|
|
Auteur | Bericht |
---|
Danger
Aantal berichten : 1901 Leeftijd : 29 Registration date : 03-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 jaar Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: Chatot...? do mei 14, 2009 3:54 pm | |
| Danger keek even naar de zon, maar daarna weer naar Houndoom. Hij knikte instemmend. "Dat denk ik ook..." zei hij, en sprong van de rots af. Danger liet zijn blik over de grond glijden. Er zat ergens een vage kras in de stenige grond. Danger liep rustig naar de kras toe, en bekeek deze. De kras leek op een pijl. Danger keek op, in de richting waarnaar de pijl wees. Niet ver van de pijl vandaan was er nog een kras zichtbaar. Danger rook aan de pijl waar hij bijstond, en wou grommen. Dat deed hij niet, en ging weer rechtopstaan. Hij keek naar Houndoom. "En nu weet ik het zeker..." zei Danger. |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: Chatot...? do mei 14, 2009 3:59 pm | |
| Houndoom keek even met een vreemde blik naar de kras, en daarna naar Danger. Ze was even verbaasd over dat hij gromde, maar merkte dat hij niet onder de vloek was, en het dus niet tegen haar was bedoelt. "Je weet het zeker?" herlaade ze. "Wat weer je dan zo zeker?" vroeg ze nieuwsgierig. |
|
| |
Danger
| Onderwerp: Re: Chatot...? do mei 14, 2009 4:16 pm | |
| (Danger gromde niet XD. Ik citeer: ...en wou grommen. Dat deed hij niet...)
"Dat we verder moeten gaan. Ik herken deze krassen..." zei Danger, en legde zijn poot op de pijl. "Ze zijn van Helos. Hij kan nog in de buurt zijn..." vervolgde Danger. Hij liet weer zijn blik over de pijlen glijden. "Het lijkt wel alsof ze een weg wijzen..." mompelde Danger, toen hij zag dat de pijlen allemaal een richting op gingen. Danger haalde zijn poot van de pijl af, en keek naar Houndoom, haar reactie afwachtend. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Chatot...? do mei 14, 2009 4:34 pm | |
| ( =o Domme ik x) )
Houndoom moest even nadenken over wat Danger had geziegd"Dus... Je wilt zeggen dat we, als Helos nog in de buurt is... Dan kunnen we hem nog terug pakken!" zei ze opgewonden toen het tot haar door was gedrongen. Ze stopte daarna, en keek vragend naar Danger. Maar wou hij dit eigenlijk Helos wel aandoen? Natuurlijk, Helos had die vloek ook bij hem uitgesproken, en het was zijn verdiende loon... |
|
| |
Danger
| Onderwerp: Re: Chatot...? do mei 14, 2009 4:43 pm | |
| "Inderdaad..." zei Danger. Hij keek naar de pijlen, en leek na te denken. Maar vervolgens liep hij over het 'pijlenpad', tot hij bij een bocht kwam. De pijlen gingen naar een vreemd gebouw. Het was alleen best ver weg. Een Abra lag in de struiken te slapen. Danger merkte hem op. Een Abra kon Teleport...! Maar de Abra wou het vast niet. Danger schudde zijn kop, en keek om, naar Houndoom. Hij glimlachte vaag, en keek naar het gebouw in de verte, waarna zijn glimlach verdween. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Chatot...? do mei 14, 2009 4:53 pm | |
| Houndoom dribbelde met een huppelachtige pas naar Danger toe. Ze keek met een verbaasde en bewonderende blik naar het vreemde gebouw. Zou Helos daar in zitten? Hopelijk wel... Dan kon er tenminste een einde wirden gemaakt aan dit gedoe... Ze keek even naar Danger. Was hij iets van plan...? |
|
| |
Danger
| Onderwerp: Re: Chatot...? do mei 14, 2009 4:58 pm | |
| "Zullen we... daarheen gaan?" vroeg Danger, en hij knikte naar het gebouw. "Ik weet zeker dat Helos daar zit..." vervolgde Danger. Hij was er zeker van dat Helos daar was, maar hoopte dat de Chatot bij hem was. Dat was niet zo, want de Chatot kwam aanvliegen. "Wat gaan jullie doen...?" vroeg hij, en vloog voor de twee Houndooms. Danger glimlachte flauwtjes. "Ik stelde net voor om daarheen te gaan..." zei hij, en knikte naar het gebouw. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Chatot...? do mei 14, 2009 5:24 pm | |
