Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Guerra Training!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Guerra Training! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptyza jul 17, 2010 11:46 pm

‘Ik wil inderdaad weten waar je gebleven was. Ik ben inmiddels al sinds eind april en begin mei terug. Dat is meer dan 2 maanden. Bijna 3 zelfs,’ zei Shiny tegen Spark. ‘En zou het niet slimmer zijn om de parcours gelijk te lopen? De dingen hangen er niet voor de sier.’ Akira grinnikte even zacht. ‘Ik ben Tonu, de nieuwste hier,’ klonk een stem. Akira keek grijnzend om naar de nieuwkomer. “Hallo, Tonu,” zei ze kalm. Ze zag hoe hij zijn poot begon te likken en fronste even. ‘Gegroet,’ zei Shiny, ‘ze noemen me Shiny.’ Akira wilde net iets zeggen toen een andere stem klonk. ‘Het spijt me dat ik zo laat ben gekomen.. Ik werd opgehouden.’ Grijnzend keek ze om. “Hallo, Houndoom,” zei ze kalm. “Het geeft niet. Niet iedereen hier was op tijd. Ik ook niet,” grijnsde ze toen. Hierna keek ze weer naar Tonu. “Tonu, dit zijn Houndoom, Taresh, Shiny, Rowan, Blame en Spark,” zei ze rustig. “Mij ken je al,” grijnsde ze toen. Ze richtte haar blik even op Spark, maar keek al snel weer naar de Leafeon. Ze schatte hem zo’n veertien á vijftien jaar. Veel jonger of ouder dan dat zou hij niet zijn, dacht ze. Ze was benieuwd waar hij vandaan kwam, want ze had hem hiervoor nog niet eerder gezien. Maar, ze zou er niet om vragen. “Zo, Shiny, was je nog meer van plan dan dit parcours, of was dit het?” vroeg ze rustig, waarna ze een wenkbrauw ophief. “Want misschien als er nog iets komt, kunnen Spark en Tonu het parcours even overslaan, zodat ze het misschien later kunnen doen, zodat we verder kunnen,” zei ze toen grijnzend. Ze keek even snel naar Houndoom, maar dacht dat die, net als zij, niet van plan was het parcours te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tonu

Tonu

Man Aantal berichten : 102
Registration date : 14-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Springs
Partner: I like not only to be loved, but also to be told I am loved,

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptyzo jul 18, 2010 12:37 pm

Tonu keek op van de Shiny Umbreon die aan kwam gelopen naar hem. Hij groette hem en verteldde zijn naam. "Okey,aangenaam"zei hij en boog nogmaals zijn kop. Maar zijn oren hoordde een Houndoom die wat zei. Vlug draaide hij zich om en zag hij een zeer gespierdde Houndoom tegenover Akira staan. "Is dat Houndoom?"vroeg hij aan Shiny en hoordde dat de zogenoemde 'Spark' en hij het parcours moesten overslaan. Hij vond het best maar wel een beetje jammer dus besloot hij alleen te trainen.
Hij stond op en ging tegenover een boom staan waarna hij wat technieken als Mes Blad,Magisch Blad op uit oefende. Maar de boom was iets te jong en niet erg stevig waardoor zijn aanvallen simpel weg door heen kwamen,of was hij nou zo sterk. Hij dacht van het eerste en koos een andere boom waar hij een Schaduw Bal op uit oefende. Hij raakte wel de boom maar veel schade richtte het niet aan waardoor hij wat schuin van de boom ging staan en een Water Pulse erop deed. Hij had deze aanval eens geleerd van andere Water Pokemon zoals Vaporeon. En zijn opa was een Vaporeon dus misschien kon het erfelijk zijn.

~ Een Leafeon kan geen Water Pulse leren. ~
Blame

Blame

Man Aantal berichten : 46
Registration date : 21-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Partner: My soul is dark.

