Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Een nieuwe start!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Een nieuwe start! Empty
BerichtOnderwerp: Een nieuwe start!   Een nieuwe start! Emptywo aug 18, 2010 5:53 pm

Nikki liep door het bos. Nikki was een liefe, dappere en slimme pokemon. Maar ze hield niet zo van alleen zijn. Ze was opzoek naar een partner die samen met haar een reis wilde maken. Nikki liep al een poosje door het bos te dwaalen, op zoek naar een partner. Ze dacht aan hoe haar reis zou verlopen en hoe haar partner zal zijn. Toen zag Nikki opeens een Pichu bewusteloos op de grond liggen. Nikki vreef in haar ogen en keek nog eens. Het was echt! Ze rende op de Pichu af en tilde de Pichu op een steen. Toen bleef Nikki wachten tot de Pichu wakker zou worden. Na een poosje werd de Pichu wakker en vroeg: "Waar ben ik" en ze greep naar haar hoofd van de pijn. Nikki zei: "Rustig aan het is allemaal goed, blijf nog maar even liggen. Je hebt waarschijnlijk een flinke klap gehad!" en ze drukte zachtjes weer op de steen. Toen de Pichu zich weer een stuk beter voelde, vroeg Nikki: "Wat is er eigenlijk gebeurd?" Toen gaf Pichu een diepe zucht, en begon te vertellen wat er was gebeurd: "Ik had lang door het bos gelopen en wou even een pouse. Dus ik ging even zitten op die steen daar" en Pichu wees naar een steen een eindje verderop "Maar toen ik net wou beginnen met eten toen kwamen die gemene zubet en coffing en pakten mijn bessen die ik aan het eten was af, en en aten ze op! Toen werd ik boos en riep dat ik mijn bessen wou en dat ze nieuwe voor me moesten halen. Toen werden zij ook boos en zeiden ze: "we zijn geen slaven! Wij geven je pas bessen als jij van ons een gevecht wint!" toen zei Ik: "accoord!" en toen begon het gevecht: zubet tegen mij. Ik kreeg een hele harde klap op mijn hoofd, en toen was ik hier bij jou!" en zo is het allemaal gebeurd zei Pichu. "Ik ben blij dat jij er nu bent!" En Pichu keek Nikki aan met een stralend gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Een nieuwe start! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe start!   Een nieuwe start! Emptywo aug 18, 2010 6:45 pm

Wat kan er beter?

Het gaat al erg goed, er zijn wel een paar verbeterpunten:
  • Probeer meer synoniemen te gebruiken.

Dus in plaats van de gehele tijd ‘de Pichu’ te typen, kan je hier ook ‘ze’ of ‘de pokémon te gebruiken.
Bijvoorbeeld in jou post staat:
Ze rende op de Pichu af en tilde de Pichu op een steen. Toen bleef Nikki wachten tot de Pichu wakker zou worden. Na een poosje werd de Pichu wakker en vroeg:…

Bij gebruik van synoniemen wordt het:
Ze rende op de Pichu af en tilde haar op een steen. Toen bleef Nikki wachten tot de Pokémon wakker zou worden. Na een poosje werd de Pichu wakker en vroeg:…
  • Gebruik een goede spellingscontrole

Je typt namelijk wat woorden verkeerd. Zoals ‘pouse’(pauze), ‘zubet en coffing’(Zubat en Koffing).
Verder was de lengte en kwaliteit van je post erg goed.


~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
Antwoordpost

Met verende passen draafde Teresiá over Novice Lawn en zette koers naar het kleine bos dat eraan grensde. Haar staarten dansten achter haar aan en ze spitste haar oren om te luisteren naar de geluiden van het bos. De wind, de ritselende bladeren, de tikkende voetstappen. Plots hoorde ze ook twee paar stemmen. Nieuwsgierig draafde de Ninetales op het geluid af. Ook al was ze al geëvolueerd, ze was nog altijd jong en nieuwsgierig. Haar oog viel op een Ledian en een Pichu. In een rustig stap liep ze naar de twee pokémon. “Hallo.”groette ze vriendelijk. “Mijn naam is Teresiá. En jullie zijn?” Ze hield haar kop vragend scheef en bestudeerde de twee pokémon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Een nieuwe start! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe start!   Een nieuwe start! Emptywo aug 18, 2010 7:20 pm

Nikki keek om en zei: "Oh, hoi! Ik ben Nikki!" Toen draaide Pichu zich om en zei: "Hoi, ik ben Pichi." Pichi moest blozen. Toen zag Nikki het vragende kopje van Teresiá en zei: "Pichi heeft net een ongeluk gehad bij een gevecht! En ze is nog heel zwak." Toen was het even stil. Nikki onderbrak de stilte en zei: "Ik ben op reis en ik weet niet zo goed waar ik heen moet. weten jullie iets?" En weer brak er een stilte aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Een nieuwe start! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe start!   Een nieuwe start! Emptydo aug 19, 2010 12:23 pm

Nikki, volgens mij ben je klaar om aan het echte werk te beginnen. Je mag nu posten in de andere boards van het forum.

Hierbij is dit topic gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Een nieuwe start! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe start!   Een nieuwe start! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Een nieuwe start!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Een nieuw gebied, een nieuwe, en hopelijk betere start.
» Een nieuw leven, een nieuw begin en een nieuwe start.
» Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^
» Where to start?
» A new time is about to start.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-