Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Terug naar het begin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Terug naar het begin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug naar het begin   Terug naar het begin - Pagina 3 Emptydo feb 19, 2009 7:55 pm

Shadow keek Crystal aan. "Ik denk niet dat ik nog eens zo kwaad wil zijn..." Shadow kreeg een rilling over haar rug. "Ik werd boos, weet je nog, waardoor ik mezelf niet meer kon houden. Ik wil dat niet nog eens, ik wil meteen vertrouwen." Shadow keek weer naar Articuno, die naar Crystal knikte. "Jullie kennen haar niet, waardoor het gevaarlijk kan zijn. Je bent dapper, Kirlia, maar Moltres lijkt me te sterk voor je." Hij keek strak naar Crystal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Crystal.
Gestorven
Crystal.

Vrouw Aantal berichten : 116
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar.
Status: Gestorven
Partner: -

Terug naar het begin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug naar het begin   Terug naar het begin - Pagina 3 Emptydo feb 19, 2009 7:58 pm

Ze glimlachte, en zuchtte. ''Ik offer desnoods mijn leven op, om iemand te helpen.'' Zei ze droog, zo was ze psvr opgevoed. Toen keek ze heel serieus. ''Articuno, ik ben ff vergeten hoe het heet.. Maar kan jij niet via je gedachten wat sturen naar moltres?'' Ze had gehoord dat ze dat konden, maar wist het niet zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Terug naar het begin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug naar het begin   Terug naar het begin - Pagina 3 Emptydo feb 19, 2009 8:12 pm

Articuno keek even raar. "Wat bedoel je precies?" vroeg hij nadenkend. "Is dat niet een trucje dat Latios en Latias alleen kunnen?" Articuno groef in zijn gedachten om te weten te komen of hij het ook kon.
Shadow keek even naar Crystal. "Misschien moet ik eerst even gewoon... iets anders doen." zei ze vaagjes. "Ik hoor het wel als Moltres met me wil spreken. "
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 29
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Terug naar het begin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug naar het begin   Terug naar het begin - Pagina 3 Emptydo feb 19, 2009 8:16 pm

Danger ging liggen. Hij had de hele tijd niks gezegd, en sloot zijn ogen even. Vlak daarna deed Danger ze weer open, en keek naar Articuno, Crystal en Shadow.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Crystal.
Gestorven
Crystal.

Vrouw Aantal berichten : 116
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 jaar.
Status: Gestorven
Partner: -

Terug naar het begin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug naar het begin   Terug naar het begin - Pagina 3 Emptydo feb 19, 2009 8:21 pm

''Nee, psychic pokémon kunnen het ook, en vaak legends ook.'' Zei ze, en keek in de ogen van Articuno. Toen ze dacht dat Shadow het niet geloofde, sloot ze haar ogen, en stuurde: ''Hoe heet je eigenlijk?'' Ze begon te glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Terug naar het begin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug naar het begin   Terug naar het begin - Pagina 3 Emptydo feb 19, 2009 8:28 pm

"Luister, ik wil even rust." besloot Shadow. "Ik heb nu met Articuno en Zapdos gepraat, Moltres kan wel een wachten." Shadow stond op. "Bedankt voor uw medewerking." zei ze tegen Articuno. "U hoort nog van me." Antwoordde Articuno.
Shadow volgde de gloeiende ijskristallen. Ze keek achterom naar Crystal en Danger. "Het spijt me als jullie dit niet zo wouden." zei ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Terug naar het begin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug naar het begin   Terug naar het begin - Pagina 3 Emptydo feb 19, 2009 8:30 pm

Ze glimlachte naar Shadow. Ze teleporteerde zich weg, naar de burning tower. ''Bedankt, Articuno'' Hoorde je nog, voor ze weg was.

(Ze gaat niet tegen Moltres vechten nu ofzo, ze wilt gewoon kijken of ze hem ziet, + Ben Crystal.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Terug naar het begin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug naar het begin   Terug naar het begin - Pagina 3 Emptydo feb 19, 2009 8:33 pm

Shadow knikte nog even naar Articuno. "Tot ziens." zei ze glimlachend. Shadow bleef nog even naar Danger kijken, en liep daarna weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 29
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Terug naar het begin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug naar het begin   Terug naar het begin - Pagina 3 Emptydo feb 19, 2009 8:36 pm

Danger zuchtte, en keek Shadow na. Hij wierp een blik op Achi en Levy, en liep vervolgens rustig weg zonder een woord te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Terug naar het begin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug naar het begin   Terug naar het begin - Pagina 3 Emptydo feb 19, 2009 9:41 pm

(Shadow, jij moet weinig zeggen, er is ook een pagina zonder mij volgepost -.-')

Levy keek danger na. Hij stak zijn tong uit. Toen opeens kwam hem te binnen dat het carnaval was. "IK MOET NOG EEN PAK KOPEN!" levy holde het topic uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Terug naar het begin - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug naar het begin   Terug naar het begin - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Terug naar het begin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

 Soortgelijke onderwerpen

-
» A new begin.
» Het begin..
» het begin
» Een waakzaam begin.
» een nieuw begin

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-