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptyma jul 19, 2010 5:41 pm

'Is het misschien verstandig de huidige toestand te bespreken?' Gromde een stem. 'Waar zijn onze leden? Ze horen gehoor te geven aan een oproep als deze. Het is een belediging voor Shiny’s autoriteit dat ze zo’n bevel negeren.' Rowen begon heen en weer te lopen. Blame's pupillen volgden hem. 'Hoe willen wij ooit een oorlog winnen, als ze niet eens komen trainen?' 'Jij laat je autoriteit naar je hoofd stijgen, Rowan' Reageerde Akira. 'Doe dat nooit. De leden zullen je niet accepteren als je je gedraagt als hun moeder, oké?' Twee seconden werd het opnieuw dodelijk stil. Totdat Akira weer begon te spreken. 'Natuurlijk, jij denkt dat nu je hoger qua rang staat ze naar je moeten luisteren. Ja, ze moeten naar je luisteren, maar let erop dat je niet verandert in hun moeder. Bovendien..' ze zweeg even. 'Laat maar.' 'Ik ben het eens met wat Rowan te zeggen heeft,’ zei Shiny. 'Zo moeilijk is het toch niet om eens langs te komen op een training? Je kan eens weg zijn.' 'Akira, ik laat de autoriteit helemaal nergens heen stijgen, ik vind gewoon dat we van jouw leden mogen verwachten dat ze op komen dagen wanneer er naar hun gevraagd wordt.' Blame zuchtte geluidloos. Hadden ze echt niets beter te doen dan ruziemaken? 'Eigenlijk is dit een goede test,' ging Rowen verder. 'om te kijken wie we kunnen vertrouwen bedoel ik. Natuurlijk zijn er uitzonderingen te maken, zoals voor Lunaria. Maar er zijn genoeg leden die nooit wat voor ons, voor de Guerra, voor jou hebben gedaan.' 'Natuurlijk begrijp ik jullie punt, Rowan, Shiny,' zei Akira. 'Maar ik durf er op te vertrouwen dat leden hun redenen kunnen hebben om niet op te dagen. Als ze niet komen, zal ik er op vertrouwen dat ze er een goede reden voor hebben, en dat ze ons niet zomaar laten stikken. Doen ze dit wel, zal ik na een tijdje in actie komen. Ik heb wel vaker leden er uit getrapt in verband met de inactiviteit in de groep, Het leek net alsof de groep jouw eigendom was, zoals je sprak. Ik wil dat je vertrouwen hebt in de groep, zoals ik dat heb. Natuurlijk mag je je autoriteit laten zien. Je staat hoger in rang dan de meeste uit de groep. Maar, laten ze zich een keer niet zien, dan wil ik niet dat je meteen kwaad wordt. Denk positief,' zei ze hierna rustig. 'Shiny, jij bent degene die hier al het langste lid is. Jij bent op het moment denk ik de enige, buiten mij en Houndoom, die kan bepalen wie niet genoeg meedoet en wie wel. Rowan, jij en ik kennen elkaar nog niet persoonlijk, wat betekent dat jij je ook nog niet vaak hebt laten zien. Ik weet dat dit komt omdat je er nog niet lang bent, maar ik zou ook niet klagen over jou als je er een keer niet was,' zei ze rustig. 'Nogmaals, je bent er nog niet lang genoeg om te weten wie er goed meedoet en wie niet. Er zijn genoeg Pokémon die even weg zijn. Bovendien hebben we toch niet iedereen nodig. De Pokémon die echt inactief zijn, zijn volslagen nutteloos. Zwak, boven al. Ze zullen geen hulp brengen in de oorlog, dus maakt het niet uit. Ze zullen er niet zijn, zullen ons niet in de weg lopen. Ik weet zeker dat de belangrijke leden klaar zijn voor de oorlog, ook al lieten ze zich nu niet zien.' Daarna was het opnieuw stil totdat- 'SHINY!' brulde hij. ''Wat nu weer..?'' zuchtte Blame erg zacht. 'Jij was toch weggelopen?' Een Raichu kwam tevoorschijn. Schokken vlogen over zijn lichaam. Die verdwenen toen ze Akira zag. 'W-wat is er hier aan de hand? Shiny was toch verbannen uit de groep? Hij had iedereen in de steek gelaten!' Akira was opnieuw de eerste die sprak. 'Als jij er nu pas achter komt dat Shiny weer terug is, vraag ik me wel even af wat jij in de tussentijd hebt gedaan, Shiny is er al een tijdje weer. Hij had een.. verklaring voor zijn afwezigheid. Niet een geweldige verklaring, maar.. het is goed genoeg. Hij is zelfs weer gepromoveerd tot een soort.. Bčta,' zei ze. 'Dus, nu wil ik jou iets vragen..' Ze stopte even om opnieuw adem te halen. 'Wat heb jij gedaan in de tussentijd? Heb jij ons niet even goed in de steek gelaten als Shiny, als je er nu pas achter komt dat hij terug is?' Ze keek de Raichu dreigend aan. 'Denk daar eens goed over na,' zei ze toen. 'En bied je excuses aan, omdat je uitviel tegen een hogergeplaatst lid, Houd jezelf voortaan onder controle. Als je ziet dat ik hier sta, met Shiny en nog meer Guerra-leden, dan is het niet nodig om tegen hem te gaan schreeuwen. Als dat nodig was, had ik dat al gedaan, of niet soms?' Daarna reageerde Shiny opnieuw. 'Ik wil inderdaad weten waar je gebleven was. Ik ben inmidels al sins eind april en begin mei terug. Dat is meer dan twee maanden, bijna drie zelfs.' Hij keek de Raichu ook aan. 'En zou het niet slimmer zijn om de parcours gelijk te lopen?' zei hij met een knikje naar de hindernissen. 'Die dingen hangen er niet voor de sier.' Nu kwam er een Leafeon tevoorschijn. 'Ik ben Tonu,de nieuwste hier.' Blame grijnsde. Fijn, nog een Grass-Type Pokémon. 'Hallo, Tonu,' zei Akira. 'Gegroet,' zei Shiny, 'ze noemen me Shiny.' 'Het spijt me dat ik zo laat ben gekomen…' klonk nog een stem. Een Houndoom stond nu in de groep. 'Ik werd opgehouden,' 'Hallo, Houndoom,' zei Akira. 'Het geeft niet. Niet iedereen hier was op tijd. Ik ook niet,' zei Akira toen. Daarna keek ze opnieuw naar Tonu. 'Tonu, dit zijn Houndoom, Taresh, Shiny, Rowan, Blame en Spark,' zei ze. "Hoi," sprak Blame. “Mij ken je al,” zei Akira. 'Okey,aangenaam.' zei Tonu. Daarna keek Akira weer naar Shiny. Zo, Shiny, was je nog meer van plan dan dit parcours, of was dit het?' vroeg ze. 'Want misschien als er nog iets komt, kunnen Spark en Tonu het parcours even overslaan, zodat ze het misschien later kunnen doen, zodat we verder kunnen,' De Leafeon liep naar een boom en besloot daarop te oefenen.
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptyma jul 19, 2010 6:36 pm

“Als jij er nu pas achter komt dat Shiny weer terug is, vraag ik me wel even af wat jij in de tussentijd hebt gedaan Shiny is er al een tijdje weer. Hij had een.. Verklaring voor zijn afwezigheid. Niet een geweldige verklaring, maar.. Het is goed genoeg. Hij is zelfs weer gepromoveerd tot een soort.. Bčta,Dus, nu wil ik jou iets vragen... Wat heb jij gedaan in de tussentijd? Heb jij ons niet even goed in de steek gelaten als Shiny, als je er nu pas achter komt dat hij terug is? Denk daar eens goed over na. En bied je excuses aan, omdat je uitviel tegen een hogergeplaatst lid.Houd jezelf voortaan onder controle. Als je ziet dat ik hier sta, met Shiny en nog meer Guerra-leden, dan is het niet nodig om tegen hem te gaan schreeuwen. Als dat nodig was, had ik dat al gedaan, of niet soms?” Zei Akira. Dat plaatste Spark wel in een lastige situatie. Wat moest hij zeggen? Hij wist zelf niet eens waarom hij zolang weg was geweest. Hij keek naar de grond. Eigenlijk was hij het niet waard om bij Guerra te horen. ''Ik...'' Begon hij. ''Ik weet dat eigenlijk ook niet...'' Oke, dat was mischien wel het domste en stomste antwoord dat er bestond. Er kwam een Leafeon aanlopen. Die kende hij niet. "Ik ben Tonu,de nieuwste hier" zei hij kort maar duidelijk en keek toen rond. ''Ik ben Spark...'' Zei Spark zacht. Daarna hoorde hij Shiny opeens. ''Ik wil inderdaad weten waar je gebleven was. Ik ben inmidels al sins eind april en begin mei terug. Dat is meer dan 2 maanden, bijna 3 zelfs. En zou het niet slimmer zijn om de parcours gelijk te lopen? De dingen hangen er niet voor de sier.'' ''Dat wist ik niet, echt niet!'' Zei Spark snel tegen Shiny. 'Gegroet,' zei Shiny tegen de Leafeon, Tonu. 'ze noemen me Shiny.' 'Het spijt me dat ik zo laat ben gekomen…' klonk nog een stem. Houndoom stond nu in de groep. 'Ik werd opgehouden,' 'Hallo, Houndoom,' zei Akira. 'Het geeft niet. Niet iedereen hier was op tijd. Ik ook niet,' Zei Akira. 'Tonu, dit zijn Houndoom, Taresh, Shiny, Rowan, Blame en Spark,' zei ze. "Hoi," sprak Blame. “Mij ken je al,” zei Akira. 'Okey,aangenaam.' zei Tonu. Daarna keek Akira weer naar Shiny. Zo, Shiny, was je nog meer van plan dan dit parcours, of was dit het?' vroeg ze. 'Want misschien als er nog iets komt, kunnen Spark en Tonu het parcours even overslaan, zodat ze het misschien later kunnen doen, zodat we verder kunnen,' De Leafeon liep naar een boom en besloot daarop te oefenen. Spark keek sip. Hij had graag het parcour gedaan.
Tonu

