Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 the begin of a little poochyena

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



the begin of a little poochyena Empty
BerichtOnderwerp: the begin of a little poochyena   the begin of a little poochyena Emptyza aug 28, 2010 4:44 pm

De kleine poochyena sherp zat aan een lekker besje te knabbellen het was niet het lekkerste dat hij kon vinden, maar het was genoeg. "Zo dat was niet echt heel lekker, maar ja, ik vind nog wel wat anders, hoop ik" zei sherp inadement. "Zo wat zal ik een gaan doen" sherp dacht aan verschillende dingen, zoals eten zoeken en eten zoeken, "Ah, ik kan aan anders denken dan eten zoeken, wat irritand" sherp ging rustig opzoek naar een lekker hapje maar hij vond helemaal niets en ging maar iets anders doen, maar hij wist niets helaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara

Yara

Vrouw Aantal berichten : 7
Registration date : 02-08-10

Over je pokemon
Leeftijd: 14 Jaar
Status: Gezond
Partner: -

the begin of a little poochyena Empty
BerichtOnderwerp: Re: the begin of a little poochyena   the begin of a little poochyena Emptyza aug 28, 2010 5:38 pm

(Ik wil helemaal niet voor moderator spelen;), maar als je een bericht post moet die langer zijn dan 4 regels. Je post lengte is wel de goede norm maar het is beter om een langere post te maken zeker als het de eerste bericht van een nieuwe topic is. )
Shadow: Fout, je moet minimaal 3 regels hebben, dus is 4 prima. =')

De lucht was fris en ook het gebied onder Yara. Haar vleugelslagen waren regelmatig maar toch ook zachtjes. Maar ze vond het voelen alsof de lucht haar bestuurde en naar de PokeRPG bracht. Toen ze een nieuwe geur rook en een nieuw gebied zag slaakte ze een harde kreet. Enkel als teken dat ze er was, want ze wist dat je Pokémons nooit moest laten schrikken. Anders konden ze je nog veel pijn doen. En als snel zou er een onnodige gevecht komen, dus daarom deed ze het. Toen ze haar snavel dicht deed hoorde ze wat. Nieuwsgierig zocht ze alert waar het vreemde geluid van vandaan kwam. Ze kneep haar ogen tot spleetjes en zag toen een zwart,grijze schim die aan een bes zat te sabbelen. Een glimlach verscheen op haar gezicht waarna ze aan haar landing begon. Ze strekte haar vleugels met haar borst omhoog en met haar poten gestrekt naar de grond toe.
Toen ze éénmaal de grond had bereikt luisterde ze wat de Pokémon zei. Al vlug zag ze dat het geluid en de schim van een Poochyena kwam. 'Ah, ik kan aan anders denken dan eten zoeken, wat irritant' sprak de Poochyena. "Misschien lol maken"sprak Yara vriendelijk tegen de jonge Pokémon. Terwijl ze haar vleugels kromde, wat ze altijd deed als ze op de grond kwam. Ze glimlachte nogmaals en richtte een zwakke Waterpistool op de Pokémon. Dat deed ze nou éénmaal bij een ontmoeting met een andere Pokémon. "Ik ben Yara, en jij bent..?"besloot ze te vragen en stak haar linkervleugel uit naar de Poochyena. Ze wist zelf niet waar ze was maar ze wist ook niet of de Poochyena het wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



the begin of a little poochyena Empty
BerichtOnderwerp: Re: the begin of a little poochyena   the begin of a little poochyena Emptyzo aug 29, 2010 5:17 pm

"Ik ben Sherp, een vraagje waar was die waterpisool voor nodig" zei Sherp. Sherp stak zijn rechter poot uit naar Yara. "sorry maar als ik nou eenmaal aan eten denk dan moet ik eten, en ik heb zo'n honger, ik heb als ik honger heb niet zo'n zin in plezier. "trouwens is vliegen leuk" vroeg Sherp nieuwsgierig. Sherp ging rustig door met zoeken en vroeg zich af of Yara wou helpen, nou ja, dan moet ik het maar vragen, Sherp vroeg aan Yara "wil je helpen om wat eten te zoeken, ik zou het heel aardig vinden, nou ja, je zegt het maar, ik hoor het wel" Sherp kon op dit moment helemaal niks vinden en hij vroeg Yara, want die kan mischien hoog in de boom kijken. Sherp liep een paar rondjes heel zenuwachtig, en intussen ging zijn maag helemaal tekeer, niet normaal zeg, Sherp ging wachten op het antwoord van Yara.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara

Yara

Vrouw Aantal berichten : 7
Registration date : 02-08-10

Over je pokemon
Leeftijd: 14 Jaar
Status: Gezond
Partner: -

the begin of a little poochyena Empty
BerichtOnderwerp: Re: the begin of a little poochyena   the begin of a little poochyena Emptyzo aug 29, 2010 6:02 pm

'Ik ben Sherp, een vraagje waar was die waterpisool voor nodig' sprak Sherp. Yara vond dat wel een rare maar originele naam. Maar over haar waterpistool was het eenvoudig uit te leggen. "Ik doe dat altijd als ik nieuwe Pokémons ontmoet"sprak ze glimlachend. Opeens stak Sherp zijn rechtervoorpoot naar Yara. Ze raakte zijn poot zacht met haar linkervleugel. 'sorry maar als ik nou eenmaal aan eten denk dan moet ik eten, en ik heb zo'n honger, ik heb als ik honger heb niet zo'n zin in plezier.Trouwens is vliegen leuk?'vroeg Sherp nieuwsgierig aan haar. "Vliegen is wel leuk , want dan zie je alles heel anders dan hier op de grond"besloot Yara te antwoorden. Ze spreidde haar vleugels terwijl ze dat zei en trok haar vleugels weer terug toen ze stopte met praten. 'Wil je helpen om wat eten te zoeken, ik zou het heel aardig vinden, nou ja, je zegt het maar, ik hoor het wel' vroeg Sherp. Ze glimlachtte op de manier dat hij het zei. "Tuurlijk"was haar enthousiaste antwoord waarna ze een korte aanloop nam en toen opsteeg met gespreide vleugels. Toen ze in de lucht was vloog ze naar een boom dat achter hem zat. Ze zag helaas geen bessen daarin, enkel groene bladeren. Ze vloog verder van de plek vandaan en kwam uit bij een open veld. Ze schrok en slikte van angst. Open velden waren gevaarlijk voor alle soorten Pokémons , omdat dit de plek was waar gevaarlijke Pokémons leefden.

Opeens hoorde ze een grom van beneden waarna er een Flamethrower volgde die een deel van haar vleugel raakte. Ze slaakte een kreet en stortte neer in het hoge gras. Trillend bleef ze liggen en opende traag haar ogen. Een grote Houndoom zat voor haar neus te grijnzen die haar vervolgens een harde klap op haar kop gaf en een Shaduw Ball recht voor haar kop deed. "Waaa..!!!"sprak Yara nog uit waarna ze haar Mist gebruikte. Ze kwam vlug overeind en baande haar een weg door het hoge gras. De Houndoom zag haar niet door de Mist die Yara had gemaakt. De Houndoom deed een Iron Tail op de grond en kwam zo in de lucht terecht waar hij de Wingull vond. Vlug richtte hij een Heat Wave op Yara. Ze voelde hitte achter haar en draaide via haar instict haar lichaam. Vlug richtte ze een Water Pulse die op botste tegen de Heat Wave. De Heat Wave verdampte maar een deel van de Water Pulse niet en raakte daardoor de Houndoom die vervolgens hard op de grond viel. Vlug stapte ze door totdat ze weer bij het bos was. Ze was te geshockeert om nog eten te zoeken. De punten van haar vleugels deden ook erg zeer waardoor ze besloot nogmaals een Water Pulse naar de lucht te doen. "Kom Sherp"riep ze er keihard daarna. Ze hoopte enkel dat hij het had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



the begin of a little poochyena Empty
BerichtOnderwerp: Re: the begin of a little poochyena   the begin of a little poochyena Emptyzo aug 29, 2010 7:42 pm

