Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Riolu zijn verhaal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Riolu zijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Riolu zijn verhaal   Riolu zijn verhaal Emptydo aug 06, 2009 3:57 pm

(Deel 1)

hoi ik ben Riolu!
Ik ben een vrolijke Pokemon maar wel erg schichtig dankzij mijn verleden, ook heb ik nooit een naam gekregen. Al vanaf dat ik een ei was ben ik van mijn ouders gescheiden, pokemon stropers hebben mij ontvoerd en ik ben nooit te weten gekomen wat ze met mijn ouders hebben gedaan. Nadat ik uit het ei was gekomen zijn de stropers met een zware training begonnen die absoluut niet vriendelijk was. Ik heb er veel lichamelijke en geestelijke wonden aan overgehouden. De stropers wouden dat ik zo snel mogelijk evolueerde en ze hebben me daarom vele aanvallen en technieken geleerd. Uiteindelijk heb ik aura sphere kunnen leren (wat bijna onmogelijk is voor een Riolu) dit duurde vrij lang voordat ik dat onder de knie had. Meestal na de trainingen was ik uitgeput en gewond maar de stropers maakt nooit aanstalten me te genezen. Mijn baas zei me dat ik niet genoeg mijn best deed en omdat ik niet evolueerde geneesde hij me ook niet. Maar hoe hard ik ook me best deed, het was nooit genoeg. Na 4 maanden vonden ze me blijbaar goed genoeg en brachten ze me naar een grote handelsplek, daar waren nog meer van die stropers die op een verkeerde manier sterke pokemon verkochten. Ik moest op een groot podium staan en laten zien wat ik in me had, vele mensen die me wouden kopen gingen me testen door met me te vechten in een pokemon gevecht. Ze hadden al veel op me geboden maar mijn baas vond het waarschijnlijk niet goed genoeg. Het ene na het andere gevecht ging voorbij en ik raakte steeds zwakker. Na vele gevechten kon ik niet meer en zakte ik door mijn poten. Mijn baas probeerde me met zweepslagen weer omhoog te krijgen maar ik had er de kracht niet meer voor. Uiteindelijk stond de baas klaar me heel hard te slaan, toen er ineens een zwarte schaduw voor hem verscheen en hem wegduwde. De zwarte schaduw had me opgetild en het enige wat ik nog wist voordat ik bewusteloos raakte waren de grote vriendelijke ogen en de zachte handen die me wegbrachten van die vreselijke plek.
Na een tijdje werd ik wakker in het bos hier in PokeRPG, ik ben nooit te weten gekomen wie me heeft gered en me hier heeft gebracht maar ik ben blij dat hij/zij het gedaan heeft. Dankzij Amore de green-eyed Pikachu ben ik weer genezen en heb ik me een beetje over de angst voor andere kunnen zetten. Maar het is niet dat ik gelijk iedereen vertrouw, je moet eerst goed laten zien dat ik je kan vertrouwen wil je vrienden worden. Maar als ik eenmaal je vriend ben zal ik voor je door het vuur gaan, geloof me.

(Deel 2)
Vervolg:
Amore en ik zijn nu partners geworden! We leren veel van elkaar en ze heeft me al veel plekken laten zien..
Maar op een dag was ik verdwaald in het Skull forest, maar mede dankzij een Squirtle genaamd Wooshie ben ik er weer uit gekomen. Wooshie heeft mij iets heel belangrijks verteld. Mijn ouders zijn de koning en koningin van Aureon, een plaats die alleen Riolu en Lucario kunnen gebruiken door het binnenste van hun aura te vinden. Aureon is 4 maanden geleden verraden en de pokemon stropers hebben een manier gevonden om Aureon binnen te dringen. Ze hadden toen een ei gestolen...
Het ei dat van mijn ouders was...
Mijn ei....
Toen ik dit in het begin hoorde was het heel verwarrend voor me, eerst was ik gewoon Riolu en nu blijk ik de prins van Aureon te zijn! Het is mijn taak om erachter te komen waar het ligt en hoe ik het binnenste van mij aura kan bereiken. Mijn hoofd zit nog met zoveel vragen... Maar één ding heb ik besloten, ik blijf hier totdat ik de antwoorden heb op die vragen. Ik zou zowiezo nooit zomaar Amore en de rest van mijn vrienden kunnen verlaten, ik voel me hier eindelijk thuis..