Tonu

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptyma jul 19, 2010 7:09 pm

Tonu keek op van een groet van een Grovyle en kniktte naar hem. Hij ging weer verder trainen maar deze keer zou hij met zij snelheid werken. Dus hij ging wat van de rest af staan en deed een simpele Mesblad aanval. Het was de bedoeling dat hij sneller dan zijn aanval bij een omgevallen boom kwam. Hij begon te rennen en enkele obstakels als takken lagen er voor zijn neus maar hij ontweek die op 1 tak na die hij te laat zag. Hij viel er vervolgens over heen en brak de tak met zijn gewicht waarna hij zag dat zijn Mes Blad aanval bijna bij de omgevallen boom was. Hij maaktte nog een snelle eindsprint waardoor hij net eerder dan zijn aanval bij de boom kwam. Maar zijn aanval kwam nu recht op hem af waardoor hij een Energy Bal op stuurdde. Zijn Mes Blad aanval viel uit een als normale bladeren die deels geroosterd waren. "Fjoei"mompelde hij en zuchtte vervolgens waarna hij even ging liggen op de omgevallen boom.
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Partner: Never trust, never tell

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptyma jul 19, 2010 7:37 pm

Akira haalde diep adem voordat ze reageerde op zijn verhaal en hij begon te vermoeden dat haar geduld langzaam op gebon te raken. Het verbaasde hem hoeveel vertrouwen ze had in de groep zelf, in de leden. Iets waartoe hij zelf niet in staat was. Zijn wantrouwen jegens andere pokémon was diep en wanneer ze niet eens luisterden wanneer hun iets werd opgedragen zakte het vertrouwen bij hem helemaal door de bodem. “verder,” zei Akira zachter en haar rode ogen boorden zich in de zijne. “Het leek net alsof de groep jouw eigendom was, zoals je sprak.” De toon was niet beschuldigend, maar toch liet Rowan zijn kop beschaamd hangen. Het was waar. Het was niet zijn groep, nog niet. Hij mocht niet vergeten dat ze boven hem stond. “Denk positief.” Besloot de Umbreon. “Je moet vertrouwen op de groep, alleen dan kunnen zij op jou vertrouwen.” Rowan grimaste even naar de grond. Hij kon gewoon niet geloven hoe .. goed Akira eigenlijk was. Misschien was haar instelling wel nodig om de groep succesvol te maken, maar het stuitte hem aardig tegen de borst. Akira sprak verder, maakte nog wat stekelige opmerkingen zijn kant op en besloot met het feit dat ze het eigenlijk wel met hem eens was, maar dan op een ander niveau. Rowan wende zijn blik af van het schouwspel en ging in de schaduw van een boom zitten.

Opnieuw was er ophef in de groep, ditmaal veroorzaakt door een Raichu. De pokémon kwam schreeuwend aangerend en had blijkbaar veel kritiek op Shiny. Gefascineerd volgde Rowan de discussie. Doordat hij minder lang in het gebied was dan andere Guerraleden wist hij ook wat minder van de vete’s en taboes binnen de groep. Akira zette ook dit buitensporige lid flink op zijn nummer en meteen had de Luxray wat meer waardering voor de Umbreon. Okee, ze wist wel hoe ze haar leden in de hand moest houden. Er arriveerde nog een pokémon, een Leafeon dit keer. Hij stelde zich voor als Tonu, een nieuw lid. Rowan knikte naar hem en nog voordat hij iets kon zeggen werd hij al voorgesteld door Akira. Hij grijnsde even en bleef stil op zijn plek zitten. “Het spijt me dat ik zo laat ben gekomen…” klonk er plotseling. Meteen sprong zijn hart op, raasde het bloed naar alle uiteinden van zijn lichaam en stokte zijn adem. Nog voor hij opkeek wist hij dat de tweede leider was gearriveerd. Hij keek op en probeerde Houndooms blik te vangen. Dit mislukte en hij beet op zijn lip. Zijn gele ogen richtten zich weer op het kunstmatige meer en hij luisterde vaag naar de gesprekken.

Eigenlijk moest hij het even goedmaken met Akira. Zelfs het woord klonk raar in zijn hoofd, zeker in deze context, maar hij achtte het noodzakelijk. Hij had zich ongepast gedragen, hoewel hij het zeker niet zo bedoeld had. Rowan zuchtte en kwam overeind. Met grote passen liep hij naar Akira en hij keek naar beneden om de Umbreon in haar ogen te kunnen kijken. “Akira, zouden we even onder vier ogen kunnen spreken?” vroeg hij zacht, zodat niet iedereen het zou horen. Hij wenkte met zijn kop naar het bos en gaf haar een veelbetekenende blik. Hopelijk begreep ze dat hij geen foute bedoelingen had.

OOC: Zeg maar dat hij met je meeloopt, als je überhaupt wil praten xD
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Akira

Akira

Over je pokemon
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptyma jul 19, 2010 7:46 pm

‘Oké, aangenaam,’ zei Tonu en hij boog zijn kop. Hierna begon hij bij een boom te trainen. Akira haalde even diep adem, zwaaide met haar staart, en snoof luid. Ze rolde een keer met haar ogen. Plots besloot ze dat ze zin had in iets leuks. Ze hief haar wenkbrauwen op terwijl ze een slachtoffer uit zocht. Haar ogen bleven hangen bij Spark en Tonu. Hmmn.. Spark verdiende een straf, vond ze. Geen zware straf of zo, maar gewoon iets kleins en misschien vernederends. Altijd leuk. Maar Tonu.. Ze mocht die Leafeon wel, ook al had ze geen idee waarom. Ze wilde weleens kijken wat hij kon. Ze keek even toe hoe hij trainde en hoe hij vervolgens op een omgevallen boom ging liggen. “Showtime,” mompelde ze zo zacht dat niemand het zou kunnen horen. Ze richtte haar kop naar de lucht. Een duistere bal ontstond bij haar mond en ze vuurde hem af naar Tonu. “Wees altijd voorbereid op een aanval, Tonu!” riep ze uit. “Jullie ook. Je kan nooit al je zintuigen uitschakelen. Als je je ogen sluit, werken je andere zintuigen beter. In de duisternis is dit voor sommige Pokémon zeker handig. Of in bos waar teveel bomen staan. Dan kan je alles horen. Best kewl, eigenlijk,” grijnsde Akira droogjes. ‘Akira, zouden we even onder vier ogen kunnen spreken?’ klonk Rowan’s stem toen plots. Akira keek hem even verwilderd aan, maar herstelde zich toen weer. “Hmnpf,” snoof ze. Ze had eigenlijk meer zin in een oefengevechtje met Tonu, om te kijken wat hij zou kunnen. Maar, oké. “Eh.. Oké, natuurlijk,” zei ze zacht terug. “Shiny, verzin een deel 2 van de training als je die nog niet had,” zei ze, voordat ze het bos in liep. Na een tijdje lopen stopte ze en draaide ze zich om, Rowan aankijkend met een vragende blik. “Nou, wat is er?”