Sherp maakte zich druk, waar zou Yara toch blijven. Sherp hoorde een kreet in de verte zelfs wel meerdere, Sherp dacht in zichzelf wat zou er gebeurt zijn volgens mij was het Yara. Sherp rende heel hard op de kreet af en binnen een minuut stond hij naast een gewonde houndoom en daar zag Sherp Yara, Sherp vroeg inadement "wat is er gebeurt, heb jij dat met die houndoom gedaan" Sherp stond verstelt. Intussen stond de houndoom op en niemand zag het waarna een flamethrower op de poot van Sherp werd gelost, de houndoom was echt woedend. Intussen schreeuwde Sherp kijhard "Au" en Sherp viel flauw. Sherp was een paar minuten bewusteloos, Sherp was nog heel jong dus voor zijn gevoel was het een vreselijk, na een tijdje kwam Sherp weer bij en was gebleseert aan zijn poot, hij kon amper opstaan. Na een tijdje ging het wel weer, gelukkig gaat het goed, hij is niet gebroken hoe zou het gaan met de rest, met Yara, hij keek maar het was allemaal een beetje hij zag niks goed hij moest maar wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara

Yara

Vrouw Aantal berichten : 7
Registration date : 02-08-10

Over je pokemon
Leeftijd: 14 Jaar
Status: Gezond
Partner: -

the begin of a little poochyena Empty
BerichtOnderwerp: Re: the begin of a little poochyena   the begin of a little poochyena Emptyzo aug 29, 2010 8:03 pm

(Je moet nog een avatar hebben Wink en gedachtes typ je cursief dus met : [i*][/*i]haal de sterretjes weg en zet tussen de code dingetjes gewoon de gedachte van de Pokémon)
Yara zag een schim aankomen. Ze schrok en hoopte dat het Sherp was. Alsof iemand haar gedachtes wist kwam Sherp net aangelopen. 'wat is er gebeurt, heb jij dat met die houndoom gedaan?'vroeg Sherp verbaast. "Ik zocht voedsel maar een Houndoom viel me aan. Ja ik heb hem dat aangedaan"sprak ze droevig. Ze had een schuld gevoel wat ze de Houndoom had aangedaan. 'Au'sprak Sherp. Yara schrok wakker en zag dat de Houndoom alweer woedend was opgestaan en met een vuur aanval de poot van Sherp had verbrand. Al vlug zag ze dat hij flauw viel. "Onee!"sprak ze wanhopig. Een traan viel op de buik van de nog jonge Poochyena. Maar de Houndoom richtte alweer een Schaduw Bal en een Bite aanval op hun af. Waardoor de Bite een paarse kleur kreeg.

Woede borrelde in Yara's lichaam en haar verdriet verdween. Niemand mocht haar of 1 van haar vrienden en kennissen aan doen. Ze vergat de brandwonden van haar die op haar vleugels zaten. Ze vloog op en richtte een Water Pulse als verdediging aanval op de combi van de Houndoom. Maar de Water Pulse stopte enkel de paars kleurige kleur maar niet de Bite. De Bite raakte de nek van de Wingull die nog niet op een grote hoogte vloog. De Houndoom drukte zijn kop naar beneden waardoor Yara keihard op de grond terecht kwam. Ze kreeg nog net lucht. De Houndoom maakte een luid grommend geluid voort uit zijn keel en laadde een Flamethrower op. Vlug deed Yara een Shock Wave aanval waardoor de Houndoom Paralyzed kon worden. De Pokémon was verrast door die aanval en deinsde terug. Waarna hij kreunend stil stond. Hij was Paralyzed. Yara slaakte een zucht van opluchting en wist dat ze iets was vergeten. Vlug draaide ze haar om en zag ze Sherp aanstalten doen om op te staan. Ze ging bij de kant van zijn poot staan en legde haar linkervleugel over zijn rug heen. Ze wou hem evenwichtig laten bewaren. Ze konden hier niet blijven met die Houndoom. "We moeten eerst naar een veilig plek"sprak ze kreunend. Ze nam een paar stappen en stopte. Het moest op een ander manier...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



the begin of a little poochyena Empty
BerichtOnderwerp: Re: the begin of a little poochyena   the begin of a little poochyena Emptyma aug 30, 2010 6:17 pm