(deel 3)
Vervolg ll:
Ik heb mijn innerlijke aura kunnen ontdekken, maar op een vreselijke manier...
Aleera heeft me geholpen.
Op een dag zat ik te mediteren op een rots en focusde ik me totaal op mijn aura. Nadat ik met Dustfire had gepraat over mijn verleden, heb ik besloten meer te oefenen met mijn aura...
Aleera kwam toen langs en begon toen met opzet heel naar tegen me te praten. In het begin kon ik het negeren, aangezien het over mij ging maar daarna begon Aleera over mijn vrienden, over hoe zielig ze wel niet waren enz. Toen knapte er iets binnen in mij, ik raakte totaal de controle van mijn lichaam kwijt en die begon blauw te gloeien, mijn ogen veranderden ook opeens van kleur, ze werden helderblauw, mijn aura...

Ik voelde hoe mijn krachten vele malen grote werd, en ik vuurde zonder dat ik het zelf wilde een Aura sphere af op Aleera. Deze was vele malen groter en sterker als normaal en raakte haar volop. Aleera viel ernstig gewond op de grond en vertelde mij toen dat ze expres zo naar tegen me had gepraat omdat ze wist dat ik opzoek was naar mijn innerlijke aura. Ze had al verwacht dat ik in die trance zou raken als ze me pakte op mijn allerzwakste punt, maar wat ze niet had verwacht was dat ze dan gewond kon raken,
Ik was diep geschokt en heb dan ook echt alles gedaan om haar te reddden...

Na een flinke periode is Aleera weer hersteld en zijn we vrienden geworden, maar toen gebeurde het volgende;
Amore kreeg iets wat ze tehoog aan volt noemen, haar ogen werden hatelijk rood en ze kon zichzelf niet meer beheersen. Er zat teveel volt in haar lijfje en dat maakte haar heel gevaarlijk, dit kon ze mij nog net vertellen voordat ze totaal in trance raakte en naar de Peaceful plains rende. Ik was vastbesloten haar te helpen en was achter haar aan gerend. Bij de velden aangekomen zag ik wat ze bedoelde, ze vuurde enorm veel elektriciteit af wat veel sterker en groter was dan wat ze normaal afvuurde. Ik moest haar helpen en had dan ook een idee bedacht, dit kon de oplossing voor haar zijn maar de dood voor mij betekenen.

Ik was naar haar toe gestapt en had haar aandacht getrokken, Amore wilde zich verzetten maar haar volt won en ze vuurde een enorme bliksemstraal op me af. Maar dit was precies wat bij mijn plan hoorde. In mijn verleden had ik dit tijdens één van mijn trainingen eerder gezien, een Elektrice had precies hetzelfde als Amore en moest al zijn volt op een Onix afreageren. Doordat hij bewust zijn elektriciteit afvuurde en langzaam zijn te hoog aan volt verloor werd hij weer normaal. Wat er met de Onix gebeurde.. Daar dacht ik maar even niet over na maar ik kan je vertellen dat zelfs een steen-pokemon hier niet tegenop kan.

Amore vuurde nog een Bliksemstraal af en ik kon net op tijd een protect creeëren die de enorme volt tegen kon houden. Nadat de rust weer was teruggekeerd riep ik naar haar dat ze het nog eens moest doen. Dit deed ze, maar dit keer was deze vele malen sterker dan de vorige twee. Ik creeërde weer een beschermend veld om me heen maar ik wist dat dit nutteloos was. Het veld brak en de bliksemstraal vloog op me af. Door een enorme stofwolk kon je niet zien wat er gebeurde...
Maar ik dacht dat dit mijn einde was, sorry Amore, ging er door mijn hoofd, ik heb gefaald..

Wat er toen gebeurde kon vast geen pokemon geloven, de stofwolk zakte langzaam naar beneden en daar stond ik. Mijn hele lijfje gloeide weer blauw en mijn ogen waren weer helderblauw. Ik was weer in mijn innerlijke Aura trance. Een enorm blauw aura krachtveld zat om mij heen en had me gered van de bliksem. Het veld en de gloed verdween en uitgeput viel ik op de grond. Amore.. Ging er door mijn hoofd en geschrokken keek ik op. Ze lag daar op de grond, bewegingloos. Snel was ik met trillende pootjes naar haar toe gerend en tot mijn opluchting leefde ze nog.

Amore was weer teruggekeerd naar haar normale ik. Ik vertelde haar over mijn innerlijke aura en dat ik het te gevaarlijk vond om nog bij haar te zijn. Natuurlijk wilde ik niet bij haar weg, zij is het belangrijkste in mijn leven geworden, maar ik had toch geen andere keus? Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen haar pijn te doen. Maar Amore heeft me overgehaald niet weg te gaan, samen slaan we ons erdoorheen zei ze. En ze heeft gelijk, ik heb geleerd dat vriendschap en liefde iets heel belangrijks is. Je staat er nooit alleen voor en door elkaar te helpen kom je er wel. Mijn doel is nu om mijn innerlijke aura te gaan controlen en ik weet, ik sta er niet alleen voor.