~Kortheid, maarja..~
Rowan

Rowan

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptyma jul 19, 2010 8:03 pm

Akira snoof, maar stem toen in. Rowan knikte kort en volgde de Umbreon een stuk het bos in. Hij keek even over zijn schouder, maar was er wel van overtuigd dat niemand hun zou volgen. Anders zou hij diegene persoonlijk roosteren. Zijn blik viel even op Houndoom en snel richtte hij zijn aandacht op de Umbreon voor zich. Hij kon nu even geen afleiding gebruiken. “Nou, wat is er?” vroeg Akira nadat ze was gestopt. Rowan haalde even diep adem en stak toen van wal. “Akira, het spijt me zeer van mijn tirade. Ik geloof dat je sommige dingen verkeerd hebt opgevat, maar het kwam er misschien ook wat hard uit.” Rowan keek zijn leider even aan. “Ik heb jou als leider te accepteren en ik denk zelfs dat Shiny, hoewel hij dezelfde rang heeft, meer respect verdient door zijn ervaring.” Hij stopte even en probeerde zich te bedenken wat hij verder nog had willen zeggen. “Over het feit dat ik me nog niet in de Guerragrot heb laten zien.. Ik houdt niet van gezelschap.” Grijnsde hij. “Ik prefereer de eenzaamheid, maar ik snap dat het gewenst is om in de grot te verschijnen. Dus ik zal me wat vaker in de groepsruimte tonen.” Besloot hij. Zijn gele ogen flitsten even opzij, maar richtten zich toen weer op Akira.

OOC: Ook kort xD
Tonu

Tonu

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptyma jul 19, 2010 8:07 pm

(Ik heb pas kortheid Razz)
Tonu sloot zijn ogen net toen hij bijna sliep totdat hij een geruis hoorde van iets. Hij opende zijn ogen en zag een Schaduw bal. Wat Akira daarna zei hoordde hij niet doordat hij vlug iets moest bedenken om de Schaduw Bal te stoppen. Hij besloot een Energy Bal af te vuren met een Mes blad daar achter waardoor de energy samen mengde met die van zijn Mes blad. Waardoor zijn Mesblad gloeiend groen kleurdde en de Schaduw Bal in bedwang hield waarna er een explosie ontstond. Hij zag even niets door de rook van de Explosie dus sprong hij behendig op zijn boomstam en ging hij op zijn staart leunen. Zijn hele lichaam behalve zijn staart lag vrij en klaar voor een aanval. Tussen de rook zag hij een open plek waar Akira weg liep met een Luxray. "...Okey"zei hij wat onverschillig terwijl hij zijn staart wat boog en zichzelf langzaam liet zakken tot de boomstam. Hij hief even zijn staart op en ging weer liggen. Zijn oren stonden deze keer wel alert maar zijn ogen waren enkel dicht. Hij begon te denken over het hier en nu terwijl zijn staart wat bewoog door het enkele zuchtje wind dat er was.
Akira

Akira

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptyma jul 19, 2010 8:15 pm

‘Akira, het spijt me zeer van mijn tirade. Ik geloof dat je sommige dingen verkeerd hebt opgevat, maar het kwam er misschien ook wat hard uit. Ik heb jou als leider te accepteren,’ door de laatste zin schraapte Akira haar keel en snoof ze, ‘en ik denk zelfs dat Shiny, hoewel hij dezelfde rang heeft, meer respect verdient door zijn ervaring. Over het feit dat ik me nog niet in de Guerragrot heb laten zien.. Ik houd niet van gezelschap,’ zei hij. ‘Ik prefereer de eenzaamheid, maar ik snap dat het gewenst is om in de grot te verschijnen. Dus, ik zal me wat vaker in de groepsruimte tonen,’ zei hij toen. Akira haalde diep adem. “Je zei dat je mij als leider moet accepteren, waaruit sommigen zouden opmaken dat ik een slechte leider ben. Maar, als je dat zou vinden zou je waarschijnlijk niet bij deze groep zitten,” zei ze kalm. “Verder.. Zonder Shiny zou ik nu geen leider zijn,” zei ze toen. Haar oren zakten een beetje naar beneden en haar staart bleef stil hangen. “Ik zelf hield ook niet van groepen, weetje,” zei ze, “ik werd getraind door een andere Umbreon. Mijn meester. Toen hij meegenomen werd, ben ik hierheen gegaan. Ik mocht al snel bij de groep.” Een grijns ontstond op haar gezicht toen ze terugdacht. “Ik en Shiny werden partners, en.. Ik behaalde zeer snel een hoge rang. Helaas maakte hij een grote fout en moest ik hem zijn rang afpakken, en heb ik Houndoom de rang van onderleider gegeven. Elke keer als ik hem zie, voel ik de schuld. Door hem ben ik nu de leider van deze groep. En.. Door mij is hij dat niet meer,” zei ze toen. Ze wist niet waarom ze dit aan Rowan vertelde, maar ze had behoefte om even haar hart te luchten. “Maar, ik kan Houndoom haar rang niet afpakken, en ik denk dat drie leiders teveel zijn voor in een groep,” zei ze toen. Ze richtte haar blik op de grond. “Het spijt me dat ik je met mijn problemen lastig val, het.. Ging vanzelf.” Ze fronste even en bleef naar de grond kijken, niet wetend wat te doen.

~Jah.. Geen idee waarom, eigenlijk. Maar, ik denk dat Akira het nodig had, ofzo. ô.o~
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Partner: The two of us together

