende pokemon....(deel 2)   een onbekende pokemon....(deel 2) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

een onbekende pokemon....(deel 2)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» een onbekende pokemon....
» een onbekende pokemon....
» De grot naar het onbekende..
» Nieuw op deze onbekende plek
» Hit the road ( Deel 2 XD)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-