Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Guerra Training!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Guerra Training! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 4 Emptyvr aug 06, 2010 10:24 pm

Half geďnteresseerd had Houndoom geluisterd naar wat Akira te zeggen had. De helft van wat ze zei, had ze natuurlijk al even eerder gehoord. “Wat betekent dat jullie dezelfde rang hebben. Wen er maar aan,” zei ze. Houndoom liet een zachte grinnik horen. Waarom zou het haar zoveel uitmaken dat hij de zelfde rang had als haar? Ze had eerder geen behoefde gevoeld om hem te commanderen, dus waarom zou ze het zonde vinden dat ze dat nu niet meer kon? Ze had toch al nauwelijks de behoefte gevoeld om de andere leden te commanderen. Zelfs als Akira haar op het moment had gedegradeerd, vond ze dat ze niet al teveel te klagen had. “Jij mag het laten merken,” zei Akira, maar Shiny had het waarschijnlijk al niet meer gehoord. Houndoom liet een korte grinnik horen. “Volgens mij had je dat laatste als een bevel moeten laten horen,” zei ze, aannemend dat Akira het tegen Shiny had gehad, en niet tegen haar. “Tenzij je liever mij dood wilt dan Shiny, neem ik aan dat dit het was?” zei Houndoom met een zachte glimlach. Ze draaide zich weg van Akira, maar gaf haar een korte kans om alsnog iets te zeggen.

- Flutheid >,< -
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Tonu

Tonu

Man Aantal berichten : 102
Registration date : 14-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Springs
Partner: I like not only to be loved, but also to be told I am loved,

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 4 Emptyza aug 07, 2010 10:23 am

'Luister, het is mijn taak om jullie te trainen. En of je het nou leuk vind of niet, zul je trainen tot je bloed zweet. Deze trainingen zullen gaan om leven en dood, dus al luister je niet, ben je dood. Doe je het verkeerde omdat je te druk bezig was om naar mijn instructies te luisteren heb je kans om dood te gaan. Ben je te zwak, dan ga je dood.. Begrepen?'Sprak Shiny tegen hem na het gesprek met Houndoom en Akira."Nu ben ik de klos" dacht Tonu waarna hij opstond. Wat Shiny zei was de waarheid dus moest hij dat accepteren als laagste rang. "Waarmee gaan we beginnen?"vroeg hij kalm, niet wetend of hij iets mocht vragen. Zijn oren gingen schuin naar beneden en zijn staart ging neer.
(Ik weet effe niks te typen x3)
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 4 Emptyza aug 07, 2010 3:20 pm

'Waarmee gaan we beginnen?' had de Leafeon gevraagd. Shiny zuchte en keek Tonu aan. ''We zullen rustig beginnen, eerst wil ik weten hoeveel en welke aanvallen je bezit,'' zei Shiny wat droogjes. Tonu moest lekker moe zijn voordat de training begon, dan kon hij hem nog meer pesten. ''Doe de aanvallen maar gelijk voor, dan weet ik hoeveel kracht de aanvallen bezitten.'' Shiny was even stil en keek naar Tonu. ''En daarna begint de echte training, ik dump je in de magma terain en daar mag je door verschillende ondergrondse gangen lopen.'' Shiny grijnsde, al nam ze de verkeerde gang zou ze in het lava kunnen vallen. Hij zou een paar Pokémon kunnen regelen die ervoor zorgde dat als hij de goeie gang nam, hij aangevallen werd. Zodat hij per goeie gang moest vechten. Elke gang zou hij meer moe worden en dan zou in de laatste gang de sterkste Pokémon staan. Hij zou de gangen de hele tijd opnieuw moeten lopen, totdat hij er normaal uit kon komen zonder uitgeschakeld te worden. Zo zou hij vast en zeker sterker worden dan eerst, helemaal omdat de meeste van de vuur Pokémon op een hoge level zou zitten. En hij in het nadeel is bij vuur Pokémon.

- Kortheid -
Tonu

Tonu

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 4 Emptyza aug 07, 2010 4:21 pm

'We zullen rustig beginnen, eerst wil ik weten hoeveel en welke aanvallen je bezit,'sprak Shiny'Doe de aanvallen maar gelijk voor, dan weet ik hoeveel kracht de aanvallen bezitten.'. Tonu kniktte en laaddde ven een Leaf Blade op. 'En daarna begint de echte training, ik dump je in de magma terain en daar mag je door verschillende ondergrondse gangen lopen.'sprak Shiny verder. Met een kleine zucht deed Tonu een Leaf Blade en richtte die simpelweg naar de lucht. Vervolgens deed hij een Energy Bal ook in de lucht. Kort erna deed hij een Sand Attack en rustte een paar seconden erna. Nu het zand nog in de lucht was besloot hij Dig te doen en kwam hij uit bij de achterkant van Shiny. Hij deed een Magical Leaf aanval met wat Mes Blad erbij weer in de lucht. Vervolgens deed hij Sunny Day en Synthese. Als einde deed hij nog een Schaduw Bal. Na deze aanvallen ging hij wat verder van Shiny afstaan en besloot hij zijn net ontdekte technieken te laten zien. Zijn voorhoofdblad gloeide op en hij hield zijn kop bij de grond zodat het blad de grond zou raken. Hij deed een Quick Attack en rende vlug een paar rondjes. Een ogenblik erna stond er een tornado die hij stoptte door bij de oorsprong van het, een Energy Bal te richtten. De tornado verdween en hij was moe geworden. Nadat hij 3 seconde had gerust deed hij een Mes Blad op de bast van de boom zodat er een stukje hout op de grond zou komen. Hij greep het hout met zijn bek en wierp die in de lucht. Vanuit de grond deed hij een zwakke Mes Blad aanval waardoor er vuur ontstond en hij die naar de grond wierp. Maar gelukkig was het niet zo'n grote brandje. Hij doofde het door zachtjes zijn voorhoofd blad op en neer te bewegen net voor het verbrande stukje hout. "Dit zijn mijn meest gebruikte technieken"zei hij en hijgde lichtjes. Gras Pokemons hadden een groot uithoudingsvermogen maar hij was toch vermoeid geraakt.
Shiny