| Houndoom glimlachde even vriendelijk naar Chatot, en knikte daarna bevestigend. Ze keek daarna weer naar Danger. "Ja, laten we dat maar doen..." zei ze licht fronsend. Ze keek weer naar het gebouw, alsof ze door de muren ervan probeerde heen te kijken om te kunnen zien wat er allemaal binnenin zat. |
|
| |
Danger
| Onderwerp: Re: Chatot...? do mei 14, 2009 5:34 pm | |
| Chatot kraste, en vloog naar het gebouw. Danger liep de Chatot maar achterna. Hij dacht dat Houndoom wel zou meelopen. Opeens begon de grond te trillen. Even later kwam een Onix uit de grond, en hij brulde. Danger keek naar de Onix, en kroop geschrokken in elkaar. De Chatot vloog even achteruit. De Onix blulde weer, en deed Rock Throw. Danger kreeg alle stenen tegen zich aan, omdat hij niet goed oplette. De Chatot kon nog omhoogvliegen, om zo de stenen te ontwijken. Kwaad deed hij een Mirror Move, dus een Rock Throw, op de Onix. De Onix brulde weer, en deed Dragonbreath. De Chatot vloog omhoog, en deed Chatter, gevolgd door Sing. De Onix viel op de grond met zijn ogen dicht. De Chatot vloog naar de stenen waar Danger onder zat, en haalde ze weg. "Danger, gaat het? Kan je me nog horen?" vroeg de Chatot tijdens dat hij de stenen weghaalde. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Chatot...? do mei 14, 2009 5:39 pm | |
| Houndoom had een deel van de stukken kapot kunnen slaan met haar ijzerstaart, maar had ook een deel tegen zich aan gekregen waardoor ze er behoorlijk gehavend uit zag, alhoewel het niet extreem erg was. Ze keek nog even trillend naar de Onix. Hadden ze die niet eerder gezien? Was dat niet de Onix die hen gister de hele tijd had gevolgd? Ze wierp een laatste blik op de Onix, voordat ze naar de berg stenen toe snelde. Een steen had haar kaak geraakt, waardoor het pijnlijk zou zijn om nu te gaan schreeuwen. Ze bleef dus zwijgen, terwijl ze met haar hoorns de stenen loswrikte, om ze vervolgens met haar poorpoten weg te kunnen duwen. |
|
| |
Danger
| Onderwerp: Re: Chatot...? do mei 14, 2009 6:06 pm | |
| Uiteindelijk kwam Danger tevoorschijn. Hij had een aantal wonden gekregen door een paar scherpe stenen. De wonden bloedden, maar Danger zelf bewoog niet. Zou hij bewusteloos zijn...? dacht de Chatot, en keek naar Houndoom. "Ik kan mezelf herstellen met Roost. Maar ik weet niet of dat kan met een andere Pokémon..." zei hij twijfelend. De Chatot kraste wat, en keek naar Danger, die zwakjes zijn ogen opendeed. Ze waren roodgekleurd. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Chatot...? vr mei 15, 2009 7:41 pm | |
| Houndoom zette voorzichtig een aantal stappen achteruit, en keek even zenuwachtig naar Chatot. Als Danger in deze status was, kon hij alles doen, zonder ook maar een enkele grens te stellen... Haar staart zwiepte zenuwachtig heen en weer, alsof ze elk moment een Iron Tail als zelf verdediging wou doen tegen een aanval die Danger zou kunnen uitvoeren. |
|
| |
Danger
| Onderwerp: Re: Chatot...? vr mei 15, 2009 7:51 pm | |
| Danger probeerde zich uit de stenenhoop te trekken. Dat lukte niet. Danger gromde, en probeerde het weer, wat weer mislukte. Het maakte hem alleen maar kwader. Na de zoveelde keer, gromde Danger kwaad, en deed een Shadow Ball, die de lucht in vloog. Toen Danger zich nog niet afgereageerd had, deed hij een Will-o-wisp in het rond. De Chatot vloog snel op, om de Will-o-wisp te kunnen ontwijken. Daarna deed hij Peck, gevolgd door een Sing. Danger legde zijn kop op de dichtstbijzijnde steen, en viel in slaap. Maar bijna meteen werd Danger weer wakker, en probeerde met Iron Tail de stenen van zich af te halen. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Chatot...? vr mei 15, 2009 8:11 pm | |
