| Tunys' Huisje, onderaan de waterval. | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dark Ghost
Aantal berichten : 745 Leeftijd : 29 Registration date : 14-08-08
Over je pokemon Leeftijd: volwassen Status: Gezond Partner: ......
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:58 pm | |
| "omdat de Torn World een andere dimensie is dus moeten we de dimensiepoort vinden die ernaar toe leid, maar de is maar 1 keer per milenium open...." |
|
| |
Tunys Gestorven
Aantal berichten : 736 Registration date : 01-02-09
Over je pokemon Leeftijd: I Don't Know.. Status: Gestorven Partner: Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:59 pm | |
| '' OMG, DEZE WATERVAL IS HOOG! YIIEEEEH.'' Zegt ze, nog vallend. |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 5:36 pm | |
| "leuk voor jou"zei Pichy en hij sprong naar daar;hij ging zitten... |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 5:39 pm | |
| ( Ik ben nog aan het vallen! )
Als ze plonst, vliegt het water alle kanten op. ''MIJN HUISSS!'' Gilt ze. En als het water bijna het huisje verpletterd stuurt ze het met Psychic terug. ''Ohoh, HEEEEELP!'' ze rent heel hard weg XD. Als ze klaar is ziet ze hem. ''Hoi'' zegt ze droog, en probeert met psychic alle spettertjes van zich af te halen =P. |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 5:40 pm | |
| "leuk"zei Pichy droog en hij begon te mediteren...;(oh nee... xD)"AHHHHHHHHHUUUUUUUUUUMMMMMM" |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 5:41 pm | |
| Deze kijkt Pichy stom aan, heel lang. Dan gaat ze mee doen. ''AHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMM!'' xD. |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 5:48 pm | |
| "OOOOOOOOOOOOH....AHHUUUUUUUUUUMMMM!!!!"zei Pichy zoemend.Hij kneep zijn ogen stijf dicht |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:07 pm | |
| Tunys deed hetzelfde. Waarom doen we dit ookweer? ''AHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMM!'' |
|
| |
Heuvink
Aantal berichten : 54 Registration date : 05-02-09
Over je pokemon Leeftijd: 14 Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:21 pm | |
| Heuvink komt aangelopen en schudt tunys en pichy is even lekker wakker. Hij staart ze aan met een lach op zijn gezicht |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:22 pm | |
| ''Ik ben aan het mediteren!'' zegt ze dan. Het is even stil.. totdat.. ''AHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMM!'' |
|
| |
Heuvink
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:27 pm | |
| Heuvink slaakt een diepe zucht en gaat ook zitten en begint ECHT te mediteren. Hij probeert het vol te houden, maar wordt gestoord door de geluiden die Tunys maakt. Hij maakt een kleine Aura sphere die meer kietelt dan pijn doet en vuurt die af op Tunys |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:29 pm | |
| ''AHUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHHAHHAHHHAHAHM. Dat kietelde!'' Zegt ze dan, en gaat verder met mediteren. ''Je bent een oudje!'' Zegt ze plotseling. |
|
| |
Heuvink
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:30 pm | |
| "Hmm Oudje"zegt hij lachend. "jij bent wel een schattig kleine espeon hoor". en hij vuurt nog een kietelende Aura Sphere af om haar te stoppen met de Ahummmm |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:31 pm | |
| ''AHAHAHAHHAHAHAM. Niet kietelen, ik moet mediteren.'' zegt ze. ''Maar je bent wel 14, en ik 1.. dus dat is wel..'' ze rekent het uit.. ''83x zo oud!'' zegt ze dan. |
|
| |
Heuvink
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:32 pm | |
| "14 x" zegt Heuvink dan en begint te lachen. Hij pakt een blaadje en gaat muziek spelen op het blaadje. |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:34 pm | |
| ''Oude opa muziek'' Zegt ze, en zet Avril Lavigne op. ''HE WAS A BOY, SHE WAS A GIRL...'' Begint ze mee te zingen, wat op de een of andere manier nog mooi klinkt ook XD. |
|
| |
Heuvink
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:36 pm | |
| Heuvink kijkt verbaasd op,, "waar komt die muziek vandaan? en trouwens ik ben geen opa, ik ben nog niet eens volwassen: |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:37 pm | |
| ''Jawel, want als ik 1 ben, en jij 14.. Ben je oud.'' zegt ze dan slim. ''En ik zing mee met de radio, die hier onder het water zit.'' |
|
| |
Heuvink
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:39 pm | |
| "Haha je moet nog veel leren meisje, aangezien ik ouder ben kan ik je wel dingen leren zoals: RESPECT" zegt Heuvink lachend en hij gaat weer verder met op zijn blaadje muziek te spelen. |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:41 pm | |
| ''Ik leren? Nee, leren is saai.'' Dan schreeuwt ze: ''PokéMasters laat je horen!'' dan hoor je van alle kanten: ''HOPPAAAAAA!'' |
|
| |
Heuvink
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:42 pm | |
| Heuvink pakt Tunys op en zet haar boven in de boom. Hij gaat zitten en kijkt toe hoe Tunys eruit gaaat komen |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:44 pm | |
| Ze gooit een schaduwbal de lucht in, die naar beneden valt, met psychic bestuurt ze hem, springt erop, en laat zich naar beneden zakken. ''HOPPAAAA!'' |
|
| |
Heuvink
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:46 pm | |
| Zozo zeer slim voor zo'n jonge meid " zegt hij. Hij is verbluft en klapt in zijn handen. "Als je dat onder controle kan houden wordt je zeer sterk" "M...ach laat maar |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:48 pm | |
| ''M.. WAT?'' Vraagt ze nieuwsgierig, ze stopt hem in een schaduwbal. ''ZEGGEN!'' |
|
| |
Heuvink
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:50 pm | |
| "Haha doe maar rustig wild figuurtje, zo krijg je later nooit je zin"zegt Heuvink. "Ik wou zeggen: maar je moet veel trainen" |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. | |
| |
|
| |
| Tunys' Huisje, onderaan de waterval. | |
|