Sherp kreeg op eens weer zicht en zag dat de houndoom Paralyzed was, ondertussen had Yara haar linker vleugel op Sherp en gehad en kreunde "we moeten naar een andere plek". Sherp probeerde rustig op te staan, en het lukte nog net, lopen ging nog net. "Ik kan niet zo goed lopen dat doet namelijk nog veel pijn, ik weet niet of ik op dit moment nog verder kan" zei Sherp zacht. het lukte Sherp niet om verder te lopen en plofte op de grond, nou ja, hij had het geprobeerd. Sherp dacht in zich zelf *wat zou er met me gebeuren, ik kan namelijk helemaal niets*. Het was hopeloos, Sherp kon helemaal niets, *trouwens zou Yara me op haar rug kunnen nemen als ze vliegt, ik vraag het* dacht Sherp, Sherp begon te spreken en vroeg aan Yara "kan je me mischien dragen als je vliegt" Sherp was even helemaal de weg kwijt hij had hoofd pijn gekregen van toen hij op de grond plofte, nou ja, hij moest maar weer wachten op het antwoord van Yara, hij hoopte zo dat Yara dat kon, haar vleugels hoeven alleen maar sterk te zijn, dat zal wel als je zo'n grote houndoom aan kan met wat aanvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara

Yara

Vrouw Aantal berichten : 7
Registration date : 02-08-10

Over je pokemon
Leeftijd: 14 Jaar
Status: Gezond
Partner: -

the begin of a little poochyena Empty
BerichtOnderwerp: Re: the begin of a little poochyena   the begin of a little poochyena Emptyma aug 30, 2010 8:09 pm

'Ik kan niet zo goed lopen dat doet namelijk nog veel pijn, ik weet niet of ik op dit moment nog verder kans' sprak Sherp. Yara zag al dat hij probeerde op te staan dat haar wat hoop gaf maat tevergeefs viel hij in elkaar. Haar glimlach verdween en een teleurstelling ging door haar heen. Ze klemden haar snavel hard op elkaar doordat ze geen genezende aanval kon. 'Kan je me misschien dragen als je vliegt?'vroeg Sherp. " Ja, zo kan het"dacht ze . Eindelijk was haar probleem opgelost. "Dat doen we"sprak Yara vrolijk. Maar zou een Poochyena wel op haar rug passen. Het was wel nog een zeer jonge Poochyena dus die was wat kleiner en lichter. Ze greep Sherp voorzichtig aan zijn nekvel en trok hem voorzichtig over haar heen. Ze liet hem los toen hij op haar rug zat. "Hou je vast.. euh"sprak ze twijfelend.

Dezelfde Houndoom stond weer voor hun en gromde nog harder dan eerst. Hij kwam vlug op haar af en deed een Iron Tail. De Iron Tail raakte de snavel van Yara maar ze duwde de aanval terug met haar Peck. Beide aanvallen stopten en Yara nam een korte aanloop. Maar de Houndoom deed een Schaduw Ball op de plek waar ze heen ging. Ze viel bijna achterover en bleef net overeind door haar staartveren op de grond te duwen. Ze zette haar af met haar staartveren die niet zo sterk waren waardoor ze niet zo zeer vlug naar voren kwam. Maar de kracht was genoeg om op te stijgen. Ze vloog vlug naar een redelijk hoge hoogte waar een Houndoom niet bij kon. Ze vloog wanhopig een bepaalde richting op waar het hopelijk veiliger was. Ze zag een grote eikenboom verschijnen en met een glimlach landde ze erop. De brandwonden voelden nog steeds aan alsof er naalden doorheen werden gehaald dus zou ze nu enkel rusten. Ze boog wat door haar knieën en hoopte dat Sherp nog op haar rug zat. Ze moest nog steeds voedsel zoeken voor hem maar of hij nu nog trek zou hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




the begin of a little poochyena Empty
BerichtOnderwerp: Re: the begin of a little poochyena   the begin of a little poochyena Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

the begin of a little poochyena

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het begin..
» het begin
» A new begin.
» Een nieuw begin
» Let the spring begin!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-