| Tunys' Huisje, onderaan de waterval. | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Tunys Gestorven
Aantal berichten : 736 Registration date : 01-02-09
Over je pokemon Leeftijd: I Don't Know.. Status: Gestorven Partner: Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:51 pm | |
| ''Ik train veel!'' Zegt ze dan. ''Moet ik laten zien?'' vraagt ze, voor ze naar binnen loopt, en terug komt met 2 glaasjes Pokecola. |
|
| |
Heuvink
Aantal berichten : 54 Registration date : 05-02-09
Over je pokemon Leeftijd: 14 Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:56 pm | |
| "hmm heerlijk, ok laat eens zien dan" zegt hij genietend van de pokecola |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 9:58 pm | |
| Ze gaat staan, voor het meertje. Ze doet 30 Mega schaduwballen, met erg veel kracht erin. Deze stuurt ze met psychic allemaal het water in, alles vliegt met keiharde kracht omhoog, dat slaat ze naar beneden met psychic. Als daar een Pokémon had gestaan, was ie uitgeschakeld =P. |
|
| |
Heuvink
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 10:02 pm | |
| zozo interessant "zeer goed zoiets kan ik ook." hij doet 20 auraspheres in het water en al het water wat om hoog komt schiet hij weg met Force palm. op het einde haalt hij het water in met extremespeed en laad hij alles in een aurasphere en schiet het op de grond. Hier is het nu een kale vlaktewaar eerst bomen stonden. Hij paakt een zaadje en doet het in de grond. De bomen groeien meteen terug door de auro van lucario. |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 10:03 pm | |
| ''Maar, dit niet.'' Ze tilt het water op, en maakt er een Lucario mee, met psychic XD. ''Beetje mislukt'' Maar hij ziet er PRECIES zo uit. :p |
|
| |
Heuvink
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 10:05 pm | |
| interessant" zegt heuvink. "Alleen dat misvormde deel klopt niet" zegt hij lachend. "Wat dacht je ervan om bij mij te komen trainen?"vraagt hij dan. |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 10:07 pm | |
| ''Ligt eraan.'' Zegt ze. ''Zijn ze daar allemaal zo oud?'' vraagt ze dan. xD Waarom is hij zo verandert since hij geëvo't is? |
|
| |
Heuvink
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 10:12 pm | |
| "ik weet wat je denkt"zegt hij plots. "vind je het erg dat ik een ander karakter heb, dat is vaak zo na een evolutie." zegt hij wijs. "de speelse/grappigere ik is er nog" "en nee ze zijn daar niet oud, ik ben daar alleen" |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 10:12 pm | |
| ''Ik ben nog steeds zo als ik was als Eevee!'' zegt ze dan. ''Is het niet saai in je uppie, trouwens?'' Vraagt ze daarna. |
|
| |
Heuvink
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 10:14 pm | |
| "Nee het is rustig, heel fijn rustig" zegt hij. "En jij hebt iets bijzonders, ik heb nooit iemand ontmoet met een aura zo groot en goed. Je komt soms lomp over, maar je bedoelt het goed. Dat voel ik" Zegt hij. "Dus ga je mee?" |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 10:16 pm | |
| ''Noem je me lomp?'' Vraagt ze dan. Ze rent mee, maar rent de verkeerde kant op xP. ''Kom je mee?'' Vraagt ze dom. ''Oja! deur op slot doen!'' ze rent terug naar huis, en doet de deur op slot. |
|
| |
Heuvink
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 10:18 pm | |
| "ja soms ben je lomp, maar je bedoelt het goed. Trouwens mijn huis is deze kant op" zegt hij met, met Tunys aan zijn zij loopt hij naar zijn huis/train plaats. |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 10:18 pm | |
| ''heb je wel een huis?'' vraagt ze dan =P ''Anders gaan we bouwen!'' |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. do feb 12, 2009 7:48 pm | |
| Tunys kwam terug, ze wilde ff niemand zien. Ze gooide van woede een grote schaduwbal richting het water. Ze keek naar haar huisje, en ging onder de boom ernaast liggen. ''Hmm..'' Zei ze, maar het klonkt niet nadenkend.. en ook niet genietend. |
|
| |
Dark Ghost
Aantal berichten : 745 Leeftijd : 29 Registration date : 14-08-08
Over je pokemon Leeftijd: volwassen Status: Gezond Partner: ......
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. do feb 12, 2009 8:16 pm | |
| DG kwam strompelend aan zweven |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. do feb 12, 2009 8:30 pm | |
| Ze keek hem aan, niet zeker of ze hem wel moest vertrouwen.. Maar ze zou het proberen. |
|
| |
Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. do feb 12, 2009 8:33 pm | |
| "ik...ben...er" zei DG hijgend en je kon al zweet druppeltjes op zijn hoofd zien
toen viel hij neer, duidelijk echt hij moest bijna dood zijn! |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. do feb 12, 2009 8:35 pm | |
| Ze had geen flauw idee wat ze moest doen, en ze wist dat een zak ijs niet echt zou helpen bij een geest pokémon.. En ze liep naar hem toe. ''Ehm.. Wat zou ik moeten doen?'' vroeg ze zachtjes. |
|
| |
Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. do feb 12, 2009 8:37 pm | |
| "gebruik....de...kr...acht...die...ik.....je...ge....lee..r..d..h...e..b...." zei DG fluisterend |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. do feb 12, 2009 8:39 pm | |
| ''Heb ik wat geleerd dan?'' ze keek dom naar boven, maar ze herinnerde zich niks. ''Nee, volgens mij niet.'' |
|
| |
Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. do feb 12, 2009 8:41 pm | |
| "ge...br...uik......j..e...psy...ch..i...s..che...k..r..ach...t...en" fluisterde DG |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. do feb 12, 2009 8:42 pm | |
| Ze snapte het niet helemaal.. Ze had hier nooit iets over geleerd. Ze probeerde maar wat. Ze ging rustig zitten, haalde diep adem, en concentreerde zich. |
|
| |
Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. do feb 12, 2009 8:45 pm | |
| "be...treed.....d...e...g..ees..te..n...w.ere..ld....va...n....m.ij..........." fluisterde DG |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. do feb 12, 2009 8:47 pm | |
| ''WAAAT!?'' Vroeg ze dom, en deed haar ogen dicht.. Ze probeerde wat ze kon... |
|
| |
Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. do feb 12, 2009 8:49 pm | |
| toen werd alles duister en Tunys was in een wereld waar ze allemaal spookachtige figuren zag rondzweven |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. | |
| |
|
| |
| Tunys' Huisje, onderaan de waterval. | |
|