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptyma jul 19, 2010 8:37 pm

Shiny keek de Raichu aan. Wachtend op zijn antwoord. Zijn antwoord wat uiteindelijk. 'Ik..' Begon hij. 'Ik weet dat eigenlijk ook niet...' Shiny wou er op reageren maar besloot om het hierbij te laten. Hij was uiteindelijk toch op komen dagen. Dus zou hij van een vlieg een olifant moeten maken. 'Zo, Shiny, was je nog meer van plan dan dit parcours, of was dit het?' Had Akira hem rustig gevraagd. Ja, hij was meer van plan. Maar het gewenste aantal mensen was er nog niet. 'Want misschien als er nog iets komt, kunnen Spark en Tonu het parcours even overslaan, zodat ze het misschien later kunnen doen, zodat we verder kunnen.' Shiny knikte. Hierna leek alles heel snel te gaan. En Shiny kon dan ook niet alles volgen. Wat hij wel volgde was dat Tonu ging trainen en dat Akira en Rowan alleen gingen praten. Dan zou hij de koppelingen maken voor het gevecht. De nieuwelingen mochten met elkaar vechten. Dus Spark tegen Tonu zou wel leuk zijn. Shiny keek weer rond, Rowan tegen Taresh. Nee, Taresh mocht deze training op de bang gaan zitten. Hij was wel sterk genoeg en had dit niet echt nodig. Misschien Rowan tegen Houndoom dan? Ja, dat leek hem wel grappig. En de personen die dan overbleven waren hoogste rang Akira en de laagste rang Blame. Moest hij de 2 wel samen in een gevecht zette? Er zou een grote kans zijn dat Akira zou winnen. Maar wat kon hij anders doen? Ja, die 2 zouden maar met elkaar moeten vechten. Shiny zuchtte. ''Het tweede deel worden gevechten,'' sprak Shiny zo luid dat iedereen hem zou kunnen horen. Hij wachte even tot hij iedereen zijn aandacht had. ''Als een guerra lid tegen een Guerra lid vecht is het ongeveer hetzelfde als een Guerra lid tegen een goedzak,'' sprak Shiny. De goed zakjes waren sterker dan de pokemon die je meestal tegen kwam. Maar de kracht van Guerra stond op dezelfde hoogte. Dus dit was het beste om de oorlog voor te bereiden. ''De gevechten zijn 1 tegen 1.'' Hij keek weer naar de groep pokemon. ''Rowan tegen Houndoom, Akira tegen Blame en Tonu tegen Spark,'' sprak hij daarna. ''Het gevecht eindigt als ik het zeg, een lid heeft verloren of een lid het opgeeft.''

Even een mededeling: Van elk tweetal moet één persoon het nieuwe topic maken voor het gevecht.
Zo blijft dit topic overzichtelijk. Drie gevechten door elkaar is namelijk nogal onoverzichtelijk.
Verder zullen Houndoom en Blame héél even geduld moeten hebben, omdat Rowan en Akira nog heel even in gesprek zijn. ^^
Rowan

Rowan

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptydi jul 20, 2010 3:24 pm

Akira haalde diep adem en Rowan grijnsde even. Dat leek ze vaak te doen wanneer ze moest spreken als leider, alsof ze een extra hap adem nodig was voordat ze zich in het diepe stortte. “Je zei dat je mij als leider moet accepteren, waaruit sommigen zouden opmaken dat ik een slechte leider ben. Maar, als je dat zou vinden zou je waarschijnlijk niet bij deze groep zitten,” Rowan trok een wenkbrauw op. Was het er weer verkeerd uitgekomen? Maar ze sprak zichzelf meteen tegen, dus hij ging er niet op in. “Verder.. Zonder Shiny zou ik nu geen leider zijn,” vervolgde. Hij bestudeerde de neergeslagen houding van de Umbreon. Had ze haar rang verkregen door Shiny te verjagen, te verslaan? In elk geval was ze met iets niet erg blij. Akira vertelde hem hoe ze bij de Guerra was gekomen, dat Shiny haar partner was geweest. “Ik behaalde zeer snel een hoge rang.” Gaf ze toe, aarzelend. “Helaas maakte hij een grote fout en moest ik hem zijn rang afpakken, en heb ik Houndoom de rang van onderleider gegeven. Elke keer als ik hem zie, voel ik de schuld. Door hem ben ik nu de leider van deze groep. En.. Door mij is hij dat niet meer,” Rowan knikte even. Nu begreep hij het. Hij begreep haar schuldgevoel, hij begreep Sparks reactie, hoewel hij nog altijd niet wist wat de fout was geweest, en hij begreep waarom ze Shiny zo vertrouwde. “Maar, ik kan Houndoom haar rang niet afpakken, en ik denk dat drie leiders teveel zijn voor in een groep,” Opnieuw knikte Rowan, nu omdat hij het met haar eens was. Persoonlijk vond hij twee leider en drie onder leiders al veel. “Het spijt me dat ik je met mijn problemen lastig val, het.. Ging vanzelf.” De Luxray grijnsde. “Geef niet, Akira. Ik wil je graag beter leren kennen. Hoe beter ik je ken, hoe meer begrip ik kan tonen voor je beslissingen, hoe meer respect ik voor je kan krijgen en hoe beter ik mijn taak als Ayuda, Bčta, kan vervullen.” Rowan spitste zijn oren e toen hij hoorde dat Shiny om de aandacht vroeg. ''Rowan tegen Houndoom, Akira tegen Blame en Tonu tegen Spark,'' somde de Umbreon op en Rowan fronste. ''Het gevecht eindigt als ik het zeg, een lid heeft verloren of een lid het opgeeft.'' Klonk er en hij schudde even zijn kop. “Laten we maar terug gaan.” Zei hij tegen Akira. “Blijkbaar mag je Blame in elkaar schoppen.” Grijnsde hij.

Rowan zette het op een drafje en was al gauw terug bij de groep. Zijn gele ogen vestigden zich op Houndoom die er nog steeds aardig verfomfaaid uit zag. “Shiny, ik denk niet dat Houndoom in de juiste conditie is om nu oefengevechten te doen.” Zei hij gebiedend tegen de Shiny Umbreon. “Ik kan ook wel tegen Taresh vechten.” Stelde hij voor. Hij vermeed Houndooms blik, omdat hij niet wist of ze hem dankbaar zou zijn of dat ze boos op hem zou worden. Zelf was hij goed hersteld van zijn.. ongeluk op Peacefull Plains. Nadat de storm was gaan liggen had hij zich naar Thunder Lake gesleept en was hij, tegen al zijn instincten in, in het water gaan liggen. De elektrische lading had zijn volt hersteld, maar zijn vacht was een stuk minder statisch. Waarschijnlijk zou dat wel terug komen als hij volledig hersteld was.
Akira

Akira

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptydi jul 20, 2010 3:43 pm

‘Geeft niet, Akira. Ik wil je graag beter leren kennen. Hoe beter ik je ken, hoe meer begrip ik kan tonen voor je beslissingen, hoe meer respect ik voor je kan krijgen en hoe beter ik mijn taak als Ayuda, Bčta, kan vervullen,’ zei Rowan. Akira knikte. ‘Rowan tegen Houndoom, Akira tegen Blame en Tonu tegen Spark,’ klonk Shiny’s stem toen. ‘Laten we maar terug gaan. Blijkbaar mag je Blame in elkaar schoppen,’ zei Rowan toen. Akira knikte. “Yeay me,” zei ze droogjes. Rowan draafde terug naar de groep en Akira stapte er geluidloos achteraan. ‘Shiny, ik denk niet dat Houndoom in de juiste conditie is om nu oefengevechten te doen,’ zei Rowan tegen Shiny. ‘Ik kan ook wel tegen Taresh vechten,’ zei hij toen. “Nee,” zei Akira. “Rowan, jij mag Blame in elk-..” Ze fronste. “Jij mag tegen Blame,” verbeterde ze zichzelf snel. Ze grijnsde licht. “Ik moet even met iemand praten,” zei ze droogjes, waarna ze Shiny aankeek. “Rowan, Blame, zouden jullie even ergens anders jullie gevecht willen gaan beginnen, net als Tonu en Spark? Danke Schön,” zei Akira rustig. Hierna richtte ze haar rode ogen op Shiny. “Kom je mee, Shiny?” vroeg ze kalm, waarna ze zich omdraaide en naar dezelfde plek toe liep als waar ze net met Rowan had staan praten.