| De Will-O-Wisp zorgde alleen maar bij Houndoom voro hetzelfde effect als het zou hebben als Danger het zou uitvoeren, versterkte vuur aanvallen dus... "Danger, rustig worden!" probeerde ze hem te kalmeren. Ze zaten in een benaude situatie... Als Helos nu kwam, zou Helos misschien de woede van Danger kunnen gebruiken om hem te verslaan. Maar van de andere kant gezien, zou Danger nu sterk genoeg zijn om tegen Helos op te kunnen... |
|
| |
Danger
| Onderwerp: Re: Chatot...? vr mei 15, 2009 8:20 pm | |
| Danger had de stenen van zich af gekregen. Hij sprong weg van de stenen, en keek naar Houndoom en de Chatot. Danger kuchte nog na van de stofwolk, en deed zonder erbij na te denken een Dark Pulse. De Chatot vloog op, hoog genoeg om niet geraakt te kunnen worden. Hij merkte iets zwarts op, dicht bij het gebouw dat in de verte stond. "Oh jee..." mompelde de Chatot. Zijn schrik had een Shadow Ball van Danger niet opgemerkt, en de Chatot knalde tegen de Onix op, die weer wakker werd. Hij schudde zijn kop, en dook de grond weer in. De Chatot kwam duizelig overeind, en deed Chatter op Danger, zodat deze verward werd. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Chatot...? vr mei 15, 2009 8:27 pm | |
| Houndoom deed haar Shadow Ball tegen de Dark Pulse, als zelfverdediging. Ze volgde vluchtig de blik van Chatot, en zag ook het zwarte geval. "Nee toch...?" mompelde ze. Ze sprong opzij voor de grote staart van de Onix die haar bijna had geplet, en deed vervolgend haar eigen Iron Tail. "Leer jij het dan nooit!" snauwde ze de Onix toe, en ze probeerde hem waar ze maar kon te raken met haar Iron Tail, wat nog niet zo makkelijk was. Uiteindelijk gaf de Onix haar een harde klap met zijn staart, die bij Houndoom recht in haar maag kwam, en haar tegen een rots aan smeet. Ze bleef even tegen de rots aan hangen, voordat ze naar beneden gleed en trillend van de pijn op de grond terrecht kwam. De Onix kwam weer op haar af, en Houndoom probeerde niet ineen te krimpen van angst en pijn. |
|
| |
Danger
| Onderwerp: Re: Chatot...? vr mei 15, 2009 9:33 pm | |
| De Chatot deed vlug Sing op de Onix, die in slaap viel. "Gaat het?" vroeg de Chatot aan Houndoom, en landde op de steenhoop waar Danger in gelegen had. Danger's verwarring ging weg, en hij keek rond. Kwaad deed hij een Sludge Bomb op de grond, en jankte opeens. Hij deed een stap achteruit, en keek rond. De Chatot reageerde op de Sludge Bomb met een Rain Dance. De regen viel op Danger, en zijn ogen kleurden weer normaal. Danger deed Sunny Day, en keek rond. De Onix was 'verschoven', en Houndoom had pijn. Dat was het eerste wat hij zag. Danger besloot naar Houndoom toe te gaan, en ging voor haar staan. "Gaat het... Houndoom?" vroeg hij voorzichtig. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Chatot...? zo mei 17, 2009 11:57 am | |
| Houndoom trilde nog steeds, en ze kwam wat meer overeind. Ze bleef een tijdje naar de Onix staren, voordat de vragen van Danger en Chatot tot haar door waren gedrongen. "Het..." begon ze. "Het gaat wel..." haar stem leek voor haar van heel ver weg te komen, en Houndoom schraapte haar keel. Ze keek in de verte, naar de plek waar net nog een zwarte vlek was geweest. Ze kneep haar ogen samen tot spleetjes, maar kon de vlek niet meer vinden. Ze keek zenuwachtig om zich heen. Waar was die zwarte vlek nou naartoe? |
|
| |
Danger
| Onderwerp: Re: Chatot...? zo mei 17, 2009 12:32 pm | |
| Danger liep weg. Even later kwam hij met drie Oran Berry's terug. Danger gaf de Oran Berry's aan Houndoom, en glimlachte, waarna hij bij de stenenhoop ging zitten waar hij in vastgezeten had. De Chatot was weggevlogen, maar kwam weer terug. "We hebben een probleempje... Helos weet wat we van plan zijn, en nu staat er een Kabutops voor de ingang..." zei hij, en landde op de slapende Onix. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Chatot...? zo mei 17, 2009 12:42 pm | |