Berichten die bij dit verhaallijn horen:
-deel 1
een vreselijk verleden

-grot van Tora, Night en de kinderen
-vrij op de velden
-Het Crystal lake
-Een kleine grot

Deel 2
Een leuke wandeling? Nou dus niet!

-Amore ik moet je iets vertellen
-Trainers...?

-Deel 3
Aura beheersen

-Dustfire I need to speak to you
-de pokemon jager (ook deel van Dustfire's plot)
-The green shell
-Één probleem, één oplossing
-The blue way (ook deel van Dustfire's plot)
-terug,zwaargewond...


Laatst aangepast door Riolu op di sep 01, 2009 7:22 pm; in totaal 11 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Riolu zijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riolu zijn verhaal   Riolu zijn verhaal Emptyvr aug 07, 2009 9:43 am

Wat een post, zeg. x3 Maarja. Welkömmen, enzo.. ^^

xx Tutu (Amore/Candy/Tora etc.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Riolu zijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riolu zijn verhaal   Riolu zijn verhaal Emptyvr aug 07, 2009 9:48 am

welkom
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Riolu zijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riolu zijn verhaal   Riolu zijn verhaal Emptyvr aug 07, 2009 9:55 am

Welkom Riolu! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Riolu zijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riolu zijn verhaal   Riolu zijn verhaal Emptyvr aug 07, 2009 5:53 pm

dankje ^^
en tja, ik vind het leuk om lange verhalen te schrijven Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Racker
Verbannen
Racker

Man Aantal berichten : 455
Registration date : 06-08-08

Riolu zijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riolu zijn verhaal   Riolu zijn verhaal Emptyvr aug 07, 2009 7:43 pm

welkom Riolu en veel plezier Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://osm.nl
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Riolu zijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riolu zijn verhaal   Riolu zijn verhaal Emptyzo aug 09, 2009 12:01 am

Tja, welkom dan maar hea xD Volgens je IP ben je nog geen dubbel account =3
Dus, heel veel plezier ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Riolu zijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riolu zijn verhaal   Riolu zijn verhaal Emptywo aug 12, 2009 5:48 pm

Vervolg:
Amore en ik zijn nu partners geworden! We leren veel van elkaar en ze heeft me al veel plekken laten zien..
Maar op een dag was ik verdwaald in het Skull forest, maar mede dankzij een Squirtle genaamd Wooshie ben ik er weer uit gekomen. Wooshie heeft mij iets heel belangrijks verteld. Mijn ouders zijn de koning en koningin van Aureon, een plaats die alleen Riolu en Lucario kunnen gebruiken door het binnenste van hun aura te vinden. Aureon is 4 maanden geleden verraden en de pokemon stropers hebben een manier gevonden om Aureon binnen te dringen. Ze hadden toen een ei gestolen...
Het ei dat van mijn ouders was...
Mijn ei....
Toen ik dit in het begin hoorde was het heel verwarrend voor me, eerst was ik gewoon Riolu en nu blijk ik de prins van Aureon te zijn! Het is mijn taak om erachter te komen waar het ligt en hoe ik het binnenste van mij aura kan bereiken. Mijn hoofd zit nog met zoveel vragen... Maar één ding heb ik besloten, ik blijf hier totdat ik de antwoorden heb op die vragen. Ik zou zowiezo nooit zomaar Amore en de rest van mijn vrienden kunnen verlaten, ik voel me hier eindelijk thuis..
(sorry voor de dubbelpost)

Vervolg ll:
Ik heb mijn innerlijke aura kunnen ontdekken, maar op een vreselijke manier...
Aleera heeft me geholpen, op een dag zat ik te mediteren op een rots en focusde ik me totaal op mijn aura. Aleera kwam toen langs en begon toen met opzet heel naar tegen me te praten. In het begin kon ik het negeren, aangezien het over mij ging maar daarna begon Aleera over mijn vrienden, over hoe zielig ze wel niet waren enz. Toen knapte er iets binnen in mij, ik raakte totaal de controle van mijn lichaam kwijt en die begon blauw te gloeien, mijn ogen veranderden ook opeens van kleur, ze werden helderblauw, mijn aura...

