| Tunys' Huisje, onderaan de waterval. | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Heuvink
Aantal berichten : 54 Registration date : 05-02-09
Over je pokemon Leeftijd: 14 Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. do feb 05, 2009 9:47 pm | |
| lucario loopt rustig weg naar een schuilplek onder de bomen (aangezien ik nog geen huis heb) |
|
| |
Tunys Gestorven
Aantal berichten : 736 Registration date : 01-02-09
Over je pokemon Leeftijd: I Don't Know.. Status: Gestorven Partner: Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:10 pm | |
| Ze is vergeten dat lucario daar zit, en jumpt het water in, waardoor alles nat word. (Onder andere Heuvink XXD) ''Tralalala!'' |
|
| |
Dark Ghost
Aantal berichten : 745 Leeftijd : 29 Registration date : 14-08-08
Over je pokemon Leeftijd: volwassen Status: Gezond Partner: ......
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:20 pm | |
| het water ging door DG heen "hoi Tunys" zei DG
"moet je eens kijken wat ik gevonden heb op de top van de waterval!" zei DG toen hij een steen voor zich liet zweven |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:24 pm | |
| ''Hoi CD!'' Zegt ze dom. ''Hoe gaat het ermee?'' ze ziet de steen niet, en rent er tegenaan. ''Die steen is hard'' zegt ze dan dom. |
|
| |
Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:28 pm | |
| "goed en het is DG" zei DG dan laat DG de steen naar Tunys toe zwefen DG zweefde dichterbij Tunys, keek om zich heen en toen fluisterde hij: "dit is een Dark Stone, de Shadowside is hier naar opzoek, omdat men zegt dat je hiermee Giratina kan oproepen..." |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:30 pm | |
| ''Is giratina een Pokémon?'' vraagt ze, voor ze een schaduwbal afvuurt in het water, waardoor het een 'waterbal' word waar ze in gaat zitten xD, en gaat onder water. |
|
| |
Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:33 pm | |
| "ja en een heel krachtige ook nog, hij is legendarisch en hij is het kwaad zelf, vergelijken met Giratina is Shadow Lugia een heel klein, bang puppytje" zei DG heel ernstig |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:35 pm | |
| ''Is Shadow Lugia dan een hond?'' Vraagt ze dom, voor ze weer zwemt. Ze vuurt een psychic af, terwijl ze in de bal zit, waardoor deze een prachtige paarse gloed krijgt. |
|
| |
Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:36 pm | |
| "nee, Shadow Lugia is de leider van de DarkSide en niemand weet wat hij is" zei DG |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:37 pm | |
| ''Oh! Oke, bedankt voor het uitleggen, CD.'' Zegt ze vriendelijk. ''Wil je wat te drinken?'' vraagt ze dan. |
|
| |
Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:39 pm | |
| "ik hou de steen voorlopig bij me" zei DG
"en nee dank je, wij spook pokemons hoeven nooit wat te eten en te drinken" |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12˝ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:39 pm | |
| Achi kwam binnen door de water. Hij keek naar de Dark Stone hij hadt de hele gesprek gehoord."Dat is niet helemaal waar want een groepje pokemon heeft Gritania al eens verslagen !" |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:41 pm | |
| (Gritania XD?) ''ACHIII!'' Gilt ze, en loopt naar hem toe. ''Hoe vind je mn nieuwe huisje? En wil jij wel wat drinken?'' Vraagt ze dan. (Heeft achi haar al geëvo't gezien btw? , nee toch?) |
|
| |
Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:43 pm | |
| "onmogelijk" zei DG
"Giratina is alleen te verslaan als de Torn World vernietigt wordt" |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:44 pm | |
| "Het is al gebeurt ! Houndoom ! Balba ! Darky en Flame deden het eens."Zei Achi aan Dark Ghost en hij keek toen naar de onbekendfe Espeon. "Nee ik wil niks te Drinken je huisje is mooi en ken ik jou ?" |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:45 pm | |
| ''Ik ben Tunys..'' Zegt ze dan, ''Ik ben geëvolueert =D'' vervolgt ze haar zin, en gooit Achi met psychic in het water. XD |
|
| |
Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:46 pm | |
| "maar dan zou de Dark Stone vernietigt moeten zijn!" zei DG |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:46 pm | |
| Achi deedt zijn eigen Psychic en gooidde haar ook in het water.Daarna klom hij uit het water. "Zie ik aan het gedrag ..."Achi keek toen naar Dark Ghost. "Mischien is hij niet vernietigd omdat ze hem hebben laten leven en hem als vriend hebben gehouden ! Maar wat gaan we doen met de Dark Stone ?" |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:49 pm | |
| (Ehm.. Je kan toch geen psychic? Nouja.. xD)
Stom kijkt ze hem aan. Als ze helemaal onder water is volgt er een enorme explosie waardoor alles nat word. Daarna vliegt ze naar boven. ''IK VLIEEEEG! ALWEEEEEEER!''
(De explosie was van een schaduwbal, die tegen de grond aan kwam xD) |
|
| |
Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:49 pm | |
| DG dacht na "misschien weet Dustfire er raad mee" |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:51 pm | |
| (Jah ik kan wel Psychic de enige buizel in heel PokeRPG heb ik door een klap op mijn hoofd geleerd xD)
Achi keek raar naar Tonijn en toen normaal naar Dark Ghost. "Jah zij moet er wel op passen .. Of we vragen of diezelfde pokemon naar Giratina gaan ! Teminste Balba is er niet meer de laatste tijd."Zei Achi |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:52 pm | |
| Ze staart achi aan, nu al 20 minuten. ''Heb je nou een swemband om je nek?'' vraagt ze dan dom. |
|
| |
Dark Ghost
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:54 pm | |
| "hmmm....we kunnen ook naar de Torn World gaan om de Dark Stone terug te brengen naar Giratina maar dat is onmogelijk..." zei DG |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:56 pm | |
| "Waarom is dat onmogelijk !"Zei Achi en hij keek ze raar aan.Toen keek hij naar Tunys. "Dat is mijn speciale wapen !" |
|
| |
Tunys Gestorven
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. vr feb 06, 2009 3:57 pm | |
| ''Kan je anders niet zwemmen dan?'' Vraagt ze dom. ''Ik ga zwemmen'' Zegt ze, en rent weg. een paar min later komt ze van de waterval afvallen. ''YIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!'' |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval. | |
| |
|
| |
| Tunys' Huisje, onderaan de waterval. | |
|