~Eh, Rowan of Blame moet een nieuw topic aanmaken voor het gevecht. Shiny, Akira, Taresh en Houndoom blijven in dit topic.~
~Vreselijke kortheid, btw.~
Rowan

Rowan

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptydi jul 20, 2010 4:01 pm

“Nee,” klonk er, maar het werd niet gezegd door de Umbreon die hij verwachtte. Met een ruk draaide Rowan zich om en zag Akira staan. “Rowan, jij mag Blame in elk-..” Ze stopte en fronste. Wat had ze willen zeggen? “Jij mag tegen Blame,” zei Akira resoluut en nu was het Rowan’s beurt om te fronsen. “Ik moet even met iemand praten,” zei ze, waarna haar blik veelbetekenend naar Shiny ging. Nee, he. Had hun gesprek zoveel losgemaakt? “Rowan, Blame, zouden jullie even ergens anders jullie gevecht willen gaan beginnen, net als Tonu en Spark? Danke Schön,” Rowan gromde wat, maar hij kon een direct bevel niet negeren. Zeker niet na alle onduidelijkheden van zonet. “Kom je mee, Shiny?” klonk er en hij keek zijn leidster na. Opnieuw gromde hij binnensmonds. Hij was zich er maar al te bewust van dat nu beide leiders en twee Ayuda’s hier bleven en dat hij werd weggestuurd als een klein kind. Was het opzet? Of hadden Houndoom en Taresh er verder niks mee te maken? “Best.” Mompelde hij chagrijnig. “Blame, ga je mee?” Het klonk meer als een bevel dan een vraag, mede door de chagrijnige toon van zijn stem. Met zware passen stampte hij weg, het bos in.

OOC: Awww, toen was Rowan boos xD
Shiny

Shiny

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptydi jul 20, 2010 4:02 pm

'Shiny, ik denk niet dat Houndoom in de juiste conditie is om nu oefen gevechten te doen,' had Rowan tegen hem gezegd. Shiny had geknikt en weer naar Houndoom gekeken. Rowan had een punt. 'Ik kan ook wel tegen Taresh vechten,' had Rowan gezegd. Nee, Taresh ook niet. 'Nee,' zei Akira. 'Rowan, jij mag Blame in elk-..' Ze fronste. 'Jij mag tegen Blame.' Shiny grijnsde. Oké. Dat was dan geregeld. Maar wie zou dan tegen Akira moeten vechten. Akira tegen Shiny? Nee, hij moest op de andere gevechten leten om ze op tijd te kunnen stopen. 'Rowan, Blame, zouden jullie even ergens anders jullie gevecht willen gaan beginnen, net als Tonu en Spark? Danke Schön,' zei Akira rustig. Hierna keek ze naar Shiny. 'Kom je mee, Shiny?' Shiny had geknikte en achter Akira aangelopen. Waar zou ze het over willen hebben. Over een gevecht? Nee, dat betwijfelde Shiny. Maar waar dan wel over. ''Waar wil je het over hebben?'' zei hij uiteindelijk. Hij keek Akira aan. Ze hadden lang niet meer onder 4 ogen met elkaar gesproken. Dus het zou wel belangrijk moeten zijn.

- Kortheid -
Akira

Akira

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptydi jul 20, 2010 4:12 pm

‘Waar wil je het over hebben?’ vroeg Shiny toen hij eenmaal bij haar stond. Akira ging op haar kont zitten en keek Shiny fronsend aan. “Ten eerste wil ik je duidelijk maken dat het me spijt van alles wat er gebeurd is,” zei ze. Ze keek even naar de grond, voor ze zich realiseerde dat Shiny misschien niet begreep waar het over ging. “Zonder jou had ik deze status, leider van de groep, nooit bereikt. Maar, door mij ben jij geen leider meer,” zei ze. Ze keek hem niet recht meer aan, ze bleef naar de grond kijken. Ze had dezelfde houding aangenomen als net, toen tijdens het gesprek met Rowan: oren naar beneden, even als haar staart. “Tegenwoordig doe je het weer hartstikke goed in de Guerra. Ik denk dat iedereen je vergeven heeft,” zei ze toen. “Maar, nu is Houndoom al leidster..” mompelde ze toen. “En zij doet het ook goed, ik zal haar niet ontleideren, zo harteloos ben ik niet.” Ze richtte haar blik even op hem, maar keek daarna weer naar de grond. Ze haalde een keer diep adem. Ze wist niet waarom, maar ze had hem nooit lang recht aan kunnen kijken. Meestal wendde ze haar blik na een aantal seconden af, ook al was ze redelijk dominant geworden en wachtte ze bij de meesten tot zij hun blik onderdanig afwendden, want.. Degene met de lagere rang zou zijn blik af moeten wenden, en.. Niemand had een hogere rang dan zij. Ze snoof hard en keek weer omhoog, waardoor ze hem even recht aankeek.

~Kortheid. =3~
Shiny

Shiny

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptydi jul 20, 2010 5:00 pm

'Ten eerste wil ik je duidelijk maken dat het me spijt van alles wat er gebeurd is,' zei ze. Shiny keek haar even rustig aan. Waar had ze het nu over? 'Zonder jou had ik deze status, leider van de groep, nooit bereikt. Maar, door mij ben jij geen leider meer,' legde Akira uit. 'Tegenwoordig doe je het weer hartstikke goed in de Guerra. Ik denk dat iedereen je vergeven heeft,' zei ze toen. Shiny grijnsde blij. Dus hij deed het goed in Guerra? Hij vond zich zelf wat inactief. Maar als hun het niet vonden. Kon Shiny daar alleen maar blij om zijn. Shiny richtte zijn aandacht weer op Akira die door ging met praten. 'Maar, nu is Houndoom al leidster..' mompelde ze toen. 'En zij doet het ook goed, ik zal haar niet ontleideren, zo harteloos ben ik niet.' Wacht. Waarom wou ze Houndoom dan willen ontleideren als ze het actief deed. Bedoelde ze daarmee dat ze Shiny wel als (onder)leider zou willen hebben? Hij vond wel leuk dat Akira er spijt van had. Maar verder hadden ze er niet echt heel veel aan. ''Het is leuk om te horen dat ik het goed doe in Guerra,'' sprak Shiny rustig. Even wende Shiny zijn blik van Akira af. HIj keek nu naar de lucht. Maar al snel keek hij weer naar Akira. '' Het is ook leuk om te horen dat je spijt hebt,'' gaf Shiny toe. Hij verwachte dat Akira boos zou worden dat hij dat had gezegd. Maarja, maar het was beter om te zeggen wat hij er van vond..
Blame

Blame

Man Aantal berichten : 46
Registration date : 21-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Partner: My soul is dark.