| Houndoom glimlachde dankbaar naar Danger, en at een van de Oran Berry's. Het hielp haar wel herstellen, maar ze bleef de gevolgen van de harde klap nog navoelen. Ze keek in de richting van de ingang, en zag de Kabutops nu zelf ook. "Zolang het er maar een is, zouden we hem kunnen verslaan..." suggereerde Houndoom. "Ik zou hem kunnen afleiden, zodat jullie naar binnen kunnen gaan." stelde ze vastberaden voor. |
|
| |
Danger
| Onderwerp: Re: Chatot...? di mei 19, 2009 3:01 pm | |
| "Je weet dat een Kabutops je gemakkelijk kan neerhalen, omdat hij water- en steentype is?" zei de Chatot, en keek weer om. De Kabutops brulde even. Hij stond alleen zo ver van het groepje vandaan, dat het amper te horen was. Danger hoorde zachtjes een brul, en merkte een schaduw op. Hij keek op, en zag een Murkrow overvliegen, die hem bekend voorkwam. Nu werd hij kwaad. "ROT OP!" riep Danger, en rende de Murkrow achterna. Hij deed Will-o-wisp, waardoor de Murkrow wat verbrand werd. Danger liep weer terug, maar merkte een Swagger te laat op. Verward viel hij op de grond, en keek naar de twee Murkrow's, die in de lucht vlogen. De Chatot vloog ook de lucht in, en deed zijn Sing. De Murkrow viel op de grond, bovenop de Onix, die wakker werd. Snel deed de Chatot weer Sing, zodat de Onix ook in slaap viel. Daarna keek de Chatot om, naar Danger. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Chatot...? di mei 19, 2009 3:10 pm | |
| Houndoom keek even verbaasd naar Danger die de Murkrow's aanviel, en die terug vochten. Het verwarde haar wat er allemaal gebeurde, en ze probeerde even na te denken. Chatot had daar wel een punt... Maar momenteel was zij de zwakste schakel hier. De klap van de Onix had haar erg vermoeid geraakt, maar rennen kon ze nog wel. Zolang ze zijn aanvallen kon ontwijken, was ze veilig... "Ik denk dat ik het toch doe." zei ze zelfverzekerd. "Hij is misschien in het voordeel, maar zijn aanvallen ontwijken moet ik wel kunnen." probeerde ze haar plan te vertellen. |
|
| |
Danger
| Onderwerp: Re: Chatot...? di mei 19, 2009 3:26 pm | |
| De Chatot knikte. "Het is je eigen beslissing..." zei hij, en keek weer naar de Kabutops. "Zullen we dan gaan...?" vroeg de Chatot, en spreidde al zijn vleugels, maar hij merkte toen pas de verwarde Danger op. "Oh, sorry..." verontschuldigde de Chatot zich, en pakte een Persim Berry uit de stapel bessen. De bes gaf de Chatot aan Danger, die eerst naast de bes beet. Maar daarna kreeg Danger de Persim Berry te pakken, en at hem op. Zijn verwarring ging weg, en Danger stond op. "Zullen we nu gaan?" vroeg de Chatot, en keek naar de Kabutops in de verte. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Chatot...? di mei 19, 2009 4:43 pm | |
| Houndoom knikte zelfverzekerd, en liep met een rustige pas naar de Kabutops. Ze had haar tanden ontbloot, en probeerde de Kabutops eerst te intimideren. Het scheen niet bepaald te lukken, alhoewel de Kaputops wel even verbaasd was. Ze liep eerst met een grote boog eromheen, om zo vervolgens hem steeds dichter te naderen. Haar doel was om te Kabutops eerst zenuwachtig te maken, en dat scheen te lukken. Op een gegeven moment kreeg de Kabutops genoeg van Houndoom, en stormde hij mij zijn messen naar achter op Houndoom, om flink op haar in te kunnen hakken. "Ga nu!" schreeuwde Houndoom terwijl ze dook om een scherpe klauw van hem te ontwijken, |
|
| |
Danger
| Onderwerp: Re: Chatot...? di mei 19, 2009 4:50 pm | |
| (Je bent wel snel bij de Kabutops... hij stond namelijk in de verte XD)
Danger kwam aanrennen, en de Chatot vloog achter hem aan. Snel gingen ze het gebouw in. Eenmaal binnengekomen, wachtten de twee op Houndoom. Danger zag dat er een klein gat in de muur was, en keek vanuit daar naar buiten. Hij deed een Shadow Ball, en liep achteruit, zodat hij niet meer door het gat zichtbaar was. De Chatot kroop door het gat naar buiten, en deed Sing op de Kabutops. "Houndoom, kom je?" vroeg hij toen de Kabutops in slaap was gevallen. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Chatot...? | |
| |
|
| |
|