Ik voelde hoe mijn krachten vele malen grote werd, en ik vuurde zonder dat ik het zelf wilde een Aura sphere af op Aleera. Deze was vele malen groter en sterker als normaal en raakte haar volop. Aleera viel ernstig gewond op de grond en vertelde mij toen dat ze expres zo naar tegen me had gepraat omdat ze wist dat ik opzoek was naar mijn innerlijke aura. Ze had al verwacht dat ik in die trance zou raken als ze me pakte op mijn allerzwakste punt, maar wat ze niet had verwacht was dat ze dan gewond kon raken,
Ik was diep geschokt en heb dan ook echt alles gedaan om haar te reddden...

Na een flinke periode is Aleera weer hersteld en zijn we vrienden geworden, maar toen gebeurde het volgende;
Amore kreeg iets wat ze tehoog aan volt noemen, haar ogen werden hatelijk rood en ze kon zichzelf niet meer beheersen. Er zat teveel volt in haar lijfje en dat maakte haar heel gevaarlijk, dit kon ze mij nog net vertellen voordat ze totaal in trance raakte en naar de Peaceful plains rende. Ik was vastbesloten haar te helpen en was achter haar aan gerend. Bij de velden aangekomen zag ik wat ze bedoelde, ze vuurde enorm veel elektriciteit af wat veel sterker en groter was dan wat ze normaal afvuurde. Ik moest haar helpen en had dan ook een idee bedacht, dit kon de oplossing voor haar zijn maar de dood voor mij betekenen.

Ik was naar haar toe gestapt en had haar aandacht getrokken, Amore wilde zich verzetten maar haar volt won en ze vuurde een enorme bliksemstraal op me af. Maar dit was precies wat bij mijn plan hoorde. In mijn verleden had ik dit tijdens één van mijn trainingen eerder gezien, een Elektrice had precies hetzelfde als Amore en moest al zijn volt op een Onix afreageren. Doordat hij bewust zijn elektriciteit afvuurde en langzaam zijn te hoog aan volt verloor werd hij weer normaal. Wat er met de Onix gebeurde.. Daar dacht ik maar even niet over na maar ik kan je vertellen dat zelfs een steen-pokemon hier niet tegenop kan.

Amore vuurde nog een Bliksemstraal af en ik kon net op tijd een protect creeëren die de enorme volt tegen kon houden. Nadat de rust weer was teruggekeerd riep ik naar haar dat ze het nog eens moest doen. Dit deed ze, maar dit keer was deze vele malen sterker dan de vorige twee. Ik creeërde weer een beschermend veld om me heen maar ik wist dat dit nutteloos was. Het veld brak en de bliksemstraal vloog op me af. Door een enorme stofwolk kon je niet zien wat er gebeurde...
Maar ik dacht dat dit mijn einde was, sorry Amore, ging er door mijn hoofd, ik heb gefaald..

Wat er toen gebeurde kon vast geen pokemon geloven, de stofwolk zakte langzaam naar beneden en daar stond ik. Mijn hele lijfje gloeide weer blauw en mijn ogen waren weer helderblauw. Ik was weer in mijn innerlijke Aura trance. Een enorm blauw aura krachtveld zat om mij heen en had me gered van de bliksem. Het veld en de gloed verdween en uitgeput viel ik op de grond. Amore.. Ging er door mijn hoofd en geschrokken keek ik op. Ze lag daar op de grond, bewegingloos. Snel was ik met trillende pootjes naar haar toe gerend en tot mijn opluchting leefde ze nog.

Amore was weer teruggekeerd naar haar normale ik. Ik vertelde haar over mijn innerlijke aura en dat ik het te gevaarlijk vond om nog bij haar te zijn. Natuurlijk wilde ik niet bij haar weg, zij is het belangrijkste in mijn leven geworden, maar ik had toch geen andere keus? Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen haar pijn te doen. Maar Amore heeft me overgehaald niet weg te gaan, samen slaan we ons erdoorheen zei ze. En ze heeft gelijk, ik heb geleerd dat vriendschap en liefde iets heel belangrijks is. Je staat er nooit alleen voor en door elkaar te helpen kom je er wel. Mijn doel is nu om mijn innerlijke aura te gaan controlen en ik weet, ik sta er niet alleen voor.

(Dit vervolg heb ik ook op het eerste bericht neergezet..)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Riolu zijn verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Riolu zijn verhaal   Riolu zijn verhaal Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Riolu zijn verhaal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD
» Riolu!
» Het verhaal van Claw
» Riolu & Mayumi
» Absol's Verhaal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Voorstellen :: Personage voorstellen-