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptydi jul 20, 2010 5:13 pm

'Het tweede deel worden gevechten,' riep Shiny. 'Als een Guerra lid tegen een Guerra lid vecht is het ongeveer hetzelfde als een Guerra lid tegen een goedzak. 'De gevechten zijn één tegen één tegen 1.' Shiny's ogen keken alle Pokémon aan. Daarna riep hij. 'Rowan tegen Houndoom, Akira tegen Blame en Tonu tegen Spark,' sprak hij daarna. 'Het gevecht eindigt als ik het zeg, een lid heeft verloren of een lid het opgeeft.' Blame's blik wou meteen naar Akira flitsen, maar blijkbaar was ze er niet. En hol gevoel verspreidde zich over zijn lichaam. Tonu en Spark verlieten als eerste de plek. Daarna verscheen Akira met Rowan. 'Rowan, jij mag Blame in elk-..' Akira stopte even.'Jij mag tegen Blame,' Blame keek nu naar Rowan. Die zag er alles behalve blij uit. 'Best.' Mompelde hij chagrijnig. 'Blame, ga je mee?' Het klonk eerder als een bevel dan een vraag. "Ja.. Ik kom al.." zei Blame met nodige tegenzin. Vechten tegen de Pokémon in het bos viel mee.. Maar tegen een Beta van de Guerra..? Hij volgde de sporen van Rowan. Hij wierp nog één blik op de Pokémon die achter hem stonden, en daarna duwde hij de struiken opzij om verder in het bos te gaan.
Akira

Akira

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptydi jul 20, 2010 5:16 pm

‘Het is leuk om te horen dat ik het goed doe in Guerra,’ zei Shiny kalm. Hij wendde zijn blik even af naar de lucht, maar keek haar al snel weer aan. ‘Het is ook leuk om te horen dat je spijt hebt,’ zei hij toen. Akira keek hem verbaasd aan. “Eikel,” mompelde ze zacht. “Weet je.. Soms zou ik serieus willen dat ik je echt kon haten. Maar, helaas. Dat kan ik niet,” zei ze toen. Ze hield haar rug recht en haar kin omhoog, waardoor haar dominantie groter leek dan het in werkelijkheid was. Ze rolde een keer met haar ogen en keek hem recht in zijn ogen aan. “En, ja. Jij vindt het vast en zeker helemaal geweldig om te horen hoe het me spijt,” mompelde ze toen. “En, voor het geval je het wil weten, het was niet gelogen,” bromde ze. Ze dacht even na over haar eerdere woorden. Soms zou ik serieus willen dat ik je echt kon haten, had ze een paar tellen geleden gezegd. Het was wel waar. Het zou alles veel makkelijker maken. Ze zou hem de groep uit kunnen knikkeren zonder zich schuldig te voelen. Ze snoof even hard en ging liggen, waarna ze haar kop op haar voorpoten legde en haar ogen sloot. Zo hoefde ze hem ook niet aan te kijken. Ze besloot dat ze niks normaals meer zou gaan zeggen voordat hij eens iets zou zeggen wat haar niet beledigde, want daar had ze weinig zin in. Ze grijnsde licht, benieuwd hoe lang het zou duren voordat dat zou gebeuren. Ze onderdrukte een grinnik en likte haar bek af, maar bleef met gesloten ogen liggen op haar plek.
Shiny

Shiny

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptydi jul 20, 2010 5:30 pm

'Eikel,' mompelde Akira zacht. 'Weet je.. Soms zou ik serieus willen dat ik je echt kon haten. Maar, helaas. Dat kan ik niet.' Shiny had haar alleen raar aan gekeken. ' En, ja. Jij vindt het vast en zeker helemaal geweldig om te horen hoe het me spijt,' mompelde ze toen. 'En, voor het geval je het wil weten, het was niet gelogen.' Shiny grijnsde. ''Eigenlijk bedoelde ik het niet precies zo,'' sprak Shiny rustig. ''Ik bedoelde dat het leuker is om te horen dat je spijt hebt dan dat je er dagelijks om zou lachen,'' sprak Shiny. ''Niet dat ik denk dat je dat doet,'' sprak Shiny daarna. Hoe had hij zich hier nou in gewerkt? Misschien moest hij het anders aan pakken.. ''Eh..om eerlijk te zijn,'' mompelde Shiny even. ''Het spijt mij ook. Dat van dat ik weg ging en lang niet terug kwam,'' sprak Shiny na een tijdje.'' Shiny had vast wel wat eerder terug kunnen komen. Dus het was zijn verdiende loon dat hij was ontleiderd. En toen boeide het hem niet zo veel. Hij wist dat hij een hoge rang kon krijgen als hij actief was. En als hij een discussie aan ging om zijn rang zouden ze hem alleen meer haten. Hij zuchtte even. ''En ik..'' Shiny dacht na over zijn zin. Als hij zei dat hij het goed vond dat zei de leiding had overgenomen klonk het raar. Dat zou dan klinken alsof je tegen een klein kind sprak. Wat Akira niet was. ''Je verdiend je rang als hoofdleider, en ik vind dat je het ook goed doet,'' besloot Shiny het maar te zeggen. ''En om eerlijk te zijn..'' Weer wist Shiny niet of hij het moest zeggen. Dit keer niet omdat het een domme zin was. Maar omdat hij zielig zou klinken. Had had het de hele tijd niet willen zeggen, omdat hij dacht dat Akira hem nog haatte. Maar dit was wel een goed moment om te zeggen. Toch? Shiny wende zijn gezicht naar de grond. Hoe moest hij het vertellen..
Akira

Akira

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptydi jul 20, 2010 7:18 pm

‘Eigenlijk bedoelde ik het niet precies zo. Ik bedoelde dat het leuker is om te horen dat je spijt hebt dan dat je er dagelijks om zou lachen. Niet dat ik denk dat je dat doet,’ zei Shiny. ‘Eh.. Om eerlijk te zijn.. Het spijt mij ook. Dat van dat ik weg ging en lang niet terug kwam,’ zei hij toen. Akira‘s wenkbrauwen gingen omhoog en ze opende haar ogen, haar blik omhoog gericht. ‘En ik.. Je verdient je rang als hoofdleider, en ik vind dat je het ook goed doet,’ zei hij toen. Oké, dat was goed genoeg. Ze ging weer zitten. ‘En om eerlijk te zijn..’ zei hij, maar hij maakte zijn zin niet af. Hij wendde zijn blik af. “Toch zal ik mijn eerdere woorden niet terugnemen,” begon Akira rustig, haar stem emotieloos. “Ik zou echt heel graag willen dat ik je kon haten,” gaf ze toe. Ze merkte dat hij hoogstwaarschijnlijk hieruit op zou vatten dat ze hem niet mocht, of zo. “Ik bedoel.. Het probleem is dat ik je niet kan haten, ondanks dat ik een tijdje heb gedaan alsof,” zei ze toen. Ze haalde een keer diep adem. Toen herinnerde ze zich dat Shiny zijn laatste zin niet af had gemaakt. “En, wat wilde je me nog meer vertellen, Shiny?” vroeg ze rustig. Ze hief haar wenkbrauwen op en keek hem vol verbazing aan. Ze was benieuwd naar wat hij nog meer zou zeggen. Net had hij, tegen al haar verwachtingen in, weer eens laten zien dat hij niet bitter was, zoals ze soms had gedacht.