Shiny

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 4 Emptyza aug 07, 2010 5:15 pm

Met een kleine zucht deed Tonu een Leaf Blade en richtte die simpelweg naar de lucht. Vervolgens deed hij een Energy Bal, Sand Attack en een Dig. Hij kwam al snel van onder de grond vandaan en deed een Magical Leaf aanval met wat Mes Blad erbij. Daarna deed hij Sunny Day en Synthesis en op het einde nog een Shadow Ball. ''Hmm.. Dus Leaf Blade, Energy Ball, Sand Attack, dig, Magic Leaf, Sunny Day en Synthesis..'' mompelde Shiny even droog Hij richte geen aandacht op de combo's. Het duurde te veel tijd om zo'n combo te doen in een gevecht. Je zou kunnen geraakt worden voordat je klaar bent met het voorbereiden van een Combo en dat was niet handig. Wat hij nodig had was een heel sterke aanval. Een aanval waarmee ze de tegenstander kon afmaken. Net zoals hij, hij gebruikte meestal Dark Puls, Shadow Ball en nog een paar aanvallen om de tegenstander te zwakken. En dan had hij zijn Giga Impact en Hyper Beam beide om de tegenstander af te maken. ''Wat jij nodig hebt is een sterkere aanval,'' mompelde Shiny droogjes. ''En aangezien jij Sunny Day kent is het slim om de aanval Solar Beam te maken. Dan hoef je niet meer te laden omdat het heel zonnig is,'' sprak Shiny daarna. ''En als je wilt kun je ook nog Hyper Beam leren maar dat gaat te lang duren,'' zei Shiny daarna droogjes. ''Ga de aanval Solar Beam leren, ik roep je als het ondergrondse parcours klaar is,'' mompelde Shiny wat droogjes.
Tonu

Tonu

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 4 Emptyza aug 07, 2010 6:26 pm

(Tonu is een hij Wink )
'Hmm.. Dus Leaf Blade, Energy Ball, Sand Attack, dig, Magic Leaf, Sunny Day en Synthesis..'sprak Shiny.'Wat jij nodig hebt is een sterkere aanval,'ging hij verder. Tonu was zo vaak bezig om een goede combo te maken dat hij niet dacht aan een sterkere aanval. 'En aangezien jij Sunny Day kent is het slim om de aanval Solar Beam te maken. Dan hoef je niet meer te laden omdat het heel zonnig is,' sprak Shiny daarna.'En als je wilt kun je ook nog Hyper Beam leren maar dat gaat te lang duren,'. Tonu kniktte als teken dat hij het begreep en wou bijna weer vertrekken totdat Shiny nog zei dat hij hem zal roepen als de ondergrondse gangen gereed waren. Hij kniktte weer en liep toen weer weg. Hij moest de aanval 'Zonnestraal'leren maar dat kon evenbtjes duren maar hij was meestal een snelle denker. Hij ging weer bij dezelfde boom liggen net als waar hij al die tijd lag. Dit was zijn ligplaats en denkplaats. Hij ving een zonnestraal op en liet het op zijn voorhoofdsblad vallen.
Shiny

Shiny

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 4 Emptyza aug 07, 2010 10:09 pm

- Srry =x -

Tonu knikte dat hij het begreep. Mooi, dan kon Shiny nu gelijk beginnen met de trainingsplaats goed te maken. HIj zou dezelfde plek ook gebruiken voor Blame. Hij was namelijk ook in het nadeel bij vuur type aanvallen zodat het ook voor hem moeilijk zou worden. Voor andere Pokémon zoals Spark zou hij een andere type kiezen zoals een grond type. Maar daar dacht hij wel later over na. ''Deze training is nu officieel afgelopen, iedereen die wilt mag dus weg gaan. Je mag nu weg gaan maar ik zal alle lagere rang leden later roepen voor een training, dit doe ik 1 voor 1,'' sprak Shiny luid. Zo wisten ze dat hij weg zou gaan en wisten ze dat hun nu toestemming hadden om weg te gaan. Shiny keek even rond waarna hij zich omdraaide. Een witte straal kwam achter de Shiny Umbreon en hij begon te rennen. Richting de Magma Terain, wat grappig was aangezien hij voordat hij de training had georganiseerd hij daar ook was.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Guerra Training!   Guerra Training! - Pagina 4 Empty

Guerra Training!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Soortgelijke onderwerpen

-
» Guerra groeps training
» De Guerra Grot
» Perso Guerra
» Join de Guerra
» Chiave, Guerra & 'Another Nightmare' (Verhaallijn)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-