~Kortheid, mag niet posten.~
Shiny

Shiny

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptydi jul 20, 2010 7:41 pm

'Toch zal ik mijn eerdere woorden niet terugnemen,' begon Akira rustig, haar stem emotieloos. 'Ik zou echt heel graag willen dat ik je kon haten,'gaf ze toe. 'Ik bedoel.. Het probleem is dat ik je niet kan haten, ondanks dat ik een tijdje heb gedaan alsof,' zei ze toen. Dus ze kon hem niet haten, en mocht Shiny gewoon de hele tijd. 'En, wat wilde je me nog meer vertellen, Shiny?' Shiny keek Akira weer aan. De vorige keer was dat ook zo gegaan. Precies toen hij het wou vertellen. Sloeg hij dicht. Hij had de lef niet meer gehad om het te vertellen. En uiteindelijk had Akira gegokt en bleek het goed te zijn. Maar die tijd, had Shiny al een voorgevoel gehad. Maar deze keer niet. ''Ik vind je nog steeds leuk..'' Hij bleef naar de grond kijken. Geen lef meer om in Akira de gezicht te kijken. Tenminste. Totdat Akira een antwoord zou geven. Als ze hem zou afwijzen, dan zou hij in schaamte moeten leven. En raar genoeg vermoede Shiny dat ze hem ook zou afwijzen.

- Kortheid.. -
Akira

Akira

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptydi jul 20, 2010 8:04 pm

Ze zag hoe hij zijn blik weer op haar richtte, en bleef hem aankijken. ‘Ik vind je nog steeds leuk..’ sprak hij. Akira’s ogen werden groot en haar bek viel open. “Pardon?” vroeg ze verdwaasd. Ze merkte dat hij zijn blik weer op de grond gericht had. Dat maakte het makkelijk voor haar om hem aan te blijven kijken, zo hoefde ze haar blik niet af te wenden. Ze knipperde even met haar ogen. “Oké, ik was op veel voorbereid, maar op dit niet,” mompelde ze fronsend. Ze opende haar bek om iets te zeggen, maar sloot hem al snel weer. Ze wílde iets zeggen. Maar het was misschien handig om eerst na te denken voor ze er iets doms uitgooide. “Shiny,” begon ze, nadenkend. “Je maakt het me echt heel, heel moeilijk,” zei ze toen. Ze hief haar wenkbrauwen op, waarna ze toch haar blik naar de grond afwendde, omdat ze het vreemd vond om de hele tijd naar de bovenkant van zijn kop te kijken. Ze beet even op haar lip. “Ik..” begon ze, “was een tijdje boos op je, omdat je deed wat je deed. Maar, daar had ik je al lang voor vergeven,” besloot ze toen te zeggen. Ze bleef naar de grond kijken, ook al was daar niks interessants te zien. Hij begreep vast wel wat ze bedoelde. Voor haar was er nooit iets veranderd. Ze was boos geweest. Maar, dat gebeurde iedereen weleens.
Shiny

Shiny

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptydi jul 20, 2010 8:22 pm

'Oké, ik was op veel voorbereid, maar op dit niet,' had de Umbreon gemompeld. 'Shiny,' begon de Umbreon, genaamd Akira, nadenkend. 'Je maakt het me echt heel, heel moeilijk.' Betekende dat zij hem niet leuk vond? Shiny wist het. Hij moest haar niet vragen. Nu nog niet. Tenminste, hij had eigenlijk niks gevraagd. Hij had alleen gezegd dat hij haar leuk vond. Maar de reactie die ze tot nu had gegeven leek op een nee. 'Ik..' begon ze weer na een tijdje. Shiny keek haar weer aan. 'Was een tijdje boos op je, omdat je deed wat je deed. Maar, daar had ik je al lang voor vergeven,' besloot ze daarna te zegen. Shiny wist al dat hij vergeven was. Maar hij vond haar antwoord nu niet meer duidelijk. Ze vond het dat Shiny het haar moeilijk maakte. Dus dat zou zeggen van niet. Maar dat ze nu zei dat hij vergeven was zou zeggen van wel. ''Sorry, maar ik vind je antwoord niet duidelijk,'' sprak Shiny rustig. Hij bleef naar de grond kijken maar verder deed hij nu niks. Opeens sprong hij weer overeind. Hij wou niet dat iemand het had gehoord. Hij keek even heen en weer maar keek toen weer opgelucht naar de grond toen hij zag dat niemand naar hun keek en dus ook niemand naar hun luisterde. ''Dus,'' sprak Shiny na een tijdje. ''Vind je me ook nog leuk, of niet meer?'' mompelde Shiny. Het was raar, aan iemand vragen of ze hem nog leuk vond. Maar het was beter om het te vragen dan weg te lopen terwijl hij het goeie antwoord niet eens wist.
Akira

Akira

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Emptydi jul 20, 2010 8:57 pm

‘Sorry, maar ik vind je antwoord niet duidelijk,’ sprak Shiny uiteindelijk. Hij keek haar niet aan, deed niks. Tot.. Hij opeens overeind sprong en snel heen en weer keek. Uiteindelijk leek iets hem gerust te stellen en hij keek weer naar de grond. Het duurde even voordat Akira zich realiseerde dat het was omdat er niemand was. Maar, niemand zou haar bespieden. Althans.. De Guerra-leden niet. Want, dan zou ze hen niet echt waarderen, en dat kon betekenen dat ze geen kans maakten op promotie. ‘Dus,’ zei hij na een tijdje, ‘vind je me ook nog leuk, of niet meer?’ Akira onderdrukte een grinnik, maar aan haar gezicht was te zien dat ze elk moment de slappe lach kon krijgen. “Sorry,” mompelde ze na een tijdje. “Ik realiseerde me dat we nu net lijken op twee tienerkinderen die nodig in therapie moeten,” grinnikte ze droog. “Oké, weer serieus,” mompelde ze toen. “Ik bedoelde dat je het me steeds moeilijker maakt om je te kunnen haten,” zei ze droog. “Maar, dat was toch al onmogelijk, so who cares,” zei ze toen droog. Ze probeerde even niet te denken aan tieners die in (relatie)therapie moesten. “Natuurlijk wel, Shine,” besloot ze toen te zeggen, voor ze één wenkbrauw ophief en om zich heen keek. Daarna grinnikte ze zacht, omdat ze toch weer aan die (relatie)therapie dacht.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 2 Empty

Guerra Training!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Guerra groeps training
» De Guerra Grot
» Perso Guerra
» Join de Guerra
» Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-